abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_99390626

Welkom bij het meeste geliefde voetbalmanagerspel!
Football Manager 2010 is hét spel als het gaat om realistisch managen.
Heb je nieuwe talenten ontdekt of goede staff aangetrokken? Loopt het elftal nog niet helemaal zoals het moet? Heb je geen idee welke tactiek werkt? Welke speler moet ik kopen? Met dit soort vragen kun je hier terecht, maar natuurlijk kun je ook je vorderingen posten!

ManagersUnited
FMinside
Fuck The Ref
FMforum
Sortitoutsi

FM 2010 Patch 1

PC
OS - Windows XP | Vista | Windows7
Processor - XP - 1.4GHz of sneller | Vista/W7 - 2.0GHz of sneller
Memory - XP - 512MB RAM | Vista/W7 - 1GB RAM
Video Card - 128MB minimum. Nvidia FX 5900 Ultra of hoger | ATI Radeon 9800 of hoger | Intel 82915G/82910GL of hoger.
Oudere videkaarten kunnen alleen 2D aan en worden niet ondersteund. Laptop versies van deze chipsets kunnen werken, maar worden niet ondersteund.

Mac
Intel Processor | OS X 10.5 | NVidia Geforce 7300 GT | ATI X1600 Radeon

Als het topic vol is, open dan een nieuw topic met deze openingspost. Vergeet ook de link naar het vorige topic niet. Wijzigingen/toevoegingen op deze OP zijn welkom! Stuur deze dan naar het mailadres/PM van het profiel van donroyco.

© donroyco
pi_99391168
Seizoen 3 met AZ;

CL gehaald door na 2x 1-1, Valencia met 5-1 in verlenging uit te schakelen.
Best lastige poule aangezien ik als 4e geplaatst was.
Competitie gelukkig UIT Feyenoord en Ajax gehad, beiden gelijk gespeeld (verloor ik vorig jaar beiden dik).

Helaas 3 belangrijke spelers langdurig geblesseerd, dus vrees met grote vrezen.

Ohja mooie was dat de Olympische Spelen bezig waren toen ik CL qualificatie moest spelen -> Romero 3 weken weg.
2e en 3e keeper beiden langdurig geblesseerd op dat moment. Heb ik 3 weken met een keeper van 16 op goal gestaan die er qua stats geen hout van kon :') . En dan toch CL halen en 2x in de competitie winnen, lol.
U MAD?
pi_99395960
Wil ik FM bij de Saturn gaan halen, ja, uitverkocht. Volgende lading was volgende week of zo, en dan ben ik weg. ;( That sucks.
pi_99396192
heb je geen steam ofzo? als je het via steam kan doen kan ik je helpen. Ik heb nog een code over voor fm11, kan ik je gratis geven

[ Bericht 40% gewijzigd door OreO op 13-07-2011 00:43:33 ]
pi_99396384
Je kan hem ook op een ander manier verkrijgen.
pi_99396708
FM is het enige spel dat niet gedownload dient te worden.
It's 106 miles to Chicago, we've got a full tank of gas, half a pack of cigarettes, its dark, and we're wearing sunglasses. Hit it.
pi_99396809
quote:
0s.gif Op woensdag 13 juli 2011 00:37 schreef OreO het volgende:
heb je geen steam ofzo? als je het via steam kan doen kan ik je helpen. Ik heb nog een code over voor fm11, kan ik je gratis geven
Nee, ik wou hem voor de PSP kopen, voor op vakantie. Maar wel bedankt. :)
pi_99400817
quote:
0s.gif Op woensdag 13 juli 2011 00:37 schreef OreO het volgende:
Je geeft FM dus gratis weg?! Wel interesse in een Steam-variant namelijk ;)
pi_99401932
Kolere. PSV eerste wedstrijd nieuwe seizoen JC schaal tegen Grunn gewonnen met 1-3. Daarna in de Grolsch veste met 0-4 gewonnen. Daarna thuis tegen AZ 1-1. 28 schoten tegn 0 schoten. Nu ook nog verloren van ADO.
  woensdag 13 juli 2011 @ 09:28:51 #10
277865 Sejt
Ondertitel
pi_99402089
Ik ben nu 4 wedstrijden in het 2e seizoen met Valencia en ik heb de indruk, dat het team meer gebalanceerd is dan voorheen.
M'n backs spelen goed en de 2 talenten (Boakye en Galvan*) voorin doen het goed. Soldado blijft natuurlijk m'n 1e keuze, maar daarnaast heb ik nu een brede keuze aan spitsen, waar ik het 1e seizoen soms een middenvelder in de spits moest opstellen.
Ook Rasmus Jönsson heb ik weer gehaald als spits. Deze Zweed had ik al met Feyenoord en hij is goedkoop in transfer en salaris, 20 jaar en al best goede stats, kopsterk en mentaal in orde.

* Galvan heb ik zelf gevonden met Mexico scouten. Ik vond 'm later in een lijst van spelers op manutd.nl.

[ Bericht 0% gewijzigd door Sejt op 13-07-2011 09:37:41 ]
I love my mispoken words.
  woensdag 13 juli 2011 @ 11:33:24 #11
277865 Sejt
Ondertitel
pi_99405546
Even een nieuwe post.

Hoeveel van jullie laten de tegenstanderinstructies door de assistent doen? Aangenomen dat je assistent wel 15+ tactisch inzicht heeft.
Ik heb dat wel aanstaan, omdat ik het een minder leuk onderdeel van het spel vind, maar het kan ook de oorzaak zijn dat ik soms compleet weggespeeld word achterin.
pi_99406532
quote:
0s.gif Op woensdag 13 juli 2011 11:33 schreef Sejt het volgende:
Even een nieuwe post.

Hoeveel van jullie laten de tegenstanderinstructies door de assistent doen? Aangenomen dat je assistent wel 15+ tactisch inzicht heeft.
Ik heb dat wel aanstaan, omdat ik het een minder leuk onderdeel van het spel vind, maar het kan ook de oorzaak zijn dat ik soms compleet weggespeeld word achterin.
Ik laat meestal mijn assistent de dingen door voeren (tacktisch inzicht 14), maar ik controleer altijd of er geen hele rare dingen bij zitten.
Wanneer ik het zelf doe zet ik vaak de spitsen, de buitenspelers en de keeper of de zwakkere voet. Verder doe ik er niet veel mee.
  woensdag 13 juli 2011 @ 13:04:49 #13
350323 rowiee
Fc Groningen
pi_99408778
quote:
0s.gif Op woensdag 13 juli 2011 11:33 schreef Sejt het volgende:
Even een nieuwe post.

Ik doe dit altijd zelf of niet. Is in mijn ogen altijd nog beter dan de assistent. Zet vrijwel altijd een sterke spits van de tegenstander op hard tackelen, dan lopen de gele kaarten binnen. Daarnaast klopt het wat je zegt dat je soms compleet weggespeeld word door deze instructies dan laat ik ze nog liever blanco dan dat mijn ASSistent het doet ;)
pi_99409939
Ik laat het altijd mijn assistent doen.
Let's drop some acid and go to a titty bar.
  woensdag 13 juli 2011 @ 13:44:45 #15
277865 Sejt
Ondertitel
pi_99410427
quote:
14s.gif Op woensdag 13 juli 2011 13:31 schreef PBateman1978 het volgende:
Ik laat het altijd mijn assistent doen.
Ik dus ook op het moment, maar het is me opgevallen dat hij heel veel Closing Down en Tackling Hard instructies geeft. Ik krijg dus ook vaker dan normaal gele/rode kaarten en er vallen gaten in m'n verdediging.
Die tegenstanderinstructies 'overrulen' de persoonlijke/teaminstructies, dus het kan de oorzaak zijn dat ik (te) wisselvallig tegendoelpunten krijg.
  woensdag 13 juli 2011 @ 13:46:42 #16
51398 MisterJ.Lo
LL.M (Master of Laws).
pi_99410493
Wat is er met het forum van de officiële website van Football Manager gebeurd. Al weken ligt het eruit?
Any man who can drive safely while kissing a pretty girl
is simply not giving the kiss the attention it deserves.
  woensdag 13 juli 2011 @ 13:48:28 #17
51398 MisterJ.Lo
LL.M (Master of Laws).
pi_99410561
Ah, gelukkig het werkt weer.
Any man who can drive safely while kissing a pretty girl
is simply not giving the kiss the attention it deserves.
pi_99410565
quote:
0s.gif Op woensdag 13 juli 2011 13:46 schreef MisterJ.Lo het volgende:
Wat is er met het forum van de officiële website van Football Manager gebeurd. Al weken ligt het eruit?
Ninja-edit!
It's 106 miles to Chicago, we've got a full tank of gas, half a pack of cigarettes, its dark, and we're wearing sunglasses. Hit it.
pi_99410637
quote:
0s.gif Op woensdag 13 juli 2011 13:44 schreef Sejt het volgende:

[..]

Ik dus ook op het moment, maar het is me opgevallen dat hij heel veel Closing Down en Tackling Hard instructies geeft. Ik krijg dus ook vaker dan normaal gele/rode kaarten en er vallen gaten in m'n verdediging.
Die tegenstanderinstructies 'overrulen' de persoonlijke/teaminstructies, dus het kan de oorzaak zijn dat ik (te) wisselvallig tegendoelpunten krijg.
Ik laat het ook altijd de assistent doen, en zie ook dat tackling altijd op hard staat dan, maar tijdens de wedstrijd gebruik ik vaak ook de optie feller de duels ingaan (ja, ik speel in het Nederlands :') ) en bij mij valt het echt wel mee met de gele kaarten. Rood zie ik sowieso al nauwelijks, meestal bij de tegenstander >:) , maar ik heb niet het idee dat het aantal kaarten er zoveel van omhoog gaat.

Ik heb trouwens toch liever een paar spelers in mijn team die af en toe een kaart pakken omdat ze er wat harder ingaan, dan van die spelers die zich zo van de bal af laten spelen.
  woensdag 13 juli 2011 @ 15:00:41 #20
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_99413368
En toen begaf de CD het. :(
Kan ik weer een nieuwe branden.
C'est la vie
Verliefdheid is voor de dommen
A lion does not lose sleep over the opinion of sheep
Hier sprak Tchock Heloefs lul is zo ondergewaardeerd.
pi_99413596
quote:
13s.gif Op woensdag 13 juli 2011 15:00 schreef heloef het volgende:
En toen begaf de CD het. :(
Kan ik weer een nieuwe branden.
Ga dood.
U MAD?
pi_99413731
quote:
1s.gif Op woensdag 13 juli 2011 07:32 schreef Peter_Aragorn het volgende:

[..]

Je geeft FM dus gratis weg?! Wel interesse in een Steam-variant namelijk ;)
send ;)
  woensdag 13 juli 2011 @ 15:21:50 #23
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_99414185
quote:
7s.gif Op woensdag 13 juli 2011 15:06 schreef de_boswachter het volgende:

[..]

Ga dood.
:? :')
Moraalriddertje ga iemand anders lastigvallen aub.
C'est la vie
pi_99423296

Altijd zo'n wedstrijdje inlassen net voor het begin van een nieuw seizoen, morale van de gehele selectie gelijk op superb ^O^

Ik denk trouwens dat ik er ook achter ben waarom ik maar 700k transferbudget kreeg aan het begin van het seizoen. Het blijkt dat er nog 2 transfers stonden gepland (die al waren afgesloten toen ik de game begon, die zitten dus ingebakken bij FM) die 1 dag voordat het TB bekend werd gemaakt arriveerden, en het lijkt erop dat die transfersommen toen dus pas zijn betaald.. Vrij vreemd, maar goed.

[ Bericht 39% gewijzigd door Thas op 13-07-2011 20:02:54 ]
Özil | Ki SY| Son HM| Lee SW| Taeguk Warriors|
  woensdag 13 juli 2011 @ 20:27:25 #25
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_99426115
quote:
0s.gif Op woensdag 13 juli 2011 19:21 schreef Thas het volgende:
[ afbeelding ]
Altijd zo'n wedstrijdje inlassen net voor het begin van een nieuw seizoen, morale van de gehele selectie gelijk op superb ^O^

Ik denk trouwens dat ik er ook achter ben waarom ik maar 700k transferbudget kreeg aan het begin van het seizoen. Het blijkt dat er nog 2 transfers stonden gepland (die al waren afgesloten toen ik de game begon, die zitten dus ingebakken bij FM) die 1 dag voordat het TB bekend werd gemaakt arriveerden, en het lijkt erop dat die transfersommen toen dus pas zijn betaald.. Vrij vreemd, maar goed.
Saviola _O-
C'est la vie
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')