Zijn portretten die A4 in magazines komen dus ik heb er even werk aanquote:Op dinsdag 12 juli 2011 21:45 schreef Merlijn het volgende:
* dept met een doekje het bezwete voorhoofd van D_A *
Kom op, je kunt het!
Oh en ik heb nog zoveel liggenquote:Op dinsdag 12 juli 2011 21:47 schreef Wiebeldak het volgende:
[..]
Ja wanneer niet.Als je 60 gig schiet in 3 dagen tijd
Ik vind 40 foto's vaak al vervelend. Vooral als ik dan 5 bijna dezelfde heb waaruit ik niet kan kiezen.quote:
Hmm, dat heb ik dan weer iets minder. Maar komt met name omdat ik natuurlijk ook veel schiet waar ik echt heel selectief te werk ga en reuze veel ook gewoon weg kieper.quote:Op dinsdag 12 juli 2011 21:55 schreef Wiebeldak het volgende:
[..]
Ik vind 40 foto's vaak al vervelend. Vooral als ik dan 5 bijna dezelfde heb waaruit ik niet kan kiezen.
Nomnomnom. Meer lenzen voor Wiebel!quote:Op dinsdag 12 juli 2011 22:30 schreef Wiebeldak het volgende:
Ik heb een eerste bericht verstuurd op relatieplanetHaar beroep is alleen wat hoog gegrepen denk ik:
operatie assistent en fotograaf.
Maar fotograaf ook nog eens
Instrumentjes aangeven enzo?quote:Op dinsdag 12 juli 2011 22:32 schreef Isdatzo het volgende:
Da's volgens mij gewoon HBO hoor en nothing special really.
"Steeksleutel 13"quote:
Kom op zeg. Je bent fotograaf! Dat kan echt beterrrr! Ook al zijn het even snelle tussendoor foto's. Die 2e is leuk maar het achterwiel staat er niet helemaal op.quote:Op dinsdag 12 juli 2011 22:42 schreef Isdatzo het volgende:
Omdat ik 't niet laten kan.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Met die Leo's eronder klinkt het een stuk beter. Ben alleen bang dat ik nu niet meer aan de Euro IV emissiestandaard voldoe. Zeker niet omdat ik het katalysatorstuk ook vervangen heb
.
Dan nog niet te spreken over de overbelichting en de trap linksquote:Op dinsdag 12 juli 2011 22:47 schreef Wiebeldak het volgende:
[..]
Kom op zeg. Je bent fotograaf! Dat kan echt beterrrr! Ook al zijn het even snelle tussendoor foto's. Die 2e is leuk maar het achterwiel staat er niet helemaal op.
Wel een fijne motor
/Care! Je weet niet half hoe lui ik ben.quote:Op dinsdag 12 juli 2011 22:47 schreef Wiebeldak het volgende:
[..]
Kom op zeg. Je bent fotograaf! Dat kan echt beterrrr! Ook al zijn het even snelle tussendoor foto's. Die 2e is leuk maar het achterwiel staat er niet helemaal op.
Wel een fijne motor
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |