Zijn portretten die A4 in magazines komen dus ik heb er even werk aanquote:Op dinsdag 12 juli 2011 21:45 schreef Merlijn het volgende:
* dept met een doekje het bezwete voorhoofd van D_A *
Kom op, je kunt het!
Oh en ik heb nog zoveel liggenquote:Op dinsdag 12 juli 2011 21:47 schreef Wiebeldak het volgende:
[..]
Ja wanneer niet.Als je 60 gig schiet in 3 dagen tijd
Ik vind 40 foto's vaak al vervelend. Vooral als ik dan 5 bijna dezelfde heb waaruit ik niet kan kiezen.quote:
Hmm, dat heb ik dan weer iets minder. Maar komt met name omdat ik natuurlijk ook veel schiet waar ik echt heel selectief te werk ga en reuze veel ook gewoon weg kieper.quote:Op dinsdag 12 juli 2011 21:55 schreef Wiebeldak het volgende:
[..]
Ik vind 40 foto's vaak al vervelend. Vooral als ik dan 5 bijna dezelfde heb waaruit ik niet kan kiezen.
Nomnomnom. Meer lenzen voor Wiebel!quote:Op dinsdag 12 juli 2011 22:30 schreef Wiebeldak het volgende:
Ik heb een eerste bericht verstuurd op relatieplanetHaar beroep is alleen wat hoog gegrepen denk ik:
operatie assistent en fotograaf.
Maar fotograaf ook nog eens
Instrumentjes aangeven enzo?quote:Op dinsdag 12 juli 2011 22:32 schreef Isdatzo het volgende:
Da's volgens mij gewoon HBO hoor en nothing special really.
"Steeksleutel 13"quote:
Kom op zeg. Je bent fotograaf! Dat kan echt beterrrr! Ook al zijn het even snelle tussendoor foto's. Die 2e is leuk maar het achterwiel staat er niet helemaal op.quote:Op dinsdag 12 juli 2011 22:42 schreef Isdatzo het volgende:
Omdat ik 't niet laten kan.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Met die Leo's eronder klinkt het een stuk beter. Ben alleen bang dat ik nu niet meer aan de Euro IV emissiestandaard voldoe. Zeker niet omdat ik het katalysatorstuk ook vervangen heb
.
Dan nog niet te spreken over de overbelichting en de trap linksquote:Op dinsdag 12 juli 2011 22:47 schreef Wiebeldak het volgende:
[..]
Kom op zeg. Je bent fotograaf! Dat kan echt beterrrr! Ook al zijn het even snelle tussendoor foto's. Die 2e is leuk maar het achterwiel staat er niet helemaal op.
Wel een fijne motor
/Care! Je weet niet half hoe lui ik ben.quote:Op dinsdag 12 juli 2011 22:47 schreef Wiebeldak het volgende:
[..]
Kom op zeg. Je bent fotograaf! Dat kan echt beterrrr! Ook al zijn het even snelle tussendoor foto's. Die 2e is leuk maar het achterwiel staat er niet helemaal op.
Wel een fijne motor
Dat valt nog wel mee, wat dacht je van mijn motorblokstandaard op de 3e foto die nog in de heg ligtquote:Op dinsdag 12 juli 2011 22:50 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Dan nog niet te spreken over de overbelichting en de trap links
quote:Op dinsdag 12 juli 2011 22:52 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Dat valt nog wel mee, wat dacht je van mijn motorblokstandaard op de 3e foto die nog in de heg ligt?
Sambal, sambal. Pfrt.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt....kan het geen beat schelen...
D700 Nikonian www.schiet7kleuren.nl
Derde foto, dat witte toch ?quote:
Dat denk je maarquote:
Boze klant?quote:Op woensdag 13 juli 2011 10:25 schreef Merlijn het volgende:
Zeg, ik weet dat Limburgers als buitenlanders beschouwd worden, maar om nu gelijk vage talen in de VCP mail te gooien
[ afbeelding ]
Vat? Vat is er sjtoek ?quote:
Ik was vroeg klaar vandaag! moest nog ff bij de tandarts! Zo even eten bij m'n pa!quote:
in welk dorp woon jij dan?quote:Op woensdag 13 juli 2011 17:13 schreef Isdatzo het volgende:
Kan iemand mij uitleggen waarom het gemeentehuis maar tot 12.30 open is? Dan slaap ik toch nog
.
Doen wel meer gemeenten, vaak is er dan ook nog een avondopenstelling 1 avond in de week.quote:Op woensdag 13 juli 2011 17:13 schreef Isdatzo het volgende:
Kan iemand mij uitleggen waarom het gemeentehuis maar tot 12.30 open is? Dan slaap ik toch nog
.
Kan je nog eten na je bezoekje bij de tandarts?quote:Op woensdag 13 juli 2011 17:11 schreef Xilantof het volgende:
[..]
Ik was vroeg klaar vandaag! moest nog ff bij de tandarts! Zo even eten bij m'n pa!
Ik wilde net mijn abonnement verlengen voor twee jaar. Maar verlengen kon alleen per direct terwijl mijn abo nog twee maanden doorloopt.quote:Op woensdag 13 juli 2011 20:22 schreef kanovinnie het volgende:
Vodafone
Ben wel tevrreden, maar sommige dingenIk wilde een smartphone met inet en alles erop en eraan kopen. Maar ik had een abbo dus kon niet switchen met nummerbehoud. Ik heb die jongen maar verteld dat ik nu de goedkoopste abbo had, en ik dus alleen maar meer geld kon gaan uitgeven bij ze
Ik heb nu nog steeds geen smartphone.quote:Op woensdag 13 juli 2011 21:06 schreef Chanty het volgende:
[..]
Ik wilde net mijn abonnement verlengen voor twee jaar. Maar verlengen kon alleen per direct terwijl mijn abo nog twee maanden doorloopt.
Ok, dat wil ik dus niet.
Nou dan moest ik maar verlengen als mijn abo afloopt.
Ja, dan heb ik kans dat ik duurder uit ben en duurt het weer weken voor je bent overgestapt.
Dat was het risico dat ik dan maar moest nemen zei ze.
Heb maar gezegd dat ik daar geen zin in heb en dus wel direct overstap naar een ander. Toen was ze stil![]()
Heb dr bedankt voor de info en opgehangen en bij Telfort een abo afgeslotenPrutsers!
Ze weten hun klanten wel te behoudenMaar konden ze voor jou alsnog iets regelen of moet je nu een ander telefoonnummer?
Nah kost alleen geldquote:Op woensdag 13 juli 2011 21:42 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Ik heb nu nog steeds geen smartphone.
Komt na de vakantie wel. Op vakantie heb ik er ook weinig aan.
Lolquote:Op woensdag 13 juli 2011 23:07 schreef Dark_Angelus het volgende:
En je hebt er zelfs eentje overgeslagen in de serie
150 euro ofzo toch? 40D prima body waarom niet?quote:Op woensdag 13 juli 2011 23:13 schreef Marc H het volgende:
Chanty: gefeli met de upgrade
Was ook mijn upgrade na de 10D. Ik gebruik mijn 30D ook nog wel eens. Als ik geen risico's wil nemen met de 7D.
Ik heb hier trouwens nog een 40D liggen, met (naar ik vermoed) een defecte sluiter. Zou het nog aan te raden zijn om daar een nieuwe sluiter in te zetten?
tnxquote:Op woensdag 13 juli 2011 23:13 schreef Marc H het volgende:
Chanty: gefeli met de upgrade
Was ook mijn upgrade na de 10D. Ik gebruik mijn 30D ook nog wel eens. Als ik geen risico's wil nemen met de 7D.
Ik heb hier trouwens nog een 40D liggen, met (naar ik vermoed) een defecte sluiter. Zou het nog aan te raden zijn om daar een nieuwe sluiter in te zetten?
Fijne vakantie, Merlijn!quote:Op woensdag 13 juli 2011 23:35 schreef Merlijn het volgende:
Ik kom nog even zwaaien voordat ik op vakantie ga. Zie jullie maandag weer!![]()
![]()
Wow... wat een werk, wat een apparatuur,.. wat een tijdsverspillingquote:
Moggel!quote:
Hoest met je muggenbulten? Jurk is wel gaverquote:
Wel gezorgd dat je pasfoto in orde is? Anders kan je er nog drie jaar op wachten, net als deze koning.quote:Op donderdag 14 juli 2011 12:10 schreef Isdatzo het volgende:
Pfff omdat dat kutgemeentehuis niet op normale tijden open is heb ik een spoedaanvraag moeten doen voor m'n nieuwe paspoort.
Ze waren zeker lekkerquote:Op donderdag 14 juli 2011 19:08 schreef Wiebeldak het volgende:
Lekker hoor.
Ik fietste net even rond hier in de buurt. Bij veel slootjes staat het water al tegen het voetpad aan. Als dit nog even doorgaat stroomt er veel over.
Nou, hier (rond Leiden) stormt het behoorlijk! Ik mis nu een auto die wat zwaarder is...quote:Op donderdag 14 juli 2011 19:46 schreef Timmos het volgende:
Hier regent het al sinds vannacht.. Gelukkig niet hard want dan zouden de problemen echt gigantisch geweest zijn hierzo.. Net zoals vorig jaar, voor diegene die de foto met water tot aan mijn knieën nog herinneren..
pics or it didn't happenquote:
Doe ik niet aan... Foei voor een nerd!quote:
Ik ook niet.quote:Op donderdag 14 juli 2011 21:22 schreef freud het volgende:
[..]
Doe ik niet aan... Foei voor een nerd!
quote:Op donderdag 14 juli 2011 21:23 schreef Puala het volgende:
Speciaal voor Freud: http://twitpic.com/5q4nq5
quote:Belastingdienst Limburg
Kantoor Roermond
Betaalbericht BPM
Geachte heer, mevrouw,
Met dit betaalbericht betaalt u het door u aangegeven bpm-bedrag door overschrijving via uw bank.
De Belastingdienst controleert dagelijks de ontvangen betalingen. Na ontvangst van uw betaling beoordeel ik de aangifte bpm. Als u te weinig bpm heeft aangegeven en betaald, ontvangt u te zijner tijd voor het verschil een naheffingsaanslag bpm. Er kan ook een boete worden opgelegd.
Hieronder staat het bpm-bedrag volgens uw aangifte en het betalingskenmerk. Het is noodzakelijk dat u dit kenmerk bij de betaling vermeldt.
Bedrag volgens uw aangifte: ¤
Betalingskenmerk:![]()
Betaalbericht heeft betrekking op motorrijtuig met identificatienummer: JYARN191000003774
Betaling moet plaatsvinden naar het rekeningnummer 64933 t.n.v. Belastingdienst / Douane,
Postbus 808, 7301 BB Apeldoorn, met vermelding van het betalingskenmerk.
Voor betalingen vanuit het buitenland IBAN; NL42INGB0000 064933 BIC; INGBNL2A
U kunt ook een spoedbetaling doen op rekeningnummer 361564 ten name van Belastingdienst/Douane, Postbus 808, 7301 BB Apeldoorn. Voor een spoedbetaling kan uw bank extra kosten in rekening brengen.
De Belastingdienst controleert dagelijks alle spoedbetalingen die voor 15.00 uur zijn bijgeschreven. Als het door u aangegeven bpm-bedrag niet evident onjuist is, geef ik direct na de ontvangst van dit bedrag het zgn fiscaal akkoord aan de RDW af.
Hoogachtend,
namens de inspecteur
Geen ondertekening, brief geheel geautomatiseerd aangemaakt
Belastingdienst Limburg / kantoor Roermond
Dit bericht is geautomatiseerd aangemaakt en daarom niet ondertekend.
U kunt hierop ook niet reageren. Hebt u nog vragen? Bel dan de BelastingTelefoon Auto: 0800-0749
------------------------------------------------------------------------
De Belastingdienst gebruikt e-mail niet voor de uitwisseling van
vertrouwelijke informatie met de burger of voor de bekendmaking
van beslissingen. De Belastingdienst hanteert conventies voor het
gebruik van e-mail. Deze zijn te vinden op www.belastingdienst.nl.
Zeker weten dat het geen originele Nigeriaan is?quote:Op donderdag 14 juli 2011 23:57 schreef Isdatzo het volgende:
Whut. Dit is nieuw.
E-mail van de belastingdienst.
[..]
Zover ik weet stuurt de belastingdienst nooit een e-mail tenzij dit in een brief is aangekondigd dat ze overstappen, maar moet niet op rekenen dat dit gaat gebeuren ivb persoonlijke gegevens. Enige wat je kan doen is even een belletje naar de belastingdienst doen en ze ook gelijk van deze mail op de hoogte houden.quote:Op donderdag 14 juli 2011 23:57 schreef Isdatzo het volgende:
Whut. Dit is nieuw.
[..]
Tof, welke?quote:Op vrijdag 15 juli 2011 12:07 schreef Doodkapje het volgende:
Whaaaaaa... mag 4 artiesten portretteren dit weekend
Cool!!quote:Op vrijdag 15 juli 2011 12:07 schreef Doodkapje het volgende:
Whaaaaaa... mag 4 artiesten portretteren dit weekend
quote:
Thanks!quote:
Voor mij was 't ook nieuw maar 't klopt allemaal wel. Het bpm-bedrag, het rekeningnummer, mijn framenummer. Ennn ik had m'n e-mailadres wel op dat formulier ingevuld.quote:Op vrijdag 15 juli 2011 10:28 schreef SpeedyGJ het volgende:
[..]
Zover ik weet stuurt de belastingdienst nooit een e-mail tenzij dit in een brief is aangekondigd dat ze overstappen, maar moet niet op rekenen dat dit gaat gebeuren ivb persoonlijke gegevens. Enige wat je kan doen is even een belletje naar de belastingdienst doen en ze ook gelijk van deze mail op de hoogte houden.
Voor de rest, een goeie morgen op deze nogal saaie ochtend
En als het om een monster-bedrag gaat kan je altijd een telefoontje plegen om het te verifiëren,...quote:Op vrijdag 15 juli 2011 13:34 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Voor mij was 't ook nieuw maar 't klopt allemaal wel. Het bpm-bedrag, het rekeningnummer, mijn framenummer. Ennn ik had m'n e-mailadres wel op dat formulier ingevuld.
Niet met de moterrr op vakantie?quote:Op vrijdag 15 juli 2011 19:50 schreef Isdatzo het volgende:
Dan regent het en woensdag ga ik op vakantie.. dus ik denk dat ik 'm iig tot ik weer terug ben wel heel houd.
Dat kan allemaal wel zo zijn maar tegenwoordig zijn ze behoorlijk slim die hackers, kijk hier wel mee uit, daarom was het indd handig om even tel te plegen, straks weten ze van niks.quote:Op vrijdag 15 juli 2011 14:48 schreef Isdatzo het volgende:
't Was best een groot bedrag maar ik vertrouw 't wel. 't Rekeningnummer is iig van de belastingdienst, als je daar iets op stort met verkeerd betalingskenmerk dan krijg je 't gewoon binnen een paar dagen weer terug.
Nu afwachten.
Nope, misschien nog een weekendje als ik terug ben oid. Afhankelijk van hoeveel tijd ik nog heb.quote:
* Isdatzo ook benieuwd is.quote:Op vrijdag 15 juli 2011 20:58 schreef Doodkapje het volgende:
Hey,... vraagje: Heeft er iemand ervaring met een Ray Flash (ringflits adapter)?
Ben benieuwd hoe ze aan m'n framenummer zijn gekomen dan. En het bedrag dat ik aan BPM moet betalen klopt gewoon met wat ik op 't formulier ingevuld heb. Verder lijkt het me vrij sterk dat ze controle hebben over het rekeningnummer van de douane / belastingdienstquote:Op vrijdag 15 juli 2011 21:17 schreef SpeedyGJ het volgende:
[..]
Dat kan allemaal wel zo zijn maar tegenwoordig zijn ze behoorlijk slim die hackers, kijk hier wel mee uit, daarom was het indd handig om even tel te plegen, straks weten ze van niks.
Belastingdienst en mail sturen? Geen goed plan, ik had het iig niet gepikt, voor het zelfde geld kwam die bij iemand anders.
Tja ik weet dat verder ook niet, het kan natuurlijk zijn dat het echt is maar je weet het nooit 100% zeker. Om zulke zaken ben ik meestal erg voorzichtig, ik weiger dan ook dat zulke dingen via de mail wordt gedaan.quote:Op vrijdag 15 juli 2011 21:24 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Ben benieuwd hoe ze aan m'n framenummer zijn gekomen dan. En het bedrag dat ik aan BPM moet betalen klopt gewoon met wat ik op 't formulier ingevuld heb. Verder lijkt het me vrij sterk dat ze controle hebben over het rekeningnummer van de douane / belastingdienst.
Ik vind 't wel prima, dan gaat 't iig sneller dan met de post. Met een beetje mazzel heb ik dan morgen m'n kentekenpapieren in huisquote:Op vrijdag 15 juli 2011 21:26 schreef SpeedyGJ het volgende:
[..]
Tja ik weet dat verder ook niet, het kan natuurlijk zijn dat het echt is maar je weet het nooit 100% zeker. Om zulke zaken ben ik meestal erg voorzichtig, ik weiger dan ook dat zulke dingen via de mail wordt gedaan.
Viel Spass!quote:Op vrijdag 15 juli 2011 21:28 schreef SP22 het volgende:
Zo.. powernap gehad.. Tijd voor een feestje!
Of met pech krijg je een brief dat je bent opgelichtquote:Op vrijdag 15 juli 2011 21:29 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Ik vind 't wel prima, dan gaat 't iig sneller dan met de post. Met een beetje mazzel heb ik dan morgen m'n kentekenpapieren in huis.
Dat wil ik morgen nog wel eens horen van jequote:
Youtoubeer m anders ff.quote:Op vrijdag 15 juli 2011 21:58 schreef Dark_Angelus het volgende:
Wie kan er goed matglasjes terug plaatsen?
Ja denk het ook niet maar goed morgen maar eens naar kijken als ik dat nu ga zitten doen ga ik me alleen maar zitten irriterenquote:Op vrijdag 15 juli 2011 21:59 schreef Isdatzo het volgende:
Jij straks?
Kan toch niet zo moeilijk zijn ehh.
Zeg dat.quote:
Ik krijg deze mailtjes wekelijks.quote:Op donderdag 14 juli 2011 23:57 schreef Isdatzo het volgende:
Whut. Dit is nieuw.
[..]
Ik ervaar een zelfde gevoel, heb uit verveling maar een tweede zak chips open getrokkenquote:Op zaterdag 16 juli 2011 00:24 schreef Xilantof het volgende:
Nog geen zin m'n bed in te duiken, maar god wat ben ik moe
Dat gaat mij niet lukken, heb veel gegeten vanavond en lekker wat gedronken. Dus dat is nu wel even genoeg.quote:Op zaterdag 16 juli 2011 00:24 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Ik ervaar een zelfde gevoel, heb uit verveling maar een tweede zak chips open getrokken
Ik had een matige maaltijd dus dan wilt zo'n zak wel even lekker indalen in de maag.quote:Op zaterdag 16 juli 2011 00:29 schreef Xilantof het volgende:
[..]
Dat gaat mij niet lukken, heb veel gegeten vanavond en lekker wat gedronken. Dus dat is nu wel even genoeg.
Internet en wat muziekjes vullen mijn tijd nu
Ok, 't ging íets moeizamer dan normaal..quote:
Leuke filmquote:Op zaterdag 16 juli 2011 12:58 schreef kanovinnie het volgende:
Ik ga vanavond naar de nieuwe transformers
Maar eerst zus even verhuizen.
Tijd geleden dat je hier was?quote:Op zaterdag 16 juli 2011 13:49 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Leuke filmMorgenavond HP 7.2 voor mij. Vanavond eerst wat gasten voederen. Cheesecake en dessert zijn klaar
Nee. Vond dit al genoeg in mijn uppie.quote:
Issie goed? Ik ga vanavond pas.quote:Op zaterdag 16 juli 2011 18:03 schreef Dark_Angelus het volgende:
Zo dat was Transformers, nu hoofdpijn.
Nah ik denk dat het iets te maken heeft dat mijn ogen nogal moeilijk zijn met cilinders und so. Normaal heb ik er niet zo'n last van maar heb nu echt pijn in mijn kop. Zal ongetwijfeld iets met het 3D te maken hebben.quote:Op zaterdag 16 juli 2011 18:03 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Issie goed? Ik ga vanavond pas.
Hoofdpijn van de 3D?
http://www.kinkfm.com/player/quote:Op zaterdag 16 juli 2011 18:04 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Nah ik denk dat het iets te maken heeft dat mijn ogen nogal moeilijk zijn met cilinders und so. Normaal heb ik er niet zo'n last van maar heb nu echt pijn in mijn kop. Zal ongetwijfeld iets met het 3D te maken hebben.
En dan?quote:Op zaterdag 16 juli 2011 18:06 schreef Wiebeldak het volgende:
[..]
http://www.kinkfm.com/player/
Volgende nummer
Jup, leuk bandje wel.quote:
Welke niet?quote:Op zaterdag 16 juli 2011 18:10 schreef Wiebeldak het volgende:
[..]
Die had jij toch op de foto gezet?
Jazeker, volgende maand reportage in de OORquote:Op zaterdag 16 juli 2011 18:10 schreef Wiebeldak het volgende:
[..]
Die had jij toch op de foto gezet?
Tof!quote:Op zaterdag 16 juli 2011 18:11 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Jazeker, volgende maand reportage in de OOR
Leef je uitquote:Op zaterdag 16 juli 2011 18:21 schreef kanovinnie het volgende:
Denk je dat je hem zo kan croppen dat hij op 1600x900 uitkomt? Dan kan ik 'm als achtergrond gebruiken
Denk ik, duurt lang voordat hij geladen is. Zit ik natuurlijk naar de bovenkant te kijkenquote:
Ik kom zo af en toe even binnen vallenquote:
Have fun! Ik ga vanavond. Voorlopig lig ik nu HP7.1 te kijken op de bankquote:
Sterktequote:Op zondag 17 juli 2011 10:36 schreef Merlijn het volgende:
Hmmm, half drie thuiskomen en om half zeven wakker gemaakt worden door dochterlief is geen goede combinatie voor goed humeur... Straks naar een verjaardag met heel veel kleine kinderen
Ahjoh, beetje in de blubber staan. Brrr.quote:Op zondag 17 juli 2011 11:35 schreef taxibabe het volgende:
Kutzooi.. sta ik net bij het tankstation om shag te halen, teringdruk met mensen die op weg zijn naar de Zwarte Cross.. Ik wil ooohooook!!!!
![]()
Leuk toch! Ik vind het echt jammer dat ik dit jaar geen accredatie kon krijgen vanuit fok.quote:Op zondag 17 juli 2011 11:37 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Ahjoh, beetje in de blubber staan. Brrr.
Ach ja niets aan te doen, heb je nog wat andere dingen lopen?quote:Op zondag 17 juli 2011 11:38 schreef taxibabe het volgende:
[..]
Leuk toch! Ik vind het echt jammer dat ik dit jaar geen accredatie kon krijgen vanuit fok.
Nope. Zoveel is hier niet in deze regio. Eerstvolgende is Huntenpop, maar ben bang dat ik dat financieel gezien moet laten schieten. T'is toch zeker een uur rijden.quote:Op zondag 17 juli 2011 11:40 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Ach ja niets aan te doen, heb je nog wat andere dingen lopen?
Ach uurtje rijden is toch wel te doen?quote:Op zondag 17 juli 2011 11:41 schreef taxibabe het volgende:
[..]
Nope. Zoveel is hier niet in deze regio. Eerstvolgende is Huntenpop, maar ben bang dat ik dat financieel gezien moet laten schieten. T'is toch zeker een uur rijden.
Da's kut. Reservebandje eronder proppen?quote:Op zondag 17 juli 2011 11:41 schreef Merlijn het volgende:
[ afbeelding ]
Yeuy. Mijn dag kan echt niet meer stuk. Hurting....when....stop.....does.....
De tijd is geen probleem, de kosten van de benzine wel.quote:Op zondag 17 juli 2011 11:43 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Ach uurtje rijden is toch wel te doen?
Ja thuiskomertje zit er op. Alleen kom ik er niet mee 'thuis'quote:Op zondag 17 juli 2011 11:44 schreef taxibabe het volgende:
[..]
Da's kut. Reservebandje eronder proppen?
Koop een lot, misschien dat je daarmee de ellende neutraliseert.quote:Op zondag 17 juli 2011 11:41 schreef Merlijn het volgende:
[ afbeelding ]
Yeuy. Mijn dag kan echt niet meer stuk. Hurting....when....stop.....does.....
Ja, da's kut. Doet me denken aan een aantal jaar terug. ff een kennisje in zuid-oost Duitsland ophalen (5 uur rijden), was daar ziek geworden.quote:Op zondag 17 juli 2011 11:52 schreef Merlijn het volgende:
[..]
Ja thuiskomertje zit er op. Alleen kom ik er niet mee 'thuis'( zit 250 km van huis momenteel ) . morgen maar even langs de kwikfit ofzo...
Ik vond de hoeveelheid detail in die film ook een beejte te. In sommige scenes draaide en schoof alles over een vlak van 8mx5x oid.quote:Op zondag 17 juli 2011 12:26 schreef kanovinnie het volgende:
Zo. Gister Transformers gezien. Slap verhaal (as expected), maar de actie was er niet minder om. Er zat zelfs een plottwist in die ik niet aan zag komen![]()
Daarna het welbekende "1 biertje drinken". Aangezien we een bob hadden zou het niet laat worden. 4 kroegen en alle soorten frisdrank later gingen we naar huis
Bak kwark, wat melk, 2 bananen, wat suiker/siroop een zoetje, en pureren maar.. Eiwittenquote:Op zondag 17 juli 2011 15:06 schreef freud het volgende:
[..]
Ik vond de hoeveelheid detail in die film ook een beejte te. In sommige scenes draaide en schoof alles over een vlak van 8mx5x oid.
Hier net gefitnessed. An had een of ander supplement gehaald om een shake van te maken. Gaat mijn hele huid tintelen! "Oh ja, is een bijwerking"
Nope, gewoon 3d. Maar serieus. Don't bother. 3D voegt bij deze film echt niets toequote:Op zondag 17 juli 2011 12:01 schreef Schanulleke het volgende:
[..]
Oeh, wil ik binnenkort ook. Ga je naar een IMAX?
Als je dat jezelf maar voor blijft houden komt 't allemaal goed ja.quote:Op zondag 17 juli 2011 16:55 schreef Timmos het volgende:
Ik lust wel kwark! Anders zou ik het helemaal niet eten
Join the club.quote:Op zondag 17 juli 2011 16:56 schreef kanovinnie het volgende:
Blergh. Beetje opzoek naar een huis, denk ik een leuk iets te vinden, superduur. Maar wel mooi
Wil je naar de tandarts of gipskamer?quote:Op zondag 17 juli 2011 16:57 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Als je dat jezelf maar voor blijft houden komt 't allemaal goed ja.
Wat jammer is, is dat een vriend van me in zijn 1tje net aan een appartementje kan betalen, terwijl 2 anderen die samenwonen een vrij groot huis hebben. Kwa inkomens ligt het aardig gelijk. Het verschil kwa huis tussen 100k en 150k is echt gigantisch.quote:
Dat kan ik je nu al vertellenquote:Op zondag 17 juli 2011 17:05 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Ik denk dat jij mij straks kan vertellen welke het minst onaangenaam is.
volle kwark is ranzig, net dikke slagroom. Magere kwarkquote:Op zondag 17 juli 2011 15:21 schreef Timmos het volgende:
[..]
Bak kwark, wat melk, 2 bananen, wat suiker/siroop een zoetje, en pureren maar.. Eiwitten
Oh vertelquote:Op zondag 17 juli 2011 17:53 schreef kanovinnie het volgende:
Oja Bart, ik had het gister nog over je vriendin
En roeiers zijn snel op hun pik getrapt kwam ik gister achter
Mijn zus was trots dat ze voor haar zaten, totdat ze scheef gingenquote:
Jep, was alsof ik niet aangelegde limo dronk, maar goed, was wel gezond of zoquote:
quote:Op zondag 17 juli 2011 19:03 schreef freud het volgende:
[..]
Jep, was alsof ik niet aangelegde limo dronk, maar goed, was wel gezond of zo. Ik ben niet meer zo'n jonge god als D_A die met zakken chips weg kan komen...
Ik kan er nog wel een paar missen!quote:Op zondag 17 juli 2011 19:45 schreef taxibabe het volgende:
Julllie mogen je kilootjes wel aan mij geven hoor.
Hoezo dat? Ik heb die denk ik nog wel over. Al ben ik dan wel heel erg lichtquote:Op zondag 17 juli 2011 20:01 schreef taxibabe het volgende:
[..]
Mooi! Ik heb iets van 8-10 kilo nodig!
Omdat ik veel te licht ben.quote:Op zondag 17 juli 2011 20:13 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Hoezo dat? Ik heb die denk ik nog wel over. Al ben ik dan wel heel erg licht
Nu dat haartje nogquote:Op zondag 17 juli 2011 20:07 schreef Dark_Angelus het volgende:
[ afbeelding ]
Da's nog schappelijk gelukt
Haartjes doen we laterquote:Op zondag 17 juli 2011 20:58 schreef freud het volgende:
[..]
Nu dat haartje nog
Ik heb een feestje gevonden waar ik een keer geweest _moet_ zijn...
Kom maar halen! Meer mag ook welquote:Op zondag 17 juli 2011 20:01 schreef taxibabe het volgende:
[..]
Mooi! Ik heb iets van 8-10 kilo nodig!
De "ik wil niet op de foto" foto's zijn toch vaak erg leuk ...quote:
En de spontane momenten!quote:Op maandag 18 juli 2011 09:12 schreef Merlijn het volgende:
[..]
De "ik wil niet op de foto" foto's zijn toch vaak erg leuk ...
quote:Op maandag 18 juli 2011 14:12 schreef Puala het volgende:
Dat zijn altijd de leuke verassingen als je thuis komt. Wij hadden dat 3 jaar geleden ook.
Het is nu echt Hollands hierquote:Op maandag 18 juli 2011 17:44 schreef problematiQue het volgende:
Daar heb ik eigenlijk wel weer zin in. Als ik zou moeten blijven was dat ook geen straf, maar een boterham met kaas, hmmm!
Dat zijn Dark_angelense hoeveelheden!quote:Op maandag 18 juli 2011 18:00 schreef problematiQue het volgende:
1500+ Foto's om te bewerken, dit gaat nog wel even duren.
[ afbeelding ]
Ik ook.quote:Op maandag 18 juli 2011 18:00 schreef problematiQue het volgende:
Donderdag zet ik voet op Schipholse bodem
Inderdaadquote:Op maandag 18 juli 2011 18:02 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Dat zijn Dark_angelense hoeveelheden!
[..]
Onverwacht, maar een mooi portret!quote:
Das ook wel een goeie ja!quote:
LOL!!!quote:Op maandag 18 juli 2011 20:53 schreef Schanulleke het volgende:
Dat lijkt me de larve van een zevenstippelig lieveheersbeestje
Wat is het probleem dan met bewolking? Wat voor camera heb je?quote:Op maandag 18 juli 2011 21:00 schreef Skippy_ball het volgende:
Gek genoeg weet ik nooit mooie foto's te maken als het bewolkt is..
Nog op een bepaalde foto?quote:
Das het gekke. Volgens mijn stats zijn er 180 op 1 foto (failing frank), maar dat zie je dan weer niet in het publieke dingetje.quote:
Werkt dat echt zo? Dan worden topics wel erg weinig bekeken...quote:Op maandag 18 juli 2011 22:53 schreef Timmos het volgende:
Telt ie misschien ook hotlinks? Je hebt de foto op FOK! geplaatst, dus elke keer als die pagina bekeken wordt heb je 1 view?
Nee, die worden nooit meegenomen in de stats.quote:Op maandag 18 juli 2011 22:53 schreef Timmos het volgende:
Telt ie misschien ook hotlinks? Je hebt de foto op FOK! geplaatst, dus elke keer als die pagina bekeken wordt heb je 1 view?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |