Zaterdag? Whut?quote:Op woensdag 13 juli 2011 02:09 schreef Flitskikker het volgende:
Sander, ga jij nou naar Suus d'r bday? Want dat moeten we nog allemaal afspreken voor zaterdag
That's what she said.quote:
Ja tochquote:
Jooquote:
Ligt eraan of ze meegaat naar FF, want als ik d'r naar toe ga, blijf ik d'r ook pitten. Ze heeft alleen geen kaartje dusquote:Op woensdag 13 juli 2011 02:09 schreef Flitskikker het volgende:
Sander, ga jij nou naar Suus d'r bday? Want dat moeten we nog allemaal afspreken voor zaterdag
Suus is vrijdag jarig en zaterdag is Free Festival.quote:
Ik denk niet dat je het bent...quote:
In een glazen bol?quote:Op woensdag 13 juli 2011 02:13 schreef Kaasrol het volgende:
[..]
Ik denk niet dat je het bent...
Ik kijk in de toekomst.
Professor Zwamdrift zijn.quote:Op woensdag 13 juli 2011 02:13 schreef Kaasrol het volgende:
[..]
Ik denk niet dat je het bent...
Ik kijk in de toekomst.
Tja het vervoer moeten we dus nog afspreken. Waarschijnlijk trein als ik niet naar Suus ga. (Daar slapen wellicht onhandig mits ik geen koffer met slaapspullen hoef mee te nemenquote:Op woensdag 13 juli 2011 02:12 schreef yosander het volgende:
[..]
Ja toch
[..]
Joo
[..]
Ligt eraan of ze meegaat naar FF, want als ik d'r naar toe ga, blijf ik d'r ook pitten. Ze heeft alleen geen kaartje dus.
Hoe ga jij trouwens naar FF? Want onze chauffeur had ook nog geen kaartje, drie maanden de tijd gehad en had 'm nog gesmst wtf![]()
!!! Dus gaan wij waarschijnlijk maar met de trein...
Tenzij bedoel jequote:Op woensdag 13 juli 2011 02:15 schreef Flitskikker het volgende:
[..]
Tja het vervoer moeten we dus nog afspreken. Waarschijnlijk trein als ik niet naar Suus ga. (Daar slapen wellicht onhandig mits ik geen koffer met slaapspullen hoef mee te nemen)
Ik heb wel een kaartje.
quote:
Ik haat paars haar.quote:Op woensdag 13 juli 2011 02:16 schreef Kaasrol het volgende:
[..]
Dit ben jij over 4 jaar:
[ afbeelding ]
Over 4 jaar zul je ervan houden met heel je hart en ziel.quote:
quote:Op woensdag 13 juli 2011 02:16 schreef Kaasrol het volgende:
[..]
Dit ben jij over 4 jaar:
[ afbeelding ]
quote:
Mooi gesprek. Erg liefdevol. Ik geef het een 10+.quote:Op woensdag 13 juli 2011 02:17 schreef Kaasrol het volgende:
[..]
Over 4 jaar zul je ervan houden met heel je hart en ziel.
Alleen als jij je haar ook paars verftquote:Op woensdag 13 juli 2011 02:17 schreef Kaasrol het volgende:
[..]
Over 4 jaar zul je ervan houden met heel je hart en ziel.
quote:
quote:Op woensdag 13 juli 2011 02:22 schreef Etsu het volgende:
Mja, hij vindt mij een watje omdat ik eerder ga slapen dan hem.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |