Dat is net zoiets als 6 euro betalen voor het van het online inchecken bij ryanair.quote:Op dinsdag 12 juli 2011 19:53 schreef Ssserpente het volgende:
[..]
Precies. Het zou gratis moeten zijn om het te stimuleren omdat je papier uitspaart.
Ja, en dan niet nep gratis zodat je meer koopt. Mijn moeder en schoonmoeder trappen er altijd in.quote:Op dinsdag 12 juli 2011 20:08 schreef RockabeIIa het volgende:
Alles moet gratis!
Net boodschappen gedaan à ¤104,36
Ja, ging een aflevering van een soort van Jambersachtig programma niet over een Belg die dat ook deed. En écht miljoen dingen voor elkaar had gekregen?quote:Op dinsdag 12 juli 2011 20:21 schreef Books het volgende:
Nou ik zag een herhaling net op TLC Extreme Couponing of iets dergelijks. Daar doen ze soms gratis boodschappen met allerlei kortingsbonnen. Hier ook best welkom maar wij hebben dat systeem in Nederland niet.
ja dat mis ik hier ook wel, je kan dan hooguit stickers plakken zoals bij de hema of appiequote:Op dinsdag 12 juli 2011 20:21 schreef Books het volgende:
Nou ik zag een herhaling net op TLC Extreme Couponing of iets dergelijks. Daar doen ze soms gratis boodschappen met allerlei kortingsbonnen. Hier ook best welkom maar wij hebben dat systeem in Nederland niet.
Dat is wel lekker boodschappen doen, maar je hele kelder vol hebben staan is doorslaan.. Een voorraad hebben is best handig, maar dat hoeft niet extremen vormen te hebbenquote:Op dinsdag 12 juli 2011 20:29 schreef Books het volgende:
Die ken ik niet dit was in Amerika voor 684 dollar aan boodschappen maar 2.94 dollar afrekenen omdat de rest aan kortingsbonnen werd ingeleverd. Hij had ook iets van 50.000 artikelen opgeslagen onder in zijn kelder. Beetje doorgeslagen is het natuurlijk wel maar goed het was niet voor niets extreem.
dat kan ik ook wel!quote:Op dinsdag 12 juli 2011 20:58 schreef Ticootje het volgende:
Boodschappen voor de hele week voor 60 eu? Damn. Dat wil ik ook.
Pff dat is wel heel veel....quote:Op dinsdag 12 juli 2011 21:08 schreef debuurvrouw het volgende:
ik zit er minstens 100 euro boven. soms wat minder, soms wat meer. inclusief shampoo, wasmiddel en al dat soort. kattenvoer enzo.
Mijn man heeft ooit bij een tankstation een cd top 100 foute campingmuziek gekocht echt te lachwekkendquote:Op dinsdag 12 juli 2011 21:20 schreef Kleurdoos het volgende:
ik heb opeens zin om te bingoén op de camping
quote:Op dinsdag 12 juli 2011 21:25 schreef Kleurdoos het volgende:
ja zanger rinus is kickass, maar oud nieuws
meet the stoopjes
briljantquote:Op dinsdag 12 juli 2011 21:23 schreef livelink het volgende:
Heb je Rinus al geluisterd, Kleurdoos?
Alhoewel, dat is misschien net niet meer leuk, hoewel ik nog wel vreselijk gelachen heb.
De nieuwe van Zanger Rinus
Af en toe moet mijn gevoel voor humor even gevoed met dit soort zaken
quote:Op dinsdag 12 juli 2011 21:23 schreef livelink het volgende:
Heb je Rinus al geluisterd, Kleurdoos?
Alhoewel, dat is misschien net niet meer leuk, hoewel ik nog wel vreselijk gelachen heb.
De nieuwe van Zanger Rinus
Af en toe moet mijn gevoel voor humor even gevoed met dit soort zaken
OMFG meer woorden heb ik er niet voorquote:Op dinsdag 12 juli 2011 22:08 schreef RockabeIIa het volgende:
dat je je dochter dude noemt is nog daaraan toe...
[ afbeelding ]
eie eie eie
quote:Op woensdag 13 juli 2011 09:33 schreef Sorbootje het volgende:
Maar goedemorgen dus. Ik ga even poepen denk ik.
quote:Op woensdag 13 juli 2011 09:33 schreef Sorbootje het volgende:
Hè wat jammer dat ik hier geen geluid heb zeg...
Of te weinig, dat ik dan denk 'ach laat ook maar zitten'quote:Op woensdag 13 juli 2011 10:57 schreef trui het volgende:
online is ook goed te doen ja.maar er gaat al snel teveel in mijn mandje...
ja, zeker vooral op berichtenquote:Op woensdag 13 juli 2011 11:24 schreef Ssserpente het volgende:
Mogge!
Mef, wat een rotbericht! Waaraan is ie overleden?
Ik ben telefonische acquisitie aan het plegen. Blegh!
Ja, dat is ook zo. Maar ik bestel meestal wel meer en gaat er wat retour...quote:Op woensdag 13 juli 2011 10:57 schreef trui het volgende:
Haha herkenbaar..quote:Op woensdag 13 juli 2011 10:57 schreef trui het volgende:
Die advertenties knip ik uit de krant, dan knip ik de regel regel 'tel. acq wordt niet op prijs gesteld' eraf en dan leg ik m bij mn collega op zn bureau.quote:Op woensdag 13 juli 2011 11:33 schreef Kleurdoos het volgende:
[..]
ja, zeker vooral op berichten
telefonische acquisitie wordt niet gewaardeerddat moest ik vorige week
juist dat doet mijn collega dus bij mij..hij werkt er langer, dus ik heb t probleem.. toch pikken ze meer van mij want hij heeft een buitenlands accentquote:Op woensdag 13 juli 2011 11:42 schreef Ssserpente het volgende:
[..]
Die advertenties knip ik uit de krant, dan knip ik de regel regel 'tel. acq wordt niet op prijs gesteld' eraf en dan leg ik m bij mn collega op zn bureau.
oh hahahahah! zij zou eigenlijk Magnieta moeten heten. ik lach me echt een breuk, loopt er ineens iemand met een kruiwagen door het beeld. En dat ze met haar naaldhakken helemaal in het zand weggezakt staat.quote:
Mn ogen! mn oren!! Wat een marteling zeg.quote:Op woensdag 13 juli 2011 12:37 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
oh hahahahah! zij zou eigenlijk Magnieta moeten heten. ik lach me echt een breuk, loopt er ineens iemand met een kruiwagen door het beeld. En dat ze met haar naaldhakken helemaal in het zand weggezakt staat.![]()
![]()
![]()
verder kijken heb ik niet aangedurft.
Die stem ook!quote:Op woensdag 13 juli 2011 12:37 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
oh hahahahah! zij zou eigenlijk Magnieta moeten heten. ik lach me echt een breuk, loopt er ineens iemand met een kruiwagen door het beeld. En dat ze met haar naaldhakken helemaal in het zand weggezakt staat.![]()
![]()
![]()
Ok, jouw reactie bracht me zover dat ik ging kijken!quote:Op woensdag 13 juli 2011 12:37 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
![]()
![]()
Die vleeskroket als mondharmonica!quote:
Ik heb dus ook maar eens geklikt. De reactie van Thomas: Bah! Niet! Niet! Uit! Bah bah bah.quote:Op woensdag 13 juli 2011 13:18 schreef PM-girl het volgende:
[..]
Ok, jouw reactie bracht me zover dat ik ging kijken!![]()
![]()
je kan zeggen wat je wilt, maar ze streeft wel dr droom na. Gaat naar het park, neemt daar een videoclip op en zet hem op youtube.quote:
en dat je het geluid hoort van een Kazoo!quote:Op woensdag 13 juli 2011 13:38 schreef Spuuglokje het volgende:
[..]
Die vleeskroket als mondharmonica!Priceless! En dan die bejaarde vrouw die met 2 tegelijk zit te zwaaien. Vreselijk!
![]()
![]()
mooi hequote:Op woensdag 13 juli 2011 14:58 schreef amaranta het volgende:
Als je goed luistert, hoor je haar ook spelfouten zingen
Bijvoorbeeld bij minuut 2 zegt ze: je lachte tegen mijn
lekker ook een beetje pro borstvoeding dusquote:Op woensdag 13 juli 2011 15:00 schreef Kleurdoos het volgende:
en even semi romantisch naast die lekkende tiet van t standbeeld poseren
Is leuk voor het plaatje...quote:Op woensdag 13 juli 2011 15:19 schreef Saffier het volgende:
Vreselijk die tattoo. En wáárom toch met je spijkerbroek in het zwembad gaan staan??
ik vermoed dat het niet eens een echte is op zn buik, kan er niks over vinden namelijk.quote:Op woensdag 13 juli 2011 15:52 schreef RockabeIIa het volgende:
Als je dan tattoos doet, doe ze dan flink groot en niet van die poezieplaatjesdingen. Maaaaaaaar misschien issie nog niet klaar.
Ik kan ook niet tegen zulke nepfoto's.
Fijn!quote:Op woensdag 13 juli 2011 15:45 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Is leuk voor het plaatje...
Ik heb net ook Manita even bekeken.. jeetje.![]()
Ik heb het na 1,5 minuut wel afgezet...
Zal ik ook even Rinus en Romana kijken?? Twijfel..
Gesprek op school ging goed... Twan gaat naar de vakantie naar de plusklas. Zij vonden dat hij daar helemaal aan toe was en goed voor hem zou zijn. Twan zelf was ook erg blij en opgelucht. Hij was serieus zenuwachtig...
I feel your painquote:
OMG OMG!!quote:Op woensdag 13 juli 2011 16:23 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
In Texas is een baby van 7,3 kilo geborenPuck weegt nu met 5 maanden pas 7,2kg.
Naam JaMichaelen het gewicht komt door zwangerschapsdiabetes van zijn moeder waarschijnlijk. Gelukkig voor de moeder is hij met een keizersnede gehaald.
[ afbeelding ]
QFTquote:
Wel maar ze hadden de baby twee kilo lichter geschat! En dan nog is het flink maar toen zijn ze gaan halen denk ik. Stond niet bij welk termijn de baby was ook.quote:Op woensdag 13 juli 2011 21:00 schreef ferrari_rood het volgende:
7,2kg jeetje wat een gewicht. Maar dat ze niet eerder door hebben gehad dat die moeder zwangerschapsdiabetes had.
Niemand 'mag' dat want het staat stom en is heel erg fout. Bovendien schrijft ze in dezelfde post ook een keer wél mijn ipv me dus het kan wel..quote:Op woensdag 13 juli 2011 21:08 schreef Spuuglokje het volgende:
[..]
Jessie mag dat, want dat hoort bij haar.![]()
(Maar verder niemand anders!)
Ja, dan ga ik zowiezo ook gewoon verkeerd schrijven.quote:Op woensdag 13 juli 2011 21:09 schreef Kleurdoos het volgende:
voor iedereen uitzonderingen maken, ga ik op alles eindigen met dt.
goedt?
Nee, dat wordt teveel, je gebruikt ook al geen hoofdletters...quote:Op woensdag 13 juli 2011 21:09 schreef Kleurdoos het volgende:
voor iedereen uitzonderingen maken, ga ik op alles eindigen met dt.
goedt?
NOU DAN GA IK DAT SPECIAAL VOOR JOU DOEN GRIJSquote:Op woensdag 13 juli 2011 21:15 schreef Grijs het volgende:
[..]
Nee, dat wordt teveel, je gebruikt ook al geen hoofdletters...
Jij kent haar niet, dus jij weet niet dat dat zo hoort bij haar. Dus.quote:Op woensdag 13 juli 2011 21:13 schreef Vanyel het volgende:
[..]
Niemand 'mag' dat want het staat stom en is heel erg fout. Bovendien schrijft ze in dezelfde post ook een keer wél mijn ipv me dus het kan wel..
waar om heb je dan een vraag teken ge zet dat is ook o ver ma tig in ter pun ctie ge bruikquote:Op woensdag 13 juli 2011 21:17 schreef Kleurdoos het volgende:
[..]
NOU DAN GA IK DAT SPECIAAL VOOR JOU DOEN GRIJS
JE GEEFT NAMELIJK NIET AAN WANNEER IK DIE DAN PERSE MOET GEBRUIKEN
EN ZAG JE DAT? GEEN INTERPUNCTIE EN OOK GEEN STREEPPIE OP DE E
het is per se.quote:Op woensdag 13 juli 2011 21:17 schreef Kleurdoos het volgende:
[..]
NOU DAN GA IK DAT SPECIAAL VOOR JOU DOEN GRIJS
JE GEEFT NAMELIJK NIET AAN WANNEER IK DIE DAN PERSE MOET GEBRUIKEN
EN ZAG JE DAT? GEEN INTERPUNCTIE EN OOK GEEN STREEPPIE OP DE E
NEE PERSE IS WAT MANIETA DOET TIJDENS HAAR BEVALLINGKquote:Op woensdag 13 juli 2011 21:19 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
het is per se.
leerde ik een poos geleden toen het ook hierover ging![]()
per se da doe je als ju gaat baruhquote:Op woensdag 13 juli 2011 21:19 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
het is per se.
leerde ik een poos geleden toen het ook hierover ging![]()
quote:Op woensdag 13 juli 2011 21:20 schreef Kleurdoos het volgende:
[..]
NEE PERSE IS WAT MANIETA DOET TIJDENS HAAR BEVALLINGK
IK HEB OOK ZO'N HEKEL AAN MENSEN DIE OVERAL SPATIES GEBRUIKEN.quote:Op woensdag 13 juli 2011 21:18 schreef amaranta het volgende:
[..]
waar om heb je dan een vraag teken ge zet dat is ook o ver ma tig in ter pun ctie ge bruik
ik ben ook voor de extra wit ruimte en extra spa tie ge bruik
hoebedoelutweewoordenmakenvaneenwoordkunjedattoelichtenmeteenvoorbeeldquote:Op woensdag 13 juli 2011 21:21 schreef Kleurdoos het volgende:
[..]
IK HEB OOK ZO'N HEKEL AAN MENSEN DIE OVERAL SPATIES GEBRUIKEN.
2 WOORDEN MAKEN VAN 1 WOORD
maGnietaquote:Op woensdag 13 juli 2011 21:20 schreef Kleurdoos het volgende:
[..]
NEE PERSE IS WAT MANIETA DOET TIJDENS HAAR BEVALLINGK
KLEUR DOOS< IK VIND HET NIET LEUK DAT JE ZO DOET!quote:Op woensdag 13 juli 2011 21:22 schreef amaranta het volgende:
[..]
hoebedoelutweewoordenmakenvaneenwoordkunjedattoelichtenmeteenvoorbeeld
zijn we nog vriendjes als ik er mee (ermee) stop danquote:Op woensdag 13 juli 2011 21:32 schreef Kleurdoos het volgende:
[..]
KLEUR DOOS< IK VIND HET NIET LEUK DAT JE ZO DOET!
bitterend heeft er nogal een handje van
Wat zij zegtquote:Op woensdag 13 juli 2011 21:18 schreef Spuuglokje het volgende:
[..]
Jij kent haar niet, dus jij weet niet dat dat zo hoort bij haar. Dus.
Omdat mooier door het jaar heenquote:Op woensdag 13 juli 2011 22:13 schreef trui het volgende:
da's het nadeel van een afneembare trekhaak... waarom zou je dat trouwens willen, dat ie afneembaar is? (behalve om de mensen op de camping aan 't denken te zetten over hoe je in hemelsnaam die caravan meegenomen hebt?)
Wat een ophef hequote:Op woensdag 13 juli 2011 22:38 schreef easy-going het volgende:
Zie je wel dat die rellen hier altijd door jessie kwamen!!
Jaren geen rel, ze post weer mee en het gaat ineens weer los hier
Haaai jessie
Hier ben ik hoor, later dan je dacht misschien. Maar sorry deze kamper heeft een ontzettende hekel aan het Nederlandse lied. Je doet mij er totaal geen plezier mee, met slechts een enkele uitzondering zoals De Dijk. Ga nooit naar de bingo, camping heb ik voor het laatst gezien toen ik een jaar of 16 was. Helaas ben geen stero type kamper.quote:Op dinsdag 12 juli 2011 22:20 schreef Kleurdoos het volgende:
ik was eigenlijk aan t wachten op fajah lobi,
maar dan ga ik wel ET kijken
quote:Op donderdag 14 juli 2011 09:13 schreef Faja-Lobi het volgende:
[..]
Hier ben ik hoor, later dan je dacht misschien. Maar sorry deze kamper heeft een ontzettende hekel aan het Nederlandse lied. Je doet mij er totaal geen plezier mee, met slechts een enkele uitzondering zoals De Dijk. Ga nooit naar de bingo, camping heb ik voor het laatst gezien toen ik een jaar of 16 was. Helaas ben geen stero type kamper.
heeeeeeeeeeeel ver van jou vandaan aan de andere kant van het land. ik zit boven (of was het nou onderquote:Op donderdag 14 juli 2011 10:52 schreef simmu het volgende:
kom je hier een bakkie doengeen idee waar je woont hoor, maar wij hebben na 2 dagen schoonmoeders een lekkere luie uitrustdag, dus u is welkom hoor!
Ik doe met je mee. Ben me psychisch aan het voorbereiden op de volgende lading boekhouding. Buiten plenst het, dus klanten zal ik vandaag wrs. niet zien. Net de meiden gesproken die zitten heerlijk met F. op de camping. En het is daar in elk geval niet zo slecht als hier.quote:Op donderdag 14 juli 2011 10:55 schreef Faja-Lobi het volgende:
ik zou kantoor ook wel even willen ontsnappen, zit me stierlijk te vervelen en moet nog tot 4 uur vanmiddag.
t is net of ze zaandijk op een hoop geveegd hebben.quote:Op donderdag 14 juli 2011 11:03 schreef Faja-Lobi het volgende:
dat is inderdaad spuug lelijk. Ik las gisteren bij de chirurg een blad waarin allerlei hotels met bruidsuites stonden en een hotel sprong er echt zo uit voor mij
http://www.haagschesuites.nl/
quote:Op donderdag 14 juli 2011 11:19 schreef amaranta het volgende:
ik wil ook gaan shoppen. Misschien toch wel handig om een soort van 'gesloten' schoen te kopen. Slippertjes is het nu echt te koud voor
meen je dat? ik heb eigenlijk pas vandaag dichte schoenen aangedaan omdat ik vanochtend ergens representatief moest verschijnen, maar bah, wat voelt dat vies warmquote:Op donderdag 14 juli 2011 11:19 schreef amaranta het volgende:
ik wil ook gaan shoppen. Misschien toch wel handig om een soort van 'gesloten' schoen te kopen. Slippertjes is het nu echt te koud voor
Kun jij daar echt op wandelen?quote:Op donderdag 14 juli 2011 12:13 schreef freecell het volgende:
Ik heb laatst ontzettend coole schoenen gekocht voor echt wandelen
[ afbeelding ]
oeh!
Ow en mijn beugelspalkje knapte er net weer achterweg
GROM
Hoe oud ben jij?quote:Op donderdag 14 juli 2011 12:20 schreef lady-wrb het volgende:
zou dat de generatiekloof zijn? ik zou dr niet in gevonden willen worden
maar als jij er blij mee bent is het toch fantastisch? veel plezier bij het wandelen
Nee, ik denk dat dat toch echt een smaakverschil is en het niks met een generatiekloof te maken heeftquote:Op donderdag 14 juli 2011 12:20 schreef lady-wrb het volgende:
maar als jij er blij mee bent is het toch fantastisch? veel plezier bij het wandelen
Wtf?quote:Op donderdag 14 juli 2011 12:23 schreef Raissa het volgende:
[..]
Nee, ik denk dat dat toch echt een smaakverschil is en het niks met een generatiekloof te maken heeftIk ben een jonge OUDer en ik deel je mening
... Shift+R improves the quality of this image. CTRL+F5 reloads the whole page.
als ik me hip voel (zo eens per 2 jaarquote:Op donderdag 14 juli 2011 12:26 schreef lady-wrb het volgende:
[..]
ja hehe, die heb ik ook, maar wel zwarte en geen uitbundig gebloemde
Ik wil uberhaupt niet dood gevonden worden voorlopigquote:Op donderdag 14 juli 2011 12:20 schreef lady-wrb het volgende:
waar zeg ik dood?quote:Op donderdag 14 juli 2011 12:31 schreef freecell het volgende:
[..]
Ik wil uberhaupt niet dood gevonden worden voorlopig
Je zegt het nietquote:
nou ja, gewoon een schoen, is dat zo raar?quote:Op donderdag 14 juli 2011 11:32 schreef lady-wrb het volgende:
[..]
meen je dat? ik heb eigenlijk pas vandaag dichte schoenen aangedaan omdat ik vanochtend ergens representatief moest verschijnen, maar bah, wat voelt dat vies warm
doe mij maar mijn birkenstocks. heerlijk, ik hou van koude voeten
ik vind 'm wel geinig!quote:Op donderdag 14 juli 2011 10:59 schreef lady-wrb het volgende:
moet je eens googlen op zaans huisjeshotel
HET toppunt van wansmaak
dat staat hier gewoon naast elkaar.
[ afbeelding ]
Je woont in een outletcentrum! maar op zich vind ik het niet oerlelijk.quote:Op donderdag 14 juli 2011 13:09 schreef mefke79 het volgende:
ik vind dat hotel eigenlijk ook wel wat hebben. Dus ik vreesch dat ik bij de 'ik vind het grappig' club hoor. Maar goed, ik woon ook in de wijk die dezelfde reacties oproept: je vindt het of niets of heel gaaf. Voor de beeldvorming:
[ afbeelding ]
eensquote:Op donderdag 14 juli 2011 13:24 schreef debuurvrouw het volgende:
ik vind van die dertien in een dozijn premie C woningen echt erg lelijk. of boerderettes. echt een pláág.
haha, daar heeft het wel iets weg van ja...quote:Op donderdag 14 juli 2011 13:13 schreef chacama het volgende:
[..]
Je woont in een outletcentrum! maar op zich vind ik het niet oerlelijk.
dan is het toch ook geen grachtenpand hahaquote:Op donderdag 14 juli 2011 13:26 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
eensEn ik hou ook niet van hypermodern eigenlijk. In de nieuwe wijk waar vuurwerkramp is geweest, staan heel veel mooie maar ook heel veel moderne huizen. Ook grachtenpanden maar dan heel strak. Niet mijn idee van een grachtenpand. Staan ook niet aan een gracht.
Moet je toch een keertje gaan kijken hoe het nu is. Het is onherkenbaar veranderd.quote:Op donderdag 14 juli 2011 13:28 schreef mefke79 het volgende:
ik hou dus wel van echt heeeeeeel strak en modern. Maarja, meestal niet te betalen.
O Roombeek, de laatste keer dat ik daar was lag alles plat...
Nee dat is ook mijn gedachtequote:Op donderdag 14 juli 2011 13:28 schreef amaranta het volgende:
[..]
dan is het toch ook geen grachtenpand haha
Alle vier de foto's? Ik vind ze dus echt niet mooi... en als ik in de wijk fiets, vallen ze ook echt op. Deze vind ik wel redelijk okay:quote:
Ik hou wel erg van moderne huizen. Maar dan het liefst gebasseerd op oude huizen. Zoals het duitse paviljoen van de wereldtentoonstelling in Barcelona. Of de huizen van Frank Loyd Wright.quote:Op donderdag 14 juli 2011 13:26 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
eensEn ik hou ook niet van hypermodern eigenlijk. In de nieuwe wijk waar vuurwerkramp is geweest, staan heel veel mooie maar ook heel veel moderne huizen. Ook grachtenpanden maar dan heel strak. Niet mijn idee van een grachtenpand. Staan ook niet aan een gracht.
Oh ja, gruwelijk, van die wannabe boerderijen.quote:Op donderdag 14 juli 2011 13:38 schreef debuurvrouw het volgende:
Een boerderette is een nieuw huis in de stijl van een oude boerderij. ze hebben vaak een "ponnie" dat het dak zo een klein stukje over de voorgevel komt? vaak in een gele steen, al dan niet met rieten dak. En dan middenin een woonwijk
Sleehak?quote:Op donderdag 14 juli 2011 13:35 schreef Sjeen het volgende:
Wat zijn boerderettes?
Ik moet wil ook nog nieuwe schoenen. Iets tussen plat en 9cm hak in, waarop ik ook als het warm is gewoon prettig kan lopen en wat nog enigszins elegant is onder een rokje/jurkje... anyone?
Dan loopt mijn vriend niet meer naast mequote:
Zo is de wijk ook gebouwd. Veel traditionele huizen met bogen enz. en daartussen allerlei moderne huizen... ik vind het niet echt passen, maar het is in ieder geval niet standaard allemaal.quote:Op donderdag 14 juli 2011 13:39 schreef mefke79 het volgende:
Diaan ik vind ze allemaal mooi ja. Wat ik dan jammer vind is op foto twee dat redelijk traditionele huis met bogen ernaast. Dat past daar niet.
Dat is ook meteen mijn commentaar op Meerhoven/Eindhoven. Daar staan heel mooie huizen naast heel lelijke. En dan onder de aanvliegroute van Eindhoven Airport.
Amaranta, ik wil hier ook niet dood gevonden worden als je het niet erg vindt![]()
Uhuh... Maar het staat ook al 35 maanden te koop. En ik denk dat er in die tijd echt bijzonder weinig aan de tuin gedaan is.quote:Op donderdag 14 juli 2011 13:43 schreef mefke79 het volgende:
Be, je moet iig even de tuin aanpakken bij dat huis...
Ik heb nu deze in het zwart, geweldige schoenenquote:Op donderdag 14 juli 2011 13:40 schreef mefke79 het volgende:
Sjeen, hakken kopen met een fatsoenlijk voetbed, dan kan je ook op 9 cm goed lopen. En geen naaldhakken.
ik hou ook van gabor. ik heb deze vandaag aan.quote:Op donderdag 14 juli 2011 13:45 schreef amaranta het volgende:
Ik heb deze van gabor. Lopen als wolkjes
Ik ga nog liever in Helmond wonen dan in Meerhovenquote:Op donderdag 14 juli 2011 13:51 schreef mefke79 het volgende:
En als dit huis nou in Helmond zou staan, dan was ik ook voor. Maar nu niet. Eindhoven en dan voor ons aan de foute kant.
Lief schoentje.quote:Op donderdag 14 juli 2011 13:53 schreef trui het volgende:
[..]
ik hou ook van gabor. ik heb deze vandaag aan.
oh weet je dat wij ooit BIJNA een huis aan diezelfde straat gekocht hadden!quote:Op donderdag 14 juli 2011 13:41 schreef Brighteyes het volgende:
Momenteel ben ik smoorverliefd op deze: http://funda.nl/4211838
Er staat alleen een mega-studentenhuis naast, met uitkijk op de tuin...Beetje erg jammer...
De achterkant, waar je zgn kan parkeren, is een beetje een gare griebus met een halfvergane boot van whoever etc. etc. Beetje niemandsland.
zie je nou wel, zo erg is Helmond nietquote:Op donderdag 14 juli 2011 13:54 schreef amaranta het volgende:
[..]
Ik ga nog liever in Helmond wonen dan in Meerhoven
quote:Op donderdag 14 juli 2011 13:59 schreef mefke79 het volgende:
[..]
zie je nou wel, zo erg is Helmond niet
o, maar dat is zo verholpenquote:Op donderdag 14 juli 2011 13:26 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 14 juli 2011 14:03 schreef lady-wrb het volgende:
[..]
o, maar dat is zo verholpen
doen ze hier in zaandam ook. daar hadden ze een gracht, gooiden 'm dicht en noemden het gedempte gracht. en je raadt het al: binnenkort graven ze hem weer op, die gracht
kwam 'm net tegen trui, thanks!quote:
haha in schiedam gaat dat absoluut niet lukken.quote:Op donderdag 14 juli 2011 14:04 schreef mefke79 het volgende:
Lady, grachten opengraven is hip volgens mij. Hebben ze in Breda laatst ook gedaan.
je moet je ambtenaren toch bezighouden? ze hebben nu een nieuw stadskantoor voor ze gebouwd, (ook al zo'n gedrocht) en nu mogen ze de rest van de stad volgooien met lelijksquote:Op donderdag 14 juli 2011 14:05 schreef Diaan73 het volgende:
[..]daar waar deze huizen staan, stond vroeger een wijk en is nu een busbaan. Ik verwacht niet dat ze daar nog een gracht van gaan maken. Maar wat dat toch is met het dichtgooien en weer openen van die grachten?
In Almelo gaan ze het kanaal doortrekken tot in het centrum...
Zo jammer dat er zulke lelijke dingen komen... zou verboden moeten worden!quote:Op donderdag 14 juli 2011 14:08 schreef lady-wrb het volgende:
[..]
je moet je ambtenaren toch bezighouden? ze hebben nu een nieuw stadskantoor voor ze gebouwd, (ook al zo'n gedrocht) en nu mogen ze de rest van de stad volgooien met lelijks
Echt? Wat toevallig!quote:Op donderdag 14 juli 2011 13:55 schreef trui het volgende:
[..]
oh weet je dat wij ooit BIJNA een huis aan diezelfde straat gekocht hadden!(als mijn geheugen me niet in de maling neemt althans..) en niemandsland kun je toch best een beetje opknappen op den duur? ik vind 't er fantastisch uitzien!
alleen de prijs is wel pittig, maar als je daar nog flink wat af weet te krijgen is 't wel de moeite waard! het huis waar wij toen bijna 't contract voor getekend hadden was maar een klein dijkhuisje hoor, niet in deze orde van grootte.
quote:Op donderdag 14 juli 2011 16:52 schreef Books het volgende:
De duimen draaien en dan verhuizen naar Zwitserland?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |