abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_99399022

ATTENTIE ATTENTIE ATTENTIE Meet animo topic ATTENTIE ATTENTIE ATTENTIE

O+ Welkom in de EXA SC O+

De SC waar men gezellig kan voor- en napraten over de eindexamens van vmbo, havo en vwo.

Ondanks dat we als moderators jullie enthousiasme begrijpen en jullie graag een uitlaatklep gunnen even het volgende:

:N Het is niet de bedoeling dat:

- Topics vol worden gepost om het volposten
- LaPo Hunts plaats vinden, überhaupt niet!

:Y Het is WEL de bedoeling dat:

- men lekker klaagt over de examens, het gebrek of teveel aan leren, en desnoods wat koetjes en kalfjes.
- men lekker door kan posten, er is geen postlimiet, maar houd het wel enigszins 'ontopic': Slowchatten over de eindexamens dus!

8-) Wat wij vanaf nu gaan doen is:

- De SC goed in de gaten houden
- Mensen die de SC weer verstieren door dat te doen wat hier boven als een DON'T staat, krijgen per definitie een ban.
- Bij herhaaldelijke constatering van het verstieren van de SC gaat deze gewoon dicht en hebben jullie het of aan jezelf, of aan je medeposters te danken dat je hier op FOK! geen gezellige uitlaatklep hebt

Dus:

O+ Houd het in godesnaam gewoon lekker gezellig, ongedwongen en leuk O+

Geslaagd? Meld het hier voor eeuwige roem!
[Gefeliciteerd!] De geslaagden van 2011!

wapper.gif
pi_99399025
fipo
Op vrijdag 10 juni 2011 02:55 schreef Ezell het volgende:
Onze pappie gaat mij zometeen weer melken. Dan krijgt Kaasrol een nieuwe broertje of zusje. :D
pi_99399026
mooie tt
pi_99399028
quote:
0s.gif Op woensdag 13 juli 2011 02:09 schreef Flitskikker het volgende:
Sander, ga jij nou naar Suus d'r bday? Want dat moeten we nog allemaal afspreken voor zaterdag :')
Zaterdag? Whut?
Onze pappie gaat mij zometeen weer melken. Dan krijgt Kaasrol een nieuwe broertje of zusje. :D
pi_99399034
Kut TT, maar berust op waarheid.
pi_99399038
Kaasrol :r
pi_99399039
quote:
0s.gif Op woensdag 13 juli 2011 02:11 schreef Kaasrol het volgende:
Kut TT, maar berust op waarheid.
Ga weg man.
pi_99399042
quote:
Kaasrol :r
_O-
pi_99399048
quote:
17s.gif Op woensdag 13 juli 2011 02:11 schreef Etsu het volgende:

[..]

Ga weg man.
That's what she said. :')
pi_99399050
quote:

[..]

:{
pi_99399053
quote:

[..]

she :') hihihihiaiahiahiahoahoahaho
pi_99399055
quote:
17s.gif Op woensdag 13 juli 2011 02:08 schreef Etsu het volgende:

[..]

SANDER MET ZIJN GEILE KAPSEL :~
Ja toch :7
quote:
11s.gif Op woensdag 13 juli 2011 02:08 schreef Ezell het volgende:
Sander en Kikker zijn er ook nog.
Joo :7
quote:
0s.gif Op woensdag 13 juli 2011 02:09 schreef Flitskikker het volgende:
Sander, ga jij nou naar Suus d'r bday? Want dat moeten we nog allemaal afspreken voor zaterdag :')
Ligt eraan of ze meegaat naar FF, want als ik d'r naar toe ga, blijf ik d'r ook pitten. Ze heeft alleen geen kaartje dus :'(.
Hoe ga jij trouwens naar FF? Want onze chauffeur had ook nog geen kaartje, drie maanden de tijd gehad en had 'm nog gesmst wtf :') :(!!! Dus gaan wij waarschijnlijk maar met de trein...
Op woensdag 20 april 2011 23:38 schreef luckass het volgende:
bazen zijn alleen vindbaar voor de chicks.
pi_99399062
quote:

[..]

Zaterdag? Whut?
Suus is vrijdag jarig en zaterdag is Free Festival.
pi_99399066
ah zo
pi_99399067
Kaasrol die denkt dat ik een meisje ben :D _O- :') :D _O- :') :D _O- :') :D _O- :') :D _O- :') :D _O- :') :D _O- :') :D _O- :') :D _O- :') :D _O- :') :D _O- :') :D _O- :') :D _O- :') :D _O- :') :D _O- :') :D _O- :') :D _O- :') :D _O- :') :D _O- :') :D _O- :') :D _O- :') :D _O- :') :D _O- :') :D _O- :') :D _O- :') :D _O- :') :D _O- :') :D _O- :') :D _O- :') :D _O- :') :D _O- :') :D _O- :') :D _O- :') :D _O- :') :D _O- :') :D _O- :') :D _O- :') :D _O- :') :D _O- :') :D _O- :') :D _O- :') :D _O- :') :D _O- :') :D _O- :') :D _O- :') :D _O- :') :D _O- :') :D _O- :') :D _O- :') :D _O- :') :D _O- :') :D _O- :') :D _O- :') :D _O- :') :D _O- :') :D _O- :') :D _O- :') :D _O- :') :D _O- :') :D _O- :') :D _O- :') :D _O- :') :D _O- :') :D _O- :') :D _O- :') :D _O- :') :D _O- :') :D _O- :') :D _O- :') :D _O- :') :D _O- :') :D _O- :') :D _O- :') :D _O- :') :D _O- :') :D _O- :') :D _O- :') :D _O- :') :D _O- :') :D _O- :') :D _O- :') :D _O- :') :D _O- :') :D _O- :') :D _O- :') :D _O- :') :D _O- :') :D _O- :') :D _O- :') :D _O- :') :D _O- :') :D _O- :') :D _O- :') :D _O- :') :D _O- :') :D _O- :') :D _O- :') :D _O- :') :D _O- :') :D _O- :') :D _O- :') :D _O- :') :D _O- :') :D _O- :') :D _O- :') :D _O- :') :D _O- :') :D _O- :') :D _O- :') :D _O- :') :D _O- :') :D _O- :') :D _O- :') :D _O- :') :D _O- :') :D _O- :') :D _O- :') :D _O- :') :D _O- :') :D _O- :') :D _O- :') :D _O- :') :D _O- :') :D _O- :') :D _O- :') :D _O- :') :D _O- :') :D _O- :')
pi_99399070
Op 1 en 2 augustus ga ik Jordy zien. :@ *O*
pi_99399072
quote:
17s.gif Op woensdag 13 juli 2011 02:13 schreef Etsu het volgende:
Kaasrol die denkt dat ik een meisje ben :D _O- :') :D _O- :') :D _O- :') :D _O- :') :D _O- :') :D _O- :') :D _O- :') :D _O- :') :D _O- :') :D _O- :') :D _O- :') :D _O- :') :D _O- :') :D _O- :') :D _O- :') :D _O- :') :D _O- :') :D _O- :') :D _O- :') :D _O- :') :D _O- :') :D _O- :') :D _O- :') :D _O- :') :D _O- :') :D _O- :') :D _O- :') :D _O- :') :D _O- :') :D _O- :') :D _O- :') :D _O- :') :D _O- :') :D _O- :') :D _O- :') :D _O- :') :D _O- :') :D _O- :') :D _O- :') :D _O- :') :D _O- :') :D _O- :') :D _O- :') :D _O- :') :D _O- :') :D _O- :') :D _O- :') :D _O- :') :D _O- :') :D _O- :') :D _O- :') :D _O- :') :D _O- :') :D _O- :') :D _O- :') :D _O- :') :D _O- :') :D _O- :') :D _O- :') :D _O- :') :D _O- :') :D _O- :') :D _O- :') :D _O- :') :D _O- :') :D _O- :') :D _O- :') :D _O- :') :D _O- :') :D _O- :') :D _O- :') :D _O- :') :D _O- :') :D _O- :') :D _O- :') :D _O- :') :D _O- :') :D _O- :') :D _O- :') :D _O- :') :D _O- :') :D _O- :') :D _O- :') :D _O- :') :D _O- :') :D _O- :') :D _O- :') :D _O- :') :D _O- :') :D _O- :') :D _O- :') :D _O- :') :D _O- :') :D _O- :') :D _O- :') :D _O- :') :D _O- :') :D _O- :') :D _O- :') :D _O- :') :D _O- :') :D _O- :') :D _O- :') :D _O- :') :D _O- :') :D _O- :') :D _O- :') :D _O- :') :D _O- :') :D _O- :') :D _O- :') :D _O- :') :D _O- :') :D _O- :') :D _O- :') :D _O- :') :D _O- :') :D _O- :') :D _O- :') :D _O- :') :D _O- :') :D _O- :') :D _O- :') :D _O- :') :D _O- :') :D _O- :') :D _O- :') :D _O- :')
Ik denk niet dat je het bent...
Ik kijk in de toekomst.

8-)
pi_99399081
quote:
0s.gif Op woensdag 13 juli 2011 02:13 schreef Kaasrol het volgende:

[..]

Ik kijk in de toekomst.

8-)
In een glazen bol?
pi_99399084
quote:
0s.gif Op woensdag 13 juli 2011 02:13 schreef Kaasrol het volgende:

[..]

Ik kijk in de toekomst.

8-)
Professor Zwamdrift zijn. :')
pi_99399089

Dat is Kaasrol.
pi_99399095
quote:
17s.gif Op woensdag 13 juli 2011 02:14 schreef Etsu het volgende:
[ afbeelding ]

Dat is Kaasrol.
Heet.
pi_99399098
quote:
10s.gif Op woensdag 13 juli 2011 02:12 schreef yosander het volgende:

[..]

Ja toch :7

[..]

Joo :7

[..]

Ligt eraan of ze meegaat naar FF, want als ik d'r naar toe ga, blijf ik d'r ook pitten. Ze heeft alleen geen kaartje dus :'(.
Hoe ga jij trouwens naar FF? Want onze chauffeur had ook nog geen kaartje, drie maanden de tijd gehad en had 'm nog gesmst wtf :') :(!!! Dus gaan wij waarschijnlijk maar met de trein...
Tja het vervoer moeten we dus nog afspreken. Waarschijnlijk trein als ik niet naar Suus ga. (Daar slapen wellicht onhandig mits ik geen koffer met slaapspullen hoef mee te nemen :P)
Ik heb wel een kaartje.
pi_99399099
quote:
0s.gif Op woensdag 13 juli 2011 02:15 schreef Ezell het volgende:

[..]

Heet.
Ruft?
pi_99399102
quote:
17s.gif Op woensdag 13 juli 2011 02:15 schreef Etsu het volgende:

[..]

Ruft?
Graag met Spa Blauw.
pi_99399105
quote:
0s.gif Op woensdag 13 juli 2011 02:15 schreef Flitskikker het volgende:

[..]

Tja het vervoer moeten we dus nog afspreken. Waarschijnlijk trein als ik niet naar Suus ga. (Daar slapen wellicht onhandig mits ik geen koffer met slaapspullen hoef mee te nemen :P)
Ik heb wel een kaartje.
Tenzij bedoel je :P?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')