Konyaspor bleek betrokken te zijn bij het grote omkoopschandaal.quote:Op woensdag 13 juli 2011 21:23 schreef Uw_ergste_nachtmerrie het volgende:
Héééé waar is mijnprestatie met Konyaspor? Dat is echt de enige prestatie waar ik trots op ben. De rest is van niveau
Daarom is het geenquote:Op woensdag 13 juli 2011 21:26 schreef Uw_ergste_nachtmerrie het volgende:
Dat heb ik van tevoren al aangegeven, anders was ik kansloos gedegradeerd.
Het hele voetbal is al corrupt dus schaf dan allequote:
Die hadden toen een wedstrijd meer gespeeld als de rest, met nog 1 ploeg.quote:Op donderdag 14 juli 2011 11:18 schreef koenie95 het volgende:
Mijn bulls hadden geen zin om te spelen op speeldag 30?
Iedereen mag meedoenquote:Op donderdag 14 juli 2011 12:17 schreef appelschaap het volgende:
Is het mogelijk hier zo maar mee te doen? Zo ja dan zou ik graag PSG zijn
En jij kan de uitslagen beinvloeden.quote:Op donderdag 14 juli 2011 13:09 schreef Osama_bin_Laden_ het volgende:
Sochaux >>> Kampioen!
Hoop ik.
Naja eigenlijk weet ik het zeker, ik heb Martin en Boudebouz
Nietes. Als ik de duels wil beinvloeden, moet ik zelf spelen, en ik schiet nog voor open doel naast met FIFAquote:Op donderdag 14 juli 2011 13:10 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
En jij kan de uitslagen beinvloeden.
Welles. Je kunt gewoon twee teams omdraaien als je wil. Wij weten niet alle uitslagen. Dus jij kon jezelf gewoon de beker laten winnen.quote:Op donderdag 14 juli 2011 13:23 schreef Osama_bin_Laden_ het volgende:
[..]
Nietes. Als ik de duels wil beinvloeden, moet ik zelf spelen, en ik schiet nog voor open doel naast met FIFA
Wat een binnenkomst weerquote:Op vrijdag 15 juli 2011 12:14 schreef johannes_vermeer het volgende:
Je choisis Montpellier.
Fans de Montpellier, je vous promets le championnat!
En plus, cette année nous humilierons toutes les autres équipes!
Yohann Vermeer
Cela va probablement réussir. Montpellier est le vrai club haut en France.quote:Op vrijdag 15 juli 2011 12:14 schreef johannes_vermeer het volgende:
Je choisis Montpellier.
Fans de Montpellier, je vous promets le championnat!
En plus, cette année nous humilierons toutes les autres équipes!
Yohann Vermeer
Kan ik Etienne nog zijn? Zo ja, die graag.quote:Op vrijdag 15 juli 2011 16:22 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Doe je ding, maar zorg wel dat je onder mij eindigt
Doumbia? Die speelt niet in Frankrijk toch?quote:Op vrijdag 15 juli 2011 17:43 schreef Tauchmeister het volgende:
Zo, Doumbia is eindelijk weg voor 47.000
Nee, dacht bij CSKA Moskou. Maar jij bent Russisch dus jij moet het wetenquote:Op vrijdag 15 juli 2011 20:39 schreef Zenit- het volgende:
[..]
Doumbia? Die speelt niet in Frankrijk toch?
Ik ben nog steeds boos. Nog mijn keurige vijfde plaats met Kontjespor niet in de prestatielijst. Heb ik de boel nog zo goed gesaboteerdquote:
Zal hem er binnenkort bijzetten, ga morgen 7 uur op vakantie.quote:Op zaterdag 16 juli 2011 11:48 schreef Uw_ergste_nachtmerrie het volgende:
[..]
Ik ben nog steeds boos. Nog mijn keurige vijfde plaats met Kontjespor niet in de prestatielijst. Heb ik de boel nog zo goed gesaboteerd
Wie neemt het over van jou? en je moet dan wel de resultaten nog posten anders moeten we 2 weken wachtenquote:Op zaterdag 16 juli 2011 17:02 schreef Osama_bin_Laden het volgende:
[..]
Zal hem er binnenkort bijzetten, ga morgen 7 uur op vakantie.
Een vakantie van 7 uur is ook niet al te lang...quote:Op zaterdag 16 juli 2011 17:02 schreef Osama_bin_Laden het volgende:
[..]
Ff een aanslag regelenquote:Op zaterdag 16 juli 2011 17:39 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Een vakantie van 7 uur is ook niet al te lang...
3 weken bedoel je. tochweerhenk nam het toch over?quote:Op zaterdag 16 juli 2011 17:27 schreef Masterboy het volgende:
[..]
Wie neemt het over van jou? en je moet dan wel de resultaten nog posten anders moeten we 2 weken wachten
quote:Op zaterdag 16 juli 2011 17:02 schreef Osama_bin_Laden het volgende:
[..]
Dank jequote:Op zaterdag 16 juli 2011 18:56 schreef Uw_ergste_nachtmerrie het volgende:
[..]
Prettige vakantie o_b_l
Volgens mij was je al met vakantie, gisteren een "aanslag" in Hoogersmilde
Tja met helikopter was het zo doorzichtigquote:Op zaterdag 16 juli 2011 19:05 schreef Osama_bin_Laden het volgende:
[..]
Dank je
Dat was ik, ja. Heb een klein beetje semtex op die mast geplakt en vanaf een afstand gekeken hoe het boemde.
Dacht ik ook alquote:Op zaterdag 16 juli 2011 19:18 schreef Uw_ergste_nachtmerrie het volgende:
[..]
Tja met helikopter was het zo doorzichtig
Doe mij nog maar Arlesquote:Op vrijdag 15 juli 2011 23:07 schreef Osama_bin_Laden het volgende:
Beschikbaar:
Valenciennes
Brest
Nice
Arles
Vandaag ga ik simuleren, en natuurlijk wordt Sochaux kampioenquote:Op zaterdag 6 augustus 2011 01:31 schreef johannes_vermeer het volgende:
Gaan we nou nog Ligue1 doen? Ik heb een zeer uitgebreid trainingskamp gedaan, dus kampioen worden we sowieso.
Sorry, we zijn in Frankrijk, mon ami. Probeer het bij de volgende competitiequote:Op zaterdag 6 augustus 2011 11:41 schreef uA010 het volgende:
Als ik mee kan doen wil ik graag Galatasaray zijn
Hoe kan je je wachtwoord vergeten dan?quote:
Ja ik had 'm niet veranderd nadat ik me had geregistreerd, dus het was nu nog zoiets als P623Tudrg of zoquote:Op zaterdag 6 augustus 2011 16:58 schreef tochweerhenk het volgende:
[..]
Hoe kan je je wachtwoord vergeten dan?
JAAA ik ben kampioen! ??quote:
Valenciennes niet, maar het is eerder een middenmoter / degradant die nu kampioen isquote:Op zaterdag 6 augustus 2011 17:24 schreef OmniRocket het volgende:
[..]
JAAA ik ben kampioen! ??
Het is zo onverwacht dat er niet eens plaatjes te vinden zijn van dat team met een beker zeker?
Nee, zoals verwacht.quote:Op zondag 7 augustus 2011 14:33 schreef johannes_vermeer het volgende:
Zeg ff of Montpellier kampioen is, zoals verwacht.
Ik wacht met spanning af.quote:Op zondag 7 augustus 2011 20:05 schreef Osama_bin_Laden het volgende:
De rest komt toch morgen, de visite blijft nog even hangen.
Wat een ambitieuze coachquote:Op maandag 8 augustus 2011 01:36 schreef johannes_vermeer het volgende:
Come on, Osama!
Ik heb uit gewonnen van Rennes, en thuis van Valenciennes, dus ik zou niet weten waar ik het kampioenschap uit handen zou kunnen hebben gegeven.
Ha, ik zie net dat je verloren heb van Monaco met 2-1!quote:Op maandag 8 augustus 2011 01:36 schreef johannes_vermeer het volgende:
Come on, Osama!
Ik heb uit gewonnen van Rennes, en thuis van Valenciennes, dus ik zou niet weten waar ik het kampioenschap uit handen zou kunnen hebben gegeven.
Cara gaat voor het kampioenschap mensen!quote:Op maandag 8 augustus 2011 11:34 schreef Cara het volgende:
Jezus, wat een faal. Ik ben nog nooit hoger geeindigd dan 15e met solide clubs
Hopelijk komt daar verandering in met FC Porto.
quote:Op maandag 8 augustus 2011 11:41 schreef Zenit- het volgende:
[..]
Cara gaat voor het kampioenschap mensen!
Ahw ik wilde al naar dat eilandquote:
Heerlijk weertje hier。quote:Op maandag 8 augustus 2011 19:45 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ahw ik wilde al naar dat eiland... Dan União Desportiva de Leiria maar daar heb ik tenminste nikst te verliezen
quote:
Klopt, je eindigde met 9 man.quote:Op zaterdag 13 augustus 2011 15:51 schreef johannes_vermeer het volgende:
Oei, de laatste ronde met 0-4 ingeblikt door Beira Mar, dat ziet er niet goed uit....
7equote:Op woensdag 10 augustus 2011 22:48 schreef Grielen het volgende:
Als ik tussen plaats 3 en 7 sta ben ik tevreden
Sao Pauloquote:Op zaterdag 13 augustus 2011 17:16 schreef Afhaalchinees het volgende:
Nu naar brazilie, ik neem santos
3 puntenquote:Op zondag 14 augustus 2011 11:04 schreef OmniRocket het volgende:
oei 2e, hoeveel punten achterstand?
GOgogo Goiania's! Littlerabbit -> Goianiaquote:Op dinsdag 16 augustus 2011 10:10 schreef Zenit- het volgende:
Volgende stop: Brazilië!
Teams:
Atl. Goiania
Florianopolis
Atl. Mineiro - rajknier
Paranaense
Botafogo - JV
Nordeste
Corinthians - Cara
Cruzeiro - Chatman.
Flamingo - Masterboy
Fluminense - Cpt.
Campinas
Goiania
Gremio - koenie95
Palmeiras - larry91
Porto Alegre
Prudente - Osama_bin_Laden
Salvador - ajacied4lf
Santos - Afhaalchinees
Sao Paulo - Grielen
Vasco da Gama - OmniRocket
Oh, die staat als standaard. Maar m'n hele scherm is kapotquote:
Nee, dan ben je nog wat jonger, minder tactisch inzicht en zo.quote:Op donderdag 18 augustus 2011 12:13 schreef johannes_vermeer het volgende:
Aii, daar gaat ons spel...
Ik weet niet of ik in het Fifa 06 spel net zo goed zou zijn als in het Fifa 11 spel.
Nou ja, ik heb nog de helft van m'n scherm, ik zal eens kijken of het luktquote:Op vrijdag 19 augustus 2011 15:13 schreef johannes_vermeer het volgende:
Nou ja, ik weet het nog niet.
Fifa 06 had ik voor op de PC, en Fifa 11 had ik niet.
Misschien werkt dit in mijn voordeel...!
En nu?quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 17:13 schreef Zenit- het volgende:
M'n PSP is nu helemaal kapot
Uitslag weet ik niet meer
quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 19:08 schreef johannes_vermeer het volgende:
We houden een stemming wie er kampioen geworden is.
Ik stem voor Botafogo.
Ok ik ga het anderen mensen moeilijk maken.. ik stem ook op Botafogoquote:Op dinsdag 23 augustus 2011 19:08 schreef johannes_vermeer het volgende:
We houden een stemming wie er kampioen geworden is.
Ik stem voor Botafogo.
Best grappig eigenlijk dat een wereldberoemd terrorist ervoor kiest in zijn allerlaatste stuiptrekking een voetbalspelletje te organiseren op een forum.quote:Op zondag 9 oktober 2011 21:31 schreef Littlerabbit het volgende:
Bin Laden is nu dan toch echt van de aardbol verdwenen.
Op m'n TV wel, nu nog zo'n kabelquote:Op donderdag 20 oktober 2011 15:39 schreef johannes_vermeer het volgende:
Daar kan je heus nog wel mee spelen
Om te laten zien dat ik besta.quote:Op donderdag 20 oktober 2011 15:41 schreef Masterboy het volgende:
Waarom kreeg ik een DM?
En iemand die hier Fifa 12 heeft kan het Fifa spel makkelijk overnemen.
JEEEEEEEEEEEEY!quote:Op donderdag 20 oktober 2011 15:48 schreef Zenit- het volgende:
Ik heb een AV-kabel gevonden, als je die voor 22:30 op werkdagen besteld, is ie morgen binnen. Grote kans dat ik hem binnenkort heb!
Brazilië was aan de beurtquote:Op donderdag 20 oktober 2011 15:52 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
JEEEEEEEEEEEEY!
Ik ben AJAX!!!!
Botafogo is zo goed, jammer dat jij hem al hebt.quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 19:22 schreef johannes_vermeer het volgende:
Ik ben (nog steeds) Botafogo.
Dit duurt idd wel lang ja.quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 22:11 schreef Afhaalchinees het volgende:
Anders doe ik van de week wel een competitie met fifa 12
na het weekend dan welquote:Op vrijdag 21 oktober 2011 22:13 schreef Zenit- het volgende:
[..]
Dit duurt idd wel lang ja.
Anders doe je die van Brazilië?
quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 22:49 schreef tochweerhenk het volgende:
HOOHOOH 2-8 WAT EEN WERELDWEDSTRIJD 2 GOALS TEGEN EEN SMETJE MAAR WAT EEN AANVAL
Maar ik sta nog steeds 1e.quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 22:49 schreef tochweerhenk het volgende:
EN NOG EEN RECORD IK HEB ALLES AL GEWONNEN WAT EEN CARRIERESWITCH
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Feyenoord-
Nee, doe het niet.quote:Op zaterdag 22 oktober 2011 10:37 schreef ajacied4lf het volgende:
Godver de godver, Osama zit mij gewoon te naaien. Zeggen dat we naar Brazilie gaan?!
Ik stap uit de voetbalwerend. Vind dit echt niet kunnen.
Te laat, ben er al uitgestapt.quote:Op zaterdag 22 oktober 2011 10:40 schreef Zenit- het volgende:
[..]
Nee, doe het niet.
Afhaalchinees gaat die van Brazilië afmaken, ik kan die AV-kabel niet op m'n TV aansluiten. Maar FM is toch niks mis mee?
Bij het volgende deel.quote:Op zaterdag 22 oktober 2011 10:41 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Te laat, ben er al uitgestapt.
Kom alleen terug als je in de OP, dikgedrukt zet: Ajacied4lf is de beste coach.
Dat gaat niet gebeuren want johannes_vermeer is de beste coach.quote:Op zaterdag 22 oktober 2011 10:41 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Te laat, ben er al uitgestapt.
Kom alleen terug als je in de OP, dikgedrukt zet: Ajacied4lf is de beste coach.
Als trainer ben toch een passant, ik stel voor een subspel op te richten waar je als technisch directeur het beleid over een langere periode voert.quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 01:26 schreef johannes_vermeer het volgende:
Je merkt meteen dat je aangesloten bent bij de Fifa, het ene moment coach je in Brazilie, daarna word je massaal overgeplaatst naar Oekraine.
Het seizoen is al begonnen.quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 00:55 schreef Littlerabbit het volgende:
Begin toch wat spanning te voelen met de naderende seizoensstart
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Feyenoord-
quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 19:28 schreef Zenit- het volgende:
[..]
Het seizoen is al begonnen.
Resultaten speelronde 17
Karpaty 1-1 Obolone
Dynamo Kyiv 2-1 Tavria
Metalist Kharkiv 3-0 Metalurg Donetsk
Shakhtar 1-0 Metalurg Zp
Kryvbas 1-1 Illichivets
Arsenal Kyiv 2-1 Dnipro Dnipropetrovsk
Vorskla 0-0 Volyn
Zorya 2-0 Sevastopol
Speler van de week...Oh jeetje... Metalurg erin houden gaat lastiger worden dan ik dacht.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Niet zo raar met een keeper die volgens FM 40.000 euro waard isquote:Op dinsdag 25 oktober 2011 19:31 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Oh jeetje... Metalurg erin houden gaat lastiger worden dan ik dacht.
3-0 afgemaakt door Metalist zoals het hoort.quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 19:31 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Oh jeetje... Metalurg erin houden gaat lastiger worden dan ik dacht.
Dit is wel Oekraine he, kan ik je geen steekpenning aanbieden om daar wat aan te veranderen?quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 19:33 schreef Zenit- het volgende:
[..]
Niet zo raar met een keeper die volgens FM 40.000 euro waard is
Wat voor bedrag had je in gedachten?quote:Op woensdag 26 oktober 2011 00:54 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Dit is wel Oekraine he, kan ik je geen steekpenning aanbieden om daar wat aan te veranderen?
Kom hier net langs, de competitie ligt weer voor een lange tijd stil ben ik bangquote:Op maandag 31 oktober 2011 09:44 schreef yvonne het volgende:
zenit- ook al zo'n klein kind
denk je nou echt dat iemand dit grappig vind?
Met kanker strooien is zó klein
We zijn blij dat we even van je af zijn.
Piet
Dat werd tijd.quote:Op woensdag 2 november 2011 10:19 schreef Haarbal19 het volgende:
[ afbeelding ]
Vanavond of morgen volgen de uitslagen.
Haha, wat faal jij hard! Laatstequote:Op donderdag 3 november 2011 01:56 schreef Littlerabbit het volgende:
Ik loop inmiddels rond met beveiliging. Als ik nog een keer verlies word ik ontslagen ben ik bang
Ik heb bij de voorzitter van Sevastopol geïnformeerd, hij vond jou de perfecte kandidaat, gefeliciteerd.quote:Op donderdag 3 november 2011 03:24 schreef larry91 het volgende:
Is er nog een mogelijkheid voor mij om in te stappen bij Sevastopol? Heb gehoord dat hun coach op straat gegooid is en er een vacature vacant is!
Goede reeks, JV. Twee keer achter elkaar thuis, twee keer achter elkaar met 6 doelpunten verschil verliezen.quote:Op donderdag 3 november 2011 01:28 schreef johannes_vermeer het volgende:
0-6, thuis verloren?
Dat moet haast wel zwart geld zijn, Blatter, allemaal maffia.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Champions League groepswedstrijd 5
Shakhtar Donetsk 0-3 Manchester United
(Hérnandez, Carrick (pen), Berbatov)
Dinamo Zagreb 0-3 Dynamo Kyiv
(Zozulya, Vukojevic 2x)
[ Bericht 2% gewijzigd door Haarbal19 op 06-11-2011 20:39:24 ]
Da's wel een hele slechte scheids.quote:Op vrijdag 4 november 2011 20:36 schreef johannes_vermeer het volgende:
Dit gebeurde in de wedstrijd tussen Afhaalchinees en Cpt.
Duidelijk een belchinees lijkt mij.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 29% gewijzigd door Haarbal19 op 04-11-2011 22:14:10 ]
Beide ploegen 20 punten aftrek!quote:Op vrijdag 4 november 2011 20:36 schreef johannes_vermeer het volgende:
Dit gebeurde in de wedstrijd tussen Afhaalchinees en Cpt.
Duidelijk een belchinees lijkt mij.
quote:Op donderdag 3 november 2011 12:05 schreef Haarbal19 het volgende:
[..]
Ik heb bij de voorzitter van Sevastopol geïnformeerd, hij vond jou de perfecte kandidaat, gefeliciteerd.
quote:Op vrijdag 4 november 2011 22:06 schreef Haarbal19 het volgende:
Uitslagen speelronde 19
Metalist Kharkiv 1-0 Illichevets
Dynamo Kyiv 2-1 Dnipro Dnipropetrovsk
Karpaty 1-0 Kryvbas
Metalurg Zp 1-1 Volyn
Shakhtar 3-0 Tavria
Arsenal Kyiv 4-1 Metalurg Donetsk
Vorskla 1-0 Sevastopol
Zorya 2-0 Obolone
Speler van de week:Thuis maar 1-0 tegen het nietige KryvbasSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zelden een team met minder inzet zien spelen, dat worden extra rondjes op het trainingsveld.
Is er eigenlijk een tussenstand?
Ik zal de tussenstand vanavond posten.quote:Op zaterdag 5 november 2011 01:45 schreef Cpt. het volgende:
Wat is de tussenstand eigenlijk?
[..]
Thuis maar 1-0 tegen het nietige KryvbasZelden een team met minder inzet zien spelen, dat worden extra rondjes op het trainingsveld.
Is er eigenlijk een tussenstand?
Voorbeeld:quote:Op vrijdag 4 november 2011 23:44 schreef Haarbal19 het volgende:
We kunnen bij het volgende deel weddenschappen houden over de wedstrijden die gespeeld worden, beetje hetzelfde als dat wat bij Unibet gedaan wordt. Doen?
quote:Op zaterdag 5 november 2011 11:30 schreef Haarbal19 het volgende:
[..]
Ik zal de tussenstand vanavond posten.
Dat je mij zelfs dat succesje niet gunt... gedeeld eerste m'kay!quote:Op zondag 6 november 2011 17:27 schreef johannes_vermeer het volgende:
Het slechtste doelsaldo, maar toch staan we 11e!
Vind je het gek na die 2-8 en 0-6quote:Op zondag 6 november 2011 17:27 schreef johannes_vermeer het volgende:
Het slechtste doelsaldo, maar toch staan we 11e!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |