quote:In ons artikel over Yolanthe deze week is de laatste zin weggevallen. Wees dus gerust, je mist geen pagina! Dit is de zin die je mist: ‘Maar zo’n Antonio Banderas is natuurlijk ook een leuke man met nog leukere contacten.’ Onze excuses!
Volgens mij hebben ze daar ook een oude foto voor uitgekozen, wat best begrijpelijk is.quote:Op zondag 24 juli 2011 14:00 schreef Ole het volgende:
De foto op de voorkant vind ik trouwens ook best leuk
[ afbeelding ]
Ik zat ook al even te denken, want daar stralen haar ogen nog ouderwetsquote:Op zondag 24 juli 2011 16:05 schreef female81 het volgende:
[..]
Volgens mij hebben ze daar ook een oude foto voor uitgekozen, wat best begrijpelijk is.![]()
Ze heeft haar oude haargrens nog op die foto, en ze kijkt niet zo vaag uit haar ogen als nu.
Was ze al bekend in die soap toen ze met Baas B was/bevriend was?quote:Op zondag 24 juli 2011 16:51 schreef alors het volgende:
Als je die foto van haar met Baas B ziet, en daarnaast die recente foto in dat witte jurkje, dan vind ik het verschil echt schokkend
Ik dacht van wel... het was blijkbaar vlak voor Jan Smitquote:Op zondag 24 juli 2011 16:53 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Was ze al bekend in die soap toen ze met Baas B was/bevriend was?
Ah verklaart een hoop, de gewone Yo nog, zonder poespasquote:Op zondag 24 juli 2011 16:58 schreef alors het volgende:
[..]
Ik dacht van wel... het was blijkbaar vlak voor Jan Smit
Die contacten, daar bedoelt ze vast de plastisch chirurg van de vrouw van Antonio meequote:Op zondag 24 juli 2011 14:14 schreef Ole het volgende:
[‘Maar zo’n Antonio Banderas is natuurlijk ook een leuke man met nog leukere contacten.’ ]
Maar die paling heeft haar gedumpt he, voor een palingvrouwtje... Kamp Yo, wat dat betreftquote:Op zondag 24 juli 2011 16:41 schreef vencodark het volgende:
Jammer, ze had lekker bij Jan Smit moeten blijven. Wat zo'n mooie meid met zo'n palingroker moest, wist niemand maar ik vond ze toch wel chemie met elkaar hebben. Nu is het zo'n opgedirkte trut geworden.
Je vindt die foto met jurkje mooier dan de foto erboven en ernaast? Of begrijp ik je nu verkeerd?quote:Op zondag 24 juli 2011 13:51 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ja, alleen heeft ze op dat witte shirtjurkjedingetje niet 7 lagen oogschaduw, de make-up is een stuk minder, staat veel mooier vind ikMinder ordi.
Oh ik heb jouw 'wit shirtjurkje' verkeerd gelezenquote:Op zondag 24 juli 2011 19:54 schreef miss_dynastie het volgende:
Je vindt die foto met jurkje mooier dan de foto erboven en ernaast? Of begrijp ik je nu verkeerd?
Wat ze met dwergje moet begrijp ik net zo min, allebei onaantrekkelijke mannen als je het mij vraagt.quote:Op zondag 24 juli 2011 16:41 schreef vencodark het volgende:
Wat zo'n mooie meid met zo'n palingroker moest, wist niemand
Ja, dat is ook weer waar. Ik vond haar gewoon veel leuker met Jan. Als ik haar al leuk vond.quote:Op zondag 24 juli 2011 20:01 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Wat ze met dwergje moet begrijp ik net zo min, allebei onaantrekkelijke mannen als je het mij vraagt.
Alleen komt Wes ook buiten Volendam, dát dan wel ja
En nog krullen in haar haren, dat heeft ze de laatste tijd ook nooit meer.quote:Op zondag 24 juli 2011 16:05 schreef female81 het volgende:
[..]
Volgens mij hebben ze daar ook een oude foto voor uitgekozen, wat best begrijpelijk is.![]()
Ze heeft haar oude haargrens nog op die foto, en ze kijkt niet zo vaag uit haar ogen als nu.
Ah vandaar, 2 keer Derksen zou ook wel vreemd zijnquote:Op zondag 24 juli 2011 21:53 schreef alors het volgende:
Dit is toch een the best of? Tenminste dat zag ik in de aankondiging, ik kijk Zomergasten.
quote:Op zondag 24 juli 2011 21:59 schreef Ole het volgende:
Je kunt mij hier opdweilen
'laten we lekker gek doen'
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |