Dat ja... geen idee wat er is gebeurd, maar heel veel sterkte!quote:Op dinsdag 19 juli 2011 10:16 schreef ferrari_rood het volgende:
Kloontje in weet niet wat er aan de hand is maar zo te lezen zeer slecht nieuws.
Sterkte ermee
quote:Op dinsdag 19 juli 2011 10:31 schreef Orea het volgende:
Ik krijg allemaal van die mental images, dat ze gezamenlijk in een bakje in de vensterbank in het zonnetje liggen wakker te wordenwat natuurlijk niet zo is, duhuh.. maar toch
![]()
Omg wat erg zeg.quote:Op dinsdag 19 juli 2011 13:07 schreef Ditiseenkloontje het volgende:
Voor iedereen die niet weet waar het over gaat: mijn man is overleden.
Na donderdag kom ik 'uit de kast'.
Ik heb ook geen idee meerquote:Op dinsdag 19 juli 2011 17:31 schreef Kolonia het volgende:
Dank dames, morgen een tripje naar de apotheek dus.![]()
Orea morgen PUPO!
![]()
![]()
![]()
Had ik niet aan jou gevraagd (ooit, lang geleden) of ik die leuke tuniek niet kon krijgen voor mijn eigen zwangerschap? Dat was jij toch?
![]()
![]()
*zwangerschapsdementie praecox*
Iedereen mag hier over zichzelf 'emmeren'quote:Op dinsdag 19 juli 2011 21:19 schreef Incantrix het volgende:
En mag ik ook nog even ongegeneerd over mezelf emmeren hier? Ik voel me zo raar en ik weet niet zo goed waar ik het kwijt moet.. Het gaat redelijk met mij, een beetje af en aan. Meestal een paar ok-e dagen, dan weer eens een rotdag ertussen enzovoorts. En nu breken mijn vruchtbare dagen weer aan en na de 'opluchting' van het niet zwanger zijn en me even niet elke 3 seconden totaal over de zeik werken omdat ik me zo'n zorgen maak, even niet die totále paranoia en constant maar die gigantische steen in mijn maag van zal-het-wel-goed-gaan wéét ik gewoon dat het nu emotioneel gezien even niet verstandig is om door te gaan. Alleen, nu ik dus die vruchtbare weer aan zie komen voelt het zo.. Verspillerig. Alsof we een kans laten schieten, want wat nu als dít eitje wél dat plakkertje is? Dan doe ik er niks mee en dan spoelt het straks weg en dan is het weg. Ofzoiets. Ik weet niet, het slaat compleet nergens op. Ik weet 100% zeker dat ik nu niet verder wil en dat ik het niet aankan, waarom wil ik het dan toch niet accepteren dat we deze periode actief gaan voorkomen dat het gebeurt?
[/dagboek]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |