Auwhhquote:Op woensdag 13 juli 2011 17:05 schreef Kaasrol het volgende:
Mijn vader is net terug uit het ziekenhuis, zijn tumor is misschien iets gegroeid maar dat weten ze nog niet zeker... probeer me op te vrolijken alsjeblieft
Mean Streets.quote:Op woensdag 13 juli 2011 17:01 schreef Gitaarmat het volgende:
Iemand nog een leuke film? Verveel me. Lekker weer ook.
Sterkte manquote:Op woensdag 13 juli 2011 17:05 schreef Kaasrol het volgende:
Mijn vader is net terug uit het ziekenhuis, zijn tumor is misschien iets gegroeid maar dat weten ze nog niet zeker... probeer me op te vrolijken alsjeblieft
Dat niet voor hem over hebben.quote:Op woensdag 13 juli 2011 17:06 schreef Ezell het volgende:
Jeetje, wat rot Kaasrol.Ik wil wel een smiley overkill doen om je op te vrolijken, maar daar zal Maraca niet zo blij mee zien.
[img=X,X][/img]quote:Op woensdag 13 juli 2011 17:07 schreef Ezell het volgende:
[..]
Ik weet niet eens hoe dat moet, met die grote smileys.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hij is ook naar A'dam geweestquote:
Oscarrrquote:
quote:Op woensdag 13 juli 2011 17:10 schreef Ezell het volgende:
[ afbeelding ]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op vrijdag 10 juni 2011 02:55 schreef Ezell het volgende:
Onze pappie gaat mij zometeen weer melken. Dan krijgt Kaasrol een nieuwe broertje of zusje. :D
Hij heeft wel een hot bovenlijf.quote:
quote:Op woensdag 13 juli 2011 17:14 schreef jordyqwerty het volgende:
http://www.dumpert.nl/med(...)t_kindje_praten.html
Die gast heeft een lichaam van een 12 jarige.quote:
Dat wil ik ook kunnenquote:
Jij weet niet eens hoe een 12 jarige eruit ziet.quote:Op woensdag 13 juli 2011 17:15 schreef Joosterd het volgende:
[..]
Die gast heeft een lichaam van een 12 jarige.
Da's waar. Maar niet dik, zie nergens vetrollen, lichaamshaar.quote:Op woensdag 13 juli 2011 17:15 schreef Dastan het volgende:
[..]
Niet eens spieren, alleen beetje mager.
Ook lichaamshaar ontbreekt inderdaad. Raar.quote:Op woensdag 13 juli 2011 17:16 schreef Etsu het volgende:
[..]
Jij weet niet eens hoe een 12 jarige eruit ziet.
[..]
Da's waar. Maar niet dik, zie nergens vetrollen, lichaamshaar.
Dat is niet raar. Dat is zeer wenselijk.quote:Op woensdag 13 juli 2011 17:16 schreef Dastan het volgende:
[..]
Ook lichaamshaar ontbreekt inderdaad. Raar.
Voor pedofielen ja.quote:Op woensdag 13 juli 2011 17:17 schreef Etsu het volgende:
[..]
Dat is niet raar. Dat is zeer wenselijk.
Hoezo zou ik dat niet kunnen weten.quote:Op woensdag 13 juli 2011 17:16 schreef Etsu het volgende:
[..]
Jij weet niet eens hoe een 12 jarige eruit ziet.
[..]
Da's waar. Maar niet dik, zie nergens vetrollen, lichaamshaar.
Je reactie zegt alles.quote:Op woensdag 13 juli 2011 17:17 schreef Joosterd het volgende:
[..]
Hoezo zou ik dat niet kunnen weten.
Ga huilen man.quote:Op woensdag 13 juli 2011 17:21 schreef Etsu het volgende:
[..]
Overgebruik van smileys. Terug vind quote voor Maraca.
Klassiekerquote:
'beestachtig'.quote:Op woensdag 13 juli 2011 17:23 schreef Dastan het volgende:
[..]
Jawel, want iemand die zich niet scheert heeft niet direct beestachtig veel lichaamshaar.
Zoiets wil ik ook nog eens doenquote:
Wat ontzettend achterlijk en beschamend.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |