SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 15 juli 2011 13:48 schreef NotTheSame het volgende:
Orea, wat spannend! Heel veel succes woensdag!
En voor iedereen hier even een! Ik lees hier nog altijd trouw mee, maar ik weet eigenlijk niet zo goed meer hoe te reageren, aangezien ik hier niet meer 'hoor'.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Die link had ik niet gelegd, vroeg me al af hoe het met je gaat
Be happy with the little things in life
kijk dat moet toch de gouden combinatie zijnquote:Op vrijdag 15 juli 2011 10:57 schreef Orea het volgende:
Ja hoi![]()
Woensdag ben ik Pupo, van 1 of 2 weet ik nog niet.. maar dinsdag gaan ze ontdooiien en woensdag krijg ik hem/haar/ze terug
Whiiiii
En hoef geen pregnyl te prikken!
en het grappige is dat ik op Leia's verjaardag mag testen![]()
!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Oja, nu je het zegt...quote:Op vrijdag 15 juli 2011 20:15 schreef Orea het volgende:
Ja, vorige keer waren we er allebei vroeg bij.. weet nog dat we pm-denwant ik had al wel een positieve ovulatie test een dag voor de positieve zwangerschapstest, en oh jee hoe kon dat nou en was het dan zo!
Als ik nu de zwangerschapstesten zie van die eerste dag, is er echt amper een streepje te zien![]()
maar hij zat er wel
![]()
En wat een goed nieuws voor je schoonzus!!
Saareen prachtig wonder ben je!
Heb je die nogquote:Op vrijdag 15 juli 2011 20:24 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Oja, nu je het zegt...
Heb 'm net weer even doorgelezen, die DM wisseling... Gewoon het allereerste begin van Leia
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |