Ow, je armen begonnen ook al te kort te wordenquote:Op dinsdag 12 juli 2011 21:53 schreef superkokje het volgende:
[..]
ben inmiddels gewend, gaat om korte afstand, ogen waren meer voor veraf. Glazen geven meer rust. Kan niet meer zonder. Als ik hem een half uur niet op heb kan ik beter gaan liggen
quote:
quote:
die zoeken nog naar de ingang van dit nieuwe draadjequote:Op dinsdag 12 juli 2011 21:57 schreef superkokje het volgende:
[..]
had het niet eens in de gaten, en was blijkbaar niet de enige
jij was er ook niet snel bijquote:Op dinsdag 12 juli 2011 21:57 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
die zoeken nog naar de ingang van dit nieuwe draadje
Omdat ik moest kiezen tussen fipo of quoten.....quote:
Lol, ik durrefde niet...quote:Op dinsdag 12 juli 2011 21:57 schreef superkokje het volgende:
[..]
had het niet eens in de gaten, en was blijkbaar niet de enige
quote:
quote:Op dinsdag 12 juli 2011 22:01 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Kahaarin die niet durfde mag ik ff
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 12 juli 2011 22:01 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Kahaarin die niet durfde mag ik ff
[ afbeelding ]
geloof er niets van, volgens mij zat je gewoon ergens anders te postenquote:Op dinsdag 12 juli 2011 22:03 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Was gewoon even wat drinken uit de koelkast aan het halen.
![]()
Ook! Maar ik heb heul wel wat drinken gepakt ook!quote:Op dinsdag 12 juli 2011 22:06 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
geloof er niets van, volgens mij zat je gewoon ergens anders te posten
quote:Op dinsdag 12 juli 2011 22:06 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
geloof er niets van, volgens mij zat je gewoon ergens anders te posten
quote:
quote:
heb die van jou nu ook aan mijn eigen html-paginaatje toegevoegd hoor, hoef ik niet meer te zoekenquote:Op dinsdag 12 juli 2011 22:12 schreef superkokje het volgende:
[..]
komt van dezelfde site als die van jou
Dat verzin je ook niet...quote:Op dinsdag 12 juli 2011 22:11 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
![]()
zag 'm, dacht laat ik jou maar laten reageren
zo slim ben ik niet, dus blijf wel zoekenquote:Op dinsdag 12 juli 2011 22:13 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
heb die van jou nu ook aan mijn eigen html-paginaatje toegevoegd hoor, hoef ik niet meer te zoeken
Eh, schuifpui dusquote:Op dinsdag 12 juli 2011 22:13 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Dat verzin je ook niet...Wie heeft er nu schuifpui als nick?!
ik ben gewoon te lui om iedere keer te zoeken, daarom in een html-paginaatje gezet.quote:Op dinsdag 12 juli 2011 22:14 schreef superkokje het volgende:
[..]
zo slim ben ik niet, dus blijf wel zoeken
dat begrijp ik, maar moet je wel weten hoe dat moet. Nogmaals, ben een n00bquote:Op dinsdag 12 juli 2011 22:15 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
ik ben gewoon te lui om iedere keer te zoeken, daarom in een html-paginaatje gezet.
quote:
quote:Op dinsdag 12 juli 2011 22:19 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
en ik gaf jou daarnet ook een voorzetje
ahum, n00b is trouwens een gaming-term of wel 't gaming equivalent van de internet newbie.quote:Op dinsdag 12 juli 2011 22:16 schreef superkokje het volgende:
[..]
dat begrijp ik, maar moet je wel weten hoe dat moet. Nogmaals, ben een n00b
quote:
quote:Op dinsdag 12 juli 2011 22:22 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
ahum, n00b is trouwens een gaming-term of wel 't gaming equivalent van de internet newbie.
Volgens mij game je niet en ben je geen internet newbie meer. Je bent gewoon niet zo'n nerd als ik
is al goedquote:
Psies...quote:Op dinsdag 12 juli 2011 22:23 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
![]()
wil ze dus juist nu níet doen anders trekt haar vloer krom
moet je gewoon de kraan opendraaien als je stop van je bad erin hebt zitten. Komt 't vanzelf welquote:
heb geen badquote:Op dinsdag 12 juli 2011 22:29 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
moet je gewoon de kraan opendraaien als je stop van je bad erin hebt zitten. Komt 't vanzelf wel
Met een zakje badthee krijg je nog een funky kleurtje ook!quote:Op dinsdag 12 juli 2011 22:29 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
moet je gewoon de kraan opendraaien als je stop van je bad erin hebt zitten. Komt 't vanzelf wel
Ow en niet eens zo?quote:Op dinsdag 12 juli 2011 22:31 schreef superkokje het volgende:
[..]
heb geen bad![]()
moet me nog in een emmer wassen
quote:
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |