ja maar mijn vriend had alles verwijderd omdat ik niet meer draaidequote:Op dinsdag 12 juli 2011 19:14 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
is dit je eerste keer dan?
ik dacht dat je al vaker had gedraaid
Ow wacht ik heb ook 1 game meet gehad in Engeland natuurlijkquote:Op dinsdag 12 juli 2011 19:15 schreef mr-green het volgende:
[..]
ik dus 1 game meet en 1 fok meet
Fok meet is voor herhaling vatbaar
owzo.quote:Op dinsdag 12 juli 2011 19:15 schreef Viro het volgende:
[..]
Die werkt ook, maar de link van mij kan je opslaanZodoende hoef je alleen op het bestand te klikken en kan je gelijk luisteren
dat is het begin van de installatie van SAMquote:Op dinsdag 12 juli 2011 19:17 schreef Lutte het volgende:
Lief liedje dit
Ik had enen vraagjen.. Ik heb net SAM gedownload, en als ik hem wil openen dan komt er iets te staan van: wilt u dit bestand van een onbekende uitgever openen en toestemming geven dingetjes te veranderen op de harde schijf.
Wat is dit, kan het kwaad, help?
fijne vriendquote:Op dinsdag 12 juli 2011 19:16 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
ja maar mijn vriend had alles verwijderd omdat ik niet meer draaide
het is zijn pcquote:Op dinsdag 12 juli 2011 19:18 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
fijne vriend
mijn vriendin durft bij mij niets te verwijderen
Maar gewoon op ok drukken dus?quote:Op dinsdag 12 juli 2011 19:17 schreef Viro het volgende:
[..]
dat is het begin van de installatie van SAM
bij mij moeten ze eerst vragen of ze op mijn pc mogenquote:Op dinsdag 12 juli 2011 19:18 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
fijne vriend
mijn vriendin durft bij mij niets te verwijderen
owzoquote:
ik heb een speciale account voor m'n vriendin aangemaakt. zo een met beperkte rechten enzoquote:Op dinsdag 12 juli 2011 19:18 schreef Viro het volgende:
[..]
bij mij moeten ze eerst vragen of ze op mijn pc mogen
wist ik veel dat ik nog terug kwamquote:Op dinsdag 12 juli 2011 19:19 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
owzo
tjah, als het mij dan niet in de weg staat zou ik het er niet af flikkeren.
ToTquote:
Goed plan, ik zal van de week eens kijken wat ik kan doen, vandaag niet want ik ben zelfs te lui om op te staanquote:Op dinsdag 12 juli 2011 19:17 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Kan jij die niet maken?Net zoals je hallon nummer?
quote:Op dinsdag 12 juli 2011 19:20 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
ik heb een speciale account voor m'n vriendin aangemaakt. zo een met beperkte rechten enzo
je hebt een pauze in je relatie gehad?quote:Op dinsdag 12 juli 2011 19:20 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
wist ik veel dat ik nog terug kwam
quote:Op dinsdag 12 juli 2011 19:20 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
ik heb een speciale account voor m'n vriendin aangemaakt. zo een met beperkte rechten enzo
Haha toe maarquote:Op dinsdag 12 juli 2011 18:54 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Verzonnen in een dronken bui.
Eerst Bloodpack (dat was echt wel de gaafste clan waar ik in heb gezetenRoadtrip naar Engeland enzo
want daar woonde de rest van de clan)
Toen viel Bloodpack uit elkaar en hebben we er DA van gemaaktToen werd het SCF
EN toen is het IDK geworden
Ik houd daar niet van, heb maar 1 account. Mijn account met admin rechten enzo.quote:Op dinsdag 12 juli 2011 19:20 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
hier mop, na al het gezeik van radio onzquote:Op dinsdag 12 juli 2011 19:20 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
je hebt een pauze in je relatie gehad?
Hehehehe hoeft ook niet meteen op sprong en stel en zo. Als je t maar doet en snel een beetje.quote:Op dinsdag 12 juli 2011 19:20 schreef Snuf. het volgende:
[..]
Goed plan, ik zal van de week eens kijken wat ik kan doen, vandaag niet want ik ben zelfs te lui om op te staan
owzo, op die fietsquote:Op dinsdag 12 juli 2011 19:21 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
hier mop, na al het gezeik van radio onz
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Fap Fap.![]()
Die game heb ik nooit gespeeldquote:Op dinsdag 12 juli 2011 19:21 schreef Morpheus2002 het volgende:
TT
[..]
Haha toe maarIk heb ook in een aantal clans gezeten en vooral ten tijde van Medal of Honor: Allied Assault
en hoe bevalt BF je?quote:Op dinsdag 12 juli 2011 19:23 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Die game heb ik nooit gespeeld
Gister wel even Battlefield gespeeld
Morgenmiddag even online proberen
Ben je nog niet goed wakker dan?quote:
zit net te kijken.quote:Op dinsdag 12 juli 2011 19:21 schreef Viro het volgende:
[..]
Ik houd daar niet van, heb maar 1 account. Mijn account met admin rechten enzo.
Haha en lukte het?quote:Op dinsdag 12 juli 2011 19:23 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Die game heb ik nooit gespeeld
Gister wel even Battlefield gespeeld
Morgenmiddag even online proberen
quote:Op dinsdag 12 juli 2011 19:24 schreef Melting het volgende:
Auto trouwens nog niet weggebracht....... wordt pas na 20.00 uur.
quote:Op dinsdag 12 juli 2011 19:23 schreef Outpost76 het volgende:
GofferDa's ook de laatste keer dat ik zit te fokken in mijn zondagse broekSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Fap Fap.![]()
Daarom heb ik maar 1 account die helemaal dicht is getimmerd.quote:Op dinsdag 12 juli 2011 19:24 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
zit net te kijken.
ik heb adminrechten, maar die had m'n vriendin ook ineens.
• rechten die account veranderd naar standaard
• wachtwoord van mijn account veranderd (oude was bekend bij m'n broertje die dus heeft lopen fucken)
Whahahahahaha ja eehm sorry.quote:Op dinsdag 12 juli 2011 19:25 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Da's ook de laatste keer dat ik zit te fokken in mijn zondagse broek
* Morpheus2002 gooit een rol keukenpapier naar ValHallen.quote:Op dinsdag 12 juli 2011 19:25 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Da's ook de laatste keer dat ik zit te fokken in mijn zondagse broek
Denk dat ik weer eens XBL Gold moet aanschaffen, begin BF:BC2 te missenquote:Op dinsdag 12 juli 2011 19:24 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Kookse en eetse
[..]
Ja het gaat, wel even wennen hoor
Maar schiet lekker
Pics van loesjequote:Op dinsdag 12 juli 2011 19:26 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
Loesje heeft een account aangemaakt
quote:Op dinsdag 12 juli 2011 19:26 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
quote:Op dinsdag 12 juli 2011 19:26 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
klopt, moet gereset worden.quote:Op dinsdag 12 juli 2011 19:26 schreef Snuf. het volgende:
De top 10 requests klopt trouwens helemaal niet zeg
ik wil m'n vriendin en de vriendin van m'n broertje wel achter de pc laten, maar die mogen niet zomaar van alles kunnen veranderen.quote:Op dinsdag 12 juli 2011 19:25 schreef Viro het volgende:
[..]
Daarom heb ik maar 1 account die helemaal dicht is getimmerd.
whehe lees net een dm.. dat ze er eindelijk was en ik weg ging..quote:
Thanksquote:Op dinsdag 12 juli 2011 19:26 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
* Morpheus2002 gooit een rol keukenpapier naar ValHallen.
Volgende keer waarschuwen als je Ariana post in het topic. Mijn lichaam reageert oncontroleerbaar als ik haar onverwacht zie.quote:
Welke band?quote:Op dinsdag 12 juli 2011 19:27 schreef Snuf. het volgende:
[..]
LOESJE IS HET MEISJE VAN DE DRUMMER VAN DE BENT
Stokbaasquote:Op dinsdag 12 juli 2011 19:27 schreef Stokstaart het volgende:
Hellooooooooooooooooooooo* Luistert en lurkt ook weer mee*
uitgespeeld met WoW?quote:Op dinsdag 12 juli 2011 19:26 schreef Viro het volgende:
[..]
Denk dat ik weer eens XBL Gold moet aanschaffen, begin BF:BC2 te missen
Weer een DJ erbij dusquote:Op dinsdag 12 juli 2011 19:26 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
Snufmasterquote:
Jawel het luktequote:Op dinsdag 12 juli 2011 19:25 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Haha en lukte het?
Donderdagavond ga ik denk ik BC2 spelen met wat vrienden
als iemand op mijn pc wil geef, moeten ze eerst toestemming vragen en zeg er gelijk bij wat wel en niet mag.quote:Op dinsdag 12 juli 2011 19:27 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
ik wil m'n vriendin en de vriendin van m'n broertje wel achter de pc laten, maar die mogen niet zomaar van alles kunnen veranderen.
Goed planquote:Op dinsdag 12 juli 2011 19:26 schreef Viro het volgende:
[..]
Denk dat ik weer eens XBL Gold moet aanschaffen, begin BF:BC2 te missen
Mja ik moest die foto gewoon even plaatsen en ik wist niet dat jou lichaam daar zo op reageert..quote:Op dinsdag 12 juli 2011 19:27 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Thanks
[..]
Volgende keer waarschuwen als je Ariana post in het topic. Mijn lichaam reageert oncontroleerbaar als ik haar onverwacht zie.
Nee zie knetter haar fobo. Loesje heeft een keer mee gedaan in de show van Knetter en iedereen hier was op slag verlieft op haar stem.quote:
Geeft niet kerel, ik ben allang blij dat ik een medestander heb gevondenquote:Op dinsdag 12 juli 2011 19:29 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Mja ik moest die foto gewoon even plaatsen en ik wist niet dat jou lichaam daar zo op reageert..
Ah I see, laat maar komenquote:Op dinsdag 12 juli 2011 19:30 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Nee zie knetter haar fobo. Loesje heeft een keer mee gedaan in de show van Knetter en iedereen hier was op slag verlieft op haar stem.
Ja beetje, heb nu 2 character. 1 van lvl 45 en 1 van 25.quote:
Arme vis.quote:Op dinsdag 12 juli 2011 19:28 schreef Samzz het volgende:
Oh, jezus. Gaat 't alweer over welke vrouw de mooiste is?.
Ik heb net voor 't eerst een vissengraat gevlochten.
vind ik ookquote:
Guppie is veel te klein voor mijn lange, blonde manenquote:Op dinsdag 12 juli 2011 19:31 schreef Viro het volgende:
[..]
Ja beetje, heb nu 2 character. 1 van lvl 45 en 1 van 25.
[..]
Arme vis.
* Viro guppie snel verstopt voor Samzz
[..]
vind ik ook
Ze is idd heul erg lekkah.quote:Op dinsdag 12 juli 2011 19:30 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Geeft niet kerel, ik ben allang blij dat ik een medestander heb gevonden
Ik zou haar helemaal kapot stalken als ik in LA woonde![]()
Spannendquote:Op dinsdag 12 juli 2011 19:32 schreef Lutte het volgende:
Whehehehehe SAM staat op de laptop, het is gelukt, muziek en alle staat er al inNu oefenen/spelen
Met dank aan rulerofdeath haha
Nee ik zit niet zoveel op de xbox eigenlijkquote:Op dinsdag 12 juli 2011 19:32 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
ja gezellig
Heb je me al toegvoegd
tjah, hun zitten er regelmatig achter.quote:Op dinsdag 12 juli 2011 19:29 schreef Viro het volgende:
[..]
als iemand op mijn pc wil geef, moeten ze eerst toestemming vragen en zeg er gelijk bij wat wel en niet mag.
And just in case some one fucks up: heb ik een image van windows partitie die binnen 10 minuten terug staat.
Ik had je vroeger (toen ik veel GoW1 speelde), maar nu niet meer.quote:Op dinsdag 12 juli 2011 19:32 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
ja gezellig
Heb je me al toegvoegd
maar... maar... als je met mij wilt spelen, moet je me wel toevoegenquote:Op dinsdag 12 juli 2011 19:33 schreef Snuf. het volgende:
[..]
Nee ik zit niet zoveel op de xbox eigenlijk
Klinkt als een strak plan. Heb jij een goeie verrekijker? en natuurlijk een watervaste stift zodat ze mijn tieten kan signerenquote:Op dinsdag 12 juli 2011 19:32 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Ze is idd heul erg lekkah.![]()
Oeh zullen we (als we in LA woonde) haar samen stalken dan?Regel jij t bier ik t eten en dan gezellig in haar tuin bivakkeren oid?
zo heel veel heb ik niet gedaan hoorquote:Op dinsdag 12 juli 2011 19:32 schreef Lutte het volgende:
Whehehehehe SAM staat op de laptop, het is gelukt, muziek en alle staat er al inNu oefenen/spelen
Heb zelfs al een liedje in de afspeellijst staanquote:
Ik heet Mister Snufquote:Op dinsdag 12 juli 2011 19:34 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
maar... maar... als je met mij wilt spelen, moet je me wel toevoegen
Ik heb hier in huis 3 pc's staan en 2 laptop's. En toch willen ze allemaal op mijn pcquote:Op dinsdag 12 juli 2011 19:34 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
tjah, hun zitten er regelmatig achter.
maar als ik op mezelf ga wonen, dan koop ik wel een extra pc of laptop voor de vriendin, en dan komt de mijne niemand meer achter (behalve ikzelf)
Gaafquote:Op dinsdag 12 juli 2011 19:32 schreef Lutte het volgende:
Server instellenquote:Op dinsdag 12 juli 2011 19:35 schreef Lutte het volgende:
[..]
Heb zelfs al een liedje in de afspeellijst staan
Maar hoe ga je nu van dat SAM naar dat je het uit kunt zenden?
Nee jij foei.quote:
Ik heb een goede verrekijker ja.quote:Op dinsdag 12 juli 2011 19:34 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Klinkt als een strak plan. Heb jij een goeie verrekijker? en natuurlijk een watervaste stift zodat ze mijn tieten kan signeren
Neuh, vraag aan Viro of hij het in wil stellen, is het zo gepieptquote:
Hmm, jij hebt het duidelijk al vaker gedaanquote:Op dinsdag 12 juli 2011 19:36 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Ik heb een goede verrekijker ja.![]()
Maar eehm je moet er wel zelf ook 1 regelen natuurlijk straks staat ze naakt
in dr woonkamer en dan willen we alle 2 kijken dus dat gaat niet werken met 1 kijker.
Stiften kan je daar wel kopen.
AGC? En dat instellen moet ik aan jou vragen?quote:Op dinsdag 12 juli 2011 19:36 schreef Viro het volgende:
[..]
is heel simpel, lastige is AGC instellen
idd, klik hier voor Teamviewerquote:Op dinsdag 12 juli 2011 19:37 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Neuh, vraag aan Viro of hij het in wil stellen, is het zo gepiept
Toegevoegdquote:Op dinsdag 12 juli 2011 19:34 schreef Viro het volgende:
[..]
Ik had je vroeger (toen ik veel GoW1 speelde), maar nu niet meer.
Mijn GT is: TSM Insomniac
Ook toegevoegdquote:Op dinsdag 12 juli 2011 19:35 schreef Snuf. het volgende:
[..]
Ik heet Mister SnufIk voeg je wel toe denk als ik die xbox weer eens aanzet
Vergeet niet de telefoon met 3G zodat jullie Radio49 kunnen luisteren tijdens het wachtenquote:Op dinsdag 12 juli 2011 19:38 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Hmm, jij hebt het duidelijk al vaker gedaan
Dat wordt dus nog een verrekijker regelen. En nog een bergbeklimpakketje voor het geval we close-ups willen zien en de regenpijp op moeten klimmen. Een boom in haar tuin zou helemaal ideaal zijn
Ik denk dat je daar eerder een straatverbod op vast geplakt krijgtquote:Op dinsdag 12 juli 2011 19:34 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Klinkt als een strak plan. Heb jij een goeie verrekijker? en natuurlijk een watervaste stift zodat ze mijn tieten kan signeren
Whehehehe ik heb er hier 1 naast mn raam staan om te lurken naar chickies die langs lopen ja.quote:Op dinsdag 12 juli 2011 19:38 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Hmm, jij hebt het duidelijk al vaker gedaan
Dat wordt dus nog een verrekijker regelen. En nog een bergbeklimpakketje voor het geval we close-ups willen zien en de regenpijp op moeten klimmen. Een boom in haar tuin zou helemaal ideaal zijn
Wat doet teamviewer?quote:Op dinsdag 12 juli 2011 19:39 schreef Viro het volgende:
[..]
idd, klik hier voor Teamviewer
vervolgens ID en WW doorgeven
zeker de snelstequote:Op dinsdag 12 juli 2011 19:35 schreef Viro het volgende:
[..]
Ik heb hier in huis 3 pc's staan en 2 laptop's. En toch willen ze allemaal op mijn pc
Oh ja idd en een Fototoestel met super telelensquote:Op dinsdag 12 juli 2011 19:39 schreef Snuf. het volgende:
[..]
Vergeet niet de telefoon met 3G zodat jullie Radio49 kunnen luisteren tijdens het wachten
dan kan viro bij jou op de pc kijkenquote:
geef maar aan wanneer?quote:Op dinsdag 12 juli 2011 19:41 schreef charmed_angel het volgende:
Viro wil je ook een keer bij mij mee kijken?
Bij mij hoorde je de muziek heeeeeeeeeeeel zacht, en Morpheus kon het niet vinden
Goeie! Laptop erbij zodat we live verslag kunnen doen van onze gebeurtenissen.quote:Op dinsdag 12 juli 2011 19:39 schreef Snuf. het volgende:
[..]
Vergeet niet de telefoon met 3G zodat jullie Radio49 kunnen luisteren tijdens het wachten
Vergeet de condooms niet mocht het zover komen. Of als jullie enorm op klappen staan na jaren observeren zodat je elkaar kan verwennen.quote:Op dinsdag 12 juli 2011 19:42 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Goeie! Laptop erbij zodat we live verslag kunnen doen van onze gebeurtenissen.
dan ga ik aan de slag op jouw pc/laptop als ik klaar ben bij luttequote:Op dinsdag 12 juli 2011 19:42 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
wanneer je tijd heb
ik heb teamviewer
je vergeet glijmiddelquote:Op dinsdag 12 juli 2011 19:43 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Vergeet de condooms niet mocht het zover komen. Of als jullie enorm op klappen staan na jaren observeren zodat je elkaar kan verwennen.
Ik hoorde je vanmiddag prima hoor.quote:Op dinsdag 12 juli 2011 19:41 schreef charmed_angel het volgende:
Viro wil je ook een keer bij mij mee kijken?
Bij mij hoorde je de muziek heeeeeeeeeeeel zacht, en Morpheus kon het niet vinden
Dat verwennen gaat sowieso wekelijks gebeuren. Daarna sturen we een filmpje daarvan naar Ariana zodat ze kan zien dat we heel openminded zijn.quote:Op dinsdag 12 juli 2011 19:43 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Vergeet de condooms niet mocht het zover komen. Of als jullie enorm op klappen staan na jaren observeren zodat je elkaar kan verwennen.
Oh top idee!quote:Op dinsdag 12 juli 2011 19:43 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Nee volgens mij moet jij een code door geven en je kunt altijd hem eruit trappenquote:Op dinsdag 12 juli 2011 19:44 schreef Lutte het volgende:
Wel eng hoor, dat er iemand op de laptop kan.. Kan ie dat dan altijd?
(Niet dat ik je niet vertrouw Viro, maar we hebben één laptop voor het hele gezin.)
ik doe geen gekke dingen hoor, anders zijn we (radio 49) een dj kwijt. Dat wil ik niet.quote:Op dinsdag 12 juli 2011 19:44 schreef Lutte het volgende:
Wel eng hoor, dat er iemand op de laptop kan.. Kan ie dat dan altijd?
(Niet dat ik je niet vertrouw Viro, maar we hebben één laptop voor het hele gezin.)
Nicequote:Op dinsdag 12 juli 2011 19:43 schreef Viro het volgende:
[..]
dan ga ik aan de slag op jouw pc/laptop als ik klaar ben bij lutte
quote:Op dinsdag 12 juli 2011 19:44 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Dat verwennen gaat sowieso wekelijks gebeuren. Daarna sturen we een filmpje daarvan naar Ariana zodat ze kan zien dat we heel openminded zijn.
en dit dus luttequote:Op dinsdag 12 juli 2011 19:45 schreef Snuf. het volgende:
[..]
Nee volgens mij moet jij een code door geven en je kunt altijd hem eruit trappen
quote:Op dinsdag 12 juli 2011 19:44 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Dat verwennen gaat sowieso wekelijks gebeuren. Daarna sturen we een filmpje daarvan naar Ariana zodat ze kan zien dat we heel openminded zijn.
quote:Op dinsdag 12 juli 2011 19:45 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Oh top idee!Dat ik daar zelf niet aan dacht.
Stiekem aan Valhallen zn boobies zitten en dan denken dat t Ariana is en dan met mn andere hand fappen.
Okidoki, je hebt de gegevens.quote:Op dinsdag 12 juli 2011 19:45 schreef Viro het volgende:
[..]
ik doe geen gekke dingen hoor, anders zijn we (radio 49) een dj kwijt. Dat wil ik niet.
En ik heb bij menig andere DJ's op de pc/laptop gezeten. Geen gekke dingen gedaan. Je kan het navragen
Check.quote:Op dinsdag 12 juli 2011 19:45 schreef Viro het volgende:
[..]
ik doe geen gekke dingen hoor, anders zijn we (radio 49) een dj kwijt. Dat wil ik niet.
En ik heb bij menig andere DJ's op de pc/laptop gezeten. Geen gekke dingen gedaan. Je kan het navragen
Check!quote:Op dinsdag 12 juli 2011 19:45 schreef Viro het volgende:
[..]
Checkquote:Op dinsdag 12 juli 2011 19:45 schreef Viro het volgende:
[..]
Voor je show? Gezonde spanning!quote:
quote:Op dinsdag 12 juli 2011 19:49 schreef Lutte het volgende:
Even vanaf iPod, dit is gaaf.Ik doe niks en die muis raast over het scherm.
quote:Op dinsdag 12 juli 2011 19:49 schreef Lutte het volgende:
Vaag is dat he!quote:Op dinsdag 12 juli 2011 19:49 schreef Lutte het volgende:
Ingetunedquote:Op dinsdag 12 juli 2011 19:50 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Lief
[..]
ja maar vooral omdat het vanmiddag niet goed ging
das zo'n fijn nummerquote:Op dinsdag 12 juli 2011 19:50 schreef Jofunu-kun het volgende:
atm Billy Joel - Didn't start the fire?
Niemand zal het je kwalijk nemen hierquote:Op dinsdag 12 juli 2011 19:50 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Lief
[..]
ja maar vooral omdat het vanmiddag niet goed ging
quote:Op dinsdag 12 juli 2011 19:50 schreef Jofunu-kun het volgende:
atm Billy Joel - Didn't start the fire?
Oh gelukkig. Ik heb zin in ons tripje!quote:Op dinsdag 12 juli 2011 19:49 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Tuurlijk eerst met een kootje voor bewerken enzo.![]()
ik vond het ook eng toen jij mee keekquote:
ik kan m'n eigen pc ook bedienen via teamviewer en dat wil zelfs via mobielquote:Op dinsdag 12 juli 2011 19:49 schreef Lutte het volgende:
quote:Op dinsdag 12 juli 2011 19:50 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Oh gelukkig. Ik heb zin in ons tripje!![]()
Ze is nog niet begonnenquote:Op dinsdag 12 juli 2011 19:50 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Ok, dan werkt het hier ook weer goed![]()
Whehe tsja, zolang je diegene vertrouwt is er niks aan de hand en anders kun je nog heel snel de sessie sluitenquote:Op dinsdag 12 juli 2011 19:50 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
ik vond het ook eng toen jij mee keek
Terwijl het op mijn oude werk vrij normaal was
Maar gewoon dat jij op mijn laptop zat
Heeft Viro ook wel gedaan ja. Bv om guppie aan of uit te zetten op mijn pc als ik al slapen was (of op mn werk was) en hij niet thuis was.quote:Op dinsdag 12 juli 2011 19:51 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
ik kan m'n eigen pc ook bedienen via teamviewer en dat wil zelfs via mobiel
Ja toe doequote:Op dinsdag 12 juli 2011 19:52 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Zal ik nog een plaatje doen? Gewoon even wat voorpret![]()
Ow dus je kan ook lieve berichtjes achterlaten op iemand zijn pcquote:Op dinsdag 12 juli 2011 19:51 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Whehe tsja, zolang je diegene vertrouwt is er niks aan de hand en anders kun je nog heel snel de sessie sluitenIn een werkomgeving is dit idd heel normaal, ik gebruik het dagelijks
ik vind het wel erg makkelijk af en toe.quote:Op dinsdag 12 juli 2011 19:52 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Heeft Viro ook wel gedaan ja. Bv om guppie aan of uit te zetten op mijn pc als ik al slapen was (of op mn werk was) en hij niet thuis was.
Maar computer gaat nooit uitquote:Op dinsdag 12 juli 2011 19:54 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
ik vind het wel erg makkelijk af en toe.
en ik kan m'n pc op afstand aanzetten
Ja hoor, bijv. door kladblok te openen en iets te typenquote:Op dinsdag 12 juli 2011 19:53 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ow dus je kan ook lieve berichtjes achterlaten op iemand zijn pc
Whehehehequote:Op dinsdag 12 juli 2011 19:54 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Ja hoor, bijv. door kladblok te openen en iets te typen
Das nietquote:Op dinsdag 12 juli 2011 19:54 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Ja hoor, bijv. door kladblok te openen en iets te typen
mijne wel. ik heb wel een server draaien waar m'n muziek opstaat en waar ik altijd bij kanquote:
Maar ik heb Apple dus ik win. Het spijt me, het is niet andersquote:Op dinsdag 12 juli 2011 19:55 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
mijne wel. ik heb wel een server draaien waar m'n muziek opstaat en waar ik altijd bij kan
Wel handig ja maar mijn pc staat 24 \ 7 aan.quote:Op dinsdag 12 juli 2011 19:54 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
ik vind het wel erg makkelijk af en toe.
en ik kan m'n pc op afstand aanzetten
quote:Op dinsdag 12 juli 2011 19:55 schreef Lutte het volgende:
Het is gelukt! Viro heeft ook nog even uitgelegd hoe praten enzo werkt.. Nu een PM sturen om op het rooster te komen!
Jullie zijn een lief stel bij mekaar
En dat merk je nu pas?quote:Op dinsdag 12 juli 2011 19:55 schreef Lutte het volgende:
Het is gelukt! Viro heeft ook nog even uitgelegd hoe praten enzo werkt.. Nu een PM sturen om op het rooster te komen!
Jullie zijn een lief stel bij mekaar
dit is mijn verzoekjequote:Op dinsdag 12 juli 2011 19:56 schreef iBenny het volgende:
Geen idee wie er nu en net draaide maar... leuke muziek
verzoekmachine, je kan aanvragen door te klikken op verzoekjes te klikken in OP of door te surfen naar www.radio49.nlquote:Op dinsdag 12 juli 2011 19:56 schreef iBenny het volgende:
Ja hoor kom er maar inquote:Op dinsdag 12 juli 2011 19:56 schreef Viro het volgende:
c_a, ben je er klaar voor?
stuur de ID en WW maar via dm/pm
De verzoekjes automaat staat aanquote:Op dinsdag 12 juli 2011 19:56 schreef iBenny het volgende:
de beheerder die het eerst/snelst isquote:
godver, jij met je applequote:Op dinsdag 12 juli 2011 19:55 schreef Snuf. het volgende:
[..]
Maar ik heb Apple dus ik win. Het spijt me, het is niet anders
Niet alleen vandaag toch?quote:
quote:Op dinsdag 12 juli 2011 19:56 schreef ValHallen het volgende:
[ afbeelding ]
Voor mijn maat Outpost. Dat we maar veel nippelslips mogen zien!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. Ok hier is haar hoofd niet zo leuk maar damn benen..![]()
quote:
quote:
quote:Op dinsdag 12 juli 2011 19:59 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Wel te hopen ja!![]()
Hoe oud is ze eigenlijk?Volgens mij is ze nog heul jong.
Lijkt wel of haar hoofd er op geplakt isSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. Ok hier is haar hoofd niet zo leuk maar damn benen..
Door GvsE: "Je bent een geweldig jong!"
Nee, dat klopt. Maar ik moest het even zeggenquote:
[..]
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Wel te hopen ja!![]()
18 toch.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. Ok hier is haar hoofd niet zo leuk maar damn benen..C'est la vie
Verliefdheid is voor de dommen
A lion does not lose sleep over the opinion of sheep
Hier sprak Tchock Heloefs lul is zo ondergewaardeerd.
[..]
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Wel te hopen ja!![]()
Alweer..onvoorbereid...nieuwe..onderbroek..pakken..SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. Ok hier is haar hoofd niet zo leuk maar damn benen..
Ze is 18 btw![]()
Duffy staat in winamp.quote:Op dinsdag 12 juli 2011 20:00 schreef LovelyLady het volgende:
als het goed is horen jullie yann tiersen
en geen getik op de achtergrond
soundcard ipv dsp pipeline?quote:Op dinsdag 12 juli 2011 20:00 schreef Viro het volgende:
Lol c_a had verkeerde bron bij encoders gekozen
Dudequote:Op dinsdag 12 juli 2011 19:46 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Hij kietelt alleen een beetje hihi![]()
quote:
Whehehehe sorryquote:Op dinsdag 12 juli 2011 20:00 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Alweer..onvoorbereid...nieuwe..onderbroek..pakken..
Ze is 18 btw
Zo lekker is ze ook weer niet.quote:Op dinsdag 12 juli 2011 20:00 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Alweer..onvoorbereid...nieuwe..onderbroek..pakken..
Ze is 18 btw
Dit dusquote:Op dinsdag 12 juli 2011 20:01 schreef Lutte het volgende:
Luid en duidelijk! Wat heb je een mooie radiostem
Meerderjarigquote:Op dinsdag 12 juli 2011 20:01 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
[..]
Whehehehe sorry
Veul te jong eigenlijk dus
Ech nie.quote:Op dinsdag 12 juli 2011 20:02 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Echt wel.![]()
http://www.google.nl/sear(...)oAQ&biw=1152&bih=777
Nogal ja.quote:Op dinsdag 12 juli 2011 20:02 schreef ValHallen het volgende:
Ze klinkt een beetje als antiroos van 3FM
quote:Op dinsdag 12 juli 2011 20:03 schreef charmed_angel het volgende:
Ik wil ook met LoLa de kofferbak in
Ik ook!quote:Op dinsdag 12 juli 2011 20:03 schreef charmed_angel het volgende:
Annemieke.quote:Op dinsdag 12 juli 2011 20:02 schreef Lutte het volgende:
Ik vind je leeeeeuk
Doe dieAnnemieke
van 3fm maar weg, en jou daarvoor in de plaats, dankjewel.
Ja jonge ech nie.quote:
sry, jij mag meedoenquote:
helaasquote:Op dinsdag 12 juli 2011 20:03 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
hij heeft er maar heel even ingezeten
quote:Op dinsdag 12 juli 2011 20:03 schreef charmed_angel het volgende:
dank jequote:Op dinsdag 12 juli 2011 20:04 schreef Morpheus2002 het volgende:
Zo, klaar met werken! Naar huis, tot later vanavond
Succes LL!
voorlezen? genoeg boekjes hierquote:
dank jequote:Op dinsdag 12 juli 2011 20:06 schreef Viro het volgende:
nicht vind dat je ook een leuke en hele mooi radio stem heb LoLa.
Zij is nogal kritisch, ik zeg solliciteren bij een radio zender
Ik zeg.... niet solliciteren... dan zijn wij je kwijt.quote:Op dinsdag 12 juli 2011 20:06 schreef Viro het volgende:
nicht vind dat je ook een leuke en hele mooi radio stem heb LoLa.
Zij is nogal kritisch, ik zeg solliciteren bij een radio zender
Het is "Weird Al" Yankovic en niemand boven hem ja!quote:
claudia de breij werd mij gezegdquote:Op dinsdag 12 juli 2011 20:07 schreef robdriessen het volgende:
LoLa heeft een geweldige radiostem
Ik zeg: De nieuwe Annemieke / Roosmarijn!!
nee man, kan ze op landelijk niveau reclame maken voor onsquote:Op dinsdag 12 juli 2011 20:07 schreef Melting het volgende:
[..]
Ik zeg.... niet solliciteren... dan zijn wij je kwijt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |