abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_99824345
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 juli 2011 00:27 schreef spuitje het volgende:
We zullen het een paar dagen zonder Laura moeten doen. Ze gaat tijdens haar 2 jaar durende vakantie even op vakantie. Het leven van een solozeiler is zwaar en hard werken, echt.

[..]

Heeft ze goed geregeld, gewone stervelingen betalen iets van 500-1500 euro per dag voor zo' n zeiltochtje met duikarrangement (tenminste als het deze driemaster is in Fiji).
pi_99830424
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 juli 2011 21:15 schreef Hammondorgel het volgende:

[..]

Guppy (III) was idd een executoriale verkoop:

http://www.vesselauction.com/nl/cms/Openbareverkopen.html
http://www.veilingnotaris(...)tail;veilingID=13597

Nimbus Kunststof staat al lang niet meer bij de sponsors op Laura's website, en ook de NIMBUS stickers zitten niet meer op 'Guppy'.
En is door haar vader gekocht?
  † In Memoriam † zaterdag 23 juli 2011 @ 11:42:25 #203
137949 Disana
pi_99832363
quote:
We zullen het een paar dagen zonder Laura moeten doen. Ze gaat tijdens haar 2 jaar durende vakantie even op vakantie. Het leven van een solozeiler is zwaar en hard werken, echt.

[..]

Zo zie je maar dat Dekker bovenal nog een kind is dat pakt wat het pakken kan boven lange-termijnplanning en consequent zijn. Drie dagen geleden schreef ze nog dat ze maar 'even' zou blijven.
  zaterdag 23 juli 2011 @ 12:43:06 #204
61703 BabeWatcher
Stephanie <3
pi_99834088
quote:

[..]

Ze moet onderweg flink de handen uit de mouwen steken. Het is geen cruise die ze gaat maken. De enige vakantie die ze heeft is dat ze op bestemming mag gaan duiken, maar daar rust ze ook niet echt van uit.
[ alle babes op 1 pagina via fok!wiki -bijgewerkt tot 20/10/2015 ]
Leve Kim , Leve Maduro , Leve Castro
#freeTarik #freeDemon_from_heaven
pi_99834932
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 juli 2011 12:43 schreef BabeWatcher het volgende:

[..]

Ze moet onderweg flink de handen uit de mouwen steken. Het is geen cruise die ze gaat maken. De enige vakantie die ze heeft is dat ze op bestemming mag gaan duiken, maar daar rust ze ook niet echt van uit.
Je hebt met haar gesproken?
  zaterdag 23 juli 2011 @ 13:27:15 #206
61703 BabeWatcher
Stephanie <3
pi_99835518
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 juli 2011 13:09 schreef spuitje het volgende:

[..]

Je hebt met haar gesproken?
:@ ik ben veel te verlegen om haar op te bellen
  zaterdag 23 juli 2011 @ 13:32:19 #207
124676 RobertoCarlos
Zit je nou naar me te loeruh?
pi_99835678
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 juli 2011 13:27 schreef BabeWatcher het volgende:

[..]

:@ ik ben veel te verlegen om haar op te bellen
Maar je zou wel graag een meet and greet met haar hebben? ;)
Tú estás dura y yo me veo cabrón en el espejo
pi_99838092
Laura heeft grootse plannen lees ik in haar laatste column. Op haar volgende wereldreis gaat ze haar geboorteplaats aandoen. Jammer genoeg heeft ze daar nu geen tijd voor.
Elke keer als ik iets dergelijks van haar lees, moet ik aan dit ventje denken.
  † In Memoriam † zaterdag 23 juli 2011 @ 14:59:26 #209
137949 Disana
pi_99838319
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 juli 2011 14:52 schreef spuitje het volgende:
Laura heeft grootse plannen lees ik in haar laatste column. Op haar volgende wereldreis gaat ze haar geboorteplaats aandoen. Jammer genoeg heeft ze daar nu geen tijd voor.
Elke keer als ik iets dergelijks van haar lees, moet ik aan dit ventje denken.
[ afbeelding ]
Ik kan het niet vinden en veel van die knipsels zijn praktisch onleesbaar. Jammer.
pi_99838604
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 juli 2011 14:59 schreef Disana het volgende:

[..]

Ik kan het niet vinden en veel van die knipsels zijn praktisch onleesbaar. Jammer.

http://solozeilster.hyves(...)/?threadsortmethod=1
  † In Memoriam † zaterdag 23 juli 2011 @ 15:14:20 #211
137949 Disana
pi_99838826
quote:
Duidelijk, dankjewel ^O^

Ze schrijft wel veel dezelfde dingen in haar log als in het AD, is het niet? Als ik het AD was, zou ik me bekocht voelen :)

Flauwekul trouwens dat ze doet alsof ze zo'n haast heeft. Waarvoor?
pi_99839354
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 juli 2011 15:14 schreef Disana het volgende:

[..]

Duidelijk, dankjewel ^O^

Ze schrijft wel veel dezelfde dingen in haar log als in het AD, is het niet? Als ik het AD was, zou ik me bekocht voelen :)

Flauwekul trouwens dat ze doet alsof ze zo'n haast heeft. Waarvoor?
Voor de media en het goedgelovig gepeupel is ze bezig met een recordpoging. Voor zichzelf en insiders, hoeft ze niets en niemand iets te bewijzen. Iedereen die de vakantie van begin af aan al volgt, weet inmiddels ook wel hoe de vork in de steel zit.
  † In Memoriam † zaterdag 23 juli 2011 @ 15:54:57 #213
137949 Disana
pi_99840131
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 juli 2011 15:31 schreef Banjerkanjer het volgende:

Voor de media en het goedgelovig gepeupel is ze bezig met een recordpoging. Voor zichzelf en insiders, hoeft ze niets en niemand iets te bewijzen. Iedereen die de vakantie van begin af aan al volgt, weet inmiddels ook wel hoe de vork in de steel zit.
Ik vind het nog steeds moeilijk te geloven dat zo'n jong kind zo doortrapt is om haar sponsors een rad voor ogen te draaien. Liever geloof ik dat pa haar dagelijks zit op te hitsen.
pi_99840351
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 juli 2011 15:54 schreef Disana het volgende:

[..]

Ik vind het nog steeds moeilijk te geloven dat zo'n jong kind zo doortrapt is om haar sponsors een rad voor ogen te draaien. Liever geloof ik dat pa haar dagelijks zit op te hitsen.
Dat lijkt mij ook. Zo'n meisje zal dat echt niet zelf hebben bedacht allemaal.
pi_99840575
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 juli 2011 15:31 schreef Banjerkanjer het volgende:

[..]

Natuurlijk.. De ene keer blijft ze ergens zolang haar pet goed staat, de volgende keer heeft ze ergens geen tijd voor want ze is immers bezig met een recordpoging.
Hoe zeer kun je jezelf tegenspreken?
pi_99841043
Ik ben vandaag net terug uit Cowes (Isle of Wight), volgende week weer terug voor Cowes Week (als je nog geen vakantie hebt gepland, misschien een leuke tip). Voor wie van echte zeilraces en zeilavontuur houdt, is dit het ware "Mekka" voor zeilers:

pi_99847263
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 juli 2011 16:01 schreef Banjerkanjer het volgende:

[..]

Dat lijkt mij ook. Zo'n meisje zal dat echt niet zelf hebben bedacht allemaal.
Het is haar gewoon met de paplepel ingegeven.
Dat ze van zeilen houdt geloof ik onmiddelijk, maar een echte avonturierster lijkt ze me niet. Want dan was ze wel voor een echt record gegaan. Waar ze nu mee bezig is, is een flauw aftreksel van wat anderen voor haar hebben gedaan. Maar goed, er zijn nog steeds mensen die het verhaal geloven. Ik hoop alleen dat hun ogen ooit eens open gaan en ze zien hoe ze bedonderd zijn. Door Laura en met behulp van een aantal volwassenen die zich eigenlijk rot zouden moeten schamen!
pi_99848167
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 juli 2011 19:02 schreef spuitje het volgende:

[..]

Het is haar gewoon met de paplepel ingegeven.

Dat was toch al eerder duidelijk, toen ze vond dat pappie op zijn boot in de haven moest mogen blijven wonen en daarom de regels maar moesten wijken en ze op pad gestuurd werd om handtekeningen van vriendjes te verzamelen en aan de burgemeester aan te bieden? (Anders zou ze moeten verhuizen en naar een andere school gaan. En dat was niet goed voor haar want ze had haar vriendjes daar en de school beviel zo goed. |:( |:( |:( Dat is toch om je te bescheuren? _O- )
Ze is gewoon zo opgevoed. Ze is gewend voor pappies karretje gespannen te worden en dat bij anderen ook te doen.
Dat speelde toen ze tien was, dus in die zin is het waar dat deze onderneming al vanaf die leeftijd is voorbereid.
pi_99849567
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 juli 2011 19:21 schreef Enneacanthus_Obesus het volgende:

[..]

Dat was toch al eerder duidelijk, toen ze vond dat pappie op zijn boot in de haven moest mogen blijven wonen en daarom de regels maar moesten wijken en ze op pad gestuurd werd om handtekeningen van vriendjes te verzamelen en aan de burgemeester aan te bieden? (Anders zou ze moeten verhuizen en naar een andere school gaan. En dat was niet goed voor haar want ze had haar vriendjes daar en de school beviel zo goed. |:( |:( |:( Dat is toch om je te bescheuren? _O- )
Ze is gewoon zo opgevoed. Ze is gewend voor pappies karretje gespannen te worden en dat bij anderen ook te doen.
Dat speelde toen ze tien was, dus in die zin is het waar dat deze onderneming al vanaf die leeftijd is voorbereid.
Papa's vroegere circumnavigation wordt nu ineens ook vol in de aandacht gegooid via haar weblog (dmv foto's en tekst). Tegelijkertijd met de tussen neus en lippen door opmerking in het AD, dat er een volgende wereldreis zal gaan volgen. En ik heb wel een vermoeden hoe die eruit moet gaan zien: samen op papa's eindelijk afgebouwde kotter, waar het geld maar steeds voor ontbrak om hem af te kunnen bouwen, en waar Laura samen met papa (volgens de in de soep gelopen planning) in 2010 aan die wereldreis zou beginnen.

http://www.lauradekker.nl/Basis.aspx?Tid=2&Lid=12&Lit=VIEW
pi_99858332
Ik las een reactie van iemand op de Hyves in het topic over de oma van Laura.
quote:
Mevr. Dekker, u heeft een geweldige kleindochter. Laura is als meisje weggegaan en komt straks terug als een zelfverzekerde jonge vrouw,die lacht in haar vuistje. Ik heb veel bewondering voor haar. Ze is een top meid
Natuurlijk lacht Laura in haar vuistje en de familie lacht mee. Beter kan Laura het toch amper krijgen? En als het een beetje mee zit leveren een boek etc. straks ook nog wat geld op.
Waar ik wel een beetje bang voor ben is dat Laura dit allemaal normaal gaat vinden. Zij wil iets en als zij iets wil moet het gebeuren ook! Ze vindt alles zo normaal lijkt het wel. Iets kapot? Komt vanzelf iets nieuws.
Maar er zal een tijd komen dat mensen en bedrijven de portemonnee niet meer zo snel trekken als zij iets wil. En dan? Zal het echt zo zijn dat ze gemakkelijk een goedbetaalde baan vindt omdat ze kan zeilen en Laura Dekker heet? Ik geloof er niet zo in eigenlijk.
pi_99899184
Zie ik dat nu goed? Staat er "Guppy" op die tas van Laura? Een collectors item en binnenkort te koop op de meets?
pi_99948511
quote:
0s.gif Op zondag 24 juli 2011 22:35 schreef spuitje het volgende:
Zie ik dat nu goed? Staat er "Guppy" op die tas van Laura? Een collectors item en binnenkort te koop op de meets?
[ afbeelding ]
Dat heb je goed gezien! Met bijbehorend "toeffie" :D

De mokken enzo volgen nog ;)
  † In Memoriam † dinsdag 26 juli 2011 @ 11:33:43 #223
137949 Disana
pi_99954498
Ze is er weer, en trekt morgen verder.
Het is me niet duidelijk hoe toeristisch het uitstapje met de driemaster was en of ze gratis mee mocht.

Goed gespot van die tas, spuitje :)
  dinsdag 26 juli 2011 @ 11:38:07 #224
124676 RobertoCarlos
pi_99954628
Alweer op de motor.... :P

quote:
26-7-2011

Ik ben weer terug van mijn avontuur met de driemaster Alvei, het was super! We hadden helaas niet veel wind, dus van zeilen kwam niet veel.. Maar er zit een prachtige mega grote 2 cillinder Sabb in de Alvei met een geluid waar je de hele dag wel naar kan luisteren. De eerste dag zijn we naar een klein eilandje in het noorden van Fiji gevaren onderweg heb ik de crew leren kennen. We zouden daar gaan duiken, maar ik kon niet goed klaren door een lichte verkoudheid, wat dus oorpijn oplevert.. In plaats daarvan ben ik dan maar gaan snorkelen in het kristal heldere water, dat was minstens zo mooi. Ook heb ik daar het traditionele drankje Kava uitgeprobeerd en ben tot de conclusie gekomen dat ik dat niet nog een keer doe.. Blegh! Het smaakt naar afwaswater, voor zover ik denk dat afwaswater smaakt.. Gisterochtend zou ik dan weer met een locaal bootje de 10 mijl terug naar het hoofdeiland varen, omdat de Alvei nog verder gaat met toeristen. Maar het bootje bleek niet te gaan die dag en ik zat dus vast op het eiland.. Samen met drie leden van de crew heb ik dan een grote eilandtour gemaakt en een waterval gezocht die we uiteindelijk ook vonden.. vervolgens zijn we de langs hele rivier naar beneden gelopen. Dat was alleen makkelijker gezegd dan gedaan, want de rivier liep tussen hoge rotsmuren door en hier en daar was er een waterval waar we naar beneden moesten klauteren. Toen ik, helemaal doorweekt, terug was op het strand zag ik een lokaal bootje dat ze aan het volstouwen waren. Ik ben er gelijk heen gelopen om te vragen of ze soms van plan waren naar het hoofdeiland te varen, en dat bleek het geval.. Dus na iedereen uitgebreid gedag gezegd te hebben heb ik snel m'n spullen gepakt en ben aan boord gesprongen.. Na een lange busrit met de gebruikelijke keiharde muziek kwam ik weer aan in Suva waar ik Guppy gelukkig weer aan haar anker zag dobberen.. Echt heerlijk om na even weg te zijn geweest weer terug aan boord van mijn huisje te stappen.. Zo te zien staat mijn vaantje de komende dagen goed.. dus ga ik morgenvroeg proberen uit te klaren en dan anker op richting Vanuatu.

Laura
Laat ze nou gewoon die crew barsten? :?
pi_99954676
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 juli 2011 11:33 schreef Disana het volgende:
Ze is er weer, en trekt morgen verder.
Het is me niet duidelijk hoe toeristisch het uitstapje met de driemaster was en of ze gratis mee mocht.

Goed gespot van die tas, spuitje :)
Ze was uitgenodigd schreef ze in haar weblog van 22-7. Dan neem ik aan dat je gast bent en niet hoeft te betalen.
Ik denk trouwens dat het dit schip was.
  † In Memoriam † dinsdag 26 juli 2011 @ 13:20:29 #226
137949 Disana
pi_99958058
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 juli 2011 11:39 schreef spuitje het volgende:

Ze was uitgenodigd schreef ze in haar weblog van 22-7. Dan neem ik aan dat je gast bent en niet hoeft te betalen.
Ik denk trouwens dat het dit schip was.
Ik vraag me dat af omdat ze haar niet teruggebracht hebben maar met toeristen koers hebben gezet naar een volgend doel. Maar misschien mocht ze voor spek en bonen mee.
pi_99961110
quote:
2s.gif Op dinsdag 26 juli 2011 11:38 schreef RobertoCarlos het volgende:
Alweer op de motor.... :P

[..]

Laat ze nou gewoon die crew barsten? :?
Nou ja, ze heeft in ieder geval afscheid genomen. Uitgebreid zelfs. Da's toch aardig van haar.
En die crewleden zijn samen met Laura op hun beurt weer gedumpt, terwijl de boot verder voer met toeristen. Zo gaat het daar, kennelijk.
Ze spelt ook niet meer als een 10-jarige. Kortom, ze lijkt volwassener te worden en misschien hebben we ons vergist in haar autodidactische vaardigheden.
pi_99961784
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 juli 2011 14:37 schreef Enneacanthus_Obesus het volgende:

[..]

Nou ja, ze heeft in ieder geval afscheid genomen. Uitgebreid zelfs. Da's toch aardig van haar.
En die crewleden zijn samen met Laura op hun beurt weer gedumpt, terwijl de boot verder voer met toeristen. Zo gaat het daar, kennelijk.
Ze spelt ook niet meer als een 10-jarige. Kortom, ze lijkt volwassener te worden en misschien hebben we ons vergist in haar autodidactische vaardigheden.
Ik vond het een beetje een vaag verhaal, maar ze had deze keeer tenminste een verhaal :) Op haar Hyves zag ik trouwens ook weer iets vreemds.
quote:
By Bagiyo

Published: 01/06/2010

Laura Dekker is haar naam. De 14-jarige Laura was onlangs nog te zien in het praatprogramma Knevel en Van den Brink om haar wens nogmaals uit te spreken. Ze zat daar moedig tussen Karin Bloemen en voormalig Olympisch kampioen Pieter van den Hoogenband haar recht tevens haar onrecht uit te spreken.

Haar enige droom is om met haar gloednieuw Guppy ‘de 2-master’ binnen 2 jaar een wereldreis te maken over de grote plas. Ik voelde me vereerd om samen met Janneke Kersten en Brenda Konings naar Den Osse te rijden om een interview af te nemen bij dit veel besproken meisje.

De ontvangst was erg hartelijk. Ik moet zeggen dat ik zo’n entree nog nooit had gemaakt! Via een huishoudtrapje moesten we aan boord van een prachtig schip! Op de punt van het dek van haar woonschip hielden we een interview van 20 minuten. Daarnaast kregen we nog een korte rondleiding in de boot en een verhaal over haar leven op de woonboot! Erg indrukwekkend moet ik zeggen. En dan te bedenken dat haar vader het drijvend wooneiland zelf had gebouwd! Ook zijn we nog even op Guppy zelf geweest (toch wel boeiend!) en konden we haar hond, Spot genaamd, ook nog even een pootje geven.

We hebben erg genoten en we wensen Laura in de zomervakantie een behouden vaart met een naamsvermelding in het Guinness Book of Records in het vooruitzicht! Maar onthoud: de beste stuurlui staan nog steeds aan wal!
bron
Ze hielden een interview van 20 minuten maar dat interview is nergens te vinden?

Dat laatste geloof ik eigenlijk niet zo, ik denk dat het eindelijk tot de mensen die de berichten van haar plaatsen is door gedrongen dat ze ze voor het plaatsen beter even goed na kunnen kijken op fouten.
En daar is op zich natuurlijk ook niets mis mee.
  dinsdag 26 juli 2011 @ 15:27:01 #229
340258 MrFoureyes
Through the looking glass
pi_99962919
Hetzelfde zie je bij de columns in AD. Die zijn of helemaal niet door haar geschreven, of zwaar geredigeerd voor plaatsing. Laura's eigen taalgebruik is onbeholpen, haar woordenschat is beperkt en de spelling is belabberd. Dat geldt niet voor de blogjes in het AD - en de enige verklaring die ik daarvoor kan verzinnen is dat ze van of via een ander tot ons komen. Hetzelfde is het geval bij de verslagen op haar site.
pi_99971792
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 juli 2011 15:27 schreef MrFoureyes het volgende:
Hetzelfde zie je bij de columns in AD. Die zijn of helemaal niet door haar geschreven, of zwaar geredigeerd voor plaatsing. Laura's eigen taalgebruik is onbeholpen, haar woordenschat is beperkt en de spelling is belabberd. Dat geldt niet voor de blogjes in het AD - en de enige verklaring die ik daarvoor kan verzinnen is dat ze van of via een ander tot ons komen. Hetzelfde is het geval bij de verslagen op haar site.
Haar column stuurt ze op donderdag naar het AD en ze verschijnen op zaterdag in de krant. Het AD heeft dus ruimschoots de tijd om ze bij te schaven. Ze hebben zelfs nog de tijd om contact met haar op te nemen.
We moeten natuurlijk niet vergeten dat we het hier hebben over een 15 jarige die al ongeveer twee jaar nauwelijks onderwijs volgt. Ik denk namelijk dat wat ze in het jaar heeft geleerd voor ze vertrok te verwaarlozen is, toen was ze druk met andere dingen. Wat mag je van een 13 jarige verwachten? Ik denk een verslagje op het nivo van een basisschool leerling die een opstel moet schrijven over een schoolreis of excursie. Meer niet.
pi_99972435
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 juli 2011 14:56 schreef spuitje het volgende:

[..]

Ik vond het een beetje een vaag verhaal, maar ze had deze keeer tenminste een verhaal :) Op haar Hyves zag ik trouwens ook weer iets vreemds.

[..]

Ze hielden een interview van 20 minuten maar dat interview is nergens te vinden?

Dat laatste geloof ik eigenlijk niet zo, ik denk dat het eindelijk tot de mensen die de berichten van haar plaatsen is door gedrongen dat ze ze voor het plaatsen beter even goed na kunnen kijken op fouten.
En daar is op zich natuurlijk ook niets mis mee.
Waarom zou een interview door een paar scholieren voor een profielwerkstuk of een schoolkrant ergens op het internet te vinden moeten zijn?
  dinsdag 26 juli 2011 @ 20:21:41 #232
61703 BabeWatcher
Stephanie <3
pi_99973573
Mooi verslag van de tocht met de Alvei met niet eens zo heel veel spelfouten. We zijn weer op weg, nu naar Vanuatu, een tocht van 550 zeemijl.
pi_99975252
Over 5 jaar wordt ze door Don en Ad uit elkaar getrokken op een XXX-betaalkanaal
pi_99975694
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 juli 2011 19:56 schreef wich het volgende:

[..]

Waarom zou een interview door een paar scholieren voor een profielwerkstuk of een schoolkrant ergens op het internet te vinden moeten zijn?
Als je op het internet melding maakt van dat interview lijkt het me logisch dat dat interview ook op het internet te vinden is.
pi_99985507
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 juli 2011 20:21 schreef BabeWatcher het volgende:
Mooi verslag van de tocht met de Alvei met niet eens zo heel veel spelfouten. We zijn weer op weg, nu naar Vanuatu, een tocht van 550 zeemijl.
Zie je wel, ik wist het!! Ze zit niet alleen op die boot, jij vaart mee!! :+
  † In Memoriam † woensdag 27 juli 2011 @ 17:28:50 #236
137949 Disana
pi_100011712
Ik snap bitter weinig van Dekkers laatste blog. Enerzijds is Guppy meer onder dan boven water en is de zee 'messy', anderzijds is ze bezig slaap in te halen; hoe valt dat te rijmen voor een solozeiler die alert moet zijn?
pi_100013199
quote:
0s.gif Op woensdag 27 juli 2011 17:28 schreef Disana het volgende:
Ik snap bitter weinig van Dekkers laatste blog. Enerzijds is Guppy meer onder dan boven water en is de zee 'messy', anderzijds is ze bezig slaap in te halen; hoe valt dat te rijmen voor een solozeiler die alert moet zijn?
Dat heet losbandig leven, gewoon overal schijt aan hebben.
  † In Memoriam † woensdag 27 juli 2011 @ 18:47:19 #238
137949 Disana
pi_100014366
quote:
0s.gif Op woensdag 27 juli 2011 18:14 schreef Banjerkanjer het volgende:

Dat heet losbandig leven, gewoon overal schijt aan hebben.
Dom pubergedrag dus... of gewoon gelogen omdat er iemand in de buurt is die oppast.
  woensdag 27 juli 2011 @ 18:53:25 #239
124676 RobertoCarlos
pi_100014612
Jullie zijn gewoon velours

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_100014649
quote:
2s.gif Op woensdag 27 juli 2011 18:53 schreef RobertoCarlos het volgende:
Jullie zijn gewoon velours

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Van wie is dat precies een quote? :D
  woensdag 27 juli 2011 @ 19:07:42 #241
124676 RobertoCarlos
pi_100015113
quote:
0s.gif Op woensdag 27 juli 2011 18:54 schreef Banjerkanjer het volgende:

[..]

Van wie is dat precies een quote? :D
Van mijn lieve omaatje (echt waar! :Y )
pi_100015242
quote:
2s.gif Op woensdag 27 juli 2011 19:07 schreef RobertoCarlos het volgende:

[..]

Van mijn lieve omaatje (echt waar! :Y )
Dan houden we die er maar in :D
  woensdag 27 juli 2011 @ 19:12:17 #243
124676 RobertoCarlos
pi_100015281
quote:
0s.gif Op woensdag 27 juli 2011 19:11 schreef Banjerkanjer het volgende:

[..]

Dan houden we die er maar in :D
^O^ ^O^
pi_100018581
quote:
Niet dus. Maar goed, we weten onderhand allemaal dat ze in de eerste leugen niet is gestikt, dus dit verhaal neem ik ook maar met een pondje zout!
pi_100018607
quote:
2s.gif Op woensdag 27 juli 2011 19:12 schreef RobertoCarlos het volgende:

[..]

^O^ ^O^
Dat gaat dus de volgende topic titel worden? :Y
pi_100020643
quote:
Gewoon niet. Het was toch al eens eerder gebleken dat deze dame kan multitasken? Als ze slaap in kan halen als de zee zo 'messy' is, dan is ze niet alleen aan boord.
  woensdag 27 juli 2011 @ 21:26:08 #247
124676 RobertoCarlos
pi_100020747
quote:
0s.gif Op woensdag 27 juli 2011 20:33 schreef spuitje het volgende:

[..]

Dat gaat dus de volgende topic titel worden? :Y
Goed plan!:Y :Y
Laura Dekker #30 Waar we allemaal velours zijn op Laura
  woensdag 27 juli 2011 @ 21:27:55 #248
124676 RobertoCarlos
pi_100020821
quote:
0s.gif Op woensdag 27 juli 2011 21:23 schreef Enneacanthus_Obesus het volgende:

[..]

Gewoon niet. Het was toch al eens eerder gebleken dat deze dame kan multitasken? Als ze slaap in kan halen als de zee zo 'messy' is, dan is ze niet alleen aan boord.
Er zijn 3 opties:
1) of ze wordt regelmatig in de gaten gehouden door een boot die meevaart
2) ze neemt grote risico's
3) combinatie van allebei

En alle opties zijn eigenlijk niet best
  woensdag 27 juli 2011 @ 21:34:25 #249
37150 livelink
keek op mijn week ( © DJ11)
pi_100021138
Ze neemt sowieso risico's met betrekking tot haar slaapmanagement, maar Henk houdt waarschijnlijk momenteel nog steeds een oogje in het zeil.
Als je goed om je heen kijkt zie je dat alles gekleurd is.
  woensdag 27 juli 2011 @ 21:37:01 #250
124676 RobertoCarlos
pi_100021257
quote:
0s.gif Op woensdag 27 juli 2011 21:34 schreef livelink het volgende:
Ze neemt sowieso risico's met betrekking tot haar slaapmanagement, maar Henk houdt waarschijnlijk momenteel nog steeds een oogje in het zeil.
Had de rechter en jeugdzorg toch wel een beetje gelijk.. gelukkig is SuperHenk er altijd nog 8-)
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')