quote:wo 13 jul 2011, 17:38
Amerikaanse presidentskandidaat geneest homo's
AMSTERDAM -
Een populaire Republiekijnse presidentskandidaat, Michele Bachmann, blijkt samen met haar man een kliniek te runnen waar homoseksuelen 'genezen' kunnen worden.
Het echtpaar ontkent dat homo's zouden worden genezen in de kliniek. Maar een een homogroepering heeft dankzij een verborgen camera actie in de kliniek ontdekt dat patiënten wel wordt beloofd dat ze heteroseksueel zullen worden. Dat meldt CNN.
Een voormalig patiënt heeft tegenover de televisiezender verklaard dat de therapie in de kliniek van Bachmann bestond uit bidden en een Bijbelstudie. Op die manier zou God hem genezen van zijn homoseksualiteit. Als het niet zou lukken, moest hij celibatair leven.
Bachmann is één van de gezichten van de Tea Party en na Mitt Romney momenteel de populairste Republikeinse kandidaat. Ze staat bekend als zeer conservatief en fel tegenstander van het homohuwelijk en abortus.
worden ze eerst gepijpt en dan moeten ze zeggen dat ze toch liever gaan vissenquote:Op woensdag 13 juli 2011 18:15 schreef HAKIM_1988 het volgende:
Geinige reportage in Israël over het genezen van homos![]()
http://sites.bnn.nl/sens2(...)afe2369948f31a092398
Ze krijgen therapie om de "negatieve" gevoelens te beheersen en te blokkeren. Zo zijn er uiteindelijk een aantal gewoon getrouwd en hebben kinderen.quote:Op woensdag 13 juli 2011 18:17 schreef michaelmoore het volgende:
[..]
worden ze eerst gepijpt en dan moeten ze zeggen dat ze toch liever gaan vissen
Nog wel...quote:Op woensdag 13 juli 2011 18:22 schreef HAKIM_1988 het volgende:
[..]
Ze krijgen therapie om de "negatieve" gevoelens te beheersen en te blokkeren. Zo zijn er uiteindelijk een aantal gewoon getrouwd en hebben kinderen.
Precies, alleen het dubbelleven dat ze dan hebben in mannenbarren laten ze voor het gemak buiten beschouwing.quote:Op woensdag 13 juli 2011 18:22 schreef HAKIM_1988 het volgende:
[..]
Ze krijgen therapie om de "negatieve" gevoelens te beheersen en te blokkeren. Zo zijn er uiteindelijk een aantal gewoon getrouwd en hebben kinderen.
Haar. TT is fout en moet presidentskandidate zijn, het gaat om Michelle Bachman. Het debielere zusje van Sarah Palin.quote:Op woensdag 13 juli 2011 18:24 schreef Madame_Paon het volgende:
OMG.
Zul je zien dat er nog genoeg mensen zijn die op hem gaan stemmen ... helaas.
Wel volgens een groot deel van gelovig Amerika.quote:
Nee wij maken er genezen van, hun beloven alleen dat je heterosexueel gaat worden.quote:Op woensdag 13 juli 2011 18:38 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Dat genezen vat ik ook niet.
Het is toch geen aandoening?
Gelukkig helpen zij ons van de Marxist Obama afquote:Op woensdag 13 juli 2011 18:06 schreef michaelmoore het volgende:
Ze hebben nu toch een genezer ontdekt die homo's kan genezen, wonderlijk he.
De wegen van de heer zijn ondoorgrondelijk , hij stuurt een kandidaat voor de teaparty die wonderen kan
http://www.telegraaf.nl/b(...)_.html?sn=buitenland
[..]
Daar denken velen anders over. Zeker in de conservatieve clubjes die momenteel voor een groot deel de dienst uitmaken in de Republikeinse partij in de VSquote:Op woensdag 13 juli 2011 18:38 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Dat genezen vat ik ook niet.
Het is toch geen aandoening?
http://www.bet.com/news/p(...)-criticism.html.htmlquote:Fresh off of a controversy surrounding her signing a marriage pledge that initially said African-American families fared better during slavery than they currently are under President Obama’s administration, the last thing Rep. Michele Bachmann’s presidential campaign needs is another controversy. But, as the Associated Press reports, Bachmann and Associates Inc., a Christian counseling clinic run by her husband, is getting unwanted attention over its alleged practice of trying to convert gays to straights through prayer.
An undercover video that aired Monday on the ABC News program Nightline shows a therapist telling a client that therapy could help him desire women.
“I believe twice over the course of the first session he made reference to his belief that we are all created heterosexual and that some of us just have different challenges with that,” John Becker told AP. “God created us all for heterosexuality—he said that twice.”
Andrew Ramirez, whose parents sent him to the clinic for treatment when he was 17 after he told them he was gay, told AP that he was advised “to pray to God that I no longer be gay, and study the bible and that through continued therapy God could perform a miracle and I could become straight.”
Ramirez attended only two sessions and Marcus Bachmann has denied that his clinic seeks to cure people of being gay. When an ABC News reporter tried to get comment on the matter from the congresswoman on Tuesday, she refused to address it.
“I’m focusing on turning the economy around and on jobs so that’s what I’m focusing on,” she said.
Ik hoop zo voor jou dat je aan het trollen bent.quote:Op woensdag 13 juli 2011 18:43 schreef du_ke het volgende:
[..]
Gelukkig helpen zij ons van de Marxist Obama af
Gezien zijn oeuvre is het meer sarcasme. Degene die Maobama op Fok! heeft geïntroduceerd is volgens mij ene StefanP. Die zal zich hier zo ook nog wel komen melden om zich te scharen achter deze vertegenwoordigster van de Tea Party.quote:Op woensdag 13 juli 2011 18:55 schreef Madame_Paon het volgende:
[..]
Ik hoop zo voor jou dat je aan het trollen bent.
Ach, debieler... ze is knettergek, maar ik heb meer achting voor haar dan voor Palin. Ze is iets consistenter, kan wat beter spreken en lijkt iets meer inhoud, hoe gek knettergek ook, te hebben, in tegenstelling tot de leegte bij Palin.quote:Op woensdag 13 juli 2011 18:35 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Haar. TT is fout en moet presidentskandidate zijn, het gaat om Michelle Bachman. Het debielere zusje van Sarah Palin.
We hebben hier op FOK iemand rondlopen die beweert dat Obama een Marxist isquote:Op woensdag 13 juli 2011 18:55 schreef Madame_Paon het volgende:
[..]
Ik hoop zo voor jou dat je aan het trollen bent.
Oja, StefanP.quote:Op woensdag 13 juli 2011 18:57 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
Gezien zijn oeuvre is het meer sarcasme. Degene die Maobama op Fok! heeft geïntroduceerd is volgens mij ene StefanP. Die zal zich hier zo ook nog wel komen melden om zich te scharen achter deze vertegenwoordigster van de Tea Party.
En gaan dan iedere week naar de parkeerplaats om ander mannen af te likkenquote:Op woensdag 13 juli 2011 18:22 schreef HAKIM_1988 het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 33% gewijzigd door marcel-o op 13-07-2011 19:56:22 ]| Wordfeud: marcel-o |plug.dj/uptempo |<-- draai zelf je platen
nou hier ook hoorquote:
Er zijn vast mensen die zo denken, maar een politiek figuur die er openlijk voor uit komt dat homoseksualiteit te genezen is?quote:
Wel één van de Tea Party, dus dat verbaast me niet.quote:Op woensdag 13 juli 2011 19:24 schreef June. het volgende:
[..]
Er zijn vast mensen die zo denken, maar een politiek figuur die er openlijk voor uit komt dat homoseksualiteit te genezen is?
kunne ze dan pedofielen ook genezenquote:Op woensdag 13 juli 2011 19:24 schreef June. het volgende:
[..]
Er zijn vast mensen die zo denken, maar een politiek figuur die er openlijk voor uit komt dat homoseksualiteit te genezen is?
Ja, dat lijkt me wél zinvol. Maar dat zal wel niet.quote:Op woensdag 13 juli 2011 19:29 schreef michaelmoore het volgende:
[..]
kunne ze dan pedofielen ook genezen
Ik had het over Nederland als reactie op michaelmoorequote:Op woensdag 13 juli 2011 19:24 schreef Ferdo het volgende:
Ah, weer zo'n malloot.
[..]
Wel één van de Tea Party, dus dat verbaast me niet.
Geen Wonderbaarlijke Genezers hier.quote:Op woensdag 13 juli 2011 19:31 schreef June. het volgende:
[..]
Ik had het over Nederland als reactie op michaelmooreHier hebben wij toch zoiets niet?
nou als ik er veel geld mee kan verdienen, dan wil ik wel een poging wagen , maar de meesten willen niet genezen worden geloof ikquote:Op woensdag 13 juli 2011 19:31 schreef June. het volgende:
[..]
Ik had het over Nederland als reactie op michaelmooreHier hebben wij toch zoiets niet?
Die Teapartyanimals hebben echt allemaal een steekje losquote:Op woensdag 13 juli 2011 19:37 schreef Gulo het volgende:
Niet gedacht dat er na de gigantische randdebiel Palin nog zo'n fruitcake rondliep.
Amerika.
Met duct tape op haar mond misschien.quote:
nou best kans dat ze lekker ruig genomen wil wordenquote:Op woensdag 13 juli 2011 19:53 schreef remlof het volgende:
[..]
Ik zou bijna gay wórden als ik haar zie
Ik denk -hoop!- dat Bachmann het ver kan schoppen. Uiteindelijk zal Romney winnen, maar ze zal een heel grote groep fans hebben en ze zal wel voor wat verrassingen zorgen. De Republikeinse elite zal er niet blij mee zijn en vanuit die hoek moet je meer vuil verwachten dan van de Democraten. Dat zou haar best kunnen benadelen, maar tegelijkertijd slikken haar potentiële stemmers al die onzin al, dus waarom zou dat zoveel uitmaken?quote:Op woensdag 13 juli 2011 20:18 schreef Vasilevski het volgende:
Alles leuk en aardig, maar dit soort mevrouwen gaat echt geen kans maken. Eerst maar eens zien dat de Republikeinen (waar ook nog meer dan genoeg gematigden rondlopen) haar willen kandideren. (...) Maar wie weet wat ze nog uit de hoed toveren. Het kan natuurlijk altijd dat de Tea Party binnen de partij daadwerkelijk genoeg mensen weet te mobiliseren om er uit pure wanhoop maar weer een radicaal bij te halen. In dat geval kunnen we ze alleen maar veel sterkte wensen.
Heeft ze ook een dochter van <18 jaar? Het is dan wachten op een tienerzwangerschapquote:Op woensdag 13 juli 2011 20:25 schreef Premium_Quality het volgende:
Michele Bachmann maakt blunder op blunder... Die gaat het echt niet worden.
Ze heeft meer dan 25 kinderen. Sorta.quote:Op woensdag 13 juli 2011 20:34 schreef June. het volgende:
[..]
Heeft ze ook een dochter van <18 jaar? Het is dan wachten op een tienerzwangerschap
Ze moeten hem eens uitroeien.quote:Op woensdag 13 juli 2011 22:31 schreef Marlan het volgende:
Nog zo'n juweeltje:
Parlementslid: 'Homoseksualiteit met wortel en tak uitroeien'
'Een ziekte. Een afwijking die we met wortel en tak moeten uitroeien.' Zo vatte parlementslid Ronny Asabina (BEP) maandagmiddag zijn visie op homoseksualiteit samen. Dat gebeurde tijdens de begrotingsbehandeling in De Nationale Assemblée. De stichting 'Suriname Men United' reageert ontzet.
Asabina deed zijn opmerkelijke uitspraak tijdens de spreekbeurt van Alice Amafo (ABOP), minister van Sociale Zaken en Volkshuisvesting. Het parlementslid, dat deel uitmaakt van de regerende coalitie, interrumpeerde de minister om haar te vragen 'wat het antihomobeleid is van de regering-Bouterse'. “Homoseksualiteit is een ziekte, een afwijking. Het erkennen van het homohuwelijk is een Europese epidemie”, zei de volksvertegenwoordiger.
De uitspraken deden onmiddellijk veel stof opwaaien in Suriname. Asabina oogstte zowel bijval als heel scherpe kritiek. Verschillende media hielden dinsdag straatinterviews in Paramaribo, waaruit zou moeten blijken dat veel Surinamers de uitspraken van Asabina ondersteunen. “Hij verwoordt de mening van het volk”, citeert dagblad de Ware Tijd een ondervraagde.
Dolksteek
De Surinaamse belangenvereniging voor homoseksuelen 'Suriname Men United' reageert tegenover datzelfde dagblad echter ontzet. “Zulke uitspraken zijn zeer onsmakelijk en voelen als een dolksteek in de rug. Het enige resultaat is verdeeldheid in de samenleving, een samenleving waarvan ook de homogemeenschap deel uitmaakt. BEP staat voor 'broederschap en eenheid'. Waar is de broederschap naar die homobroeder gebleven?”, vraagt Kenneth van Emden, voorzitter van Suriname Men United (SMU), zich af.
De vereniging zal een brief richten aan Asabina om het ongenoegen duidelijk te maken. De parlementariër meldde dinsdagmiddag via een persbericht echter al geen afstand te doen van zijn uitspraak. “Homoseksualiteit moeten wij met wortel en tak uitroeien in Suriname. Het was gisteren niet goed, het is vandaag niet goed en het zal morgen en in de toekomst ook niet goed zijn”, aldus Asabina.
Ruth Wijdenbosch (NPS), vicevoorzitter van het parlement, reageerde via Facebook ook al op de controversiële uitspraken. "Ik ben het niet eens met wie dan ook die beweert dat homofilie een ziekte is. Ik ben verder tegen discriminatie van welke groep dan ook. Acties gericht tegen homo's zullen door mij zeker niet worden ondersteund."
http://www.rnw.nl/surinam(...)tel-en-tak-uitroeien
Ben je wel lang bezig denk ik.quote:
Terminaal dan.quote:
Dat is hoe conservatieve politici aan de macht kunnen blijven die constant de Amerikaanse bevolking naaien in hun portemonnee.quote:Op woensdag 13 juli 2011 22:05 schreef Elfletterig het volgende:
Ik weet niet wat ik verbijsterender vind:
1) Mensen die denken dat homoseksualiteit te 'genezen' is, cq. 'genezen' dient te worden.
2) Dat zo'n figuur als deze vrouw het tot presidentskandidaat kan schoppen
3) Dat Amerikaanse kiezers zich over zaken als homohuwelijk en abortus druk maken, terwijl het land enorme financiële problemen kent, oorlogen voert, enzovoort.
Dat heb je inderdaad wel goed samengevat. De grote vraag is waarom mensen er toch steeds weer opnieuw intrappen.quote:Op woensdag 13 juli 2011 23:17 schreef Premium_Quality het volgende:
Dat is hoe conservatieve politici aan de macht kunnen blijven die constant de Amerikaanse bevolking naaien in hun portemonnee.
1. Focus op issues als homohuwelijk, wapens, geloof en familie waarden.
2. Maak constant mensen bang voor relatief kleine gevaren, zoals terrorisme, ziektes, landen die niks voorstellen.
3. Veracht elke vorm van economisch beleid wat nadelig is voor de elite en grote corporaties met woorden als "communisme," "nazisme," "on-Amerikaans." Lieg dat belastingverlagingen en subsidie voor grote bedrijven voordelig is voor de mensen: "trickle down economy."
Nederland gaat ook steeds meer die kant op, de lijsttrekker van de derde partij in dit land is ook zo'n populistische clown.quote:Op woensdag 13 juli 2011 23:29 schreef Paaskonijn het volgende:
Wat ben ik toch weer blij om in Nederland te wonen.
Alleen die?quote:Op woensdag 13 juli 2011 23:32 schreef remlof het volgende:
[..]
Nederland gaat ook steeds meer die kant op, de lijsttrekker van de derde partij in dit land is ook zo'n populistische clown.
Ik denk wanneer mensen iets genoeg horen ze er vanzelf in gaan geloven. Blijkt uit meerdere onderzoeken dat vooral mensen die FOX News kijken geen flauw benul hebben wat er in de wereld afspeelt en bijvoorbeeld denken dat er serieus WMDs zijn gevonden in Iraqquote:Op woensdag 13 juli 2011 23:21 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Dat heb je inderdaad wel goed samengevat. De grote vraag is waarom mensen er toch steeds weer opnieuw intrappen.
Goed dat je het zegt, de mensen zouden door dit soort topics wel eens kunnen vergeten wie nou écht het grote gevaar is in de wereld.quote:Op woensdag 13 juli 2011 23:32 schreef remlof het volgende:
[..]
Nederland gaat ook steeds meer die kant op, de lijsttrekker van de derde partij in dit land is ook zo'n populistische clown.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |