Donderdag blijkbaar een vervolgafspraaktwitter:annemiekva twitterde op dinsdag 12-07-2011 om 09:04:53nog steeds geen mail van hoelaat we donderdag bij #tvoh moeten zijn ! reageer retweet
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.lekker faxen heel de dag echt genot
quote:Carmen Hovestad is in 2008 afgestudeerd aan de opleiding Docent Muziek op het Conservatorium te Zwolle. Ze werkt als muziekdocent op het Etty Hillesum te Deventer. Ze is dirigente van het kinderkoor en het jeugdkoor van Koorschool Konstantijn. Daarnaast treedt ze op als zangeres bij de band 'Almost Acoustic' en is ze soliste bij verschillende muzikale projecten. Ze heeft sinds haar opleiding al veel privézangles gegeven aan leerlingen vanaf 13 jaar. Ze is kinderbegeleidster geweest bij de musical 'Ciske de Rat' en zangcoach bij de musical 'A Christmas Carol.'
Social Media:quote:Borculose Marieke Dollekamp doet mee aan The Voice of Holland
BORCULO - Wordt de Borculose zangeres Marieke Dollekamp de nieuwe Voice of Holland? Draaien de stoelen van de coaches om bij het horen van de stem van Marieke Dollekamp of valt ze bij de audities al af? Dat blijkt vrijdagavond 23 september als de Borculose zangeres te bewonderen is in de eerste aflevering van het tweede seizoen van deze populaire talentenjacht op RTL4. Marieke treedt daarmee in de voetsporen van stadsgenote Carlijn Middelhof, die vorig jaar schitterde in een andere talentenjacht: popstars op SBS6. Met een vader die in de Perfect Showband speelt, begon Marieke al op jonge leeftijd met zingen.
Zo rond haar zevende zat ze in haar eerste koor en toen tien was, ging ze voor het eerst naar de muziekschool.
Sinds 2008 zit ze op het conservatorium in Utrecht, waar ze de opleiding zang Jazz&Pop volgt. In 2006 werd Marieke tweede op het Christina Deutekom junior concours. Ze heeft in datzelfde jaar ook een aanmoedigingsprijs gewonnen op het Prinses Christina Jazzconcours. Daarnaast trad en treedt ze regelmatig op in Borculo en omgeving.
Momenteel zingt ze in de coverband Roofgarden. Ze trad er twee weken geleden nog mee op tijdens de septemberfeesten in Borculo.
Alice heeft meegedaan aan de 538 audities. Volgens mij zit ze in team Angelaquote:Op vrijdag 23 september 2011 17:17 schreef Woelli het volgende:
Alice Hoes (Idols 2) is gesingaleerd tijdens de vooraudities, ik weet niet of ze ook daadwerkelijk de Blind Audition heeft gehaald.
Mijn leven is zojuist een stukje kutter geworden.quote:Op maandag 26 september 2011 20:17 schreef iBenny het volgende:
[..]
Alice heeft meegedaan aan de 538 audities. Volgens mij zit ze in team Angela
Denk terug aan de lol die je bracht door middel van het belachelijk maken van Alice. Mooi was die tijd...quote:Op maandag 26 september 2011 20:18 schreef Cee het volgende:
[..]
Mijn leven is zojuist een stukje kutter geworden.
quote:Op woensdag 28 september 2011 22:33 schreef Blizzy28 het volgende:
Ook hij schijnt mee te doen. Mooie stem.
echtquote:Op vrijdag 23 september 2011 17:17 schreef Woelli het volgende:
Alice Hoes (Idols 2) is gesingaleerd tijdens de vooraudities, ik weet niet of ze ook daadwerkelijk de Blind Audition heeft gehaald.
behalve ikquote:Op zaterdag 24 september 2011 05:42 schreef female81 het volgende:
En een dikke huid heeft ontwikkeld, want destijds kotste bijna iedereen haar uit.
Neeequote:Op maandag 26 september 2011 20:17 schreef iBenny het volgende:
[..]
Alice heeft meegedaan aan de 538 audities. Volgens mij zit ze in team Angela
Is niet waar.. Alice heeft wel aan de Wildcardronde meegedaan maar is niet doorgeSMSt naar de finale van vrijdag. Zit dus in geen van de teams.quote:
Door naar de liveshowsquote:
aah thanksquote:Op donderdag 6 oktober 2011 23:46 schreef AnnethingIsPossible het volgende:
[..]
Is niet waar.. Alice heeft wel aan de Wildcardronde meegedaan maar is niet doorgeSMSt naar de finale van vrijdag. Zit dus in geen van de teams.
VanVelzen heeft Elles Springs (zat ook in de tweede aflevering van TVOH, maar zei toen ze niet door was: "Dan ga ik wel voor een wildcard"
Nick & Simon hebben "Yomi(?)" volgens mij heeft die ook ooit meegedaan aan Rock Nation maar viel toen als eerste zangeres af.
Borsato heeft Miguel en Angela heeft Soumia en Kimberly
Hier heb je ze alle 5:
Dit zijn dus ook de kandidaten die door zijn naar The Battles? Of maar een deel hiervan?quote:Op vrijdag 7 oktober 2011 18:30 schreef iBenny het volgende:
Emmanuel Anning
Jeevan Chopra
Loisa Christensens
Nora Dalal
Sakina Dalal
Marieke Dollekamp
Sharon Doorson
Rodney Druivendal
Nathalie Edwardes
Aditya Elman
Gino Emnes
Laura Estevez
Michelle Flemming
Jan Hendrik
Nicole Hermans
Alice Hoes
Chris Hordijk
Ivanildo Kembel
Milan Kin
Mirjam van der Loo
Charly Luske
Demi Matenahoru
Berna Meyer
Jan Hendrik Niemeijer
Erwin Nyhoff
Marloes van Ommen
Stephanie Paulino
Fenneke Pommer
Gabor Postma
Ernest Ramses
Sharon de Randami
Laurie Reijs
Steffie Roelofs
Dikkie de Rooij
Luca Savazzi
Ger Savelkoul
Elles Springs
Wouter Swart
Meady Tol
Danjil Tuhumena
Paul Turner
Ace Vincent
Ariën Vink
Wouter Vink
Anke de Vries
J.C. Wardenaar
Anuschka Westmaas
Denise van Wijngaarden
Lauren Wisman
Lennie van Zandwijk
Daniel van der Zee
*bam* een lijstje met kandidaten die meedoen
Antwoord staat eigenlijk al boven je. Het zijn een aantal van de vele kandidaten die meedoen, het is van de meeste niet bekend of ze door zijn of niet.quote:Op maandag 10 oktober 2011 20:50 schreef Razor21 het volgende:
[..]
Dit zijn dus ook de kandidaten die door zijn naar The Battles? Of maar een deel hiervan?
ps : Joyce Aarsman / Christiana Bohorquez staan er niet tussen. Vaag mis er nog veel meer ik snap deze lijst even niet.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op dinsdag 2 augustus 2022 22:02 schreef Domnivoor het volgende:
Jij bent een eindeloze bron van leuke quotes :D
Jaaaa dank je wel!!!quote:Op vrijdag 2 december 2011 14:37 schreef iBenny het volgende:
Je hebt gelijk...
The River heeft-ie idd al gedaan. Lijkt me niet dat dit klopt
Overigens deed vorig seizoen Johnny Rosenberg hetzelfde nummer als Danjl nu gaat doen, Emmanual hetzelfde nummer als Kim de Boer vorig seizoen deed en Daniel gaat hetzelfde nummer doen Joan Franka vorig seizoen
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |