ohhhhhhhhhhhh even kijken je weet ben niet zo snel met mails openen, was het een leuke droom, een kleffe droom of een nachtmerriequote:Op woensdag 13 juli 2011 21:47 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
ja it's me
![]()
ik had over Heks gedroomd en er een mailtje over gestuurd, dus ik wilde effe weten
of ze hem gezien had
alle drie tegelijkquote:Op woensdag 13 juli 2011 21:51 schreef Toverheks het volgende:
[..]
ohhhhhhhhhhhh even kijken je weet ben niet zo snel met mails openen, was het een leuke droom, een kleffe droom of een nachtmerrie
Uhuhquote:Op woensdag 13 juli 2011 21:49 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Ja [was een rare droom![]()
Gaat goed, enne eh... met jou ook volgens mij toch???
oei spannendquote:
Ik ben helemaal happyquote:Op woensdag 13 juli 2011 21:52 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
ja dus dat ...![]()
leuk toch ?
Ja Fann wist niet hoe het moestquote:
Pics!!quote:Op woensdag 13 juli 2011 21:54 schreef ValHallen het volgende:
Ik zat al de hele tijd te F5'enIk voelde me naakt zonder topic
Okquote:Op woensdag 13 juli 2011 21:51 schreef Lutte het volgende:
[..]
Nee.. Hij had expres ruim verdoofd, ik ogen stijf dichtNormaal heb ik altijd keihard muziek in, nu vergeten dus ik hoorde alles, en zelfs dat ging goed.
En als ze het doen is de zenuw al half afgestorven, dus het boren en alles voel je sowieso niet, verdoving of niet.
quote:
quote:
De mijne zijn gewoon dubbel quotebaarquote:
Dat is nakendquote:
Zelfde als in die andere SC, open nieuw deelquote:Op woensdag 13 juli 2011 21:55 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Ow dat is nog eens een OP
en dank natuurlijk... ik had geen idee hoe het hier werkt
quote:
Gewoon op 'open nieuw deel' drukkenquote:Op woensdag 13 juli 2011 21:55 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Ow dat is nog eens een OP
en dank natuurlijk... ik had geen idee hoe het hier werkt
quote:Op woensdag 13 juli 2011 21:56 schreef Kally het volgende:
[..]
Zelfde als in die andere SC, open nieuw deel
Heyyyy, hoe is het nu?quote:
ik vind het helemaal ookquote:Op woensdag 13 juli 2011 21:57 schreef Kally het volgende:
Miran, als we na mijn vakantie gaan kunnen we ook doordeweeks naar HP hoor
Nummer niet toch?quote:
Okequote:Op woensdag 13 juli 2011 21:58 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
ik vind het helemaal ook
Laat maar weten wanneer je kan
quote:
quote:Op woensdag 13 juli 2011 21:56 schreef Kally het volgende:
[..]
Zelfde als in die andere SC, open nieuw deel
Ah okidoquote:Op woensdag 13 juli 2011 21:57 schreef iBenny het volgende:
[..]
Gewoon op 'open nieuw deel' drukken
Mja, das voor de volgende keer
Neee! Dat was gisteren nog toen ik met ons pap keek.quote:Op woensdag 13 juli 2011 21:58 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
in deel drie was er zo'n mooi moment dat sirius black uitgebroken was, en die leerlingen het daar over hebben, en dat een leerling ineens zegt "yeah, but black could be anywhere"
je hoorde door de hele zaag gegrinnik gaan, omdat het een negertje was die dat zei
Jij let op...!quote:Op woensdag 13 juli 2011 21:58 schreef Lutte het volgende:
[..]
Nummer niet toch?
En ik zat als een malle te refreshen, zijn de boefjes alweer 25 posts verder.
Ik hoorde je hierquote:Op woensdag 13 juli 2011 22:00 schreef PatriQue89 het volgende:
Ik was al luid aan het gillen.. Dacht waaaaar zijn ze nouuuuuuu
Ik hóórde je gillenquote:Op woensdag 13 juli 2011 22:00 schreef PatriQue89 het volgende:
Ik was al luid aan het gillen.. Dacht waaaaar zijn ze nouuuuuuu
Ik zit hier in het gids! En het huwelijk is pas net begonnen!quote:Op woensdag 13 juli 2011 22:00 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Ben je al weer een beetje bijgekomen van de huwelijksnacht ?
mja.... de eerste 20 jaar is effe wennen maar dan gaat het vanzelfquote:Op woensdag 13 juli 2011 22:01 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Ik zit hier in het gids! En het huwelijk is pas net begonnen!
Zo'n dikkertje toch? Dat was wel epic jaquote:Op woensdag 13 juli 2011 21:59 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Neee! Dat was gisteren nog toen ik met ons pap keek.
Bij het woord black keken we elkaar aan en barsten we in lachen uit.
Nu komen mijn naaktfoto's!quote:Op woensdag 13 juli 2011 22:01 schreef Lutte het volgende:
[..]
Wij vinden dit een leuk plaatje, groetjes Ron Laura Mama Fabian
Over 2 jaar ga ik met een emmerquote:Met vergiet op rijbewijs
De Oostenrijkse 'pastafari' Niko Alm mocht met een pastavergiet op zijn hoofd op de foto voor zijn rijbewijs, omdat het om een religieus hoofddeksel gaat.
Wat een baas.quote:
Hurry hurry hurry now quick quick quickquote:Op woensdag 13 juli 2011 22:05 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Wacht even, de lotion staat nog in de badkamer
quote:
http://nl.wikipedia.org/wiki/Vliegend_Spaghettimonsterquote:Alm is een aanhanger van de "kerk van het vliegende spaghettimonster", een antireligieuze beweging die zich in het bijzonder afzet tegen het creationisme.
quote:
Ik haat Jan Klaassen.quote:
Ik zit al startklaar.quote:Op woensdag 13 juli 2011 22:06 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Hurry hurry hurry now quick quick quick
is ook niet voor jou bedoelt maar speciaal voor D-K met zijn grote teenquote:
Ik zat nog te twijfelen of ik dat zou posten. Cool geloof wel.quote:Op woensdag 13 juli 2011 22:06 schreef iBenny het volgende:
[..]
[..]
http://nl.wikipedia.org/wiki/Vliegend_Spaghettimonster
Dat kwam toch ook in South Park voor.quote:Op woensdag 13 juli 2011 22:06 schreef iBenny het volgende:
[..]
[..]
http://nl.wikipedia.org/wiki/Vliegend_Spaghettimonster
Kan welquote:Op woensdag 13 juli 2011 22:08 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Dat kwam toch ook in South Park voor.
zo dat is lang 4 a 6 wekenquote:Op woensdag 13 juli 2011 22:07 schreef Laysa het volgende:
DK zn Teen is dus op meerdere plaatsen gebroken...Niet tof...en heel bewerkelijk allemaal...de komende weken 4-6 dus geen stappen voor hem
quote:Op woensdag 13 juli 2011 22:08 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Dat kwam toch ook in South Park voor.
Zo lang?quote:Op woensdag 13 juli 2011 22:07 schreef Laysa het volgende:
DK zn Teen is dus op meerdere plaatsen gebroken...Niet tof...en heel bewerkelijk allemaal...de komende weken 4-6 dus geen stappen voor hem
Nee, deze week spalkgips en dan volgende week een gipsenschoentje zodat ik op mijn hak kan staan. Ze wilden zo snel mogelijk zorgen dat mijn kuit weer vrij is i.v.m. de kans op stolsels. Ze wilden niet dat ik heel lang moest prikken tegen stolsels.quote:
Uhm thuisblijven want gay parade dus vreselijk drukquote:Op woensdag 13 juli 2011 22:12 schreef De_Kardinaal het volgende:
Ja, nu moet ik even kijken wat ik met de TAL-meet ga doen.
Rolstoelen lenen, leren broek aan en roze vlaggetjes en aansluiten in die parade!quote:Op woensdag 13 juli 2011 22:14 schreef Kally het volgende:
[..]
Uhm thuisblijven want gay parade dus vreselijk druk
Dat kan welquote:Op woensdag 13 juli 2011 22:15 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Rolstoelen lenen, leren broek aan en roze vlaggetjes en aansluiten in die parade!
auch....quote:Op woensdag 13 juli 2011 22:07 schreef Laysa het volgende:
Doei Fann, je bent welkom hier hoorquote:Op woensdag 13 juli 2011 22:18 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
oe... deze zat in mijn mail die wil ik nog effe met jullie delen...
en dan ben ik er weer van tussen
Gezellig cluppie hebben jullie hier, see joe leter !
Dat is echt liefquote:Op woensdag 13 juli 2011 22:19 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Je wordt idd meteen opgenomen in de groep.
Moet ik koffie zetten dan?quote:Op woensdag 13 juli 2011 22:20 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Dat is echt lief![]()
gebeurd niet vaak... ik kom af en toe wel op de koffie![]()
doei doei ...
Mja, ik zit hier ook pas 3 dagen, vandaarquote:Op woensdag 13 juli 2011 22:20 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Dat is echt lief![]()
gebeurd niet vaak... ik kom af en toe wel op de koffie![]()
doei doei ...
Volgens mij denkt die iedere minuut aan jequote:Op woensdag 13 juli 2011 22:22 schreef Lutte het volgende:
Oeh, ik keek om 22:22 op de klok, er denkt iemand aan me![]()
quote:Op woensdag 13 juli 2011 22:23 schreef Kally het volgende:
[..]
Volgens mij denkt die iedere minuut aan je
quote:Op woensdag 13 juli 2011 22:23 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
op zijn minst ....![]()
jajajajajaja ''echt weg is nu''
Hahaquote:Op woensdag 13 juli 2011 22:23 schreef Kally het volgende:
[..]
Als je het heet hebt, kan het niet andersquote:Op woensdag 13 juli 2011 22:24 schreef Bellatrix het volgende:
Ik zit vol met liefde, ben liefdesliedjes aan het luisteren en ben niet eens verliefd! Moet de overgang zijn!
Ohw, daar is ook kans op? Of heb je vaker last van?quote:Op woensdag 13 juli 2011 22:14 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Nee, deze week spalkgips en dan volgende week een gipsenschoentje zodat ik op mijn hak kan staan. Ze wilden zo snel mogelijk zorgen dat mijn kuit weer vrij is i.v.m. de kans op stolsels. Ze wilden niet dat ik heel lang moest prikken tegen stolsels.
*fluit*quote:Op woensdag 13 juli 2011 22:23 schreef Kally het volgende:
[..]
Het is zomer!quote:Op woensdag 13 juli 2011 22:24 schreef Bellatrix het volgende:
Ik zit vol met liefde, ben liefdesliedjes aan het luisteren en ben niet eens verliefd! Moet de overgang zijn!
quote:Op woensdag 13 juli 2011 22:18 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
hey schattiequote:Op woensdag 13 juli 2011 22:18 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
kijk de clip bij 2 minuut 17 Laysa echt en dan de muziek erbij pppffttttttttt wat kan de wereld mooi zijnquote:
Als ik de puf heb doe ik dat morgen...Deze sloof moet nog eten makenquote:Op woensdag 13 juli 2011 22:33 schreef Toverheks het volgende:
[..]
kijk de clip bij 2 minuut 17 Laysa echt en dan de muziek erbij pppffttttttttt wat kan de wereld mooi zijn
quote:Op woensdag 13 juli 2011 22:35 schreef Laysa het volgende:
[..]
Als ik de puf heb doe ik dat morgen...Deze sloof moet nog eten maken![]()
Kal
quote:
La gente esta muy loca?quote:Op woensdag 13 juli 2011 22:34 schreef PatriQue89 het volgende:
Johny, es gante es ta me locaa
OF ZOOO IETTSSS
Oké?quote:
Bullseye.quote:Op woensdag 13 juli 2011 22:44 schreef Lutte het volgende:
[..]
Is dat de kruin waar Triek het over had?
Nee te laatquote:
Wacht, ben jij dat?quote:
Truste heksjequote:
Waarom zie ik deze post niet?quote:
Aww, valt toch nog wel mee, gewoon wat bruine spray erop!quote:
Bruine sprayquote:Op woensdag 13 juli 2011 22:46 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Aww, valt toch nog wel mee, gewoon wat bruine spray erop!
Tortel!quote:Op woensdag 13 juli 2011 22:48 schreef Bellatrix het volgende:
Dat is dan wel weer het voordeel van vrouw zijn!
Tot mijn 30e...quote:Op woensdag 13 juli 2011 22:48 schreef Kally het volgende:
Reneetje, als ik het zo inschat heb je nog haar tot je 30e, komt goed
hang zequote:
Hoop dat je niet op je tenen moet lopen/staan daarvoor!quote:
Ze kan in ieder geval niet over je humor struikelen!quote:Op woensdag 13 juli 2011 22:50 schreef Renesite het volgende:
[..]
Hoop dat je niet op je tenen moet lopen/staan daarvoor!
quote:Op woensdag 13 juli 2011 22:51 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Ze kan in ieder geval niet over je humor struikelen!
Hoelang geef je mij nog?quote:Op woensdag 13 juli 2011 22:48 schreef Kally het volgende:
Reneetje, als ik het zo inschat heb je nog haar tot je 30e, komt goed
Ook zoietsquote:
Ik ben blijkbaar snel op de teentjes getraptquote:
kan niet... hij is ouder, en heeft nog meer... ik jonger, en minderquote:
quote:Op woensdag 13 juli 2011 22:59 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
kan niet... hij is ouder, en heeft nog meer... ik jonger, en minder
ik denk dat ik rond mn 25ste maar coupe tondeuse moet
Nou, als ik wat voor je kan beteenkenen dan hoor ik het wel!quote:Op woensdag 13 juli 2011 22:58 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Ik ben blijkbaar snel op de teentjes getrapt
Zou je niet eens zo slecht staan.quote:Op woensdag 13 juli 2011 22:59 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
kan niet... hij is ouder, en heeft nog meer... ik jonger, en minder
ik denk dat ik rond mn 25ste maar coupe tondeuse moet
Ik heb meer haar in mijn bilnaad dan op mijn kupske!quote:Op woensdag 13 juli 2011 23:05 schreef Lutte het volgende:
Ons Ron heeft ook al flinke inhammen hoorMaar hij heeft er van die Thomas Berge flapjes overheen hangen dus je ziet het niet.
ik heb t gewoon geschoren. soms millimeters soms kaalquote:Op woensdag 13 juli 2011 23:05 schreef Lutte het volgende:
Ons Ron heeft ook al flinke inhammen hoorMaar hij heeft er van die Thomas Berge flapjes overheen hangen dus je ziet het niet.
nomnomnom.quote:Op woensdag 13 juli 2011 23:06 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Ik heb meer haar in mijn bilnaad dan op mijn kupske!
Ik niet. Vind Pat. Ik vind van wel. Pat kan het weten. Pat heeft ervaring ermee.quote:
Genietse! Trusten!quote:Op woensdag 13 juli 2011 23:09 schreef charmed_angel het volgende:
Ik ga harry potter deel 2 kijken en dan slapen
Ik hoef alleen die nieuwe nog te zien, maar dat boek heb ik al wel gelezen!quote:Op woensdag 13 juli 2011 23:09 schreef charmed_angel het volgende:
Ik ga harry potter deel 2 kijken en dan slapen
Bij jou zou dat vast poepig staan.. persoonlijk zeg ik nee.quote:Op woensdag 13 juli 2011 23:14 schreef De_Kardinaal het volgende:
Ik heb rechts gewoon 30 cm lang haar en die flap ik gewoon naar links! Zo rol ik!
Je bent gewoon geboren die weg, daarom toch?quote:Op woensdag 13 juli 2011 23:14 schreef De_Kardinaal het volgende:
Ik heb rechts gewoon 30 cm lang haar en die flap ik gewoon naar links! Zo rol ik!
Spermanentje erin.. leukkkk!!quote:Op woensdag 13 juli 2011 23:15 schreef Renesite het volgende:
[..]
Bij jou zou dat vast poepig staan.. persoonlijk zeg ik nee.
quote:Op woensdag 13 juli 2011 23:15 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Je bent gewoon geboren die weg, daarom toch?
quote:
Daar was laatst een draadje over in LIF.quote:
Neenquote:Op woensdag 13 juli 2011 23:17 schreef PatriQue89 het volgende:
ik denk dat ik van de week maar de tondeuse er overheen haal..
Ja dat noemen ze natuurlijke haargroei schatje, anders krijg je zo'n geïmplanteerd Gerard Joling hoofd. Een soort bowling bal met een pruik.quote:
Omdat langer je beter staatquote:Op woensdag 13 juli 2011 23:18 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
Waarom niet?
Ik heb geen geld voor den kappert
Ik vermoord je.quote:Op woensdag 13 juli 2011 23:17 schreef PatriQue89 het volgende:
ik denk dat ik van de week maar de tondeuse er overheen haal..
Je krijgt van mij 5 euro, leg je zelf vijf bij en je gaat naar de 10 euro kapper.quote:Op woensdag 13 juli 2011 23:20 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
Zijscheiding dan maar weer zondag!
Nehh.. mama aankijken .. trouwens... niet dat ik tijd heb deze week nog om naar de kapper te gaanquote:Op woensdag 13 juli 2011 23:21 schreef Renesite het volgende:
[..]
Je krijgt van mij 5 euro, leg je zelf vijf bij en je gaat naar de 10 euro kapper.
EN HEB JE NOG WEL HAARquote:Op woensdag 13 juli 2011 23:22 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
Nehh.. mama aankijken .. trouwens... niet dat ik tijd heb deze week nog om naar de kapper te gaan
Als je terug komt van vakansssiieeee ben ik wel geweest
Ik vrijdagquote:Op woensdag 13 juli 2011 23:25 schreef PatriQue89 het volgende:
Ik ging met mijn lekkereding samen naar de efteling!
Nope sorryquote:Op woensdag 13 juli 2011 23:25 schreef gomi het volgende:
is er toevallig iemand met een usenet abbo hier?
Joepiequote:
WTF dat kan gewoon niet!quote:Op woensdag 13 juli 2011 23:29 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
Ik ben er nog nooit geweest.. WIJ GAAN EEN KEER SAMEN!
Jaquote:
Wij zeiden ook dat hij gekneust wasquote:Op woensdag 13 juli 2011 23:30 schreef Laysa het volgende:
[..]
Ja dat zei ik dus ook in het restaurant van het ziekenhuis...: hé kut....de efteling![]()
Eerst trouwen, nu dit...quote:Op woensdag 13 juli 2011 23:31 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Mag wel eens ophouden met die ellende bij jullie.
jaquote:
Ja idd...Maar ik denk dat dit ons lot isquote:Op woensdag 13 juli 2011 23:31 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Mag wel eens ophouden met die ellende bij jullie.
Mijn zoonsquote:
DK zei...echt een gipsen huwelijkquote:Op woensdag 13 juli 2011 23:32 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Eerst trouwen, nu dit...Het houdt niet op
Die was leuk aan het rennen met de kids van Kally en toen brak zomaar zn teen...Hij hoorde knak en keek nog achteromquote:
Ahquote:Op woensdag 13 juli 2011 23:32 schreef Kally het volgende:
[..]
Mijn zoons
Hij wou met ze buiten spelen en kan ze niet meer bijhouden
quote:Op woensdag 13 juli 2011 23:34 schreef PatriQue89 het volgende:
ah, fijn, een muggenbeet in mn tattooo
Ze hebben de Mac gehad, en chips dusquote:Op woensdag 13 juli 2011 23:34 schreef Laysa het volgende:
Van schrik ben ik dus ook de snoepjes vergeten te geven aan de jongens...die eet ik nu wel op
Straks heb je alles gehad, vinden de lotsmensen er geen bal meer aan en komen er goede tijden. Zijn jullie wel beiden 80+.quote:
quote:
En zo krijg je een bonkende herpeslip en/of pfeiffer!quote:
iemand moet het doenquote:Op woensdag 13 juli 2011 23:35 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Straks heb je alles gehad, vinden de lotsmensen er geen bal meer aan en komen er goede tijden. Zijn jullie wel beiden 80+.
Uhm het was wel goed zo hoorquote:Op woensdag 13 juli 2011 23:37 schreef Laysa het volgende:
[..]
ja maar het waren/zijn hele lekkere...Jungle snoep
quote:Op woensdag 13 juli 2011 23:38 schreef Ian_Nick het volgende:
Beetje snoep jatten van die gasten alleen maar omdat ze je man mank maken.
laat het dan maar smaken hequote:Op woensdag 13 juli 2011 23:37 schreef Laysa het volgende:
[..]
ja maar het waren/zijn hele lekkere...Jungle snoep
Nee ik klets elders en kijk tvquote:
Eigenlijk welquote:
Truste mopquote:
Ik ook!quote:
Truste Goomsterquote:Op woensdag 13 juli 2011 23:48 schreef gomi het volgende:
[..]
jij ook trusten lutte
en ik sluit ook trusten allemaal
quote:
Het is een hint.quote:Op woensdag 13 juli 2011 23:54 schreef Kally het volgende:
Er zit geen begin aan mijn pakje sigaretten om het open te maken
Ja net de kubus maar dan andersquote:Op woensdag 13 juli 2011 23:55 schreef -Vaduz- het volgende:
Die pakjes zijn binnenkort van die denkspelletjes.
Al gelukt whehequote:
quote:
Jep. Van mij!quote:Op woensdag 13 juli 2011 23:54 schreef PatriQue89 het volgende:
ok... ik word gedwongen te gaan slapen
Hendig sjiekquote:Op woensdag 13 juli 2011 23:57 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
en zo krijg je extragratis 2x zoveel sigaretten ook nog
Ik heb dat spel, van het weekend gedaan en uiteraard gewonnenquote:
Geweldig nummer iddquote:Op donderdag 14 juli 2011 00:01 schreef DeZwabber het volgende:
de overgang van intro naar de rest van het nummer
quote:Op donderdag 14 juli 2011 00:01 schreef Kally het volgende:
[..]
Ik heb dat spel, van het weekend gedaan en uiteraard gewonnen
Gewonnen van Ian zo te horen?quote:
quote:
Uhuhquote:
Noisiaquote:
Hihihihihihihiquote:
quote:
Forum Opties | |
---|---|