Ik denk dat de meesten fer over been zijn.quote:Op woensdag 13 juli 2011 16:43 schreef Lastpost het volgende:
Ben wel benieuwd naar de 'inzet' vanavond, eens kijken of iedereen z'n beste beentje voorzet.
Ben wel benieuwd dan wat Lodewijks en Vlemmings precies onder steun verstaan.quote:Op woensdag 13 juli 2011 16:36 schreef Lastpost het volgende:
[..]
Dit gaat niet enkel over de laatste week.
Van Geel, weliswaar geen directie, vorige maand:quote:"We hebben het niet naar behoren gedaan en dan begrijp ik dat de Feyenoordfans van hun onvrede blijk geven. Toch heb ik alle vertrouwen in onze technische staf, bij wie ik in gesprekken heel duidelijk revanchegevoelens opmerkte. Uiteindelijk hangt alles af van het resultaat op het veld, maar ik ben er nooit voorstander van geweest om een trainer in de winter weg te sturen."
quote:'Been ideale man voor Feyenoord'
Volgens Martin van Geel hoefde Mario Been eind juni niet te vrezen voor zijn baan. De nieuwe technisch directeur van Feyenoord en Van Geel heeft de reputatie trainers te ontslaan zodra hij binnenkomt, maar zou Mario Been als trainer van de club uit Rotterdam-Zuid willen ontzien.
“In mijn ogen is de hoofdtrainer de belangrijkste man binnen een club. Hij kan de meeste invloed op het directe resultaat uitoefenen. Ik vind ook dat Mario als geen ander bij Feyenoord past. We gaan er dit seizoen alles aan doen om hem te ondersteunen. En dan zullen we zien wat de toekomst ons brengt.”
Van Geel liet van Veldhoven ook zitten na een rampzalig seizoen, waarna hij ging presteren met Roda JC. Ik denk dat zijn uitlatingen daardoor te verklaren zijn.quote:Op woensdag 13 juli 2011 16:51 schreef Gert het volgende:
[..]
Van Geel, weliswaar geen directie, vorige maand:
'Been ideale man voor Feyenoord'
Volgens Martin van Geel hoefde Mario Been eind juni niet te vrezen voor zijn baan. De nieuwe technisch directeur van Feyenoord en Van Geel heeft de reputatie trainers te ontslaan zodra hij binnenkomt, maar zou Mario Been als trainer van de club uit Rotterdam-Zuid willen ontzien.
In mijn ogen is de hoofdtrainer de belangrijkste man binnen een club. Hij kan de meeste invloed op het directe resultaat uitoefenen. Ik vind ook dat Mario als geen ander bij Feyenoord past. We gaan er dit seizoen alles aan doen om hem te ondersteunen. En dan zullen we zien wat de toekomst ons brengt.
[..]
twitter:FR1908Nieuws twitterde op woensdag 13-07-2011 om 16:59:16Vlemmings:"Wij hebben gezegd dat we vóórlopig de honneurs waarnemen,maar willen heel snel tekst en uitleg over de ontstane situatie." reageer retweet
Zo lees ik dat totaal niet. Volgens mij hebben Vlemmings en Lodewijks het juist over gebrék aan steun.quote:Op woensdag 13 juli 2011 16:57 schreef Dekatria het volgende:
Been werd juist gesteund door de directie, ook terwijl er signalen waren dat het draagvlak in de rest van de staf en de selectie weg was. En daar zijn Vlemmings en Lodewijks niet zo blij mee.
Er zitten wel lamballen tussen, maar dit is m.i. een wat al té simpele verklaring.quote:Op woensdag 13 juli 2011 17:06 schreef Nieuwschierig het volgende:
Het is puur opportunisme van de selectie.
Te hard moeten trainen, en het voorruitzicht op net zo'n zeik-seizoen als vorig jaar.
Dan is het makkelijk gokken op een nieuwe trainer als je salaris toch wel doorgaat.
Weer zo iemand die niet echt op de hoogte is.quote:Op woensdag 13 juli 2011 17:06 schreef Nieuwschierig het volgende:
Het is puur opportunisme van de selectie.
Te hard moeten trainen, en het voorruitzicht op net zo'n zeik-seizoen als vorig jaar.
Dan is het makkelijk gokken op een nieuwe trainer als je salaris toch wel doorgaat.
Juist.quote:Op woensdag 13 juli 2011 17:08 schreef Paul-89 het volgende:
[..]
Weer zo iemand die niet echt op de hoogte is.
Het is in elk geval het beeld dat nu in de media wordt opgevoerd.quote:Op woensdag 13 juli 2011 17:08 schreef Paul-89 het volgende:
[..]
Je weet nog steeds niet waar je het over hebt. Probeer het nog eens.quote:Op woensdag 13 juli 2011 17:11 schreef Nieuwschierig het volgende:
[..]
Het is in elk geval het beeld dat nu in de media wordt opgevoerd.
En Feyenoord-fans hebben nu natuurlijk ook enige hoop dat het nieuwe seizoen beter wordt.
Niet Feyenoorders interesseert dat niet en kijken naar de feiten die naar buiten komen.
Dan zit de media weer eens goed mis als dat hun verhaal is.quote:Op woensdag 13 juli 2011 17:11 schreef Nieuwschierig het volgende:
[..]
Het is in elk geval het beeld dat nu in de media wordt opgevoerd.
En Feyenoord-fans hebben nu natuurlijk ook enige hoop dat het nieuwe seizoen beter wordt.
Niet Feyenoorders interesseert dat niet en kijken naar de feiten die naar buiten komen.
Dus binnen het legioen en de sponsors had men ook geen vertrouwen in Been?quote:Op woensdag 13 juli 2011 17:12 schreef Paul-89 het volgende:
[..]
Dan zit de media weer eens goed mis als dat hun verhaal is.
Wat zijn die feiten dan? Want wij zien ze natuurlijk niet door onze geblindeerde Feyenoord-bril.quote:Op woensdag 13 juli 2011 17:11 schreef Nieuwschierig het volgende:
[..]
Nee, dat is niet waar.quote:Op woensdag 13 juli 2011 17:13 schreef Caland het volgende:
Gewoon een trollend neusje joh, deed ze in de vorige topics ook al.
Klopt.quote:Op woensdag 13 juli 2011 17:13 schreef Caland het volgende:
Gewoon een trollend neusje joh, deed ze in de vorige topics ook al.
Onbegrijpelijk ook als je zelf opent met 'Ik heb er geen mening over want ik zit hier pas sinds kort', dan kun je een spelersgroep ook niet afvallen als ze naar buiten komen met zaken die voor jouw periode vooral speelden.quote:Op woensdag 13 juli 2011 17:14 schreef Nieuwschierig het volgende:
[..]
Nee, dat is niet waar.
Ik vond de uitspraken van Van Geel ongewoon open en hard naar de spelers.
quote:Op woensdag 13 juli 2011 17:27 schreef Zero17 het volgende:
Ik vind 't walgelijk. Been heeft het altijd, soms tegen beter weten in, opgenomen voor de spelers en altijd zichzelf de schuld gegeven. En dan doet een stelletje onervaren jongens die zichzelf gelukkig mogen prijzen dat ze door gebrek aan beter in het 1e zitten zoiets..
quote:Op woensdag 13 juli 2011 17:28 schreef TheGreatHooD het volgende:
[..]
Doe normaal. Hij heeft in de jaren dat hij hier zat nog nooit de schuld bij zichzelf gezocht. Altijd maar, jeugdige groep, blablabla.
Blij datie weg is.
quote:Op woensdag 13 juli 2011 17:27 schreef Zero17 het volgende:
Ik vind 't walgelijk. Been heeft het altijd, soms tegen beter weten in, opgenomen voor de spelers en altijd zichzelf de schuld gegeven. En dan doet een stelletje onervaren jongens die zichzelf gelukkig mogen prijzen dat ze door gebrek aan beter in het 1e zitten zoiets..
quote:Op woensdag 13 juli 2011 17:08 schreef Paul-89 het volgende:
[..]
http://www.fr12.nl/nieuws(...)nten-in-twijfel.htmlquote:Op woensdag 13 juli 2011 17:27 schreef Zero17 het volgende:
Het is goed dat we iemand als Vlaar hebben, die duidelijkheid wil hebben van elke speler. Als daaruit dan blijkt dat vrijwel iedereen geen vertrouwen meer heeft in Been, schiet dat voor niemand op. Anders was iedereen weer met tegenzin begonnen aan het seizoen,quote:Op woensdag 13 juli 2011 17:30 schreef Zero17 het volgende:
[..]![]()
Sowieso, een stelletje onervaren jochies dat een beetje de touwtjes in handen gaat nemen.
Die bron is geen argument hoop ik? Want hij heeft volledig gelijk als hij het rendement van die 2 in twijfel trekt.quote:Op woensdag 13 juli 2011 17:35 schreef Lastpost het volgende:
[..]
http://www.fr12.nl/nieuws(...)nten-in-twijfel.html
En hij heeft praktisch nooit zichzelf de schuld gegeven, blessures, pech, 'normaal gesproken', 'viel de verkeerde kant op', te jonge selectie, onevenwichtig, spijtig dat ... Been heeft van alles aangegrepen tijdens zijn dienstverband maar je hebt hem maar weinig horen zeggen 'Ik heb de verkeerde man opgesteld', 'Ik had die wissel niet moeten doen', 'Verkeerde tactiek gekozen' oid, altijd wel iets te verzinnen om het op af te schuiven.
En in veel gevallen had ie wel een punt hoor, maar als er iemand een gebrek aan zelfkritiek heeft is het Been wel.
quote:Op woensdag 13 juli 2011 17:45 schreef Zero17 het volgende:
[..]
Castaignos is sowieso een knollentrapper
Hij nam het toch altijd op voor z'n spelers en viel ze toch niet openlijk af?quote:Op woensdag 13 juli 2011 17:45 schreef Zero17 het volgende:
[..]
Die bron is geen argument hoop ik? Want hij heeft volledig gelijk als hij het rendement van die 2 in twijfel trekt.
Wijnalbum zal pas met een echt goed team veel gaan scoren en Castaignos is sowieso een knollentrapper die zeer veel geluk heeft met zijn transfer.
okquote:
Castaignos is sowieso een knollentrapper die zeer veel geluk heeft met zijn transfer.
Ja ok. Ik ga er niet eens op in idioot.quote:
Doe je dus wel nu, maar goed.quote:Op woensdag 13 juli 2011 17:57 schreef Stringer het volgende:
[..]
Ja ok. Ik ga er niet eens op in idioot.
Nee hoor, ga ik er inhoudelijk op in?quote:
Er nu ineens inhoudelijk op ingaan van maken.quote:Op woensdag 13 juli 2011 17:58 schreef Stringer het volgende:
[..]
Nee hoor, ga ik er inhoudelijk op in?
Alsof op de man spelen de standaard is. Voor jou maak ik graag een uitzondering.quote:Op woensdag 13 juli 2011 17:58 schreef Zero17 het volgende:
[..]
Er nu ineens inhoudelijk op ingaan van maken.
Meid, wat fijn.quote:Op woensdag 13 juli 2011 18:00 schreef Stringer het volgende:
[..]
Alsof op de man spelen de standaard is. Voor jou maak ik graag een uitzondering.
quote:Op woensdag 13 juli 2011 17:59 schreef TC03 het volgende:
Samenvattend:
- Niemand zal Been missen op Van Geel na- Spreek namens jezelf.
- Vlaar is een baas - Vind dat wel mee vallen, anders had hij allang bijgetekend.
- De spelersgroep heeft uiterst correct gehandeld - waarom nu, en niet aan het begin van de voorbereidingen??
- Beenhakker is een trieste oude man geworden - mja....
Ga ff ergens anders onzin uit lopen kramen ofzo.quote:Op woensdag 13 juli 2011 17:57 schreef Zero17 het volgende:
[..]
Doe je dus wel nu, maar goed.
Snap dat je blij met Castaignos zou zijn, maar ik vind 't echt een matige spits als je ziet wat Feyenoord jaren eerder had.
Speler van 18 die in zijn debuutjaar 15 goals maakt. Dat zijn toch gewoon prima stats?quote:Op woensdag 13 juli 2011 17:57 schreef Zero17 het volgende:
[..]
Doe je dus wel nu, maar goed.
Snap dat je blij met Castaignos zou zijn, maar ik vind 't echt een matige spits als je ziet wat Feyenoord jaren eerder had.
Vlaar heeft toch bijgetekend?quote:
[..]
Castaignos is sowieso een knollentrapper die zeer veel geluk heeft met zijn transfer.
twitter:FR1908Nieuws twitterde op woensdag 13-07-2011 om 18:11:19Feyenoord komt in de eerste wedstrijd zonder Mario Been op een 0-1 voorsprong. reageer retweet
Eindelijk een artikel waar ik me echt achter kan scharen.quote:
Een of geen?quote:Op woensdag 13 juli 2011 18:15 schreef Caland het volgende:
Volgens @JanDirkStouten zullen #Vlemmings en #Lodewijks hun functie bij #Feyenoord binnen twee weken neerleggen, als er een oplossing is.
Een. Vlemmings vindt het ongeloofwaardig om 2 trainers te overleven. Heeft ie ook wel gelijk in.quote:Op woensdag 13 juli 2011 18:16 schreef Happel het volgende:
[..]
Eindelijk een artikel waar ik me echt achter kan scharen.
[..]
Een of geen?
Nederland een goeie back-up erbij voor van Persie die zijn niveau nooit haalt,van nistelrooij die oud wordt,en the hunt die alleen tegen nietszeggende langen scoort.quote:Op woensdag 13 juli 2011 18:10 schreef Paul-89 het volgende:
[..]
Vandaar dat hij in alle jeugdteams erop los scoorde, alltime topscoorder is van Oranje - 17 en in zijn debuutseizoen er 15 inschiet.
Ik vind het maar tricky hoor. Wat willen ze nou? Wegjagen? Blokland weg = einde Feyenoord en met z'n allen naar Excelsior kijken.quote:Op woensdag 13 juli 2011 18:16 schreef Happel het volgende:
[..]
Eindelijk een artikel waar ik me echt achter kan scharen.
Ik snap het ook niet helemaal. Echter, ik vind het ook vaag dat het dus de planning is dat Feyenoord over vijf jaar die aandelen terugkoopt. In feite is de schuld dus omgezet in een renteloze schuld die over een paar jaar pas terug moet worden betaald... Niet echt een 'redding'.quote:Op woensdag 13 juli 2011 18:21 schreef Stringer het volgende:
[..]
Ik vind het maar tricky hoor. Wat willen ze nou? Wegjagen? Blokland weg = einde Feyenoord en met z'n allen naar Excelsior kijken.
Structurele oplossingen willen ze. Ze zijn Blokland overigens zeer erkentelijk voor wat hij heeft gedaan. Wie zou dat niet zijn.quote:Op woensdag 13 juli 2011 18:21 schreef Stringer het volgende:
[..]
Ik vind het maar tricky hoor. Wat willen ze nou? Wegjagen? Blokland weg = einde Feyenoord en met z'n allen naar Excelsior kijken.
FEY kampioen van de voorbereidingquote:
Ik snap zowel LN als Pim niet goed.quote:Op woensdag 13 juli 2011 18:29 schreef Happel het volgende:
[..]
Structurele oplossingen willen ze. Ze zijn Blokland overigens zeer erkentelijk voor wat hij heeft gedaan. Wie zou dat niet zijn.
Excelsior zal het niet worden. Eerder Sportclub Feyenoord.
Ik heb het vermoeden dat er toch al spanningen waren tussen de trainer en de spelers. Als een trainer zich van geen kwaad bewust is dan gaat hij toch gewoon een gesprek aan. Blijkbaar wist Mario al wat de verwijten waren en liep hij weg.quote:Op woensdag 13 juli 2011 18:20 schreef Haringkop het volgende:
Overigens niet dat ik Been-voorstander ben hoor, als trainer vind ik dat ik te weinig heeft gebracht. Zijn houding in deze vind ik ook niet sterk, hij heeft meteen z'n conclusies getrokken ipv toch het gesprek/confrontatie opgezocht. Het lijkt wel of iedereen hier achter elkaars rug praat maar niemand elkaar recht in de ogen durft te kijken.
Ja precies, dan kan het gezeik ook weer beginnenquote:Op woensdag 13 juli 2011 18:34 schreef eight het volgende:
Ik begin het gezeik omtrent Feijenoord wel een beetje moe aan het worden.
Wat mij betreft mag het seizoen wel beginnen.
Het lijkt er haast op of hij er op wachte tot het mes in z'n rug werd gestoken. In open organisatie spreek je dingen uit. Het is bijna een kopie met de situatie van Verbeek. Het zegt tevens ook genoeg dat je als team (staff en spelers) kennelijk elkaar geen spiegel mag voorhouden zonder dat er meteen wordt opgestapt..quote:Op woensdag 13 juli 2011 18:32 schreef eight het volgende:
[..]
Ik heb het vermoeden dat er toch al spanningen waren tussen de trainer en de spelers. Als een trainer zich van geen kwaad bewust is dan gaat hij toch gewoon een gesprek aan. Blijkbaar wist Mario al wat de verwijten waren en liep hij weg.
Naar mijn mening moet men stoppen overal een drama van te maken, dat scheelt al een hoop. Zowel de supporters als Van Geel.quote:Op woensdag 13 juli 2011 18:37 schreef Caland het volgende:
[..]
Ja precies, dan kan het gezeik ook weer beginnen
Vind ik ook raar.quote:Op woensdag 13 juli 2011 18:38 schreef Haringkop het volgende:
[..]
Het lijkt er haast op of hij er op wachte tot het mes in z'n rug werd gestoken. In open organisatie spreek je dingen uit. Het is bijna een kopie met de situatie van Verbeek. Het zegt tevens ook genoeg dat je als team (staff en spelers) kennelijk elkaar geen spiegel mag voorhouden zonder dat er meteen wordt opgestapt..
Dat commentaar is echt geniaal somsquote:Op woensdag 13 juli 2011 18:38 schreef vandermar het volgende:
0-3 Van Haaren vrije trap voor wat het waard is.
http://www.veluwefm.nl/webradio/live128kb.asx
Hier te volgen trouwens, wel grappig commentaar
Er is alleen maar drama rond Feyenoord. Het gaat namelijk niet goed, in alle geledingen van de club niet.quote:Op woensdag 13 juli 2011 18:39 schreef TC03 het volgende:
[..]
Naar mijn mening moet men stoppen overal een drama van te maken, dat scheelt al een hoop. Zowel de supporters als Van Geel.
In feite is er niks aan de hand, de spelersgroep ziet het niet zitten in Been. Big deal, kan gebeuren. Move on.
Tja een kind van de club heeft ons verlaten. Maar laten we eerlijk zijn. Elke coach zou na een 10-0 worden ontslagen. Dat het nu via de selectie gebeurd was slechts uitstel van executie.quote:Op woensdag 13 juli 2011 18:40 schreef SjaakVilleneuve het volgende:
ik ben er gewoon pissig van ..
klote 18 jarige paupers ..
Mario
Destijds bij Verbeek is die spelersgroep eerst naar de trainer gegaan, maar deze spelers rennen meteen naar de directie. Ik blijf dan ook de reactie van Been vreemd vinden. Waarom heeft hij geen zin in een gesprek? Wat zit daar achter?quote:Op woensdag 13 juli 2011 18:38 schreef Haringkop het volgende:
Het lijkt er haast op of hij er op wachte tot het mes in z'n rug werd gestoken. In open organisatie spreek je dingen uit. Het is bijna een kopie met de situatie van Verbeek. Het zegt tevens ook genoeg dat je als team (staff en spelers) kennelijk elkaar geen spiegel mag voorhouden zonder dat er meteen wordt opgestapt..
Dat de trainer is ontslagen is nog het minstequote:Op woensdag 13 juli 2011 18:42 schreef Stringer het volgende:
[..]
Tja een kind van de club heeft ons verlaten. Maar laten we eerlijk zijn. Elke coach zou na een 10-0 worden ontslagen. Dat het nu via de selectie gebeurd was slechts uitstel van executie.
Klopt! Ik had het ook over Been, maar ging iets mis met quoten.quote:Op woensdag 13 juli 2011 18:44 schreef Caland het volgende:
[..]
Dat de trainer is ontslagen is nog het minste
De éénwording verloopt totaal niet volgens plan, het eerste elftal is een veredeld A-elftal, niemand van de technische staf neemt de huidige algemeen directeur nog serieus, Blokland die alleenheerser is geworden. En dan vergeet ik nog wat dingen.
Man, was het maar alleen maar Been.
als je als spelersgroep gaat stemmen en dan als groep het vertrouwen in Been opzegt, dan ben je geen kritiek aan het leveren of het geven van feedback. De groep had al het pad gekozen die ze op wilden.quote:Op woensdag 13 juli 2011 18:38 schreef Haringkop het volgende:
[..]
Ah.quote:Op woensdag 13 juli 2011 18:44 schreef Stringer het volgende:
[..]
Klopt! Ik had het ook over Been, maar ging iets mis met quoten.
Tuurlijk is het niet netjes om meteen over te gaan tot stemming. Maar ik vraag me dan werkelijk af, zijn er nooit geluiden geweest? Niet naar Been, Gudde of Van Geel? Niemand kan toch met droge ogen beweren dat dit als een donderslag bij heldere hemel is gekomen? Ook Mario niet, anders neem je nog de moeite om te vechten voor je positie.quote:Op woensdag 13 juli 2011 18:47 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
als je als spelersgroep gaat stemmen en dan als groep het vertrouwen in Been opzegt, dan ben je geen kritiek aan het leveren of het geven van feedback. De groep had al het pad gekozen die ze op wilden.
En ik kan me wel voorstellen dat je als trainer stopt als de groep geen vertrouwen in jou heeft. Zonder vertrouwen werkt het niet. Doch, het is niet een bijster sterk optreden van Been.
De vuile **** beweerde zelfs dat de functie van coach bij Feyenoord besmet zou moeten worden verklaard als ze er onderling niet uit zouden komen.quote:Op woensdag 13 juli 2011 18:56 schreef Stokstaart het volgende:
Beenhakker die zich er weer tegenaan bemoeitHeel het jaar hoor je die vent niet.
Hoorde op het Sportjournaal dat Mario waarschijnlijk nog steeds 50% loon meekrijgt. Kost de club dus ook weer tonnen dit geintje.
Nou, ik mag hopen dat ze intern daar wel de antwoorden op hebben anders gaat de volgende trainer ook weer snel weg.quote:Op woensdag 13 juli 2011 19:04 schreef Dekatria het volgende:
Dat gezeur om hoe, wat, waarom, lekker boeiend allemaal... belangrijker is hoe de boel nu verder gaat.
Mwah is een gemiddelde hé. Dus zullen teams met 6 uur zijn en teams met 10 uur. Dan is 4,5 gewoon echt weinig.quote:Op woensdag 13 juli 2011 19:10 schreef opgebaarde het volgende:
is dat 4,5 uur per week trainen serieus?
En gemiddeld op 8? Maar 8?
[..]
Die commentator doet volgens mij verslag via de telefoon, en weet de helft van de tijd niet welke speler er aan de bal isquote:Op woensdag 13 juli 2011 19:13 schreef vandermar het volgende:
DIe Commentator bij FC Horst - Feyenoord, noemt Auassar een typische linksbuiten
quote:
Bij RTL, in plaats van Leo Driessen.quote:Op woensdag 13 juli 2011 19:33 schreef vandermar het volgende:
Of bij eredivisie live, hoef je tenminste niet de hele tijd dat neuzen gebral aan te horen
10 uur is op zich al uiterst belachelijk weinig, kom op zeg, ik doe als amateursporter al meer trainingsarbeid.quote:Op woensdag 13 juli 2011 19:12 schreef Stringer het volgende:
[..]
Mwah is een gemiddelde hé. Dus zullen teams met 6 uur zijn en teams met 10 uur. Dan is 4,5 gewoon echt weinig.
Ja, ze schreeuwen om de haverklap om actiesquote:Op woensdag 13 juli 2011 19:45 schreef Lastpost het volgende:
Auassar ook gescoord, 8 of 9-0, snap er geen reet van.
quote:Feyenoord haalt in eerste wedstrijd zonder Been dubbele cijfers
Feyenoord heeft de eerste wedstrijd zonder hoofdtrainer Mario Been ruim weten te winnen. De club uit Zuid-Holland was met 0-11 te sterk voor FC Horst, een amateurclub uit de tweede klasse. Karim El Ahmadi en Ricky van Haaren waren beiden goed voor twee treffers. Ook Guyon Fernandez, de opvolger van de naar Internazionale vertrokken Luc Castaignos, pikte zijn doelpuntje mee. Leroy Fer kwam niet in actie voor de Rotterdammers.
De Stadionclub kwam al vrij vroeg in de wedstrijd op voorsprong. Na zes minuten gespeeld te hebben zette Diego Biseswar de 0-1 op het scorebord. De Rotterdammers hadden daarna ook de betere kansen, maar het moest even wachten op de tweede treffer. Die kwam er ongeveer twintig minuten later wel. Jerson Cabral zorgde voor de 0-2. Niet veel later scoorde Ricky van Haaren uit een vrije trap de 0-3. Feyenoord probeerde de dubbele cijfers te halen en kwam vlak voor rust op 0-4 voor door Shabir Isoufi.
Na tien minuten gespeeld te hebben in het tweede bedrijf zette Kelvin Leerdam 0-5 op het scorebord. De verdediger kopte na een voorzet goed binnen. Na een goed opgezette aanval maakte Miquel Nelom er 0-6 van. Guyon Fernandez, die in het begin van de tweede helft in het veld kwam voor Shabir Isoufi, verhoogde daarna de score naar 0-7. De van Excelsior overgenomen speler passeerde een aantal verdedigers en was ook de doelman van Horst te slim af. Daarna mocht ook El Ahmadi zijn doelpuntje meepikken. De middenvelder kon de bal in een leeg doel binnenschuiven: 0-8. Vlak voor het einde van de wedstrijd werd het zelfs 0-9 door een eigen doelpunt van een verdediger van Horst. El Ahmadi zorgde daarna voor het tiende doelpunt van de wedstrijd en dus haalde Feyenoord de dubbele cijfers. Van Haaren zorgde in de blessuretijd voor het slotakkoord: 0-11.
Opstelling Feyenoord:
Erwin Mulder (46' Kostas Lamprou), Kelvin Leerdam, Ron Vlaar (60' Stefan de Vrij), Kaj Ramsteijn (46' Bruno Martins Indi), Miquel Nelom, Jordy Clasie, Ricky van Haaren, Kamohelo Mokotjo, Diego Biseswar (46' Karim El Ahmadi), Shabir Isoufi (46' Guyon Fernandez) en Jerson Cabral (46' Adil Auassar).
Scoreverloop:
0-1 Diego Biseswar
0-2 Jerson Cabral
0-3 Ricky van Haaren
0-4 Shabir Isoufi
0-5 Kelvin Leerdam
0-6 Miquel Nelom
0-7 Guyon Fernandez
0-8 Karel El Ahmadi
0-9 Eigen doelpunt Horst
0-10 Karim El Ahmadi
0-11 Ricky van Haaren
Goeie vraag ja.quote:
Kampioen niet.quote:Op woensdag 13 juli 2011 20:10 schreef LimboFan het volgende:
Omslag is duidelijk, de spelers willen nu.
Nu gaan ze voor Feyenoord door het vuur. Nu gaan ze er alles aan doen.
Met overmacht kampioen dit jaar.
Doe mij ook zo'n glazen bol.quote:Op woensdag 13 juli 2011 20:23 schreef AnaalFaBtje het volgende:
[..]
Kampioen niet.
Ik denk 6e 5e een tijdje goed doen,maar inkakken. Ado style.
Jullie gaan Ado spelen en Ado gaat 10e worden.
Dan blijft een PSV, Twente of Ajakkes over?quote:Op woensdag 13 juli 2011 20:27 schreef Caland het volgende:
Karim El Ahmadi heeft Nottingham Forest afgezegd. Hij wil een nieuwe club in Nederland. #transfer
wtf
El Ahmadi vermommen als Fer en dan voor 2,5 miljoen aan Twente verkopen.quote:Op woensdag 13 juli 2011 20:27 schreef Caland het volgende:
Karim El Ahmadi heeft Nottingham Forest afgezegd. Hij wil een nieuwe club in Nederland. #transfer
wtf
Ja, snap het ook niet zo goed. Ik had het wel geweten. Lekker PL voetballen.quote:Op woensdag 13 juli 2011 20:28 schreef TheGreatHooD het volgende:
[..]
Dan blijft een PSV, Twente of Ajakkes over?
twitter:FR1908Nieuws twitterde op woensdag 13-07-2011 om 20:32:09@ErikZanten Been en Karim klikte niet,misschien dat er nu verandering in komt.Heeft overigens ook een vrij fors salaris voor #Feyenoord reageer retweet
Is dit nu echt waar? Wat is de bron van dit feit? Ik kan het bijna niet geloven.quote:Op woensdag 13 juli 2011 19:01 schreef Caland het volgende:
-Castaignos, Wijnaldum en Fer die een privétrainer hebben.
Standaard gebral dat Beenhakker en Been de ideale mensen waren. Pleur toch op joh, zou die Feyenoord vorig seizoen 1 wedstrijd hebben zien spelen?quote:
Kan Makaay niet een handje meehelpen?quote:Op woensdag 13 juli 2011 20:53 schreef Stokstaart het volgende:
Eigenlijk hoop ik dat ze Willem lekker met rust laten en geen trainer maken. Die man is 66 en heeft in zijn actieve loopbaan meer dan genoeg betekent voor Feyenoord.
Met deze crisis en aan deze matige spelersgroep valt toch nauwelijks eer te behalen. Gewoon V Gastel (die is ook bijna 40) samen met Gio de kar laten trekken....
Denk dat deze spelersgroep ook wel een ervaren man kan gebruiken. Hoeft niet perse Willem te zijn hoor.quote:Op woensdag 13 juli 2011 20:53 schreef Stokstaart het volgende:
Eigenlijk hoop ik dat ze Willem lekker met rust laten en geen trainer maken. Die man is 66 en heeft in zijn actieve loopbaan meer dan genoeg betekent voor Feyenoord.
Met deze crisis en aan deze matige spelersgroep valt toch nauwelijks eer te behalen. Gewoon V Gastel (die is ook bijna 40) samen met Gio de kar laten trekken....
Zei hij dat?quote:Op woensdag 13 juli 2011 20:50 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Standaard gebral dat Beenhakker en Been de ideale mensen waren.
Constant rust van het legioen.quote:Op woensdag 13 juli 2011 21:08 schreef Gert het volgende:
[..]
Zei hij dat?
En wordt er dan niet even gevraagd wat dit gouden duo volgens hem dan vorig jaar aan toegevoegde waarde heeft geboden aan Feyenoord?
Was het maximale volgens Johan.:')quote:Op woensdag 13 juli 2011 21:08 schreef Gert het volgende:
[..]
Zei hij dat?
En wordt er dan niet even gevraagd wat dit gouden duo volgens hem dan vorig jaar aan toegevoegde waarde heeft geboden aan Feyenoord?
Okidoki.quote:Op woensdag 13 juli 2011 21:10 schreef Temlin het volgende:
Speler die geen zak gepresteerde hebben bepalen dat de trainer weg moetWeet niet wie Been wil opvolgen, want als trainer wil je niet bij deze ramp club trainer worden. Het schip zal alleen maar verder zinken. De supporters verwachten daarnaast nog stee dat Feyenoord mee doet om de titel terwijl je met dit team al blij mag zijn als ze niet degraderen.
Eensquote:Op woensdag 13 juli 2011 21:10 schreef Temlin het volgende:
Speler die geen zak gepresteerde hebben bepalen dat de trainer weg moetWeet niet wie Been wil opvolgen, want als trainer wil je niet bij deze ramp club trainer worden. Het schip zal alleen maar verder zinken. De supporters verwachten daarnaast nog stee dat Feyenoord mee doet om de titel terwijl je met dit team al blij mag zijn als ze niet degraderen.
Wat een dom gelul.quote:Op woensdag 13 juli 2011 21:10 schreef Temlin het volgende:
En Van Geel die zogenaamd niet voor Mario in de bres is gesprongen omdat het wel lekker is dat hij nu zelf een trainer kan aanstellen.quote:Op woensdag 13 juli 2011 21:09 schreef Paul-89 het volgende:
[..]
Was het maximale volgens Johan.:')
Been heeft prima gedaan aldus JD.
Ik heb het gelukkig niet gezien. Ik kan het wel voorspellen wat zijn praatje was.quote:Op woensdag 13 juli 2011 21:12 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
En Van Geel die zogenaamd niet voor Mario in de bres is gesprongen omdat het wel lekker is dat hij nu zelf een trainer kan aanstellen.
Terwijl heel de wereld in die persconferentie heeft kunnen zien dat het juist de spelersgroep was die het vertrouwen opzei in Been.
Ehm, hij heeft toch een punt? Het schip zinkt nu toch alleen maar verder? Of wil je zeggen dat het wegsturen van Been een geschenk uit de hemel is?quote:Op woensdag 13 juli 2011 21:12 schreef Happel het volgende:
[..]
Wat een dom gelul.
Echt gozert. Wil je wat zeggen, lees je eerste even in, voordat je als een complete debiel overkomt.
Het aanblijven ging je ook niet verder helpen want er zat totaal geen stijgende lijn, zowel niet in resultaat als in het spel zelf.quote:Op woensdag 13 juli 2011 21:15 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Ehm, hij heeft toch een punt? Het schip zinkt nu toch alleen maar verder? Of wil je zeggen dat het wegsturen van Been een geschenk uit de hemel is?
Wie wil hem opvolgen dan? Je kunt alleen maar je trainers carriere kapot maken, veel te hoge verwachten zijn er gesteld. Zelfs een Mourinho haalt met dit team geen linker rijtje.quote:Op woensdag 13 juli 2011 21:12 schreef Happel het volgende:
[..]
Wat een dom gelul.
Echt gozert. Wil je wat zeggen, lees je eerste even in, voordat je als een complete debiel overkomt.
Dat ligt eerder aan de spelersgroep dan aan de trainer.quote:Op woensdag 13 juli 2011 21:16 schreef Paul-89 het volgende:
[..]
Het aanblijven ging je ook niet verder helpen want er zat totaal geen stijgende lijn, zowel niet in resultaat als in het spel zelf.
Het gaat nog niet eens om de positie.quote:Op woensdag 13 juli 2011 21:20 schreef Temlin het volgende:
[..]
Wie wil hem opvolgen dan? Je kunt alleen maar je trainers carriere kapot maken, veel te hoge verwachten zijn er gesteld. Zelfs een Mourinho haalt met dit team geen linker rijtje.
Het gaat niet om de eindklassering. Lees dit:quote:Op woensdag 13 juli 2011 21:20 schreef Temlin het volgende:
[..]
Wie wil hem opvolgen dan? Je kunt alleen maar je trainers carriere kapot maken, veel te hoge verwachten zijn er gesteld. Zelfs een Mourinho haalt met dit team geen linker rijtje.
quote:Op woensdag 13 juli 2011 10:50 schreef Lastpost het volgende:
Overigens is het ook niet dat ik van andere trainers veel meer verwacht qua eindresultaat op de ranglijst, maar wel qua voetbal, trainingsarbeid, verder opleiden van die jongens, kennisoverdracht, plezier in het voetbal, felheid en gezonde agressie, beleving, de juiste mentaliteit, groepsgevoel, persoonlijke aandacht en een professionelere aanpak.
Als het voetballend maar eens ergens op gaat lijken, positiespel, tactiek, logica op het veld, juiste opstelling en als we het dan af moeten leggen tegen clubs kan ik daar prima vrede mee hebben.
Ik zou gewoon JP naar voren halen, gooi hem maar in het diepe.
Kan prima met de jeugd overweg, weet de juiste snaar te raken, durft een 'beter' talent op de bank te zetten omdat er een ander type voetballer gevraagd wordt, veranderd van tactieken, is meerdere malen kampioen geworden zonder de beste spelers uit die lichting en heeft niet zo'n gigantisch ego en zal er in ieder geval voor zorgen dat de kloof tussen Varkenoord en De Kuip wordt verkleint.
Heeft vast en zeker ook genoeg krediet bij veel jongere spelers, heeft de helft onder z'n hoede gehad, wordt als vakman gezien en gewaardeerd op Varkenoord en mag je ondertussen ook wel clubman noemen.
De combi van geen geld en veel eigen jeugd + JP kan best eens een goede zijn.
En Willem vragen of ie niet gewoon zonder functie lekker op het veld wil rondhobbelen, beetje ouwehoeren met die gasten en wat dingen bijbrengen.
Het hoeft allemaal niet zoveel te kosten.
quote:Op woensdag 13 juli 2011 15:39 schreef Paul-89 het volgende:
[..]
Heb jij de afgelopen 2 jaar alle wedstrijden volledig gezien van Feyenoord ?
Ik wel, en er zat echt werkelijk geen enkele progressie in, geen positiespel, geen automatisme, geen duidelijke lijn. Daarbij waren zijn wissels vaak onbegrijpelijk en werden spelers steeds van de bank naar de tribune verwezen en ineens weer in de basis en weer richting tribune. Ook sprak hij amper met de spelers individueel waardoor veel spelers geen idee hadden wat nu hun plek was.
Een aantal spelers had het afgelopen seizoen zelfs een privétrainer in dienst omdat ze de trainingen van Mario niet (goed) genoeg vonden.
Je verliest echt niet zomaar het vertrouwen van bijna de volledige spelersgroep.quote:Op woensdag 13 juli 2011 21:15 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Ehm, hij heeft toch een punt? Het schip zinkt nu toch alleen maar verder? Of wil je zeggen dat het wegsturen van Been een geschenk uit de hemel is?
Ik geef JD volkomen gelijk als het gaat om de manier waarop Been is weggestuurd. Het zijn verdomme ventjes van net 20, die nog geen tyfus hebben gepresteerd op het veld. Die zelden een wedstrijd van niveau hebben gespeeld, die lopen te klagen etc. en er op deze manier een Feyenoord icoon (want dat vind ik Been nog steeds, juist ja, een jongen van de club) de club uit werken.quote:Op woensdag 13 juli 2011 21:16 schreef Paul-89 het volgende:
[..]
Het aanblijven ging je ook niet verder helpen want er zat totaal geen stijgende lijn, zowel niet in resultaat als in het spel zelf.
Vanavond met 0-11 gewonnen jongen.quote:Op woensdag 13 juli 2011 21:24 schreef onlogisch het volgende:
Het seizoen is al compleet naar de klote nog voordat het is begonnen.
Been heeft helaas nooit het idee gegeven dat hij het elftal, of spelers individueel, beter maakte.quote:Op woensdag 13 juli 2011 21:15 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Hem laten blijven was zeker een garantie tot resultaat?quote:Op woensdag 13 juli 2011 21:15 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Waarom niet na de 10-0?quote:Op woensdag 13 juli 2011 21:30 schreef Uw_ergste_nachtmerrie het volgende:
Wat me wel bevreemdt is het moment dat dit naar buiten gebracht wordt door de groep. Waarom niet direct bij het begin van de voorbereiding?
Ja want De Graafschap, VVV, Excelsior, RKC, NAc, Nec enz. hebben een veel betere selectie.quote:Op woensdag 13 juli 2011 21:31 schreef Temlin het volgende:
Ik kan je nu al verzekeren dat de trainer die Feyenoord aanstelt binnen 2 jaar weg is. Feyenoord gaat weer een ramp seizoen tegemoet. Er is geen enkele speler die een goal kan maken binnen de selectie plek 14 zou al een uitmuntende prestatie zijn.
Goh, meen je dat nou?quote:Op woensdag 13 juli 2011 21:31 schreef Temlin het volgende:
Ik kan je nu al verzekeren dat de trainer die Feyenoord aanstelt binnen 2 jaar weg is. Feyenoord gaat weer een ramp seizoen tegemoet. Er is geen enkele speler die een goal kan maken binnen de selectie plek 14 zou al een uitmuntende prestatie zijn.
van Geel was juist de enige van de drie die een logisch en goed verhaal had. Hij heeft imo goed gehandeld. Hij heeft geprobeerd te bemiddelen maar toen dat niet lukte zag hij ook in dat hij niet voor een trainer kan instaan die hij nauwelijks kent. Hij kon het vertrek sowieso niet tegenhouden, dus is het logisch dat hij zijn mening in het midden laat.quote:Op woensdag 13 juli 2011 21:12 schreef Stokstaart het volgende:
En Van Geel die zogenaamd niet voor Mario in de bres is gesprongen omdat het wel lekker is dat hij nu zelf een trainer kan aanstellen.
Terwijl heel de wereld in die persconferentie heeft kunnen zien dat het juist de spelersgroep was die het vertrouwen opzei in Been.
Dat is ook zo'n moment idd. Alhoewel dat je dat nog als "incident" zou kunnen zien. De nederlagen tegen Excelsior, de Graafschap etc. waren ook van dat soort momenten geweest, maar het seizoen is afgesloten. Begin dan het nieuwe seizoen met een frisse wind en ga niet eerst 3 weken met onvrede aan de slag en begin dan te janken.quote:
Vlaar is degene die het initiatief nam en omdat Vlaar in de voorbereiding nog niet getekend had zag hij natuurlijk het nut er niet van in.quote:Op woensdag 13 juli 2011 21:30 schreef Uw_ergste_nachtmerrie het volgende:
Wat me wel bevreemdt is het moment dat dit naar buiten gebracht wordt door de groep. Waarom niet direct bij het begin van de voorbereiding? Zo kun je een frisse start maken met hopelijk snel een nieuw gezicht voor de groep.
Nee, het gekozen moment is compleet van de pot gerukt.quote:Op woensdag 13 juli 2011 21:34 schreef Uw_ergste_nachtmerrie het volgende:
[..]
Dat is ook zo'n moment idd. Alhoewel dat je dat nog als "incident" zou kunnen zien. De nederlagen tegen Excelsior, de Graafschap etc. waren ook van dat soort momenten geweest, maar het seizoen is afgesloten. Begin dan het nieuwe seizoen met een frisse wind en ga niet eerst 3 weken met onvrede aan de slag en begin dan te janken.
Hoe weloverwogen is die keuze gemaakt denk je? Hoe weloverwogen kunnen die knaapjes van 20 de gevolgen overzien, en er vervolgens nog mee instemmen? Het getuigt mijn inziens meer van incapabele gedachtenstromen van die jonge ventjes.quote:Op woensdag 13 juli 2011 21:23 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Je verliest echt niet zomaar het vertrouwen van bijna de volledige spelersgroep.
Ga nou niet weer die dooddoener erin gooien. We verloren van De Graafschap, VVV, Excelsior, Nac en Nec in het vorige seizoen.quote:Op woensdag 13 juli 2011 21:32 schreef Paul-89 het volgende:
[..]
Ja want De Graafschap, VVV, Excelsior, RKC, NAc, Nec enz. hebben een veel betere selectie.
Een spits is inderdaad wel een cadeautje als we die nog krijgen. Eerder het vertrek van Fer en Wijnaldum opvangen. Ik heb hoge verwachtingen van Cisse dit seizoen.quote:Op woensdag 13 juli 2011 21:35 schreef Gert het volgende:
Er moet wel een scorende spits komen ja.
Die 30 goals van Wijnaldum en Castaignos ga je niet opvangen met Fernandez en Cissé.
Die scoren bij elkaar hooguit de helft.
Mee eens. Zoals het er naar uitziet, kwam dit ook voor Van Geel als een complete verrassing, en hij heeft gedaan wat-ie moest doen. Waarbij Been zélf besloot om onmiddelijk te vertrekken en geen lijmpoging meer te proberen.quote:Op woensdag 13 juli 2011 21:33 schreef eight het volgende:
[..]
van Geel was juist de enige van de drie die een logisch en goed verhaal had. Hij heeft imo goed gehandeld. Hij heeft geprobeerd te bemiddelen maar toen dat niet lukte zag hij ook in dat hij niet voor een trainer kan instaan die hij nauwelijks kent. Hij kon het vertrek sowieso niet tegenhouden, dus is het logisch dat hij zijn mening in het midden laat.
Beter niet, maar zoveel slechter zijn die teams ook niet. Op RKC na, daar heeft Feyenoord nog gelukkig mee 18 wordt je niet.quote:Op woensdag 13 juli 2011 21:32 schreef Paul-89 het volgende:
[..]
Ja want De Graafschap, VVV, Excelsior, RKC, NAc, Nec enz. hebben een veel betere selectie.
Heb je de wedstrijden gezien afgelopen seizoen?quote:Op woensdag 13 juli 2011 21:35 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Hoe weloverwogen is die keuze gemaakt denk je? Hoe weloverwogen kunnen die knaapjes van 20 de gevolgen overzien, en er vervolgens nog mee instemmen? Het getuigt mijn inziens meer van incapabele gedachtenstromen van die jonge ventjes.
Hoe vaak is er naar Been gestapt? Zo van : "Joh, Mario, luister eens. Het gaat compleet de mist in op deze manier. Als wij op deze manier doorvaren komt er een moment dat wij er geen toekomst meer in zien."
Want een beetje rationeel denkend mens geeft een club wat op het randje van een volledige crisis balanceert niet het laatste zetje dmv de trainer eruit te pleuren. Als er iemand Feyenoord door deze moeilijke periode zou kunnen loodsen dan zijn het wel de boegbeelden die Feyenoord heeft, waar ik Mario er zeker nog 1 van vind.
Nee, door Been er uit te flikkeren plakken ze er mooi een nieuw hoofdstuk aan. Een nieuw hoofdstuk aan het boek dat de "Deceptie van Feyenoord" genoemd kan worden. Feyenoord wordt hier echt niet wijzer van. Dit schaadt de club meer dan dat het de club goed zal doen.
Dat kan, maar we eindigden wel boven ze.quote:Op woensdag 13 juli 2011 21:35 schreef Happel het volgende:
[..]
Ga nou niet weer die dooddoener erin gooien. We verloren van De Graafschap, VVV, Excelsior, Nac en Nec in het vorige seizoen.
Jij denkt dat dit zomaar uit de lucht komt vallen? Been houdt er toch zelf meteen mee op, hij had ook een gesprek kunnen aangaan.quote:Op woensdag 13 juli 2011 21:35 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Hoe weloverwogen is die keuze gemaakt denk je? Hoe weloverwogen kunnen die knaapjes van 20 de gevolgen overzien, en er vervolgens nog mee instemmen? Het getuigt mijn inziens meer van incapabele gedachtenstromen van die jonge ventjes.
Hoe vaak is er naar Been gestapt? Zo van : "Joh, Mario, luister eens. Het gaat compleet de mist in op deze manier. Als wij op deze manier doorvaren komt er een moment dat wij er geen toekomst meer in zien."
Want een beetje rationeel denkend mens geeft een club wat op het randje van een volledige crisis balanceert niet het laatste zetje dmv de trainer eruit te pleuren. Als er iemand Feyenoord door deze moeilijke periode zou kunnen loodsen dan zijn het wel de boegbeelden die Feyenoord heeft, waar ik Mario er zeker nog 1 van vind.
Nee, door Been er uit te flikkeren plakken ze er mooi een nieuw hoofdstuk aan. Een nieuw hoofdstuk aan het boek dat de "Deceptie van Feyenoord" genoemd kan worden. Feyenoord wordt hier echt niet wijzer van. Dit schaadt de club meer dan dat het de club goed zal doen.
Been liep al op zijn laatste poten rond bij de club. Supporters waren hem al meer dan zat. De kerst had hij zeker niet gehaald. Verder weten wij niet hoe het verder zat met de communicatie tussen de spelers en Been. Al heb ik daar niet echt positieve verhalen over gehoord. Voor zover deze waar zijn natuurlijk. Het speelde al maanden.quote:Op woensdag 13 juli 2011 21:35 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Dat is wel heel gemakkelijk. Been had natuurlijk goede argumenten, hoewel het argument van de te jonge groep iets te vaak geroepen werd. Waarschijnlijk heeft hij daarom ook veel krediet verloren bij de spelers..quote:Op woensdag 13 juli 2011 21:37 schreef TheGreatHooD het volgende:
Heb je de wedstrijden gezien afgelopen seizoen?
Het leek he-le-maal nergens op.
Dat schrijf ik aan op de conto van Been en zijn weinige trainen...
Dan blijft het nog een compleet onzinnig moment.. Ik snap heus wel dat het met Been niet langer zou gaan, ondanks zijn sympathieke overkomen in de media.quote:Op woensdag 13 juli 2011 21:35 schreef eight het volgende:
[..]
Vlaar is degene die het initiatief nam en omdat Vlaar in de voorbereiding nog niet getekend had zag hij natuurlijk het nut er niet van in.
Wat waren die goede argumenten dan precies, het feit dat er geen voetbal in een ploeg zit is te wijten aan de trainer. Met het materiaal wat hij had had hij zeker nog wel 3-4 plekken hoger kunnen staan.quote:Op woensdag 13 juli 2011 21:39 schreef eight het volgende:
[..]
Dat is wel heel gemakkelijk. Been had natuurlijk goede argumenten, hoewel het argument van de te jonge groep iets te vaak geroepen werd. Waarschijnlijk heeft hij daarom ook veel krediet verloren bij de spelers..
Alex Pastoor speelde met minder materiaal verzorgder voetbal. Het gaat nogmaals niet om die tiende plek, hij maakte gasten niet beter. Kreeg er geen systeem in, niets.quote:Op woensdag 13 juli 2011 21:35 schreef onlogisch het volgende:
[..]
LOL, grappenmakerquote:Op woensdag 13 juli 2011 21:40 schreef Uw_ergste_nachtmerrie het volgende:
want echt heel veel laat meneer ook niet zien.
Ik ben ook geen fan van Gudde, verre van. Maar nog ff en we pleuren iedereen er uit. Dat is ook de intentie van een hoop supporters, maar ik vraag me echt af wie het dan moeten doen. Je hoort mensen wel namen roepen, maar zitten die namen daar zelf wel op te wachten?quote:Op woensdag 13 juli 2011 21:39 schreef Happel het volgende:
[..]
Been liep al op zijn laatste poten rond bij de club. Supporters waren hem al meer dan zat. De kerst had hij zeker niet gehaald. Verder weten wij niet hoe het verder zat met de communicatie tussen de spelers en Been. Al heb ik daar niet echt positieve verhalen over gehoord. Voor zover deze waar zijn natuurlijk. Het speelde al maanden.
Volgende hoofdstuk is Gudde. Die heeft zichzelf buitenspel gezet met zijn uitspraken vandaag. Wat een koekebakker.
quote:Op woensdag 13 juli 2011 21:40 schreef Uw_ergste_nachtmerrie het volgende:
[..]
Prima, maar neem dan ook het initiatief tijdens de wedstrijd, want echt heel veel laat meneer ook niet zien.
Dat is de vraag natuurlijk.quote:Op woensdag 13 juli 2011 21:41 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Ik ben ook geen fan van Gudde, verre van. Maar nog ff en we pleuren iedereen er uit. Dat is ook de intentie van een hoop supporters, maar ik vraag me echt af wie het dan moeten doen. Je hoort mensen wel namen roepen, maar zitten die namen daar zelf wel op te wachten?
Ja sorry, voor een speler met zijn potentie laat hij (overigens net als de rest) veel te weinig zien. Ik vind dat hij veel meer kan en hoop het van ganser harte dat hij het komend seizoen wel laat zien.quote:
Dat wil niet zeggen dat die clubs dan meteen beter zijn. Kanttekening: alle deze nederlagen waren uitwedstrijden behalve tegen de graafschapquote:Op woensdag 13 juli 2011 21:35 schreef Happel het volgende:
Ga nou niet weer die dooddoener erin gooien. We verloren van De Graafschap, VVV, Excelsior, Nac en Nec in het vorige seizoen.
Veel blessures, jonge spelers zonder ervaring die moeilijk met tegenslagen om kunnen gaan, versterkingen die niet goed zijn (op miyachi na), veel pech in wedstrijden, gezeik in organisatie.quote:Op woensdag 13 juli 2011 21:41 schreef TheGreatHooD het volgende:
Wat waren die goede argumenten dan precies, het feit dat er geen voetbal in een ploeg zit is te wijten aan de trainer. Met het materiaal wat hij had had hij zeker nog wel 3-4 plekken hoger kunnen staan.
Wordt FOK! misschien dan toch gesponsord door ajax?quote:Op woensdag 13 juli 2011 21:59 schreef voice-over het volgende:
Nooit vertoond, 2 moderators die gaan trollen.
Zelfs met het derde van FC Emmen moet je na 3 jaar in staat zijn een systeem te spelen.quote:Op woensdag 13 juli 2011 21:59 schreef eight het volgende:
[..]
Veel blessures, jonge spelers zonder ervaring die moeilijk met tegenslagen om kunnen gaan, versterkingen die niet goed zijn (op miyachi na), veel pech in wedstrijden, gezeik in organisatie.
Hij heeft het zeker niet goed gedaan, maar er zijn ook genoeg zaken aan te wijzen waar hij geen schuld aan had.
Je kan spelers beter maken, je kan automatismes erin slijpen, je kan een specifiek spelbeeld hanteren en daar ook op inspelen, je kan minstens 4 uur per dag trainen op een dag, etc. etc.quote:Op woensdag 13 juli 2011 21:59 schreef eight het volgende:
[..]
Veel blessures, jonge spelers zonder ervaring die moeilijk met tegenslagen om kunnen gaan, versterkingen die niet goed zijn (op miyachi na), veel pech in wedstrijden, gezeik in organisatie.
Hij heeft het zeker niet goed gedaan, maar er zijn ook genoeg zaken aan te wijzen waar hij geen schuld aan had.
Tja soms zeg ik wel eens wat zinnigs.quote:Op woensdag 13 juli 2011 22:32 schreef Stokstaart het volgende:
Toch blijft wat Paultjuh vanmorgen zei wel zo: Jammer dat een clubman als Mario er ook niet in geslaagd is.
JDS is vaak nog het meest van zichzelf overtuigd heb ik het idee.quote:Op woensdag 13 juli 2011 22:52 schreef Paul-89 het volgende:
Die Jan-Dirk Stouten is ervan overtuigd dat Willem een rol gaat krijgen.
Dit ja.quote:Op woensdag 13 juli 2011 23:01 schreef Haringkop het volgende:
Volgens mij is Van Hanegem juist niet het type dat we nu nodig hebben..
Volgens mij moeten we veel meer naar de benadering van Van Gaal/Adriaanse, het tot in den teure inslijpen van positiespel en automatismes
Net zolang tot ze eindelijk eens en keer komen.quote:Op woensdag 13 juli 2011 23:40 schreef inZanity het volgende:
[..]
Hoevaak gaan dit soort namen nou nog voorbij komen?Zijn toch helemaal niet haalbaar man.
Welnee, Feyenoord heeft dat geld helemaal niet nodig joh. Wist je dat niet?quote:Op woensdag 13 juli 2011 23:42 schreef ursel het volgende:
Er is een miljoen door de supports opgehaald. Kunnen we net een half jaar salaris van betalen.![]()
Dat sowieso ja. Al is Willem de laatste tijd wel veel aan het zeuren geweest.quote:Op woensdag 13 juli 2011 23:33 schreef Caland het volgende:
Het is juist ook zaak dat je Willem geen verantwoordelijkheden geeft. Maar je kan hem er uitstekend bijhebben als adviseur/aanspreekpunt voor de groep imo.
Bovendien is het zo dat de nieuwe hoofdtrainer daar het meeste over te zeggen zal hebben.quote:Op donderdag 14 juli 2011 00:02 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Dat sowieso ja. Al is Willem de laatste tijd wel veel aan het zeuren geweest.
Lijkt me erg lastig om met hem samen te werken voor een nieuwe trainer.
Die Hargreaves is ook transfervrij en zit op youtube te bedelen om een contract.quote:Op donderdag 14 juli 2011 00:09 schreef Dr.Mikey het volgende:
Trouwens nieuws van andere orde ik hoorde vandaag dat Joopie Munstermanus aan het proberen is om Own Hagreaves naar Fc Twente te halen. Nu interesseert me normaal geen donder wat er in Enschede allemaal gebeurt maar als het betekend dat Fer hierdoor ook niet meer daarheen kan en dus als enige toekomst nog de zandbak van verweggistan voor zich heeft dan vind ik het meer dan heugelijk nieuws.
Heb je op het wedstrijdprogramma de eerste vier wedstrijden van Feyenoord gezien? Als we daar 0 punten uithalen is het terecht dat er kritiek komt hoor. En nogmaals de klassering maakt ons niets uit (niet-degraderen, das de doelstelling), zolang er maar een opgaande lijn in zit.quote:Op woensdag 13 juli 2011 22:00 schreef Temlin het volgende:
Hopen voor Feyenoord dat ze überhaupt een trainer kunnen vinden. Eisen die gesteld worden:
- Goed om kunnen gaan met vervelende en verwende kinderen
- Een berenhuid hebben voor kritiek die na 4 wedstrijden al zal volgen
- Europees voetbal halen met een middelmatig team
Maakt geen donder uit allemaal. Die Fer gaat sowieso naar Twente, desnoods volgend jaar juni. Hij heeft zijn zaakwaarnemer al te kennen gegeven elke buitenlandse interesse van tafel te vegen.quote:Op donderdag 14 juli 2011 00:09 schreef Dr.Mikey het volgende:
Trouwens nieuws van andere orde ik hoorde vandaag dat Joopie Munstermanus aan het proberen is om Own Hagreaves naar Fc Twente te halen. Nu interesseert me normaal geen donder wat er in Enschede allemaal gebeurt maar als het betekend dat Fer hierdoor ook niet meer daarheen kan en dus als enige toekomst nog de zandbak van verweggistan voor zich heeft dan vind ik het meer dan heugelijk nieuws.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |