Ik denk dat de meesten fer over been zijn.quote:Op woensdag 13 juli 2011 16:43 schreef Lastpost het volgende:
Ben wel benieuwd naar de 'inzet' vanavond, eens kijken of iedereen z'n beste beentje voorzet.
Ben wel benieuwd dan wat Lodewijks en Vlemmings precies onder steun verstaan.quote:Op woensdag 13 juli 2011 16:36 schreef Lastpost het volgende:
[..]
Dit gaat niet enkel over de laatste week.
Van Geel, weliswaar geen directie, vorige maand:quote:"We hebben het niet naar behoren gedaan en dan begrijp ik dat de Feyenoordfans van hun onvrede blijk geven. Toch heb ik alle vertrouwen in onze technische staf, bij wie ik in gesprekken heel duidelijk revanchegevoelens opmerkte. Uiteindelijk hangt alles af van het resultaat op het veld, maar ik ben er nooit voorstander van geweest om een trainer in de winter weg te sturen."
quote:'Been ideale man voor Feyenoord'
Volgens Martin van Geel hoefde Mario Been eind juni niet te vrezen voor zijn baan. De nieuwe technisch directeur van Feyenoord en Van Geel heeft de reputatie trainers te ontslaan zodra hij binnenkomt, maar zou Mario Been als trainer van de club uit Rotterdam-Zuid willen ontzien.
“In mijn ogen is de hoofdtrainer de belangrijkste man binnen een club. Hij kan de meeste invloed op het directe resultaat uitoefenen. Ik vind ook dat Mario als geen ander bij Feyenoord past. We gaan er dit seizoen alles aan doen om hem te ondersteunen. En dan zullen we zien wat de toekomst ons brengt.”
Van Geel liet van Veldhoven ook zitten na een rampzalig seizoen, waarna hij ging presteren met Roda JC. Ik denk dat zijn uitlatingen daardoor te verklaren zijn.quote:Op woensdag 13 juli 2011 16:51 schreef Gert het volgende:
[..]
Van Geel, weliswaar geen directie, vorige maand:
'Been ideale man voor Feyenoord'
Volgens Martin van Geel hoefde Mario Been eind juni niet te vrezen voor zijn baan. De nieuwe technisch directeur van Feyenoord en Van Geel heeft de reputatie trainers te ontslaan zodra hij binnenkomt, maar zou Mario Been als trainer van de club uit Rotterdam-Zuid willen ontzien.
In mijn ogen is de hoofdtrainer de belangrijkste man binnen een club. Hij kan de meeste invloed op het directe resultaat uitoefenen. Ik vind ook dat Mario als geen ander bij Feyenoord past. We gaan er dit seizoen alles aan doen om hem te ondersteunen. En dan zullen we zien wat de toekomst ons brengt.
[..]
twitter:FR1908Nieuws twitterde op woensdag 13-07-2011 om 16:59:16Vlemmings:"Wij hebben gezegd dat we vóórlopig de honneurs waarnemen,maar willen heel snel tekst en uitleg over de ontstane situatie." reageer retweet
Zo lees ik dat totaal niet. Volgens mij hebben Vlemmings en Lodewijks het juist over gebrék aan steun.quote:Op woensdag 13 juli 2011 16:57 schreef Dekatria het volgende:
Been werd juist gesteund door de directie, ook terwijl er signalen waren dat het draagvlak in de rest van de staf en de selectie weg was. En daar zijn Vlemmings en Lodewijks niet zo blij mee.
Er zitten wel lamballen tussen, maar dit is m.i. een wat al té simpele verklaring.quote:Op woensdag 13 juli 2011 17:06 schreef Nieuwschierig het volgende:
Het is puur opportunisme van de selectie.
Te hard moeten trainen, en het voorruitzicht op net zo'n zeik-seizoen als vorig jaar.
Dan is het makkelijk gokken op een nieuwe trainer als je salaris toch wel doorgaat.
Weer zo iemand die niet echt op de hoogte is.quote:Op woensdag 13 juli 2011 17:06 schreef Nieuwschierig het volgende:
Het is puur opportunisme van de selectie.
Te hard moeten trainen, en het voorruitzicht op net zo'n zeik-seizoen als vorig jaar.
Dan is het makkelijk gokken op een nieuwe trainer als je salaris toch wel doorgaat.
Juist.quote:Op woensdag 13 juli 2011 17:08 schreef Paul-89 het volgende:
[..]
Weer zo iemand die niet echt op de hoogte is.
Het is in elk geval het beeld dat nu in de media wordt opgevoerd.quote:Op woensdag 13 juli 2011 17:08 schreef Paul-89 het volgende:
[..]
Je weet nog steeds niet waar je het over hebt. Probeer het nog eens.quote:Op woensdag 13 juli 2011 17:11 schreef Nieuwschierig het volgende:
[..]
Het is in elk geval het beeld dat nu in de media wordt opgevoerd.
En Feyenoord-fans hebben nu natuurlijk ook enige hoop dat het nieuwe seizoen beter wordt.
Niet Feyenoorders interesseert dat niet en kijken naar de feiten die naar buiten komen.
Dan zit de media weer eens goed mis als dat hun verhaal is.quote:Op woensdag 13 juli 2011 17:11 schreef Nieuwschierig het volgende:
[..]
Het is in elk geval het beeld dat nu in de media wordt opgevoerd.
En Feyenoord-fans hebben nu natuurlijk ook enige hoop dat het nieuwe seizoen beter wordt.
Niet Feyenoorders interesseert dat niet en kijken naar de feiten die naar buiten komen.
Dus binnen het legioen en de sponsors had men ook geen vertrouwen in Been?quote:Op woensdag 13 juli 2011 17:12 schreef Paul-89 het volgende:
[..]
Dan zit de media weer eens goed mis als dat hun verhaal is.
Wat zijn die feiten dan? Want wij zien ze natuurlijk niet door onze geblindeerde Feyenoord-bril.quote:Op woensdag 13 juli 2011 17:11 schreef Nieuwschierig het volgende:
[..]
Nee, dat is niet waar.quote:Op woensdag 13 juli 2011 17:13 schreef Caland het volgende:
Gewoon een trollend neusje joh, deed ze in de vorige topics ook al.
Klopt.quote:Op woensdag 13 juli 2011 17:13 schreef Caland het volgende:
Gewoon een trollend neusje joh, deed ze in de vorige topics ook al.
Onbegrijpelijk ook als je zelf opent met 'Ik heb er geen mening over want ik zit hier pas sinds kort', dan kun je een spelersgroep ook niet afvallen als ze naar buiten komen met zaken die voor jouw periode vooral speelden.quote:Op woensdag 13 juli 2011 17:14 schreef Nieuwschierig het volgende:
[..]
Nee, dat is niet waar.
Ik vond de uitspraken van Van Geel ongewoon open en hard naar de spelers.
quote:Op woensdag 13 juli 2011 17:27 schreef Zero17 het volgende:
Ik vind 't walgelijk. Been heeft het altijd, soms tegen beter weten in, opgenomen voor de spelers en altijd zichzelf de schuld gegeven. En dan doet een stelletje onervaren jongens die zichzelf gelukkig mogen prijzen dat ze door gebrek aan beter in het 1e zitten zoiets..
quote:Op woensdag 13 juli 2011 17:28 schreef TheGreatHooD het volgende:
[..]
Doe normaal. Hij heeft in de jaren dat hij hier zat nog nooit de schuld bij zichzelf gezocht. Altijd maar, jeugdige groep, blablabla.
Blij datie weg is.
quote:Op woensdag 13 juli 2011 17:27 schreef Zero17 het volgende:
Ik vind 't walgelijk. Been heeft het altijd, soms tegen beter weten in, opgenomen voor de spelers en altijd zichzelf de schuld gegeven. En dan doet een stelletje onervaren jongens die zichzelf gelukkig mogen prijzen dat ze door gebrek aan beter in het 1e zitten zoiets..
quote:Op woensdag 13 juli 2011 17:08 schreef Paul-89 het volgende:
[..]
http://www.fr12.nl/nieuws(...)nten-in-twijfel.htmlquote:Op woensdag 13 juli 2011 17:27 schreef Zero17 het volgende:
Het is goed dat we iemand als Vlaar hebben, die duidelijkheid wil hebben van elke speler. Als daaruit dan blijkt dat vrijwel iedereen geen vertrouwen meer heeft in Been, schiet dat voor niemand op. Anders was iedereen weer met tegenzin begonnen aan het seizoen,quote:Op woensdag 13 juli 2011 17:30 schreef Zero17 het volgende:
[..]![]()
Sowieso, een stelletje onervaren jochies dat een beetje de touwtjes in handen gaat nemen.
Die bron is geen argument hoop ik? Want hij heeft volledig gelijk als hij het rendement van die 2 in twijfel trekt.quote:Op woensdag 13 juli 2011 17:35 schreef Lastpost het volgende:
[..]
http://www.fr12.nl/nieuws(...)nten-in-twijfel.html
En hij heeft praktisch nooit zichzelf de schuld gegeven, blessures, pech, 'normaal gesproken', 'viel de verkeerde kant op', te jonge selectie, onevenwichtig, spijtig dat ... Been heeft van alles aangegrepen tijdens zijn dienstverband maar je hebt hem maar weinig horen zeggen 'Ik heb de verkeerde man opgesteld', 'Ik had die wissel niet moeten doen', 'Verkeerde tactiek gekozen' oid, altijd wel iets te verzinnen om het op af te schuiven.
En in veel gevallen had ie wel een punt hoor, maar als er iemand een gebrek aan zelfkritiek heeft is het Been wel.
quote:Op woensdag 13 juli 2011 17:45 schreef Zero17 het volgende:
[..]
Castaignos is sowieso een knollentrapper
Hij nam het toch altijd op voor z'n spelers en viel ze toch niet openlijk af?quote:Op woensdag 13 juli 2011 17:45 schreef Zero17 het volgende:
[..]
Die bron is geen argument hoop ik? Want hij heeft volledig gelijk als hij het rendement van die 2 in twijfel trekt.
Wijnalbum zal pas met een echt goed team veel gaan scoren en Castaignos is sowieso een knollentrapper die zeer veel geluk heeft met zijn transfer.
okquote:
Castaignos is sowieso een knollentrapper die zeer veel geluk heeft met zijn transfer.
Ja ok. Ik ga er niet eens op in idioot.quote:
Doe je dus wel nu, maar goed.quote:Op woensdag 13 juli 2011 17:57 schreef Stringer het volgende:
[..]
Ja ok. Ik ga er niet eens op in idioot.
Nee hoor, ga ik er inhoudelijk op in?quote:
Er nu ineens inhoudelijk op ingaan van maken.quote:Op woensdag 13 juli 2011 17:58 schreef Stringer het volgende:
[..]
Nee hoor, ga ik er inhoudelijk op in?
Alsof op de man spelen de standaard is. Voor jou maak ik graag een uitzondering.quote:Op woensdag 13 juli 2011 17:58 schreef Zero17 het volgende:
[..]
Er nu ineens inhoudelijk op ingaan van maken.
Meid, wat fijn.quote:Op woensdag 13 juli 2011 18:00 schreef Stringer het volgende:
[..]
Alsof op de man spelen de standaard is. Voor jou maak ik graag een uitzondering.
quote:Op woensdag 13 juli 2011 17:59 schreef TC03 het volgende:
Samenvattend:
- Niemand zal Been missen op Van Geel na- Spreek namens jezelf.
- Vlaar is een baas - Vind dat wel mee vallen, anders had hij allang bijgetekend.
- De spelersgroep heeft uiterst correct gehandeld - waarom nu, en niet aan het begin van de voorbereidingen??
- Beenhakker is een trieste oude man geworden - mja....
Ga ff ergens anders onzin uit lopen kramen ofzo.quote:Op woensdag 13 juli 2011 17:57 schreef Zero17 het volgende:
[..]
Doe je dus wel nu, maar goed.
Snap dat je blij met Castaignos zou zijn, maar ik vind 't echt een matige spits als je ziet wat Feyenoord jaren eerder had.
Speler van 18 die in zijn debuutjaar 15 goals maakt. Dat zijn toch gewoon prima stats?quote:Op woensdag 13 juli 2011 17:57 schreef Zero17 het volgende:
[..]
Doe je dus wel nu, maar goed.
Snap dat je blij met Castaignos zou zijn, maar ik vind 't echt een matige spits als je ziet wat Feyenoord jaren eerder had.
Vlaar heeft toch bijgetekend?quote:
[..]
Castaignos is sowieso een knollentrapper die zeer veel geluk heeft met zijn transfer.
twitter:FR1908Nieuws twitterde op woensdag 13-07-2011 om 18:11:19Feyenoord komt in de eerste wedstrijd zonder Mario Been op een 0-1 voorsprong. reageer retweet
Eindelijk een artikel waar ik me echt achter kan scharen.quote:
Een of geen?quote:Op woensdag 13 juli 2011 18:15 schreef Caland het volgende:
Volgens @JanDirkStouten zullen #Vlemmings en #Lodewijks hun functie bij #Feyenoord binnen twee weken neerleggen, als er een oplossing is.
Een. Vlemmings vindt het ongeloofwaardig om 2 trainers te overleven. Heeft ie ook wel gelijk in.quote:Op woensdag 13 juli 2011 18:16 schreef Happel het volgende:
[..]
Eindelijk een artikel waar ik me echt achter kan scharen.
[..]
Een of geen?
Nederland een goeie back-up erbij voor van Persie die zijn niveau nooit haalt,van nistelrooij die oud wordt,en the hunt die alleen tegen nietszeggende langen scoort.quote:Op woensdag 13 juli 2011 18:10 schreef Paul-89 het volgende:
[..]
Vandaar dat hij in alle jeugdteams erop los scoorde, alltime topscoorder is van Oranje - 17 en in zijn debuutseizoen er 15 inschiet.
Ik vind het maar tricky hoor. Wat willen ze nou? Wegjagen? Blokland weg = einde Feyenoord en met z'n allen naar Excelsior kijken.quote:Op woensdag 13 juli 2011 18:16 schreef Happel het volgende:
[..]
Eindelijk een artikel waar ik me echt achter kan scharen.
Ik snap het ook niet helemaal. Echter, ik vind het ook vaag dat het dus de planning is dat Feyenoord over vijf jaar die aandelen terugkoopt. In feite is de schuld dus omgezet in een renteloze schuld die over een paar jaar pas terug moet worden betaald... Niet echt een 'redding'.quote:Op woensdag 13 juli 2011 18:21 schreef Stringer het volgende:
[..]
Ik vind het maar tricky hoor. Wat willen ze nou? Wegjagen? Blokland weg = einde Feyenoord en met z'n allen naar Excelsior kijken.
Structurele oplossingen willen ze. Ze zijn Blokland overigens zeer erkentelijk voor wat hij heeft gedaan. Wie zou dat niet zijn.quote:Op woensdag 13 juli 2011 18:21 schreef Stringer het volgende:
[..]
Ik vind het maar tricky hoor. Wat willen ze nou? Wegjagen? Blokland weg = einde Feyenoord en met z'n allen naar Excelsior kijken.
FEY kampioen van de voorbereidingquote:
Ik snap zowel LN als Pim niet goed.quote:Op woensdag 13 juli 2011 18:29 schreef Happel het volgende:
[..]
Structurele oplossingen willen ze. Ze zijn Blokland overigens zeer erkentelijk voor wat hij heeft gedaan. Wie zou dat niet zijn.
Excelsior zal het niet worden. Eerder Sportclub Feyenoord.
Ik heb het vermoeden dat er toch al spanningen waren tussen de trainer en de spelers. Als een trainer zich van geen kwaad bewust is dan gaat hij toch gewoon een gesprek aan. Blijkbaar wist Mario al wat de verwijten waren en liep hij weg.quote:Op woensdag 13 juli 2011 18:20 schreef Haringkop het volgende:
Overigens niet dat ik Been-voorstander ben hoor, als trainer vind ik dat ik te weinig heeft gebracht. Zijn houding in deze vind ik ook niet sterk, hij heeft meteen z'n conclusies getrokken ipv toch het gesprek/confrontatie opgezocht. Het lijkt wel of iedereen hier achter elkaars rug praat maar niemand elkaar recht in de ogen durft te kijken.
Ja precies, dan kan het gezeik ook weer beginnenquote:Op woensdag 13 juli 2011 18:34 schreef eight het volgende:
Ik begin het gezeik omtrent Feijenoord wel een beetje moe aan het worden.
Wat mij betreft mag het seizoen wel beginnen.
Het lijkt er haast op of hij er op wachte tot het mes in z'n rug werd gestoken. In open organisatie spreek je dingen uit. Het is bijna een kopie met de situatie van Verbeek. Het zegt tevens ook genoeg dat je als team (staff en spelers) kennelijk elkaar geen spiegel mag voorhouden zonder dat er meteen wordt opgestapt..quote:Op woensdag 13 juli 2011 18:32 schreef eight het volgende:
[..]
Ik heb het vermoeden dat er toch al spanningen waren tussen de trainer en de spelers. Als een trainer zich van geen kwaad bewust is dan gaat hij toch gewoon een gesprek aan. Blijkbaar wist Mario al wat de verwijten waren en liep hij weg.
Naar mijn mening moet men stoppen overal een drama van te maken, dat scheelt al een hoop. Zowel de supporters als Van Geel.quote:Op woensdag 13 juli 2011 18:37 schreef Caland het volgende:
[..]
Ja precies, dan kan het gezeik ook weer beginnen
Vind ik ook raar.quote:Op woensdag 13 juli 2011 18:38 schreef Haringkop het volgende:
[..]
Het lijkt er haast op of hij er op wachte tot het mes in z'n rug werd gestoken. In open organisatie spreek je dingen uit. Het is bijna een kopie met de situatie van Verbeek. Het zegt tevens ook genoeg dat je als team (staff en spelers) kennelijk elkaar geen spiegel mag voorhouden zonder dat er meteen wordt opgestapt..
Dat commentaar is echt geniaal somsquote:Op woensdag 13 juli 2011 18:38 schreef vandermar het volgende:
0-3 Van Haaren vrije trap voor wat het waard is.
http://www.veluwefm.nl/webradio/live128kb.asx
Hier te volgen trouwens, wel grappig commentaar
Er is alleen maar drama rond Feyenoord. Het gaat namelijk niet goed, in alle geledingen van de club niet.quote:Op woensdag 13 juli 2011 18:39 schreef TC03 het volgende:
[..]
Naar mijn mening moet men stoppen overal een drama van te maken, dat scheelt al een hoop. Zowel de supporters als Van Geel.
In feite is er niks aan de hand, de spelersgroep ziet het niet zitten in Been. Big deal, kan gebeuren. Move on.
Tja een kind van de club heeft ons verlaten. Maar laten we eerlijk zijn. Elke coach zou na een 10-0 worden ontslagen. Dat het nu via de selectie gebeurd was slechts uitstel van executie.quote:Op woensdag 13 juli 2011 18:40 schreef SjaakVilleneuve het volgende:
ik ben er gewoon pissig van ..
klote 18 jarige paupers ..
Mario
Destijds bij Verbeek is die spelersgroep eerst naar de trainer gegaan, maar deze spelers rennen meteen naar de directie. Ik blijf dan ook de reactie van Been vreemd vinden. Waarom heeft hij geen zin in een gesprek? Wat zit daar achter?quote:Op woensdag 13 juli 2011 18:38 schreef Haringkop het volgende:
Het lijkt er haast op of hij er op wachte tot het mes in z'n rug werd gestoken. In open organisatie spreek je dingen uit. Het is bijna een kopie met de situatie van Verbeek. Het zegt tevens ook genoeg dat je als team (staff en spelers) kennelijk elkaar geen spiegel mag voorhouden zonder dat er meteen wordt opgestapt..
Dat de trainer is ontslagen is nog het minstequote:Op woensdag 13 juli 2011 18:42 schreef Stringer het volgende:
[..]
Tja een kind van de club heeft ons verlaten. Maar laten we eerlijk zijn. Elke coach zou na een 10-0 worden ontslagen. Dat het nu via de selectie gebeurd was slechts uitstel van executie.
Klopt! Ik had het ook over Been, maar ging iets mis met quoten.quote:Op woensdag 13 juli 2011 18:44 schreef Caland het volgende:
[..]
Dat de trainer is ontslagen is nog het minste
De éénwording verloopt totaal niet volgens plan, het eerste elftal is een veredeld A-elftal, niemand van de technische staf neemt de huidige algemeen directeur nog serieus, Blokland die alleenheerser is geworden. En dan vergeet ik nog wat dingen.
Man, was het maar alleen maar Been.
als je als spelersgroep gaat stemmen en dan als groep het vertrouwen in Been opzegt, dan ben je geen kritiek aan het leveren of het geven van feedback. De groep had al het pad gekozen die ze op wilden.quote:Op woensdag 13 juli 2011 18:38 schreef Haringkop het volgende:
[..]
Ah.quote:Op woensdag 13 juli 2011 18:44 schreef Stringer het volgende:
[..]
Klopt! Ik had het ook over Been, maar ging iets mis met quoten.
Tuurlijk is het niet netjes om meteen over te gaan tot stemming. Maar ik vraag me dan werkelijk af, zijn er nooit geluiden geweest? Niet naar Been, Gudde of Van Geel? Niemand kan toch met droge ogen beweren dat dit als een donderslag bij heldere hemel is gekomen? Ook Mario niet, anders neem je nog de moeite om te vechten voor je positie.quote:Op woensdag 13 juli 2011 18:47 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
als je als spelersgroep gaat stemmen en dan als groep het vertrouwen in Been opzegt, dan ben je geen kritiek aan het leveren of het geven van feedback. De groep had al het pad gekozen die ze op wilden.
En ik kan me wel voorstellen dat je als trainer stopt als de groep geen vertrouwen in jou heeft. Zonder vertrouwen werkt het niet. Doch, het is niet een bijster sterk optreden van Been.
De vuile **** beweerde zelfs dat de functie van coach bij Feyenoord besmet zou moeten worden verklaard als ze er onderling niet uit zouden komen.quote:Op woensdag 13 juli 2011 18:56 schreef Stokstaart het volgende:
Beenhakker die zich er weer tegenaan bemoeitHeel het jaar hoor je die vent niet.
Hoorde op het Sportjournaal dat Mario waarschijnlijk nog steeds 50% loon meekrijgt. Kost de club dus ook weer tonnen dit geintje.
Nou, ik mag hopen dat ze intern daar wel de antwoorden op hebben anders gaat de volgende trainer ook weer snel weg.quote:Op woensdag 13 juli 2011 19:04 schreef Dekatria het volgende:
Dat gezeur om hoe, wat, waarom, lekker boeiend allemaal... belangrijker is hoe de boel nu verder gaat.
Mwah is een gemiddelde hé. Dus zullen teams met 6 uur zijn en teams met 10 uur. Dan is 4,5 gewoon echt weinig.quote:Op woensdag 13 juli 2011 19:10 schreef opgebaarde het volgende:
is dat 4,5 uur per week trainen serieus?
En gemiddeld op 8? Maar 8?
[..]
Die commentator doet volgens mij verslag via de telefoon, en weet de helft van de tijd niet welke speler er aan de bal isquote:Op woensdag 13 juli 2011 19:13 schreef vandermar het volgende:
DIe Commentator bij FC Horst - Feyenoord, noemt Auassar een typische linksbuiten
quote:
Bij RTL, in plaats van Leo Driessen.quote:Op woensdag 13 juli 2011 19:33 schreef vandermar het volgende:
Of bij eredivisie live, hoef je tenminste niet de hele tijd dat neuzen gebral aan te horen
10 uur is op zich al uiterst belachelijk weinig, kom op zeg, ik doe als amateursporter al meer trainingsarbeid.quote:Op woensdag 13 juli 2011 19:12 schreef Stringer het volgende:
[..]
Mwah is een gemiddelde hé. Dus zullen teams met 6 uur zijn en teams met 10 uur. Dan is 4,5 gewoon echt weinig.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |