quote:Op woensdag 13 juli 2011 12:25 schreef zatoichi het volgende:
Heel goed van die vader; zelfstandigheid hoor je te stimuleren; zeker als je dochter al 18 is. Ga het zelf ook zo doen.
Ohja en "toe" in je topic titel is overbodig.
Ze was zeker niet lelijk, was zeker wel een 7,5quote:Op woensdag 13 juli 2011 12:25 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
Waarschijnlijk denkt die vader, fuck it, mijn dochter is toch een lelijke hork, geen hond die haar iets zou aan willen doen.
Waarom had je dan geen andere motieven, homoquote:Op woensdag 13 juli 2011 12:29 schreef StraatSoldaat het volgende:
[..]
Ze was zeker niet lelijk, was zeker wel een 7,5
en daar zeker blijven hangen?quote:Op woensdag 13 juli 2011 12:26 schreef GeertJan88 het volgende:
Wij met zijn tweeën haar maar naar huis gebracht
Ik zou even "Quoten voor Dummies" bij de bibliotheek halen..quote:Op woensdag 13 juli 2011 12:30 schreef Splutje het volgende:
[..]
Waarom had je dan geen andere motieven, homo
quote:Op woensdag 13 juli 2011 12:35 schreef MuRKie het volgende:
[..]
Ik zou even "Quoten voor Dummies" bij de bibliotheek halen..
quote:Op woensdag 13 juli 2011 12:34 schreef okiokinl het volgende:
gelukkig was ts geen verkrachter.. inderdaad, stom dat ze zich zomaar door vreemden laat thuis brengen.
Ik had al een paar uur met haar in de trein gepraat dus een totaal vreemde was ik niet.quote:Op woensdag 13 juli 2011 12:34 schreef okiokinl het volgende:
gelukkig was ts geen verkrachter.. inderdaad, stom dat ze zich zomaar door vreemden laat thuis brengen.
Het zijn meestal bekende die de daad begaanquote:Op woensdag 13 juli 2011 12:40 schreef StraatSoldaat het volgende:
[..]
Ik had al een paar uur met haar in de trein gepraat dus een totaal vreemde was ik niet.
Dit.quote:Op woensdag 13 juli 2011 12:34 schreef okiokinl het volgende:
Alsof jij geen muay thai kent om enge mannen van je af te slaanquote:Op woensdag 13 juli 2011 12:38 schreef Juminelle het volgende:
Mannen als TS moeten gekoesterd worden![]()
En dit:
[..]
Dat deed Ted Bundy ook niet...quote:Op woensdag 13 juli 2011 12:55 schreef StraatSoldaat het volgende:
Ik voldoe ook wel aan het profiel van een verkrachter
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |