Dat is net zoiets als 6 euro betalen voor het van het online inchecken bij ryanair.quote:Op dinsdag 12 juli 2011 19:53 schreef Ssserpente het volgende:
[..]
Precies. Het zou gratis moeten zijn om het te stimuleren omdat je papier uitspaart.
Ja, en dan niet nep gratis zodat je meer koopt. Mijn moeder en schoonmoeder trappen er altijd in.quote:Op dinsdag 12 juli 2011 20:08 schreef RockabeIIa het volgende:
Alles moet gratis!
Net boodschappen gedaan à ¤104,36
Ja, ging een aflevering van een soort van Jambersachtig programma niet over een Belg die dat ook deed. En écht miljoen dingen voor elkaar had gekregen?quote:Op dinsdag 12 juli 2011 20:21 schreef Books het volgende:
Nou ik zag een herhaling net op TLC Extreme Couponing of iets dergelijks. Daar doen ze soms gratis boodschappen met allerlei kortingsbonnen. Hier ook best welkom maar wij hebben dat systeem in Nederland niet.
ja dat mis ik hier ook wel, je kan dan hooguit stickers plakken zoals bij de hema of appiequote:Op dinsdag 12 juli 2011 20:21 schreef Books het volgende:
Nou ik zag een herhaling net op TLC Extreme Couponing of iets dergelijks. Daar doen ze soms gratis boodschappen met allerlei kortingsbonnen. Hier ook best welkom maar wij hebben dat systeem in Nederland niet.
Dat is wel lekker boodschappen doen, maar je hele kelder vol hebben staan is doorslaan.. Een voorraad hebben is best handig, maar dat hoeft niet extremen vormen te hebbenquote:Op dinsdag 12 juli 2011 20:29 schreef Books het volgende:
Die ken ik niet dit was in Amerika voor 684 dollar aan boodschappen maar 2.94 dollar afrekenen omdat de rest aan kortingsbonnen werd ingeleverd. Hij had ook iets van 50.000 artikelen opgeslagen onder in zijn kelder. Beetje doorgeslagen is het natuurlijk wel maar goed het was niet voor niets extreem.
dat kan ik ook wel!quote:Op dinsdag 12 juli 2011 20:58 schreef Ticootje het volgende:
Boodschappen voor de hele week voor 60 eu? Damn. Dat wil ik ook.
Pff dat is wel heel veel....quote:Op dinsdag 12 juli 2011 21:08 schreef debuurvrouw het volgende:
ik zit er minstens 100 euro boven. soms wat minder, soms wat meer. inclusief shampoo, wasmiddel en al dat soort. kattenvoer enzo.
Mijn man heeft ooit bij een tankstation een cd top 100 foute campingmuziek gekocht echt te lachwekkendquote:Op dinsdag 12 juli 2011 21:20 schreef Kleurdoos het volgende:
ik heb opeens zin om te bingoén op de camping
quote:Op dinsdag 12 juli 2011 21:25 schreef Kleurdoos het volgende:
ja zanger rinus is kickass, maar oud nieuws
meet the stoopjes
briljantquote:Op dinsdag 12 juli 2011 21:23 schreef livelink het volgende:
Heb je Rinus al geluisterd, Kleurdoos?
Alhoewel, dat is misschien net niet meer leuk, hoewel ik nog wel vreselijk gelachen heb.
De nieuwe van Zanger Rinus
Af en toe moet mijn gevoel voor humor even gevoed met dit soort zaken
quote:Op dinsdag 12 juli 2011 21:23 schreef livelink het volgende:
Heb je Rinus al geluisterd, Kleurdoos?
Alhoewel, dat is misschien net niet meer leuk, hoewel ik nog wel vreselijk gelachen heb.
De nieuwe van Zanger Rinus
Af en toe moet mijn gevoel voor humor even gevoed met dit soort zaken
OMFG meer woorden heb ik er niet voorquote:Op dinsdag 12 juli 2011 22:08 schreef RockabeIIa het volgende:
dat je je dochter dude noemt is nog daaraan toe...
[ afbeelding ]
eie eie eie
quote:Op woensdag 13 juli 2011 09:33 schreef Sorbootje het volgende:
Maar goedemorgen dus. Ik ga even poepen denk ik.
quote:Op woensdag 13 juli 2011 09:33 schreef Sorbootje het volgende:
Hè wat jammer dat ik hier geen geluid heb zeg...
Of te weinig, dat ik dan denk 'ach laat ook maar zitten'quote:Op woensdag 13 juli 2011 10:57 schreef trui het volgende:
online is ook goed te doen ja.maar er gaat al snel teveel in mijn mandje...
ja, zeker vooral op berichtenquote:Op woensdag 13 juli 2011 11:24 schreef Ssserpente het volgende:
Mogge!
Mef, wat een rotbericht! Waaraan is ie overleden?
Ik ben telefonische acquisitie aan het plegen. Blegh!
Ja, dat is ook zo. Maar ik bestel meestal wel meer en gaat er wat retour...quote:Op woensdag 13 juli 2011 10:57 schreef trui het volgende:
Haha herkenbaar..quote:Op woensdag 13 juli 2011 10:57 schreef trui het volgende:
Die advertenties knip ik uit de krant, dan knip ik de regel regel 'tel. acq wordt niet op prijs gesteld' eraf en dan leg ik m bij mn collega op zn bureau.quote:Op woensdag 13 juli 2011 11:33 schreef Kleurdoos het volgende:
[..]
ja, zeker vooral op berichten
telefonische acquisitie wordt niet gewaardeerddat moest ik vorige week
juist dat doet mijn collega dus bij mij..hij werkt er langer, dus ik heb t probleem.. toch pikken ze meer van mij want hij heeft een buitenlands accentquote:Op woensdag 13 juli 2011 11:42 schreef Ssserpente het volgende:
[..]
Die advertenties knip ik uit de krant, dan knip ik de regel regel 'tel. acq wordt niet op prijs gesteld' eraf en dan leg ik m bij mn collega op zn bureau.
oh hahahahah! zij zou eigenlijk Magnieta moeten heten. ik lach me echt een breuk, loopt er ineens iemand met een kruiwagen door het beeld. En dat ze met haar naaldhakken helemaal in het zand weggezakt staat.quote:
Mn ogen! mn oren!! Wat een marteling zeg.quote:Op woensdag 13 juli 2011 12:37 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
oh hahahahah! zij zou eigenlijk Magnieta moeten heten. ik lach me echt een breuk, loopt er ineens iemand met een kruiwagen door het beeld. En dat ze met haar naaldhakken helemaal in het zand weggezakt staat.![]()
![]()
![]()
verder kijken heb ik niet aangedurft.
Die stem ook!quote:Op woensdag 13 juli 2011 12:37 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
oh hahahahah! zij zou eigenlijk Magnieta moeten heten. ik lach me echt een breuk, loopt er ineens iemand met een kruiwagen door het beeld. En dat ze met haar naaldhakken helemaal in het zand weggezakt staat.![]()
![]()
![]()
Ok, jouw reactie bracht me zover dat ik ging kijken!quote:Op woensdag 13 juli 2011 12:37 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
![]()
![]()
Die vleeskroket als mondharmonica!quote:
Ik heb dus ook maar eens geklikt. De reactie van Thomas: Bah! Niet! Niet! Uit! Bah bah bah.quote:Op woensdag 13 juli 2011 13:18 schreef PM-girl het volgende:
[..]
Ok, jouw reactie bracht me zover dat ik ging kijken!![]()
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |