Trusten Zwabquote:Op woensdag 13 juli 2011 08:53 schreef DeZwabber het volgende:
En lekker snel thuis nog, na in totaal 45 uur ononderbroken zonder slaap, ik kruip m'n bed inOh en Bella, als je gaat, neem tissues mee, ik hoorde om me heen een hoop gesnotter
Meer tijd zal er hopelijk niet ingepland zijnquote:Op woensdag 13 juli 2011 08:56 schreef iBenny het volgende:
Maar 3 kwartier slaap?
Trusten Zwab
[..]
Maar een half uurtje bij de tandarts? Ooooohw
Neem Hans zijn prikbord en dan zie je dat-ie hem als laatste heeft toegevoegd
Ohw echt? Ik heb nergens last vanquote:Op woensdag 13 juli 2011 08:58 schreef Lutte het volgende:
[..]
Meer tijd zal er hopelijk niet ingepland zijn![]()
En Hand heeft keiveel afgeschermdEn het is de app hè. Dus even via Lisa gedaan. Ik hoop dat ie het linkje met FOK! legt
Kan niet op de appquote:Op woensdag 13 juli 2011 09:03 schreef iBenny het volgende:
[..]
Ohw echt? Ik heb nergens last van
Geen omschrijving ingevuld?
quote:Op woensdag 13 juli 2011 02:12 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Je moet ook niet mijn msn vragen, je moet me gewoon pmen en me mee uitvragen. En dan me stalken via whatsapp. En dan zeggen dat je naar mijn huis wil komen.
:x
Wat is de nieuwe Suske & Wiske?quote:
die heb ik thuisquote:
Dat is geen antwoord op de vraag.quote:
ben even de titel vergetenquote:
argh!!!!!!!!!!!quote:
Laysa en De_Kardinaal.. die zijn zelfs getrouwd!quote:Op woensdag 13 juli 2011 01:57 schreef ValHallen het volgende:
Oke, dus even voor de duidelijkheid voor mij:
iBenny en Lutte
Kally en Ian_Nick
Renesite en Patrique?
Mis ik nog mensen?
Dattes en goedemorgenquote:Op woensdag 13 juli 2011 09:36 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
Laysa en De_Kardinaal.. die zijn zelfs getrouwd!
Het is gewoon 16 graden vandaag, wtf ik heb vakantiequote:Op woensdag 13 juli 2011 09:37 schreef PatriQue89 het volgende:
Het weer is wel treurig.. bah..
ik moet zo boodschappen doen
Bij de aldi.. -Vaduz- zal trots op me zijn!
Goedemorgenquote:
Raam dichtdoen, opgelost.quote:
Ik geloof de hele dag regen jaquote:
Morgen Heksje, ik zei toch dat ik een zonnetje benquote:Op woensdag 13 juli 2011 09:41 schreef Toverheks het volgende:
Goedemorgen
en Kal sinds jij weg bent heeft het alleen maar geregent, geen 1 keer even droog geweest.......
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |