Door naar de liveshowsquote:
aah thanksquote:Op donderdag 6 oktober 2011 23:46 schreef AnnethingIsPossible het volgende:
[..]
Is niet waar.. Alice heeft wel aan de Wildcardronde meegedaan maar is niet doorgeSMSt naar de finale van vrijdag. Zit dus in geen van de teams.
VanVelzen heeft Elles Springs (zat ook in de tweede aflevering van TVOH, maar zei toen ze niet door was: "Dan ga ik wel voor een wildcard"
Nick & Simon hebben "Yomi(?)" volgens mij heeft die ook ooit meegedaan aan Rock Nation maar viel toen als eerste zangeres af.
Borsato heeft Miguel en Angela heeft Soumia en Kimberly
Hier heb je ze alle 5:
Dit zijn dus ook de kandidaten die door zijn naar The Battles? Of maar een deel hiervan?quote:Op vrijdag 7 oktober 2011 18:30 schreef iBenny het volgende:
Emmanuel Anning
Jeevan Chopra
Loisa Christensens
Nora Dalal
Sakina Dalal
Marieke Dollekamp
Sharon Doorson
Rodney Druivendal
Nathalie Edwardes
Aditya Elman
Gino Emnes
Laura Estevez
Michelle Flemming
Jan Hendrik
Nicole Hermans
Alice Hoes
Chris Hordijk
Ivanildo Kembel
Milan Kin
Mirjam van der Loo
Charly Luske
Demi Matenahoru
Berna Meyer
Jan Hendrik Niemeijer
Erwin Nyhoff
Marloes van Ommen
Stephanie Paulino
Fenneke Pommer
Gabor Postma
Ernest Ramses
Sharon de Randami
Laurie Reijs
Steffie Roelofs
Dikkie de Rooij
Luca Savazzi
Ger Savelkoul
Elles Springs
Wouter Swart
Meady Tol
Danjil Tuhumena
Paul Turner
Ace Vincent
Ariën Vink
Wouter Vink
Anke de Vries
J.C. Wardenaar
Anuschka Westmaas
Denise van Wijngaarden
Lauren Wisman
Lennie van Zandwijk
Daniel van der Zee
*bam* een lijstje met kandidaten die meedoen
Antwoord staat eigenlijk al boven je. Het zijn een aantal van de vele kandidaten die meedoen, het is van de meeste niet bekend of ze door zijn of niet.quote:Op maandag 10 oktober 2011 20:50 schreef Razor21 het volgende:
[..]
Dit zijn dus ook de kandidaten die door zijn naar The Battles? Of maar een deel hiervan?
ps : Joyce Aarsman / Christiana Bohorquez staan er niet tussen. Vaag mis er nog veel meer ik snap deze lijst even niet.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op dinsdag 2 augustus 2022 22:02 schreef Domnivoor het volgende:
Jij bent een eindeloze bron van leuke quotes :D
Jaaaa dank je wel!!!quote:Op vrijdag 2 december 2011 14:37 schreef iBenny het volgende:
Je hebt gelijk...
The River heeft-ie idd al gedaan. Lijkt me niet dat dit klopt
Overigens deed vorig seizoen Johnny Rosenberg hetzelfde nummer als Danjl nu gaat doen, Emmanual hetzelfde nummer als Kim de Boer vorig seizoen deed en Daniel gaat hetzelfde nummer doen Joan Franka vorig seizoen
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |