quote:Op woensdag 13 juli 2011 21:05 schreef Lagrinta het volgende:
Erik Dekker met een designer bril. Kan toch niet man. Alsof je met een Opel Kadett door Hollywood rijdt.
Scheelt, ik kijk toch niet elke dag.quote:Op woensdag 13 juli 2011 21:04 schreef tomtomaat het volgende:
[..]
Na een dag of 10 ben je hem wel zat
Ja, eergister al.quote:Op woensdag 13 juli 2011 21:06 schreef Nieuwschierig het volgende:
Steelt die gek nou gewoon dat draad weg?
Klopt ja. Hopelijk mag die bij Voetbal International ook reportages makenquote:Op woensdag 13 juli 2011 21:05 schreef BasNijmegen het volgende:
Diekstra is echt in aanzien gestegen door dit programma. Echt genieten.
Hij was wel bang dat de koeien zouden ontsnappenquote:Op woensdag 13 juli 2011 21:06 schreef Nieuwschierig het volgende:
Steelt die gek nou gewoon dat draad weg?
Had je hem nog nooit eerder gezien dan? Ik vond hem met de Jakhalzen en bij VI al super.quote:Op woensdag 13 juli 2011 21:05 schreef BasNijmegen het volgende:
Diekstra is echt in aanzien gestegen door dit programma. Echt genieten.
Klopt, maar vind hem het wederom geweldig doen.quote:Op woensdag 13 juli 2011 21:07 schreef exile79 het volgende:
[..]
Had je hem nog nooit eerder gezien dan? Ik vond hem met de Jakhalzen en bij VI al super.
Gaat ie azijn pissen?quote:
Gisteren vond ik hem erg komisch met zijn verhalenquote:Op woensdag 13 juli 2011 21:05 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Scheelt, ik kijk toch niet elke dag.
Het is toch vreselijk, een stukje prikkeldraad nog wel!quote:Op woensdag 13 juli 2011 21:07 schreef Nieuwschierig het volgende:
[..]
Daar is die boer dan lekker mee
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |