Ja, anders onderken je zelf niet dat je labiel bent en denk je dat dat normale gebruiken zijn... een labiel persoon mag best wel onderkennen dat die af en toe uitschieters heeft, en excuses aanbieden.quote:Op woensdag 13 juli 2011 13:51 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Dus ze mag best labiel zijn, maar het moet haar nog wel even verteld worden dat het niet normaal is? En dat ze eigenlijk een aansteller is?
You've lost me.
Je kent me?quote:Op dinsdag 12 juli 2011 21:33 schreef kingtoppie het volgende:
Ik denk dat ze je gewoon een kutwijf vindt, als je het zo graag wilt weten: vraag aan die mannelijke lekkere sexy hunk collega van je of hij het even voor je wilt testen.
Misschien is ze gefrustreerd en is ze ongelukkig met haar leven en werk, een tikje op de schouder is niets om je druk over te maken. Als je mij zo benaderd had had je een dikke knuffel gekregen hoor! LOLquote:Op dinsdag 12 juli 2011 20:18 schreef tuintegel het volgende:
[..]
ze reageerde anders behoorlijk agressief , maar dat vond ik zo overdreven om er bij te vermelden .
klopt en ik ben een oude bouwvakker die er eens lekker aan wilde zittenquote:Op maandag 18 juli 2011 09:54 schreef Ferrari_Tape het volgende:
De collega in kwestie is waarschijnlijk een lekker wijf? Logisch dat die chick baalt als ze voor de zoveelste keer 'onschuldig' wordt aangeraakt.
Dan moeten ze niet in de weg gaan staan, daar hebben die antiaanraakautisten altijd een handje van.quote:Op dinsdag 12 juli 2011 20:13 schreef tuintegel het volgende:
Ik tikte haar op haar schouder en zei : Hoi alles goed , mag ik er even langs? Waarop zei zij : Als je me maar niet meer aanraakt, daar hou ik niet van .
Zijn er meer mensen die dat ook hebben en waarom?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |