Stuur maar op!quote:Op woensdag 13 juli 2011 12:56 schreef Lutte het volgende:
Ik ben een caviaspeeltje in elkaar aan het zetten. Nou ik geef het je te doen!
Hihi, je doet een zerokuquote:
...quote:Op woensdag 13 juli 2011 12:57 schreef PatriQue89 het volgende:
Ok.. Ik ben een ezel.. Ik plakte net een nieuwe pleister... Op dezelfde verkeerde vinger...
quote:Op woensdag 13 juli 2011 12:57 schreef PatriQue89 het volgende:
Ok.. Ik ben een ezel.. Ik plakte net een nieuwe pleister... Op dezelfde verkeerde vinger...
Als ze zeggen dat je van de verkeerde kant bent, bedoelen ze dat niet hoor!quote:Op woensdag 13 juli 2011 12:57 schreef PatriQue89 het volgende:
quote:Op woensdag 13 juli 2011 12:57 schreef PatriQue89 het volgende:
lekker lompquote:Op woensdag 13 juli 2011 12:57 schreef PatriQue89 het volgende:
Ik voel me slimquote:Op woensdag 13 juli 2011 12:57 schreef PatriQue89 het volgende:
Zal ik je nog even aan Hiroshima herinneren?quote:
Dat heeft niks met slim te maken... dat noemt men kennis van zaken hebbenquote:Op woensdag 13 juli 2011 13:05 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Zal ik je nog even aan Hiroshima herinneren?
Veel kennis = slim.quote:Op woensdag 13 juli 2011 13:06 schreef iBenny het volgende:
[..]
Dat heeft niks met slim te maken... dat noemt men kennis van zaken hebben
..of het gebrek hieraan
Gooide Benny die bom?quote:Op woensdag 13 juli 2011 13:05 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Zal ik je nog even aan Hiroshima herinneren?
Nee. Hij dacht dat het een pokemon was.quote:
Het word ook nooit oud.quote:Op woensdag 13 juli 2011 13:09 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Nee. Hij dacht dat het een pokemon was.
Ik ga even wenen. de jeugd van tegenwoordig.quote:Op woensdag 13 juli 2011 13:09 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Nee. Hij dacht dat het een pokemon was.
Wordt.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |