SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik wel, beesten in bedquote:Op woensdag 13 juli 2011 18:11 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Misschien moet jij me opleiden.
En ze is neger, maar wel een hele knappe. Maar daar val ik gewoon niet op
Precies, zou voor Robin ook niet verkeerd zijn, het target valt gewoon niet te missenquote:Op woensdag 13 juli 2011 18:12 schreef betyar het volgende:
[..]
Niks mis met een donkere bank met roze kussentjes.....
Ik zou het toch behoorlijk lastig vinden. Ben ook een beetje een racist als het aankomt op seksuele voorkeur.quote:
Altijd al gedacht dat D66ers meer van de theorie dan van de praktijk warenquote:Op woensdag 13 juli 2011 18:13 schreef Friek_ het volgende:
[..]
Ik zou het toch behoorlijk lastig vinden. Ben ook een beetje een racist als het aankomt op seksuele voorkeur.
quote:Op woensdag 13 juli 2011 18:13 schreef remlof het volgende:
[..]
Precies, zou voor Robin ook niet verkeerd zijn, het target valt gewoon niet te missen
Ik ookquote:Op woensdag 13 juli 2011 18:13 schreef Friek_ het volgende:
[..]
Ik zou het toch behoorlijk lastig vinden. Ben ook een beetje een racist als het aankomt op seksuele voorkeur.
Die gaan eerst de voor- en nadelen analyseren.quote:Op woensdag 13 juli 2011 18:14 schreef remlof het volgende:
[..]
Altijd al gedacht dat D66ers meer van de theorie dan van de praktijk waren
Ik heb ook niet veel met Italiaanse of Spaanse vrouwen verder. Doe mij maar Noord of Oost-Europees.quote:Op woensdag 13 juli 2011 18:14 schreef remlof het volgende:
[..]
Altijd al gedacht dat D66ers meer van de theorie dan van de praktijk waren
Scandinavische landenquote:Op woensdag 13 juli 2011 18:15 schreef Friek_ het volgende:
[..]
Ik heb ook niet veel met Italiaanse of Spaanse vrouwen verder. Doe mij maar Noord of Oost-Europees.
Haha geweldig, die vent heeft zo mijn soort humor.quote:
Ik heb juist heel weinig met blond. Mediterraan heeft mijn voorkeur so far.quote:Op woensdag 13 juli 2011 18:15 schreef Friek_ het volgende:
[..]
Ik heb ook niet veel met Italiaanse of Spaanse vrouwen verder. Doe mij maar Noord of Oost-Europees.
Noord of West-Europees, kan me daar helemaal in vinden. Bij voorkeur ook nog gecombineerd met van die pareltjes, net blousje en fatsoenlijke schoenen, ja, kak-style vind ik erg sexy.quote:Op woensdag 13 juli 2011 18:15 schreef Friek_ het volgende:
[..]
Haaii.quote:Op woensdag 13 juli 2011 18:19 schreef remlof het volgende:
[..]
Ik heb juist heel weinig met blond. Mediterraan heeft mijn voorkeur so far.
Dat heb ik dus ook, maar vreemd genoeg ben ik nu bezig met iemand die Arischer dan Arisch is.quote:Op woensdag 13 juli 2011 18:19 schreef remlof het volgende:
[..]
Ik heb juist heel weinig met blond. Mediterraan heeft mijn voorkeur so far.
Ik moet echter mijn ervaringen nog uitbreiden naar de zuid- en oostkusten der Middellandse Zeequote:
De shagrokende co-auteur is heden nog celibatair.quote:Op woensdag 13 juli 2011 18:15 schreef Friek_ het volgende:
[..]
Fitness en hardlopen.quote:Op woensdag 13 juli 2011 18:21 schreef betyar het volgende:
Volgend schooljaar een opleiding! Hoe ''hoor ik erbij''
![]()
![]()
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |