Een lieve user.quote:
Kap nou eens met je gekloon, neem je originele acoountquote:
Toch een broertje van SwJ zo te zienquote:
Sinds wanneer gebruik jij dequote:Op woensdag 13 juli 2011 16:54 schreef smegmanus het volgende:
[..]
Toch een broertje van SwJ zo te zien
Heb jij de afgelopen jaren onder een steen gelegen ofzoquote:Op woensdag 13 juli 2011 16:55 schreef Trollscience het volgende:
[..]
Sinds wanneer gebruik jij desmiley?
Nein.quote:Op woensdag 13 juli 2011 16:56 schreef john243 het volgende:
[..]
Heb jij de afgelopen jaren onder een steen gelegen ofzo
dacht je toen aan een steen ?quote:Op woensdag 13 juli 2011 16:57 schreef Trollscience het volgende:
Ik heb wel een keer onder een steen gefapt
Woon je in Drente?quote:Op woensdag 13 juli 2011 16:57 schreef Trollscience het volgende:
Dan moet je wel heel geil zijn geweest om op een steen te fappenquote:Op woensdag 13 juli 2011 16:57 schreef Trollscience het volgende:
Onder een steen.quote:Op woensdag 13 juli 2011 16:57 schreef weerstandje het volgende:
[..]
dacht je toen aan een steen ?
dan was je onder een steen op een steen aan het fappen haha hihi hoehoe
Wie wil er nou vrijwillig in Drenthe wonenquote:
Hee dankjequote:
je link het het niet boefjequote:Op woensdag 13 juli 2011 16:58 schreef Trollscience het volgende:
[..]
Onder een steen.
www.netjeslerenlezen.nl
quote:Op woensdag 13 juli 2011 17:03 schreef weerstandje het volgende:
[..]
je link het het niet boefje
hoe moet ik nu netjes leren lezen???
Op skool.quote:Op woensdag 13 juli 2011 17:03 schreef weerstandje het volgende:
[..]
1 note iddquote:Op woensdag 13 juli 2011 17:02 schreef Trollscience het volgende:
[..]
Hee dankje
Maar als ik eerlijk ben ben jij een veel betere user. Als jij echt maar een note hebt gekregen....![]()
Wat een waardeloze editquote:Op woensdag 13 juli 2011 17:03 schreef weerstandje het volgende:
[..]
maar jij moet ook beter lezen want je snapt de grapje niet
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 5% gewijzigd door #ANONIEM op 13-07-2011 17:05:58 ]
De grapje man, jwz.quote:
Hoi kb!quote:
Nee ze heet yvonnequote:
Ik krijg al genoeg aandacht als jullie steeds weer komen met dat lame filmpjequote:Op woensdag 13 juli 2011 17:08 schreef schommelstoel het volgende:
Te veel aandacht voor deze user.
En dat nog wel door een mod.
[ afbeelding ]
Zie je?! Je bent z'n broertje hè!quote:
Filmpje?quote:Op woensdag 13 juli 2011 17:09 schreef Trollscience het volgende:
[..]
Nee ze heet yvonne
[..]
Ik krijg al genoeg aandacht als jullie steeds weer komen met dat lame filmpje [ afbeelding ]
Psssssst, het is zo'n rodequote:Op woensdag 13 juli 2011 17:08 schreef schommelstoel het volgende:
Te veel aandacht voor deze user.
En dat nog wel door een mod.
[ afbeelding ]
Ja, maar een lieve baggeruserquote:Op woensdag 13 juli 2011 17:09 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Vind je me nog steeds een baggeruser?
Serieus, ik heb geen idee waar je het over hebt.quote:
Niet trollen als een rooie in het topic zit...quote:
Het is yvonnequote:Op woensdag 13 juli 2011 17:11 schreef Crimyclown het volgende:
Naamtopic van Yvonne. Watskebeurt hier?
De wereld zoals wij die kennen is tot een einde gekomenquote:Op woensdag 13 juli 2011 17:11 schreef Crimyclown het volgende:
Naamtopic van Yvonne. Watskebeurt hier?
Tja...quote:Op woensdag 13 juli 2011 17:12 schreef FreezePop het volgende:
Trollscience, ja die ken ik wel. Ooit in een bar ergens tegen gekomen in een dorpje in Siberië. Man van weinig woorden maar toch plezier mee gehad.
Ik troll nietquote:Op woensdag 13 juli 2011 17:10 schreef yvonne het volgende:
[..]
Niet trollen als een rooie in het topic zit...
Fris mijn geheugen opquote:Op woensdag 13 juli 2011 17:13 schreef FreezePop het volgende:
[..]
Herinner jij die nacht nog? Vast niet...
Klinkt dramatisch.quote:Op woensdag 13 juli 2011 17:12 schreef yvonne het volgende:
[..]
De wereld zoals wij die kennen is tot een einde gekomen
Zo een?.quote:Op woensdag 13 juli 2011 17:10 schreef yvonne het volgende:
[..]
Niet trollen als een rooie in het topic zit...
Kruip kruipquote:Op woensdag 13 juli 2011 17:15 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Ik vind jou ook een lieve Adminerin.
Het is al lang terug. Ik weet niet alle details meer. Iets met veel drank en vrouwen en gelach.quote:
quote:Op woensdag 13 juli 2011 17:26 schreef Softlegend het volgende:
[..]
Ik ben ik en jij bent jij. Zo zijn we daar ook weer over uit.
Dankjewelquote:
Huh?quote:Op woensdag 13 juli 2011 16:51 schreef remlof het volgende:
* remlof pakt vast een paar virtuele tomaten
Ik voel me te goed om hierop in te gaanquote:Op woensdag 13 juli 2011 17:32 schreef Softlegend het volgende:
[..]
Ik geef allleen maar even aan dat je niet schrizofreen bent
Jammer genoeg ging je er toch op in ;').quote:Op woensdag 13 juli 2011 17:33 schreef Trollscience het volgende:
[..]
Ik voel me te goed om hierop in te gaan
Dit noem jij trollen?quote:
Tofquote:Op woensdag 13 juli 2011 17:20 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]![]()
Ik meen het. Sinds de oprichting van onze SC is mijn hele beeld van haar veranderd.
Zie je nou wel dat ze lief zijnquote:
Bawwwwwwwww, wat een schatjes héquote:
Rolmodelquote:Op woensdag 13 juli 2011 17:36 schreef Softlegend het volgende:
[..]
Wil jij het goede voorbeeld dan geven? Immers je bent blauw en een rolmodel
Dus je bent kontmodel?quote:Op woensdag 13 juli 2011 17:37 schreef smegmanus het volgende:
[..]
Rolmodel
Een rolmodel?
Wat lul jij nou man. Ik zal jou eens oprollen, met je hoofd
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wat een comeback!quote:
quote:Op woensdag 13 juli 2011 17:39 schreef Monopoly het volgende:
Smegma een rolmodel noemenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 13 juli 2011 17:40 schreef gebruikersnaamhier het volgende:
Trollscience naamtopic, hier moet ik gepost hebben
Uiltjesquote:
quote:Op woensdag 13 juli 2011 17:41 schreef Softlegend het volgende:
Meer zelf entertainment ;')
Ben nog een redelijk nieuw op je FOK! Niet eng doen dus he
quote:Op woensdag 13 juli 2011 17:36 schreef Trollscience het volgende:
Niet zo gemeen, smeg, hij heeft toch pas 1 pagina postgeschiedenis.
Toasters don't toast toast. Toast toast toast.quote:
quote:Op woensdag 13 juli 2011 17:49 schreef yvonne het volgende:
SwJ en Ts in een topic, nú ga ik IP's vergelijken!
inb4quote:Op woensdag 13 juli 2011 17:49 schreef SuperwormJim het volgende:
[..]
Ik heb alleen maar zusjes, voor zover ik weet.
Wil je ook onze piem0ls even oraal vergelijken?quote:Op woensdag 13 juli 2011 17:49 schreef yvonne het volgende:
quote:Op woensdag 13 juli 2011 17:50 schreef SuperwormJim het volgende:
Wil je ook onze piem0ls even oraal vergelijken?
quote:Op woensdag 13 juli 2011 17:49 schreef yvonne het volgende:
quote:Op woensdag 13 juli 2011 17:51 schreef SuperwormJim het volgende:
[..]
Ah kom op, 't is weer eens wat anders dan lauwwarme kipfilets.
Kunnen die ook oraal verwennen?quote:Op woensdag 13 juli 2011 17:51 schreef SuperwormJim het volgende:
[..]
Ah kom op, 't is weer eens wat anders dan lauwwarme kipfilets.
Ik heb een fleshlight en die heeft ook geen lippen.quote:Op woensdag 13 juli 2011 17:55 schreef Trollscience het volgende:
[..]
Weet jij dat niet? De koning van masturbatie, smegmanus?
Tja....quote:Op woensdag 13 juli 2011 17:56 schreef smegmanus het volgende:
[..]
Ik heb een fleshlight en die heeft ook geen lippen.
Ja van die kleine poezelige schaamlipjes.
Dus stiekem toch wel lipjes.
Maar oraal doet ze niet.
Misschien...quote:Op woensdag 13 juli 2011 18:15 schreef CyberJesus het volgende:
Trollscience krijgt hier een ego boost van volgens mij..
Ik zou, als ik jou schoenen stond, iig heel de dag met zo'n hoofd op FOK! zitten :quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op donderdag 2 augustus 2012 01:33 schreef o.us het volgende:
Sterkte, vinger in je kont wil nog wel eens helpen.
Als Yvonne te lui was om een shift+Y combinatie te maken wil niet zeggen dat ik haar naam zonder hoofdletter ga schrijven.quote:
Haar naam is zonder hoofdletter pauperquote:Op woensdag 13 juli 2011 18:21 schreef Joosterd het volgende:
[..]
Als Yvonne te lui was om een shift+Y combinatie te maken wil niet zeggen dat ik haar naam zonder hoofdletter ga schrijven.
Maar een naam moet altijd met een hoofdletter worden geschrevenquote:Op woensdag 13 juli 2011 18:26 schreef Trollscience het volgende:
[..]
Haar naam is zonder hoofdletter pauper
Toeter toeter toeter toeter toeter.quote:Op woensdag 13 juli 2011 18:27 schreef Romanus het volgende:
[..]
Maar een naam moet altijd met een hoofdletter worden geschreven
Goh!quote:Op woensdag 13 juli 2011 18:26 schreef Trollscience het volgende:
[..]
Haar naam is zonder hoofdletter pauper
Nee.quote:Op woensdag 13 juli 2011 18:27 schreef Romanus het volgende:
[..]
Maar een naam moet altijd met een hoofdletter worden geschreven
Heb jij een dochter?quote:Op woensdag 13 juli 2011 18:34 schreef FreezePop het volgende:
Trollscience zou met mijn dochter mogen trouwen.
Neequote:Op woensdag 13 juli 2011 19:24 schreef schommelstoel het volgende:
[..]
Dan kan er nu wel een slotje op?
Ja hequote:Op woensdag 13 juli 2011 21:32 schreef sciter het volgende:
[..]
Ik ook, maar meestal luister ik toch niet naar diegene waartegen ik het zeg.
Ga ergens anders hatenquote:Op woensdag 13 juli 2011 21:37 schreef Grielen het volgende:
godverdomme 1997 is al 14 jaar
en hebben het internet dus ook ontdekt.
Ik haat niet, ik kwam tot een inzicht.quote:
quote:Op woensdag 13 juli 2011 21:41 schreef Grielen het volgende:
[..]
Ik haat niet, ik kwam tot een inzicht.
Ja je kan wel lachen maar ik kan wel janken. Ik had in 1997 al internetquote:
Het kwam door de misleidende TTquote:Op woensdag 13 juli 2011 21:55 schreef Trollscience het volgende:
[..]
Wat heb jij een apart gevoel voor humor
Maar meestal gaat het in naamtopics met alleen de naam om een verjaardag. Vandaar.quote:Op woensdag 13 juli 2011 22:01 schreef Trollscience het volgende:
[..]
In de TT staat helemaal niets over een verjaardag
Je kunt niemand de schuld geven van de typiek waar jij vanuitgingquote:Op woensdag 13 juli 2011 22:03 schreef Faux. het volgende:
[..]
Maar meestal gaat het in naamtopics met alleen de naam om een verjaardag. Vandaar.
Het spijt me.quote:Op woensdag 13 juli 2011 22:04 schreef Trollscience het volgende:
[..]
Je kunt niemand de schuld geven van de typiek waar jij vanuitging
okquote:Op woensdag 13 juli 2011 22:12 schreef monkyyy het volgende:
UitstekendPierJim.
MythologischwezenWetenschap.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Computer games don't affect kids; I mean if Pac-Man affected us as kids, we'd all be running around in darkened rooms, munching magic pills and listening to repetitive electronic music.
quote:Op woensdag 13 juli 2011 22:26 schreef Editeur het volgende:
Hoe kan die kutuser nou een naamtopic hebben?!Ik vind meneer verre van een kutuser, zijn topics zijn vaak van dubieuze kwaliteit, echter zijn de posts van zijn hand uitmuntend, daarom ook zijn OP's briljant.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
gr gr,
Klopt, ik gniffel wel eens. Maar ik heb het vaakgenoeg gedacht en mag geen gezichtsverlies lijden, daarom de postquote:Op woensdag 13 juli 2011 22:33 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Ik vind meneer verre van een kutuser, zijn topics zijn vaak van dubieuze kwaliteit, echter zijn de posts van zijn hand uitmuntend, daarom ook zijn OP's briljant.
gr gr,
quote:Op woensdag 13 juli 2011 22:26 schreef Editeur het volgende:
Hoe kan die kutuser nou een naamtopic hebben?!Ik heb een naamtopic van yvonne jaSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Dankjewel, één opmerking: Echter geeft een tegenstelling aanquote:Op woensdag 13 juli 2011 22:33 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Ik vind meneer verre van een kutuser, zijn topics zijn vaak van dubieuze kwaliteit, echter zijn de posts van zijn hand uitmuntend, daarom ook zijn OP's briljant.
gr gr,
Ik snap uw reputatie-kwestie, ik zal u bij deze intact laten, zodat uw gezichtsverlies beperkt blijft.quote:Op woensdag 13 juli 2011 22:34 schreef Editeur het volgende:
[..]
Klopt, ik gniffel wel eens. Maar ik heb het vaakgenoeg gedacht en mag geen gezichtsverlies lijden, daarom de post
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.quote:Op woensdag 13 juli 2011 22:36 schreef Trollscience het volgende:
[..]
Dankjewel, één opmerking: Echter geeft een tegenstelling aan
Je staat in mijn FoBoen die echter is ook bedoelt, de TT mag soms wat beter
[ Bericht 21% gewijzigd door #ANONIEM op 13-07-2011 22:38:22 ]
Fok toch op.quote:Op woensdag 13 juli 2011 22:35 schreef Trollscience het volgende:
[..]
Ik heb een naamtopic van yvonne ja
[ afbeelding ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Computer games don't affect kids; I mean if Pac-Man affected us as kids, we'd all be running around in darkened rooms, munching magic pills and listening to repetitive electronic music.
quote:Op woensdag 13 juli 2011 22:37 schreef Editeur het volgende:
[..]
Fok toch op.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Troll. Oh wacht, voordat je ninja-editte was hij inderdaad meer dan smakeloos. Heb dan het lef om dat gewoon met je normale account te postenquote:
LOLquote:
Omdat ik zo'n kutuser benquote:Op woensdag 13 juli 2011 23:38 schreef Dalando het volgende:
Trollsience hoe de fuck heb jij een naamtopic gekregen van Yvonne nu ben ik jaloers.
wut?quote:Op woensdag 13 juli 2011 22:12 schreef monkyyy het volgende:
UitstekendPierJim.
MythologischwezenWetenschap.
Ah, gezien in de edit, nou ja, hij is alweer wegquote:Op woensdag 13 juli 2011 22:46 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Troll. Oh wacht, voordat je ninja-editte was hij inderdaad meer dan smakeloos. Heb dan het lef om dat gewoon met je normale account te posten
Hahaha, mooi topicquote:Op woensdag 13 juli 2011 18:16 schreef Trollscience het volgende:
Yvonne, nu ik weer lief ben kom ik toch niet in dit topic he?
[users] om op te letten...
Correct!quote:
quote:Op donderdag 14 juli 2011 09:50 schreef yvonne het volgende:
[..]
Ah, gezien in de edit, nou ja, hij is alweer weg
Een van de beste ooit op FOK!quote:Op donderdag 14 juli 2011 11:36 schreef Trollscience het volgende:
[..]
Dat hele subforum was een 1aprilgrap
U jelly?quote:Op donderdag 14 juli 2011 13:50 schreef Partyboy1991 het volgende:
word die gozert nou aanbeden hier ofzo?
Ja, hij welquote:Op donderdag 14 juli 2011 13:50 schreef Partyboy1991 het volgende:
word die gozert nou aanbeden hier ofzo?
Heeft het met lesbische sex te maken?quote:Op donderdag 14 juli 2011 16:36 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Yvonne vertel ons een geheimpje.
Trollscience is SwJ's zoon.quote:Op donderdag 14 juli 2011 16:36 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Yvonne vertel ons een geheimpje.
Leuk om te zien hoe boos jullie wordenquote:Op donderdag 14 juli 2011 17:20 schreef RickoKun het volgende:
Wat een kut topic ik dacht dat dit ging over trollscience plaatjes maar het gaat gewoon over een tamme user
Wat de fok?!quote:
Ik heb een yvonne topic gemaakt. Mocht dit werken dan laat ik het je wetenquote:Op woensdag 20 juli 2011 14:56 schreef gianni61 het volgende:
Trollscience, hoe word ik ooit zo'n grote koning als jij?
een naamtopic door Yvonne
Bawwwwwwwwwww wat lief, kusjekroelkroel.quote:Op woensdag 20 juli 2011 19:30 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
Ik wou hier even posten.. want....
Trollscience
quote:Op woensdag 20 juli 2011 19:30 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
Ik wou hier even posten.. want....
Trollscience
Jaloeziequote:Op woensdag 20 juli 2011 19:31 schreef smegmanus het volgende:
[..]
Bawwwwwwwwwww wat lief, kusjekroelkroel.
QFTquote:Op woensdag 20 juli 2011 19:31 schreef smegmanus het volgende:
[..]
Officieel lid van de kusjekroelbrigadequote:Op woensdag 20 juli 2011 19:31 schreef smegmanus het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 20 juli 2011 19:36 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
Officieel lid van de kusjekroelbrigade
He LudoSanders in "mijn" topicquote:Op woensdag 20 juli 2011 19:39 schreef LudoSanders het volgende:
Dit topic gaat zijn doel voorbij, altijd jammer.
Doe er wat aan.quote:Op woensdag 20 juli 2011 19:39 schreef LudoSanders het volgende:
Dit topic gaat zijn doel voorbij, altijd jammer.
Kusjekroelers kunnen enkel Slowchatten. Elke zin moeten sowieso 10 hartjes en kusjes dus dan krijg je snel verdrietige dingen.quote:
Ik ben heul geen kusjekroelerquote:Op woensdag 20 juli 2011 19:44 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Kusjekroelers kunnen enkel Slowchatten. Elke zin moeten sowieso 10 hartjes en kusjes dus dan krijg je snel verdrietige dingen.
quote:Op woensdag 20 juli 2011 19:45 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
Mijn excuus dat ik mij in dit topic waagde...
zal weer braaf naar de radio gaan.
dag dag
Doe op het ooglapje.quote:
Ik heb hem in dat topic geplaatst, hij wordt nu onder behandeling genomenquote:
U MAD U JELLY?!quote:Op woensdag 20 juli 2011 19:55 schreef Jac0bus het volgende:
Man man man, kutuser zijn wordt klaarblijkelijk beloond met een naamtopic van Yvonne.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |