Kerel, sowieso meids 'hosselen' op FOK!quote:Op dinsdag 12 juli 2011 20:01 schreef SuperwormJim het volgende:
[..]
Veel erger zijn de hopeloze reactie op die foto's van de trieste mannetjes die denken zo een FOK!ster te kunnen 'hosselen'
Nou. Schandalig.quote:Op dinsdag 12 juli 2011 20:01 schreef Buitendam het volgende:
De beste zijn nog altijd met een blozende smiley erachter. Ik presenteer een voorbeeld:
-Vrouwelijke user post foto in sexy en gewaagd op vrijdagmiddag 5 uur-
Mannelijke user 1: mmmmm.... mooi hoor![]()
Mannelijke user 2: waaauw, dat noem ik nog eens lekker het weekend in gaan.
quote:Op dinsdag 12 juli 2011 20:03 schreef Schachtman het volgende:
Moet je voor de grap eens in het fobo kijken bij een willekeurige 'chick' van 14-15.
Dan weet je niet zoveel van menselijk gedrag.quote:
Ik wil yvje hosselen. Afkorting ivm die notify functiequote:Op dinsdag 12 juli 2011 20:03 schreef CyberJesus het volgende:
[..]
Kerel, sowieso meids 'hosselen' op FOK!
Onbekende vrouwen gaan voorzien van complimentjes, wanneer ze sexy foto's van zichzelf plaatsen op een openbaar forum. Moet je eens in de kroeg vertellen tegen een meisje dat je dat doet. Ik denk dat jij dan degene bent die als raar wordt aangezien.quote:Op dinsdag 12 juli 2011 20:06 schreef keesjeislief het volgende:
[..]
Dan weet je niet zoveel van menselijk gedrag.
Moet je als chick eens vertellen in de kroeg dat je naakt op fok staat. Moet jij eens zien hoe rap fok groeitquote:Op dinsdag 12 juli 2011 20:08 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Onbekende vrouwen gaan voorzien van complimentjes, wanneer ze sexy foto's van zichzelf plaatsen op een openbaar forum. Moet je eens in de kroeg vertellen tegen een meisje dat je dat doet. Ik denk dat jij dan degene bent die als raar wordt aangezien.
Ja, als chick wel. Alleen passen de meeste van die sexy en gewaagd vrouwen beter in F&F.quote:Op dinsdag 12 juli 2011 20:10 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
[..]
Moet je als chick eens vertellen in de kroeg dat je naakt op fok staat. Moet jij eens zien hoe rap fok groeit
Wat is het verschil precies met elkaar becomplimenteren in CUL, MUZ, US en andere plaatsen waar mensen iets van zichzelf laten zien? Uiteindelijk weinig of niets natuurlijk. En het punt is natuurlijk dat voor de posters daar die vrouwen meestal niet volslagen vreemd zijn omdat ze vaker posten, het wordt vanzelf een groepje mensen dat elkaar (virtueel) beter kent.quote:Op dinsdag 12 juli 2011 20:08 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Onbekende vrouwen gaan voorzien van complimentjes, wanneer ze sexy foto's van zichzelf plaatsen op een openbaar forum. Moet je eens in de kroeg vertellen tegen een meisje dat je dat doet. Ik denk dat jij dan degene bent die als raar wordt aangezien.
quote:Op dinsdag 12 juli 2011 20:02 schreef MarokkaanseKip het volgende:
TS, post eens in FOK!kers Sexy en Gewaagd.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Marokaanse kip had toch ook foto's daarSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Dat is voor mij en velen met mij een treurig iets.quote:Op dinsdag 12 juli 2011 20:11 schreef keesjeislief het volgende:
[..]
voor de posters daar die vrouwen meestal niet volslagen vreemd zijn omdat ze vaker posten, het wordt vanzelf een groepje mensen dat elkaar (virtueel) beter kent.Dit, dus.![]()
No way.quote:Op dinsdag 12 juli 2011 20:12 schreef vieze_freddie het volgende:
[..]
Marokaanse kip had toch ook foto's daar![]()
![]()
TS. Stel je niet aan. Je maakt je alleen maar druk hierover omdat jij precies hetzelfde probleem ervaart. Je kan gewoon geen lekker wijf in bed krijgen en dus reageer je jouw frustraties nu maar af op anderen die met hetzelfde probleem zitten in de hoop dat je jouw problemen kan wegmoffelen en jezelf op het internet kan voordoen als succesvolle player.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Wel een beetje waar.
Het is jou verantwoordelijkheid als je een foto wilt posten op een forum. Als je weet dat iemand iets negatiefs over je zegt, en je je er gekwetst door gaat voelen moet je geen foto plaatsen, DOM WICHT.
Jij hebt het gepost. Jij wou het. Als iemand zegt dat je een dik bent moet je ook niet gaan huilen. Dat is JOUW SCHULD![]()
Je mag eigenlijk je mening niet uitenWat volgens de wet wel mag en dus ook via internet.
Belachelijk.Hij zij tegen mij dat hij m'n piemel kapot zou maken zodat ik een nieuwe van mijn moeder kon krijgen.![]()
Het gaat om de reacties aldaar, die zijn zo sneuquote:Op dinsdag 12 juli 2011 20:11 schreef keesjeislief het volgende:
[..]
Wat is het verschil precies met elkaar becomplimenteren in CUL, MUZ, US en andere plaatsen waar mensen iets van zichzelf laten zien? Uiteindelijk weinig of niets natuurlijk. En het punt is natuurlijk dat voor de posters daar die vrouwen meestal niet volslagen vreemd zijn omdat ze vaker posten, het wordt vanzelf een groepje mensen dat elkaar (virtueel) beter kent.
F.K.A. SuperwormJim![]()
quote:Op dinsdag 12 juli 2011 20:13 schreef ScreamforyourCream het volgende:
TS. Stel je niet aan. Je maakt je alleen maar druk hierover omdat jij precies hetzelfde probleem ervaart. Je kan gewoon geen lekker wijf in bed krijgen en dus reageer je jouw frustraties nu maar af op anderen die met hetzelfde probleem zitten in de hoop dat je jouw problemen kan wegmoffelen en jezelf op het internet kan voordoen als succesvolle player.Zodra je ergens commentaar op hebt, is het omdat je het zelf niet kan krijgen en jaloers bent?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
please
"Whatever I was looking for was always you."Rumi![]()
Zal ik je verraden door haar naam te posten bij deze quote... ehmmm, de verleiding is groot.quote:Op dinsdag 12 juli 2011 20:06 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
[..]
Ik wil yvje hosselen. Afkorting ivm die notify functie
Zal ik het doen ja of nee, hmmmOp donderdag 2 augustus 2012 01:33 schreef o.us het volgende:
Sterkte, vinger in je kont wil nog wel eens helpen.![]()
quote:Op dinsdag 12 juli 2011 20:13 schreef ScreamforyourCream het volgende:
TS. Stel je niet aan. Je maakt je alleen maar druk hierover omdat jij precies hetzelfde probleem ervaart. Je kan gewoon geen lekker wijf in bed krijgen en dus reageer je jouw frustraties nu maar af op anderen met hetzelfde probleem in de hoop dat je jouw problemen kan wegmoffelen en jezelf op het internet kan voordoen als succesvolle player.Sorry jongen ik regel sowieso elke week een meisje tijdens het uitgaanSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op dinsdag 12 juli 2011 20:12 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Dat is voor mij en velen met mij een treurig iets.. De hele 'social media', invl. Fok, is gebaseerd op mensen virtueel leren kennen.
heeft de hoop dat het allemaal stiekum toch nog goed komt...
Fotoboek
Forum Opties Forumhop: Hop naar: