quote:Op woensdag 13 juli 2011 12:25 schreef zatoichi het volgende:
Heel goed van die vader; zelfstandigheid hoor je te stimuleren; zeker als je dochter al 18 is. Ga het zelf ook zo doen.
Ohja en "toe" in je topic titel is overbodig.
Ze was zeker niet lelijk, was zeker wel een 7,5quote:Op woensdag 13 juli 2011 12:25 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
Waarschijnlijk denkt die vader, fuck it, mijn dochter is toch een lelijke hork, geen hond die haar iets zou aan willen doen.
Waarom had je dan geen andere motieven, homoquote:Op woensdag 13 juli 2011 12:29 schreef StraatSoldaat het volgende:
[..]
Ze was zeker niet lelijk, was zeker wel een 7,5
en daar zeker blijven hangen?quote:Op woensdag 13 juli 2011 12:26 schreef GeertJan88 het volgende:
Wij met zijn tweeën haar maar naar huis gebracht
Ik zou even "Quoten voor Dummies" bij de bibliotheek halen..quote:Op woensdag 13 juli 2011 12:30 schreef Splutje het volgende:
[..]
Waarom had je dan geen andere motieven, homo
quote:Op woensdag 13 juli 2011 12:35 schreef MuRKie het volgende:
[..]
Ik zou even "Quoten voor Dummies" bij de bibliotheek halen..
quote:Op woensdag 13 juli 2011 12:34 schreef okiokinl het volgende:
gelukkig was ts geen verkrachter.. inderdaad, stom dat ze zich zomaar door vreemden laat thuis brengen.
Ik had al een paar uur met haar in de trein gepraat dus een totaal vreemde was ik niet.quote:Op woensdag 13 juli 2011 12:34 schreef okiokinl het volgende:
gelukkig was ts geen verkrachter.. inderdaad, stom dat ze zich zomaar door vreemden laat thuis brengen.
Het zijn meestal bekende die de daad begaanquote:Op woensdag 13 juli 2011 12:40 schreef StraatSoldaat het volgende:
[..]
Ik had al een paar uur met haar in de trein gepraat dus een totaal vreemde was ik niet.
Dit.quote:Op woensdag 13 juli 2011 12:34 schreef okiokinl het volgende:
Alsof jij geen muay thai kent om enge mannen van je af te slaanquote:Op woensdag 13 juli 2011 12:38 schreef Juminelle het volgende:
Mannen als TS moeten gekoesterd worden![]()
En dit:
[..]
Dat deed Ted Bundy ook niet...quote:Op woensdag 13 juli 2011 12:55 schreef StraatSoldaat het volgende:
Ik voldoe ook wel aan het profiel van een verkrachter
scherp opgemerktquote:Op woensdag 13 juli 2011 12:24 schreef Salmiak het volgende:
Je hoeft je geen zorgen te maken over je zusje hoor, ik breng haar altijd netjes naar huis.
Maar misschien zijn die enge mannen hier wel beter in en heeft het nog geen zin.quote:Op woensdag 13 juli 2011 12:56 schreef Splutje het volgende:
[..]
Alsof jij geen muay thai kent om enge mannen van je af te slaan
Ik was ook op de fietsquote:Op woensdag 13 juli 2011 13:10 schreef Linkiss het volgende:
Maar je vindt het wel normaal dat ze bij een wildvreemde de auto instapt?
In feite ben je een dunne man met een 3-dagen-niet-geschoren-baardje? Dat zijn vaak wel de ergste.quote:Op woensdag 13 juli 2011 13:55 schreef StraatSoldaat het volgende:
[..]
Ik was ook op de fiets![]()
Jullie doen net of ik een dikke man van 50 met een baard ben
Doel je soms hierop?quote:Op woensdag 13 juli 2011 13:58 schreef muhahaha het volgende:
[..]
In feite ben je een dunne man met een 3-dagen-niet-geschoren-baardje? Dat zijn vaak wel de ergste.
Nee heb er niets aan overgehoudenquote:Op woensdag 13 juli 2011 13:57 schreef KrokanteKrab het volgende:
Heb je ook meteen haar nummer gevraagd?
quote:Op woensdag 13 juli 2011 12:40 schreef StraatSoldaat het volgende:
[..]
Ik had al een paar uur met haar in de trein gepraat dus een totaal vreemde was ik niet.
quote:Op woensdag 13 juli 2011 14:16 schreef 2NutZ het volgende:
Gewoon vragen als je voor haar deur staat om nog een kop koffie te drinken
Nogmaals:quote:Op woensdag 13 juli 2011 13:55 schreef StraatSoldaat het volgende:
[..]
Ik was ook op de fiets![]()
Jullie doen net of ik een dikke man van 50 met een baard ben
quote:
quote:Op woensdag 13 juli 2011 14:09 schreef muhahaha het volgende:
Zozo geen vreemde, nou dan had ze meteen aan je knakworst kunnen gaan hengsten
wel aardig van jequote:Op woensdag 13 juli 2011 12:40 schreef StraatSoldaat het volgende:
[..]
Je bent mij nog niet tegen gekomen.quote:Op woensdag 13 juli 2011 14:39 schreef Loverrrr het volgende:
Ik ga ook vaak 's nachts alleen naar huis. Tot nu toe niks vervelends meegemaakt.
Dus het kan prima!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op zaterdag 8 februari 2014 23:39 schreef Slaapscheet het volgende:
Oke, MichaelScott, je bent geweldig. :D
12 natuurlijkquote:Op woensdag 13 juli 2011 14:42 schreef Whiteguy het volgende:
Vanaf welke leeftijd kunnen meisjes volgens jou in Enschede wel alleen over straat? 20? 30? 65?
correctie, vanaf 11quote:
Ik fiets ook alleen naar huis, zou wat worden als ik afhankelijk zou zijn van een man of hij zin heeft 'om me uit te laten gaan'. Ik ga gewoon uit wanneer ik wil, of iemand me wilt thuisbrengen of niet. Zou wat worden, moet ik voor elke dag weer iemand vinden.quote:Op woensdag 13 juli 2011 12:43 schreef zatoichi het volgende:
Nou ja geluk bij een ongeluk dan dat TS een homo is want als dat meisje geen meisje was maar een jongetje, dan had hij haar (of hem in dat geval) dus wel verkracht.
Hihi ik las uitlatenquote:Op woensdag 13 juli 2011 14:59 schreef Mishu het volgende:
[..]
Ik fiets ook alleen naar huis, zou wat worden als ik afhankelijk zou zijn van een man of hij zin heeft 'om me uit te laten gaan'. Ik ga gewoon uit wanneer ik wil, of iemand me wilt thuisbrengen of niet. Zou wat worden, moet ik voor elke dag weer iemand vinden.
Haha, dit jaquote:Op woensdag 13 juli 2011 12:34 schreef okiokinl het volgende:
Gewoon in het vervolg haar wel neuken. Vrouwen willen kennelijk alleen maar douchebags en ramon de loverboy in bed hebben dus wat heb je te verliezen?quote:Op woensdag 13 juli 2011 12:22 schreef StraatSoldaat het volgende:
Ik zat gisteren bij een meisje van 18 in de trein die net terugkwam van een kennismakingsavond in Amsterdam. Ze moest ook in Enschede uitstappen en moest nog best ver naar huis toe fietsen. Wat mij verbaasde was dat niemand haar kwam ophalen. Nu is Enschede niet de gevaarlijkste stad maar ik zou het toch niet prettig vinden als mijn zusje om 0:45 alleen naar huis toe zou fietsen.
Gallant als ik ben heb ik haar natuurlijk naar huis gebracht (Nee ik had geen andere motieven) maar ik vind het toch erg onverantwoordelijk dat haar vader of iemand anders haar niet kwam ophalen.
quote:Op woensdag 13 juli 2011 16:33 schreef IkBenEenStoner het volgende:
TS is een autist waar dat sletje gebruikt van maakt![]()
Zij werd een heel weekend volgeblafd door tientallen negers en nu brengt TS haar thuis
Durf te wedden dat het geen eens een meisje was.quote:Op woensdag 13 juli 2011 19:59 schreef Ferrari_Tape het volgende:
TS heeft haar helemaal niet thuisgebracht, maar is haar stiekem achterna gefietst totdat het bange meisje maar ergens de voortuin inreed om zodoende van TS af te geraken.
quote:Op woensdag 13 juli 2011 12:22 schreef StraatSoldaat het volgende:
een meisje van 18
(Nee ik had geen andere motieven)
quote:
quote:Op woensdag 13 juli 2011 20:42 schreef Kriegel het volgende:
Kwart over zeven op zondagmorgen
Hoor ik de voordeur heel zachtjes open gaan
En val ik gerust in slaap
Ze is thuis
Ik was haar veel liever op gaan halen
Maar ze had me gevraagd of ik er niet wilde gaan staan
Ze is nu zwanger van een Marokkaan
quote:Op woensdag 13 juli 2011 20:42 schreef Kriegel het volgende:
Kwart over zeven op zondagmorgen
Hoor ik de voordeur heel zachtjes open gaan
En val ik gerust in slaap
Ze is thuis
Ik was haar veel liever op gaan halen
Maar ze had me gevraagd of ik er niet wilde gaan staan
Ze is nu zwanger van een Marokkaan
Na 4 uurquote:Op donderdag 14 juli 2011 01:07 schreef linpunt het volgende:
God, t is Enschede, daar is het na 4 ook echt stil op straat..
Dus jijquote:Op woensdag 13 juli 2011 22:20 schreef Megan88 het volgende:
Ik ga ook vaak alleen naar huis s'avonds/s'nachts, vind ik wel prima. Ik ben vaker lastig gevallen overdagMaar een man die me thuis wilt brengen voor mijn veiligheid of omdat hij om me geeft scoort wel veel punten
Voor jou een blauwtje lopen dus.quote:Op woensdag 13 juli 2011 12:26 schreef Splutje het volgende:
Ik breng alleen meisjes thuis als ik het idee heb dat er wat te winnen valt
Eens!quote:Op woensdag 13 juli 2011 12:38 schreef Juminelle het volgende:
Mannen als TS moeten gekoesterd worden![]()
Ik bedoelde zelfs op de campus waar de meeste autisten nog steeds achter hun computer zitten..quote:Op donderdag 14 juli 2011 02:02 schreef trovey het volgende:
[..]
Na 4 uur, maak daar maar een paar uur eerder van.
Maar hulde voor TS hoor, echt een ridder op het witte paard de fiets.
Ja een handje vol Friendzone.quote:Op donderdag 14 juli 2011 12:57 schreef 2NutZ het volgende:
Al die vrouwen die nu TS de hemel in prijzen
Jullie weten zelf ook wel dat de 'lieve' man niks krijgt
Sowieso niet waarquote:Op donderdag 14 juli 2011 12:57 schreef 2NutZ het volgende:
Wat krijg ik dan van je?quote:
Ey das mijn chick ja, wat doe je !!quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Fear is necessary for evolution. The fear that, at any given moment you could perish and vanish from existence.
quote:Op donderdag 14 juli 2011 14:51 schreef Kuraudo het volgende:
[..]
Ey das mijn chick ja, wat doe je !!![]()
Nu moet ik denken aan van die gasten die friendzone'd zijn en andere mannen gaan cockblocken.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
With my pack on my back, down the road I will stray.
Wie zoet is krijgt lekkers, wie stout is de roe!quote:Op donderdag 14 juli 2011 12:57 schreef 2NutZ het volgende:
Inderdaad: nice guys finish last!quote:Op donderdag 14 juli 2011 12:57 schreef 2NutZ het volgende:
quote:
Als jij wat drankjes op hebt kies jij toch voor die agressieve gast. Niet voor die lieve man.quote:Op donderdag 14 juli 2011 18:12 schreef Megan88 het volgende:
[..]
Wie zoet is krijgt lekkers, wie stout is de roe!
Verschil tussen een Man met manieren en een man zonder ruggengraat.quote:
Want jij kent mequote:Op donderdag 14 juli 2011 20:20 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Als jij wat drankjes op hebt kies jij toch voor die agressieve gast. Niet voor die lieve man.
Omdat vrouw, die zijn wel vaker irrationeelquote:Op donderdag 14 juli 2011 20:34 schreef Megan88 het volgende:
[..]
Want jij kent me![]()
Slaat ook nergens op, waarom zou ik kiezen voor een ''agressieve'' gast als ik wat drankjes op heb.
veertigjarige vrijgezelle vrouw met 20 katten detected.quote:Op donderdag 14 juli 2011 19:52 schreef marleenhoofd- het volgende:
Ik ben graag zelfstandig en niet bang. Ik fiets zeer regelmatig 's nachts alleen naar huis en er is nooit iets gebeurd. Gewoon gaan en staan waar je wilt, zonder dat je altijd moet regelen dat iemand je naar huis brengt die zelf aan de andere kant van de stad woont. Ik ken wel meisjes die altijd iemand vragen om mee naar huis te fietsen, die jongen heeft er dan vaak geen zin in, maar doet het toch maar. Jongens die er op staan je naar huis te brengen, hebben er volgens mij vaak ook andere bedoelingen bij.
Ik fiets niet door afgelegen gebieden, dat hoeft gelukkig niet.
Groningen is wel anders dan Rotterdam ofso hequote:Op maandag 25 juli 2011 15:11 schreef spookje-van-het-noorden het volgende:
ik fietste op mijn 16e al alleen naar huis, boeeeeeeee eng heur!
Het is dan ook vaak donkerder.quote:Op maandag 25 juli 2011 15:40 schreef leolinedance het volgende:
TS weet niet hoe hij 's nachts moet schrijven
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
fryslanquote:Op maandag 25 juli 2011 15:14 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Groningen is wel anders dan Rotterdam ofso he
Dat is idd nog softerquote:
quote:Op maandag 25 juli 2011 16:01 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Dat is idd nog softer
Vrouwen bieden nooit aan om mij naar huis te brengen
Wat zei je? alleen voor een kop koffie?quote:Op maandag 25 juli 2011 16:10 schreef RickoKun het volgende:
[..]Had ik anderhalve maand geleden wel
Dit. alleen was ik 18.quote:Op maandag 25 juli 2011 16:53 schreef snakelady het volgende:
Ze is 18....als het nu een meisje van 14 á 15 was ok.
toen ik 19 was woonde ik op mezelf, denk dat mijn vader of moeder het best vreemd hadden gevonden als ik ze iedere keer zou bellen als ik klaar was met werken om middernacht en op mijn fiets naar huis toe ging.
Dit dus. Ik vind het zielig om elke keer iemand te vragen, want er is meestal niemand die dezelfde kant op moet en ik wil niet iemand 10 km om laten fietsen. Als ze dat wel willen hebben ze sws bijbedoelingen.quote:Op donderdag 14 juli 2011 19:52 schreef marleenhoofd- het volgende:
Ik ben graag zelfstandig en niet bang. Ik fiets zeer regelmatig 's nachts alleen naar huis en er is nooit iets gebeurd. Gewoon gaan en staan waar je wilt, zonder dat je altijd moet regelen dat iemand je naar huis brengt die zelf aan de andere kant van de stad woont. Ik ken wel meisjes die altijd iemand vragen om mee naar huis te fietsen, die jongen heeft er dan vaak geen zin in, maar doet het toch maar. Jongens die er op staan je naar huis te brengen, hebben er volgens mij vaak ook andere bedoelingen bij.
Waar woon je? ik kom je wel een keertje naar huis brengen.quote:Op maandag 25 juli 2011 18:23 schreef Chai het volgende:
[..]
Dit dus. Ik vind het zielig om elke keer iemand te vragen, want er is meestal niemand die dezelfde kant op moet en ik wil niet iemand 10 km om laten fietsen. Als ze dat wel willen hebben ze sws bijbedoelingen.
Trouwens denk ik niet dat door afgelegen gebied per se gevaarlijker is. Hangt ook erg van de plek af. Het laatste stukje moet ik dat wel en ik ben denk ik het enige meisje dat daar fietst en er zijn 2 (afgelegen) wegen om bij mijn huis te komen. Geen enkele verkrachter gaat op 1 van die wegen nachtenlang wachten op 1 meisje dat langs komt fietsen, daar zijn echt betere plekken voor.
quote:Op woensdag 13 juli 2011 16:33 schreef IkBenEenStoner het volgende:
Zij werd een heel weekend volgeblafd door tientallen negers en nu brengt TS haar thuis
Volgeblafdquote:Op woensdag 13 juli 2011 16:33 schreef IkBenEenStoner het volgende:
Totdat het een keer fout gaat.quote:Op donderdag 14 juli 2011 19:52 schreef marleenhoofd- het volgende:
Ja en? moet je omdat het een keer fout kan gaan, maar gewoon altijd thuis blijven?quote:
Hoezo maakt die tijd nou zoveel uit.quote:Op maandag 25 juli 2011 18:30 schreef HerbertThePervert het volgende:
Een meisje van 18 niet alleen durven laten om 0:45
Je kan ook je risico's inperken natuurlijk.quote:Op dinsdag 26 juli 2011 11:08 schreef Chai het volgende:
[..]
Ja en? moet je omdat het een keer fout kan gaan, maar gewoon altijd thuis blijven?
Dat doe ik wel als ik bejaard ben.
[..]
Hoezo maakt die tijd nou zoveel uit.Net alsof het om 2:00 ineens zoveel gevaarlijker is.
Dus kun je beter na 5 uur pas naar huis fietsen, want dan is het al minder donker.quote:Op dinsdag 26 juli 2011 11:10 schreef Killaht het volgende:
[..]
Je kan ook je risico's inperken natuurlijk.
Omdat dan de daders meestal toeslaan ivm donker, onzichtbaar etc. Als je door 5 roemenen wordt gepakt die 5 weken hun zak niet gewast hebben en tien soa's hebben moet je niet komen huilen hier.
precies.quote:Op dinsdag 26 juli 2011 11:21 schreef Droopie het volgende:
Ik bied het altijd aan en soms waarderen ze het en soms hoeft het niet.
Nou ja.. dan ben ik tenminste van mijn schuldgevoel af.
wauw, wat een scherpe analyse...quote:Op dinsdag 26 juli 2011 11:23 schreef Catch22- het volgende:
ik heb het topic even geanalyseerd.
TS hoopt dat door dit 'stoere' verhaal een paar labiele borderlinerchicks denken 'o, wat een galante jongen, precies wat ik nodig heb in de chaos dat mijn leven is' en hem dan willen ballen.
TS heeft zich echter niet bedacht dat je van zulke wijven nooit meer af komt.
TS Faalt.
ah dat verklaart een hoop... hoe noem je jouw gedrag dan?quote:
Geslagen? wtfquote:Op woensdag 27 juli 2011 14:14 schreef elvira88 het volgende:
Ik fietste ook vanaf 16 jaar s'nachts alleen naar huis. Als je met alle gevaren moet rekening houden kun je beter helemaal je huis niet meer uit gaan. Tuurlijk, onder de 16 jaar vind ik het niet verantwoord, maar de enige keer dat ik ben geslagen door een marokkaanse jongen was op een zondag middag bij daglicht. Er liep een volwassen man voorbij, die zag het gebeuren en liep gewoon door. Ik woon dan wel in Gouda (en nee daar ben ik niet trots op).
Nou sorry hoor, maar vaag dat je hier de schuld bij jezelf legt en daarna toch aangeeft dit bij een autochtoon ook niet zou hebben gedaan? sowieso wat gerechtigd dat slaan? niksquote:Op woensdag 27 juli 2011 14:22 schreef elvira88 het volgende:
Ja dat was mijn eigen schuld
2 marokkanen riepen "meisje meisje"
ik had net ruzie met mijn moeder gehad dus had even geen zin in wie dan ook te spreken. Dus ik reageerde er niet op.
Blijkbaar was ik toen een marokkanen hater en begon 1 van de 2 op me in te trappen en slaan.
Het suffe is dat als het autochtonen waren geweest ik ook niks had gezegd op dat moment.
Nee, dan is het inderdaad wel je eigen schuld jaquote:Op woensdag 27 juli 2011 14:22 schreef elvira88 het volgende:
Ja dat was mijn eigen schuld
2 marokkanen riepen "meisje meisje"
ik had net ruzie met mijn moeder gehad dus had even geen zin in wie dan ook te spreken. Dus ik reageerde er niet op.
Blijkbaar was ik toen een marokkanen hater en begon 1 van de 2 op me in te trappen en slaan.
Het suffe is dat als het autochtonen waren geweest ik ook niks had gezegd op dat moment.
Hoe is dat afgelopen danquote:Op woensdag 27 juli 2011 15:01 schreef elsje82 het volgende:
ach, ik ben al zo vaak 's nachts alleen naar huis gefietst in ik woon in Amsterdam... Nooit iets gebeurd/meegemaakt.
De enige keer dat ik met geweld te maken heb gehad was op klaarlichte dag toen ik met nog een heleboel andere mensen uit de trein stapte. Kreeg ik opeens een duw en een schop van een een of andere jongen. En echt niet dat iemand dan iets doet.
Dit. Al vind ik TS wel een heer dat hij zich om haar bekommerdequote:Op woensdag 13 juli 2011 14:59 schreef Mishu het volgende:
[..]
Ik fiets ook alleen naar huis, zou wat worden als ik afhankelijk zou zijn van een man of hij zin heeft 'om me uit te laten gaan'. Ik ga gewoon uit wanneer ik wil, of iemand me wilt thuisbrengen of niet. Zou wat worden, moet ik voor elke dag weer iemand vinden.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |