Couldn't help it, ook maar besteldquote:Op donderdag 14 juli 2011 20:29 schreef monkeybrain het volgende:
Ik heb vandaag een set 18650 cellen ontvangen, flinke jongensNu de klote zaklamp nog
![]()
Een biljartbal aansteker binnen, lelijk schijt apparaat, lijkt totaal niet op het plaatje![]()
Nog een aansteker ontvangen. Fout model ontvangen bij Jack, vervolgens krijg ik nu een fout model van Pandawill. Schijnbaar kan geen enkele shop gewoon leveren wat je besteld![]()
![]()
![]()
Morgen komt hier ook de Ibood camera![]()
Dit lijkt me wel iets Shiznuts
[ afbeelding ]
http://www.dealextreme.co(...)mcorder-orange-32974
Een visoog plaklens lijkt me ook iets maar die zijn vrij prijzig
SPOILER: 70408 Toilet plunger, telefoon standOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: 81564 StylusOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: 72124 HDD Case (black)Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: 90302 Joystick voor tabletOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.MisterTao.com / Buyincoins - recommender: RobertNL
Reviews/mindfarts: http://gearbullet.tweakblogs.net/![]()
Ik heb stylusjes, vond ze weinig handig... 'k prefereer de vinger over kunstmatige hulpmiddelen (that's what she said).
Hoe werkt die joystick? Zijn er bepaalde apps die dan een of andere controlsurface hebben waar je dat ding boven moet plakken en 'ie die zones dan aanraakt ofzo?
The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz![]()
Ik prefereer echte boven de joystick![]()
OT: Heeft iemand ervaring met roze of RGB-leds? Ik kan ze wel vinden, maar ik weet niet of ze goed zijn.
Ik vraag me af of die straw hats goed zijn: http://bit.ly/pxAJ3Q
En van de RGB's wil ik vloeiende, geen knipperende.
Goedkoop uiteraard, dus geen >¤1 per stuk van ledsbuy![]()
Ik heb met tinydeals wel de beste snelle levertijd ervaringen. Denk inmiddels rond de 10 dingen daar besteld en volgens mij altijd binnen 2 weken binnen gehad. In tegenstelling tot DX bijv.quote:Op donderdag 14 juli 2011 20:51 schreef Loll het volgende:
hoe snel verzend tinydeal richting nl? En welke shop verzend het snelst(beetje clichè maja)
alvast bedankt.![]()
quote:Op donderdag 14 juli 2011 22:28 schreef Moos. het volgende:
Ik gok dat 2 augustus de koersen weer normaal of zelfs gunstiger voor ons zijn.denk ook dat de dollar koers nog flink zal gaan dalen.
Even voor de duidelijkheid: Order received betekent dat ZIJ jouw bestelling door hebben gekregen. Als ze niets op voorraad hebben duurt het dus een paar weken voordat zij het hebben van hun leverancier, dan pas sturen ze het naar jou op en dat duurt ook weer 2 weken. Zie ook die statusupdates die ze geven, dat klopt allemaal. Maar het duurt dus gewoon ff.quote:Op donderdag 14 juli 2011 19:17 schreef snellehenk het volgende:
ik heb 21 juni een paar dingen besteld bij DealExtreme,
alleen deze bestelling is gesplitst omdat ze een ding niet hadden, geen probleem voor mij.
alleen nu staat er "order received" terwijl ik nog helemaal niks binnen heb,
en als ik dan weer onder het kopje "tracking numbers" kijk, staat er bij status "waiting for supplier"
maar dit zal wel voor het 2e deel van het pakket zijn.
ook staat bij de chinese track en trace site het volgende : vertrek vanuit buiten kantoor van uitwisseling
en ook staat er onder plaats GUANGZHUO
komt dit vaker voor?
want het pakje is nu al 3 weken onderweg,
terwijl ik andere pakjes wel al binnen heb gekregen die op de zelfde tijd zijn besteld, en zelfs nog een die 5 dagen later is besteld.There are only 151 Pokémon.![]()
Ik zoek een ding dat je kunt aansluiten op een ethernetaansluiting, en die daar dan een wifisignaal mee uitzendt. Moet ik daar een hele router voor kopen?![]()
Als je al een modem hebt kan je wel een extra kastje voor alleen het wireless hebben. Maar als je geeneens een modem hebt gaat het niet lukken. Dan kan je wel gewoon modem met router en wirless in een kopen..quote:Op donderdag 14 juli 2011 23:50 schreef tuut-chips het volgende:
Ik zoek een ding dat je kunt aansluiten op een ethernetaansluiting, en die daar dan een wifisignaal mee uitzendt. Moet ik daar een hele router voor kopen?Check mijn china reviews op <a href="http://reviewblog.tweakblogs.net" rel="nofollow" target="_blank">Reviewblog.tweakers.net</a>![]()
Ik heb al een modem en een router, maar de router covert niet het hele huis, maar ik heb wel overal ethernet.![]()
Wi-Fi Access Point ?quote:Op donderdag 14 juli 2011 23:50 schreef tuut-chips het volgende:
Ik zoek een ding dat je kunt aansluiten op een ethernetaansluiting, en die daar dan een wifisignaal mee uitzendt. Moet ik daar een hele router voor kopen?![]()
nee hoor! heb het geld niet nodig..quote:Op donderdag 14 juli 2011 20:05 schreef monkeybrain het volgende:
[..]
Dan betaal je toch (minus de verzendkosten) terug als je schuldgevoelens hebt.
Oh wacht, je doet maar alsof en vindt het eigenlijk fantastisch
heb laatst ook een refund ( ebay ) voor een led douchekop netjes als nog terug betaald aan de verkoper! kwam pas 3 maanden later binnen.. Als mensen recht hebben op hun geld.. dan moetje ze dat ook geven!, Echter hebben hun gewoon een domme fout gemaakt!
en dingen naar aruba sturen is fucking duur! moest laatst wat a4tjes hebben met spoed uit NL..
met DHL 150,- EURO! voor 2 a4 papiertjes..
Skysong Fireworks Liuyang "The BEST fireworks direct to you!"![]()
Ik heb je berichten even door Google translate gehaald en naar Pandawill klantenservice gestuurd. Ze zullen je schuldgevoelens erg waarderenquote:Op vrijdag 15 juli 2011 06:08 schreef revpolen het volgende:
[..]
nee hoor! heb het geld niet nodig..
heb laatst ook een refund ( ebay ) voor een led douchekop netjes als nog terug betaald aan de verkoper! kwam pas 3 maanden later binnen.. Als mensen recht hebben op hun geld.. dan moetje ze dat ook geven!, Echter hebben hun gewoon een domme fout gemaakt!
en dingen naar aruba sturen is fucking duur! moest laatst wat a4tjes hebben met spoed uit NL..
met DHL 150,- EURO! voor 2 a4 papiertjes..![]()
Dat opsturen kost 27 euro aangetekend, geen dikke $100. Tenzij je asociale spoedverzendingen gaat gebruiken![]()
Wat voor papiertjes waren dat? In het tijdperk van internet/faxen is dat toch niet meer nodig. Moest een ambtenaar je zwemdiploma zien ofzo![]()
![]()
ik wou net zeggen ze hebben op aruba toch ook wel printer papier. Ze konden die papieren toch ook scanen?BAM dit is 3KB![]()
Netjes! En wat heb je besteld?quote:Op vrijdag 15 juli 2011 11:55 schreef GuitarJJ het volgende:
Zoh! Weer eens wat via Suntekstore bestelt. Kreeg het vandaag, na 6 dagen (!), al binnen!![]()
![]()
quote:Op donderdag 14 juli 2011 20:17 schreef Joery34 het volgende:
Zit er dus over na te denken om een tablet te kopen, voor 's avonds in bed nog even internetten en msn en dat soort dingen, alleen wat zijn jullie ervaringen met de Chinese tablet's? Voordat ik me er verder in ga verdiepen, weet dat er verschillende soorten en verschillende OS zijn.![]()
wow 7 julie bestel bij pandawill klopt de postbode aan met de ipad toetsenbord van mijn pa
BAM dit is 3KB
Forum Opties Forumhop: Hop naar: