abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_99426212
quote:
0s.gif Op woensdag 13 juli 2011 20:18 schreef Vasilevski het volgende:
Alles leuk en aardig, maar dit soort mevrouwen gaat echt geen kans maken. Eerst maar eens zien dat de Republikeinen (waar ook nog meer dan genoeg gematigden rondlopen) haar willen kandideren. (...) Maar wie weet wat ze nog uit de hoed toveren. Het kan natuurlijk altijd dat de Tea Party binnen de partij daadwerkelijk genoeg mensen weet te mobiliseren om er uit pure wanhoop maar weer een radicaal bij te halen. In dat geval kunnen we ze alleen maar veel sterkte wensen.
Ik denk -hoop!- dat Bachmann het ver kan schoppen. Uiteindelijk zal Romney winnen, maar ze zal een heel grote groep fans hebben en ze zal wel voor wat verrassingen zorgen. De Republikeinse elite zal er niet blij mee zijn en vanuit die hoek moet je meer vuil verwachten dan van de Democraten. Dat zou haar best kunnen benadelen, maar tegelijkertijd slikken haar potentiële stemmers al die onzin al, dus waarom zou dat zoveel uitmaken?
  woensdag 13 juli 2011 @ 20:34:36 #52
208890 June.
Seriously?
pi_99426433
quote:
0s.gif Op woensdag 13 juli 2011 20:25 schreef Premium_Quality het volgende:
Michele Bachmann maakt blunder op blunder... Die gaat het echt niet worden.
Heeft ze ook een dochter van <18 jaar? Het is dan wachten op een tienerzwangerschap :P
Shine bright like a diamond.
pi_99426470
quote:
0s.gif Op woensdag 13 juli 2011 20:34 schreef June. het volgende:

[..]

Heeft ze ook een dochter van <18 jaar? Het is dan wachten op een tienerzwangerschap :P
Ze heeft meer dan 25 kinderen. Sorta.
pi_99430967
Ik weet niet wat ik verbijsterender vind:

1) Mensen die denken dat homoseksualiteit te 'genezen' is, cq. 'genezen' dient te worden.
2) Dat zo'n figuur als deze vrouw het tot presidentskandidaat kan schoppen
3) Dat Amerikaanse kiezers zich over zaken als homohuwelijk en abortus druk maken, terwijl het land enorme financiële problemen kent, oorlogen voert, enzovoort.
pi_99432426
Nog zo'n juweeltje:

Parlementslid: 'Homoseksualiteit met wortel en tak uitroeien'

'Een ziekte. Een afwijking die we met wortel en tak moeten uitroeien.' Zo vatte parlementslid Ronny Asabina (BEP) maandagmiddag zijn visie op homoseksualiteit samen. Dat gebeurde tijdens de begrotingsbehandeling in De Nationale Assemblée. De stichting 'Suriname Men United' reageert ontzet.

Asabina deed zijn opmerkelijke uitspraak tijdens de spreekbeurt van Alice Amafo (ABOP), minister van Sociale Zaken en Volkshuisvesting. Het parlementslid, dat deel uitmaakt van de regerende coalitie, interrumpeerde de minister om haar te vragen 'wat het antihomobeleid is van de regering-Bouterse'. “Homoseksualiteit is een ziekte, een afwijking. Het erkennen van het homohuwelijk is een Europese epidemie”, zei de volksvertegenwoordiger.

De uitspraken deden onmiddellijk veel stof opwaaien in Suriname. Asabina oogstte zowel bijval als heel scherpe kritiek. Verschillende media hielden dinsdag straatinterviews in Paramaribo, waaruit zou moeten blijken dat veel Surinamers de uitspraken van Asabina ondersteunen. “Hij verwoordt de mening van het volk”, citeert dagblad de Ware Tijd een ondervraagde.

Dolksteek
De Surinaamse belangenvereniging voor homoseksuelen 'Suriname Men United' reageert tegenover datzelfde dagblad echter ontzet. “Zulke uitspraken zijn zeer onsmakelijk en voelen als een dolksteek in de rug. Het enige resultaat is verdeeldheid in de samenleving, een samenleving waarvan ook de homogemeenschap deel uitmaakt. BEP staat voor 'broederschap en eenheid'. Waar is de broederschap naar die homobroeder gebleven?”, vraagt Kenneth van Emden, voorzitter van Suriname Men United (SMU), zich af.

De vereniging zal een brief richten aan Asabina om het ongenoegen duidelijk te maken. De parlementariër meldde dinsdagmiddag via een persbericht echter al geen afstand te doen van zijn uitspraak. “Homoseksualiteit moeten wij met wortel en tak uitroeien in Suriname. Het was gisteren niet goed, het is vandaag niet goed en het zal morgen en in de toekomst ook niet goed zijn”, aldus Asabina.

Ruth Wijdenbosch (NPS), vicevoorzitter van het parlement, reageerde via Facebook ook al op de controversiële uitspraken. "Ik ben het niet eens met wie dan ook die beweert dat homofilie een ziekte is. Ik ben verder tegen discriminatie van welke groep dan ook. Acties gericht tegen homo's zullen door mij zeker niet worden ondersteund."

http://www.rnw.nl/surinam(...)tel-en-tak-uitroeien
  woensdag 13 juli 2011 @ 22:35:23 #56
340799 Madame_Paon
We're gonna die young
pi_99432656
quote:
10s.gif Op woensdag 13 juli 2011 22:31 schreef Marlan het volgende:
Nog zo'n juweeltje:

Parlementslid: 'Homoseksualiteit met wortel en tak uitroeien'

'Een ziekte. Een afwijking die we met wortel en tak moeten uitroeien.' Zo vatte parlementslid Ronny Asabina (BEP) maandagmiddag zijn visie op homoseksualiteit samen. Dat gebeurde tijdens de begrotingsbehandeling in De Nationale Assemblée. De stichting 'Suriname Men United' reageert ontzet.

Asabina deed zijn opmerkelijke uitspraak tijdens de spreekbeurt van Alice Amafo (ABOP), minister van Sociale Zaken en Volkshuisvesting. Het parlementslid, dat deel uitmaakt van de regerende coalitie, interrumpeerde de minister om haar te vragen 'wat het antihomobeleid is van de regering-Bouterse'. “Homoseksualiteit is een ziekte, een afwijking. Het erkennen van het homohuwelijk is een Europese epidemie”, zei de volksvertegenwoordiger.

De uitspraken deden onmiddellijk veel stof opwaaien in Suriname. Asabina oogstte zowel bijval als heel scherpe kritiek. Verschillende media hielden dinsdag straatinterviews in Paramaribo, waaruit zou moeten blijken dat veel Surinamers de uitspraken van Asabina ondersteunen. “Hij verwoordt de mening van het volk”, citeert dagblad de Ware Tijd een ondervraagde.

Dolksteek
De Surinaamse belangenvereniging voor homoseksuelen 'Suriname Men United' reageert tegenover datzelfde dagblad echter ontzet. “Zulke uitspraken zijn zeer onsmakelijk en voelen als een dolksteek in de rug. Het enige resultaat is verdeeldheid in de samenleving, een samenleving waarvan ook de homogemeenschap deel uitmaakt. BEP staat voor 'broederschap en eenheid'. Waar is de broederschap naar die homobroeder gebleven?”, vraagt Kenneth van Emden, voorzitter van Suriname Men United (SMU), zich af.

De vereniging zal een brief richten aan Asabina om het ongenoegen duidelijk te maken. De parlementariër meldde dinsdagmiddag via een persbericht echter al geen afstand te doen van zijn uitspraak. “Homoseksualiteit moeten wij met wortel en tak uitroeien in Suriname. Het was gisteren niet goed, het is vandaag niet goed en het zal morgen en in de toekomst ook niet goed zijn”, aldus Asabina.

Ruth Wijdenbosch (NPS), vicevoorzitter van het parlement, reageerde via Facebook ook al op de controversiële uitspraken. "Ik ben het niet eens met wie dan ook die beweert dat homofilie een ziekte is. Ik ben verder tegen discriminatie van welke groep dan ook. Acties gericht tegen homo's zullen door mij zeker niet worden ondersteund."

http://www.rnw.nl/surinam(...)tel-en-tak-uitroeien
Ze moeten hem eens uitroeien. :r
There's a lesson that you always have to learn
Through the consequence of fire comes the burn
pi_99432924
quote:
0s.gif Op woensdag 13 juli 2011 22:35 schreef Madame_Paon het volgende:

[..]

Ze moeten hem eens uitroeien. :r
Ben je wel lang bezig denk ik.

Woede na homokritiek van minister India
dinsdag 05 juli 2011 | 09:38 | Laatst bijgewerkt op: dinsdag 05 juli 2011 | 09:41
Tekstgrootte

De Indiase minister van Gezondheid Ghulam Nabi Azad. Foto: AP

NEW DELHI - Indiase activisten voor homorechten hebben dinsdag woedend gereageerd op uitlatingen van de minister van Gezondheid. Die had gezegd dat homoseksualiteit onnatuurlijk is en een ziekte die door buitenlanders naar India is gebracht.

Minister Ghulam Nabi Azad meldde een hiv-aidscongres van burgemeesters maandag dat de homoseks niet goed is voor India. "Hij moet direct zijn excuus aanbieden. Hij heeft de hele homogemeenschap beledigd", zei Mohnish Kabir Malhotra, homoactivist en schrijver.

Minister India: 'Homoseksualiteit westerse ziekte'

(Novum/AP) - NEW DELHI - Volgens de minister van volksgezondheid van India is homoseksualiteit een onnatuurlijke 'ziekte' uit het Westen. Homorechtenactivisten hebben verontwaardigd gereageerd op de uitspraken van minister Ghulam Nabi Azad, die hij dinsdag deed op een hiv-conferentie in de hoofdstad New Delhi.

"Helaas heeft die ziekte waarbij mannen seks hebben met andere mannen ook ons land bereikt. Dat is volkomen onnatuurlijk en zou niet moeten gebeuren, maar het gebeurt toch", zei Azad. Onder zijn gehoor zaten onder meer premier Mannmohan Singh, tal van ministers en leider van de Congrespartij Sonia Gandhi.

http://buitenland.nieuws.(...)teit_westerse_ziekte

http://www.bndestem.nl/ni(...)n-minister-India.ece
pi_99432985
quote:
0s.gif Op woensdag 13 juli 2011 18:32 schreef Pietverdriet het volgende:
Ben ik ziek dan?
Terminaal dan.
Om aan te geven hoe hoog Erdogan het moederschap acht, gaf hij een voorbeeld uit de praktijk. ''Ik kuste wel eens de voeten van mijn moeder omdat ze naar het paradijs roken. Zij wierp me dan een zedige blik toe en huilde soms.''
  woensdag 13 juli 2011 @ 23:17:44 #59
291725 Premium_Quality
Natuurlijk gebrouwen
pi_99434794
quote:
15s.gif Op woensdag 13 juli 2011 22:05 schreef Elfletterig het volgende:
Ik weet niet wat ik verbijsterender vind:

1) Mensen die denken dat homoseksualiteit te 'genezen' is, cq. 'genezen' dient te worden.
2) Dat zo'n figuur als deze vrouw het tot presidentskandidaat kan schoppen
3) Dat Amerikaanse kiezers zich over zaken als homohuwelijk en abortus druk maken, terwijl het land enorme financiële problemen kent, oorlogen voert, enzovoort.
Dat is hoe conservatieve politici aan de macht kunnen blijven die constant de Amerikaanse bevolking naaien in hun portemonnee.

1. Focus op issues als homohuwelijk, wapens, geloof en familie waarden.
2. Maak constant mensen bang voor relatief kleine gevaren, zoals terrorisme, ziektes, landen die niks voorstellen.
3. Veracht elke vorm van economisch beleid wat nadelig is voor de elite en grote corporaties met woorden als "communisme," "nazisme," "on-Amerikaans." Lieg dat belastingverlagingen en subsidie voor grote bedrijven voordelig is voor de mensen: "trickle down economy."
pi_99434966
quote:
0s.gif Op woensdag 13 juli 2011 23:17 schreef Premium_Quality het volgende:
Dat is hoe conservatieve politici aan de macht kunnen blijven die constant de Amerikaanse bevolking naaien in hun portemonnee.

1. Focus op issues als homohuwelijk, wapens, geloof en familie waarden.
2. Maak constant mensen bang voor relatief kleine gevaren, zoals terrorisme, ziektes, landen die niks voorstellen.
3. Veracht elke vorm van economisch beleid wat nadelig is voor de elite en grote corporaties met woorden als "communisme," "nazisme," "on-Amerikaans." Lieg dat belastingverlagingen en subsidie voor grote bedrijven voordelig is voor de mensen: "trickle down economy."
Dat heb je inderdaad wel goed samengevat. De grote vraag is waarom mensen er toch steeds weer opnieuw intrappen.
pi_99435136
Oh is zij politicus? Ik dacht een comedian
pi_99435279
Wat ben ik toch weer blij om in Nederland te wonen.
Op zondag 23 maart 2008 02:16 schreef tyros-saver het volgende:
En PaasKonijn Ik heb het gemeld aan de Admin dat jij zei: Heb je typkanker.
  woensdag 13 juli 2011 @ 23:32:15 #63
104871 remlof
Europees federalist
pi_99435406
quote:
17s.gif Op woensdag 13 juli 2011 23:29 schreef Paaskonijn het volgende:
Wat ben ik toch weer blij om in Nederland te wonen.
Nederland gaat ook steeds meer die kant op, de lijsttrekker van de derde partij in dit land is ook zo'n populistische clown.
pi_99435451
quote:
15s.gif Op woensdag 13 juli 2011 23:32 schreef remlof het volgende:

[..]

Nederland gaat ook steeds meer die kant op, de lijsttrekker van de derde partij in dit land is ook zo'n populistische clown.
Alleen die?
  woensdag 13 juli 2011 @ 23:35:00 #65
104871 remlof
Europees federalist
pi_99435529
quote:
0s.gif Op woensdag 13 juli 2011 23:33 schreef Monidique het volgende:

[..]

Alleen die?
Die vooral, anderen lopen er in ganzenpas achteraan.
  woensdag 13 juli 2011 @ 23:51:26 #66
291725 Premium_Quality
Natuurlijk gebrouwen
pi_99436236
quote:
0s.gif Op woensdag 13 juli 2011 23:21 schreef Elfletterig het volgende:

[..]

Dat heb je inderdaad wel goed samengevat. De grote vraag is waarom mensen er toch steeds weer opnieuw intrappen.
Ik denk wanneer mensen iets genoeg horen ze er vanzelf in gaan geloven. Blijkt uit meerdere onderzoeken dat vooral mensen die FOX News kijken geen flauw benul hebben wat er in de wereld afspeelt en bijvoorbeeld denken dat er serieus WMDs zijn gevonden in Iraq :').

Je kan in de VS heel makkelijk politiek gekleurde media vinden. Nieuws en opinie loopt door elkaar. Wanneer je alleen rechtse TV zenders kijkt, rechtse blogs en kranten leest en conservatieve schreeuwers op de radio luistert zul je gaan denken dat het waar is.

Dit heb je ook aan de liberale kant met liberale kranten, zenders en blogs, maar een CBS is niet zo gekleurd als een FOX News. Je krijgt hierdoor grote verschillen tussen bevolkingsgroepen en polarisatie in de politiek.

Zoals dit soort plaatjes:

[ Bericht 10% gewijzigd door Premium_Quality op 13-07-2011 23:57:01 ]
  donderdag 14 juli 2011 @ 00:51:13 #67
128155 Fir3fly
Goodnight everybody!
pi_99438554
quote:
15s.gif Op woensdag 13 juli 2011 23:32 schreef remlof het volgende:

[..]

Goed dat je het zegt, de mensen zouden door dit soort topics wel eens kunnen vergeten wie nou écht het grote gevaar is in de wereld.
And if you listen very hard
The tune will come to you at last
When all are one and one is all
To be a rock and not to roll
  zaterdag 16 juli 2011 @ 18:40:30 #68
21560 dr.dunno
shrivel me testes!
pi_99550636
Ik zou het opzienbarend vinden als eindelijk eens iemand in de VS zou opstaan die domheid zou kunnen genezen. Heeft hij gelijk z'n handen vol met 308 miljoen inwoners.
Wie haar benen spreidt, spreidt gezelligheid.
pi_99554430
Die video :D
"just al little something to remind you of the good old times" _O-
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')