regen? Welke regen?quote:Op woensdag 13 juli 2011 08:07 schreef marcel-o het volgende:
wat een regen is er gevallen![]()
goed voor de moestuin
tsja wij hebben slecht weer omdat zuid-Europa heel mooi weer heeft, zo gaat het nou altijdquote:Op woensdag 13 juli 2011 07:48 schreef INViCTuS het volgende:
Op en top herfst :s
Zuid Europa heeft weer is last van een hittegolf. Eigenlijk ook krom dat dit lagedrukgebied ontstond in Spanje door het mooie warme weer.
Het heeft te maken met het lage drukgebied wat op de grens van Duitsland/Nederland ligt. De buienlijn wordt een beetje samengeperst en blijft daardoor wat liggen rond ons land. Straks zal het lage drukgebied ( langzaam ) wegtrekken richting het NO en zodoende draaien de buien langzaam weer land inwaarts. Vandaar ook de waarschuwing voor langdurige regenquote:Op woensdag 13 juli 2011 12:04 schreef marcel-o het volgende:
wat gebeurt er nou met de buien?
lijkt wel of ze stil hangen en alleen van vorm veranderen.
[ afbeelding ]
Ik wou zeggen, hier in Twente miezert het al de hele ochtend, volgens buienradar is het hier droogquote:Op woensdag 13 juli 2011 12:26 schreef Drassss het volgende:
[..]
Tevens, let niet op de radar van buienradar. Die heeft veel moeite met het zien van regen.
Nog harder?quote:Op woensdag 13 juli 2011 12:38 schreef aloa het volgende:
Morgen gaat het flink waaien. Vooral aan de kust van zeeland en zuid holland. Windkracht 8 wordt er verwacht.
inderdaad ja. Harde wind in het noorden lijkt mee te gaan vallen voor morgen. Het wordt hier weer windstil.quote:Op woensdag 13 juli 2011 13:41 schreef SpeedyGJ het volgende:
Hier in het noorden is het nog maar de vraag wat het allemaal gaat doen, dat lagedruk komt hier over en met wat pech houd het noorden het droog met een beetje wind zoals in nov 2008, ik krijg er alweer nachtmerrie van
en hun economieën gaan slecht, waar wij ook weer last van krijgenquote:Op woensdag 13 juli 2011 11:01 schreef pinine het volgende:
[..]
tsja wij hebben slecht weer omdat zuid-Europa heel mooi weer heeft, zo gaat het nou altijd
http://www.buienradar.nl/motregenradar.aspxquote:Op woensdag 13 juli 2011 13:06 schreef MaLo het volgende:
[..]
Ik wou zeggen, hier in Twente miezert het al de hele ochtend, volgens buienradar is het hier droog.
Ik woon in het oosten van Twente, waar het volgens de motregenradar ook niet regent. Maar het miezert hier aan een stuk door.quote:Op woensdag 13 juli 2011 14:33 schreef xibalba het volgende:
[..]
http://www.buienradar.nl/motregenradar.aspx
En dan zitten we alweer op 23 juli... hopelijk brengen Augustus en September iets meer zon, al hoef ik ook geen dagen van 30+ graden etc.quote:Op de E17 en de E40 rond Gent heeft het onweer gisterenavond voor verkeershinder gezorgd en lag het mogelijk aan de basis van enkele ongevallen. Overal was het gevaar op rukwinden groot. Vandaag en donderdag wordt het ronduit herfst met veel regen, wind en temperaturen die in het centrum niet hoger klimmen dan 15 à 16 graden. Pas vrijdag treedt er een (tijdelijke) weersverbetering op, maar het weekend wordt weer somberder. Zeker tot eind voglende week blijft onze zomer kwakkelen. Temperaturen boven de 25 graden zitten er de komende dagen niet in.
23 juli ben ik jarigquote:Op woensdag 13 juli 2011 14:37 schreef Frutsel het volgende:
Volgens de Belg
[..]
En dan zitten we alweer op 23 juli... hopelijk brengen Augustus en September iets meer zon, al hoef ik ook geen dagen van 30+ graden etc.
Nou, de partytent hoeft ook dit jaar niet op denk ikquote:Op woensdag 13 juli 2011 14:43 schreef MaLo het volgende:
[..]
23 juli ben ik jarig. Mijn dochter is in april jarig, dan kunnen we meestal buiten zitten, dan is het heerlijk zonnig voorjaarsweer. Met mijn verjaardag zitten we de laatste jaren vrijwel altijd binnen omdat het dan regent
.
Het vooruitzicht is goed...nu hopen dat het zo blijft.quote:Op woensdag 13 juli 2011 14:44 schreef Jor_Dii het volgende:
Echt pauperweer, hopen op Augustus dan maar..
Nog gefeliciteerd danquote:Op woensdag 13 juli 2011 14:44 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Nou, de partytent hoeft ook dit jaar niet op denk ik
Alvast gefeliciteerd voordat ik het vergeet![]()
Ik was zelf vorige week jarig, ook niet buiten gezeten
quote:Zware windstoten mogelijk tot ongeveer 80 km/uur / Gusts up to approximately 80 km/hr
Inderdaad ja.quote:Op woensdag 13 juli 2011 19:25 schreef INViCTuS het volgende:
Zo te zien dus ook aardige stoten op land...
Hier ook miezer de hele dag, wat een takkezooi is dat toch.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |