dank je welquote:Op dinsdag 12 juli 2011 17:07 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Bedankt voor je leuke show Charmed!![]()
Mensen die de opzettelijke fout niet door hebben.quote:Op dinsdag 12 juli 2011 17:07 schreef Snuf. het volgende:
Goede TT alleen spellen is nooit Heloefs grootste talent geweest
Tuurlijk vond ik het leuk!! En ik ben benieeeeuwd.quote:Op dinsdag 12 juli 2011 17:04 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Lutte
Hoe vond je het? Volgende keer weer NL-talig
Jup.quote:
Thanks voor draaien ditdatquote:Op dinsdag 12 juli 2011 17:08 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
dank je wel
En ik wil Snuf bedanken voor alle leuke/lekkere/geile plaatjes
WANT STIEKEM WOU IK HET WEL GEWOON WHAHAquote:Op dinsdag 12 juli 2011 17:08 schreef ValHallen het volgende:
Zeggen dat je niet weer een discussie wilt en dan zo'n TT
Je dwingt me:
[ afbeelding ]
HAHAHAHAHA JA GOEIE HAHAHAquote:Op dinsdag 12 juli 2011 17:09 schreef heloef het volgende:
[..]
WANT STIEKEM WOU IK HET WEL GEWOON WHAHA
quote:Op dinsdag 12 juli 2011 17:10 schreef charmed_angel het volgende:
Ik ga even wat anders doen, Hont uitlaten enzo
Tot later
Damn lekker bekkiequote:Op dinsdag 12 juli 2011 17:08 schreef ValHallen het volgende:
Je dwingt me:
[ afbeelding ]
Tot later
Tschuss!quote:
Latersquote:Op dinsdag 12 juli 2011 17:10 schreef charmed_angel het volgende:
Tot later
Latersquote:
Tot later
quote:
quote:
Here we go againquote:Op dinsdag 12 juli 2011 17:08 schreef ValHallen het volgende:
Je dwingt me:
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 12 juli 2011 17:14 schreef Lutte het volgende:
Ik wil ook etenZo een pizza in de oven en snert op het fornuis
Pizza EN snert?quote:Op dinsdag 12 juli 2011 17:14 schreef Lutte het volgende:
Ik wil ook etenZo een pizza in de oven en snert op het fornuis
Bohhhhhquote:Op dinsdag 12 juli 2011 17:19 schreef Lutte het volgende:
[..]
Joah! Door Muttie zelfgemaakte snert ook nog eens, geen erwtendrek uit blik
quote:Op dinsdag 12 juli 2011 17:19 schreef Lutte het volgende:
[..]
Joah! Door Muttie zelfgemaakte snert ook nog eens, geen erwtendrek uit blik
Iedereen is aan het kauwen volgens mijquote:
Nope, ik nietquote:
best acherlijkquote:
En ik moet nog hardlopen.quote:Op dinsdag 12 juli 2011 17:44 schreef charmed_angel het volgende:
NeeeeeeeeeeeHet regent en het bliksemt
En mijn hont moet plassen, ik ben bang
quote:Op dinsdag 12 juli 2011 17:44 schreef charmed_angel het volgende:
..quote:Op dinsdag 12 juli 2011 17:45 schreef 129383 het volgende:
[..]
best acherlijk
je moet dokken voordat je mag spelen
gewoon fake servertje en dan met fiddler de server connectie ombuigen naar me fake
Je honT?quote:Op dinsdag 12 juli 2011 17:44 schreef charmed_angel het volgende:
quote:Op dinsdag 12 juli 2011 17:47 schreef 129383 het volgende:
[..]
die graphics dan
selfs me 486dx2 met 24mb ram draait die shit nog
Hont jaquote:
quote:Op dinsdag 12 juli 2011 17:50 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
ja hont
Ik heb net geleerd dat je dat zo schrijft volgens Snuf
WAT ZEI JIJ?quote:
nee past niet echt bij mij hequote:
quote:Op dinsdag 12 juli 2011 17:52 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Oh nouja hij is dan ook onz user nummer 1
Samen met naat, Faye, cijfers en broertje de jonge garde van Radio 49quote:Op dinsdag 12 juli 2011 17:52 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Oh nouja hij is dan ook onz user nummer 1
Net een broodje schitzel speciaal op met ui en smeltkaas...quote:Op dinsdag 12 juli 2011 17:55 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
nee past niet echt bij mij he
[..]
Lekker kipschnitzels besteld met berepatat en appelmoes
Inderdaad! Gewoon netjes taalgebruikquote:Op dinsdag 12 juli 2011 17:55 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
nee past niet echt bij mij he
[..]
Lekker kipschnitzels besteld met berepatat en appelmoes
Met de buren in 2021 heb vorig jaar de CL gewonnen en ben nu op jacht naar de titel.quote:Op dinsdag 12 juli 2011 17:57 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Ben nu bezig met Liverpool. Seizoen 5 geloof ik. Jij?
Nummertjes vind ik geen onz user. Die is gewoon te vaak echt irritant.quote:Op dinsdag 12 juli 2011 17:56 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Samen met naat, Faye, cijfers nummertjes en broertje de jonge garde van Radio 49
waar moet ik danquote:Op dinsdag 12 juli 2011 17:58 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Nummertjes vind ik geen onz user. Die is gewoon te vaak echt irritant.
Weet ik veel.quote:
Als we op jouw Skype sessie van vorige week afgaan ben je ook irritantquote:Op dinsdag 12 juli 2011 17:58 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Klopt.quote:Op dinsdag 12 juli 2011 18:01 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Als we op jouw Skype sessie van vorige week afgaan ben je ook irritant
Maar wel een verdomd goede tuinier.quote:
Hehehehe ja toen was ik er zeker niet meerquote:Op dinsdag 12 juli 2011 18:02 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
gister het laatste uur was je dan weer wel mooi rustig
Nee hoor want jij hoeft het niet te weten.quote:
toen konden we jou bijna niet horen, weet je nogquote:Op dinsdag 12 juli 2011 18:03 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Hehehehe ja toen was ik er zeker niet meer
je kon beter gaan liegen want nu ben ik nog nieuwsgierigerquote:Op dinsdag 12 juli 2011 18:03 schreef heloef het volgende:
[..]
Nee hoor want jij hoeft het niet te weten.
Ik vind hem al wat rustiger geworden. Dus hij mag er zeker bij.quote:Op dinsdag 12 juli 2011 17:58 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Oh dat hehehe, ja daar snap ik nog steeds niets van.quote:Op dinsdag 12 juli 2011 18:05 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
toen konden we jou bijna niet horen, weet je nog
Buren als in Everton?quote:Op dinsdag 12 juli 2011 17:58 schreef heloef het volgende:
[..]
Met de buren in 2021 heb vorig jaar de CL gewonnen en ben nu op jacht naar de titel.
Muhaha ik heb je nieuwsgierig gemaakt.quote:Op dinsdag 12 juli 2011 18:05 schreef 129383 het volgende:
[..]
je kon beter gaan liegen want nu ben ik nog nieuwsgieriger
hehe, vanavond maar weer dan?quote:Op dinsdag 12 juli 2011 18:06 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Oh dat hehehe, ja daar snap ik nog steeds niets van.
Jup.quote:
Hij moet ook gewoon blijven posten zoals hij wil en zich niets van mij aantrekken.quote:Op dinsdag 12 juli 2011 18:05 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Ik vind hem al wat rustiger geworden. Dus hij mag er zeker bij.
Ik heb persoonlijk wat meer met Newcastle.quote:Op dinsdag 12 juli 2011 18:07 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Dat is mijn favoriete buitenlandse club![]()
Newcastle is ook een mooie club, die shirts zijn echt mooi.quote:Op dinsdag 12 juli 2011 18:09 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik heb persoonlijk wat meer met Newcastle.
Ik denk dat ik met hun aan de slag ga nadat ik de titel heb gewonnen met Everton.
Ik heb een New Castle shirt gekregen van mijn moeder en mijn zusje toen ze daar warenquote:Op dinsdag 12 juli 2011 18:10 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Newcastle is ook een mooie club, die shirts zijn echt mooi.
Everton is alles wat ik niet zoek bij Ajax, ideale uitlaatklep eigenlijk
Newcastle is zo'n beetje het tegenovergestelde van Ajax vind ik.quote:Op dinsdag 12 juli 2011 18:10 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Newcastle is ook een mooie club, die shirts zijn echt mooi.
Everton is alles wat ik niet zoek bij Ajax, ideale uitlaatklep eigenlijk
Halleuquote:
Dat heb ik dus ook met Everton. Lekker agressief kick and rush voetbal spelen met een uitzinnig publiek achter jequote:Op dinsdag 12 juli 2011 18:14 schreef heloef het volgende:
[..]
Newcastle is zo'n beetje het tegenovergestelde van Ajax vind ik.
Of ze nou in de Championship spelen of Champions League het zit altijd vol.
Hmmzzz ik hou niet van schnitzels op een broodjequote:Op dinsdag 12 juli 2011 17:57 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Net een broodje schitzel speciaal op met ui en smeltkaas...
Okquote:Op dinsdag 12 juli 2011 17:58 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Inderdaad! Gewoon netjes taalgebruik
Inderdaad Newcastle kan ook voor geen meter voetballen.quote:Op dinsdag 12 juli 2011 18:15 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Dat heb ik dus ook met Everton. Lekker agressief kick and rush voetbal spelen met een uitzinnig publiek achter je
En Everton heeft ook naar veel culthelden
link?quote:Op dinsdag 12 juli 2011 18:18 schreef ValHallen het volgende:
Dat fok!stival gaat er nog komen ook als het zo doorgaat
Ambitieuze plannen en regelingen daar in het topic.
Mja ik had geen hamburgersquote:Op dinsdag 12 juli 2011 18:16 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Hmmzzz ik hou niet van schnitzels op een broodje
[..]
Ok
Echt waarquote:Op dinsdag 12 juli 2011 18:18 schreef ValHallen het volgende:
Ik heb ooit gezegd dat ik emmertjes zou regelenquote:Op dinsdag 12 juli 2011 18:18 schreef ValHallen het volgende:
Newcastle is toch die ploeg met die debiele ingooi doelpuntenquote:Op dinsdag 12 juli 2011 18:18 schreef heloef het volgende:
[..]
Inderdaad Newcastle kan ook voor geen meter voetballen.![]()
De eerste seizoenshelft hebben ze alleen maar die bal naar Carroll gepompt.![]()
En de spelers die ze hebben.Onze crimineel Barton, Nolan met zijn vogeltjesdans en Collocini met veel te veel haar. Heldenploeg gewoon.
Echt hè? Ik ben benieuwd wat er uiteindelijk van komt, het is een hele organisatie maar als ze met dit enthousiasme doorgaanquote:Op dinsdag 12 juli 2011 18:18 schreef ValHallen het volgende:
En ik maar gezond etenquote:Op dinsdag 12 juli 2011 18:18 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Dat ga ik morgen eten denk ik, heb ik echt trek in
Allemaal Drizzt zn schuld dat ik ongezond heb gegeten en nou heeft ie jou ook al aangestoken...quote:Op dinsdag 12 juli 2011 18:18 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Dat ga ik morgen eten denk ik, heb ik echt trek in
Ik eet maar 1 broodje hamburger ofzo en dan zit ik al weer volquote:
Ja het is de schuld van de rabobank Drizztquote:Op dinsdag 12 juli 2011 18:20 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Allemaal Drizzt zn schuld dat ik ongezond heb gegeten en nou heeft ie jou ook al aangestoken...
1 maarquote:Op dinsdag 12 juli 2011 18:20 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ik eet maar 1 broodje hamburger ofzo en dan zit ik al weer vol
Donderdag maar weer eens gezond eten
De Rabobank?quote:Op dinsdag 12 juli 2011 18:21 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ja het is de schuld van de rabobank Drizzt
3quote:Op dinsdag 12 juli 2011 18:21 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
1 maarIk eet er zo een stuk of 3
Ik eet nu heel gezond want wil afvallen
Ow wacht ik zit niet in TALquote:Op dinsdag 12 juli 2011 18:23 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
De Rabobank?WTF heeft dat er mee te maken?
Hehe ach een keertje broodje hamburger eten is niet erg, het zijn vooral de tussendoortjesquote:Op dinsdag 12 juli 2011 18:24 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
3OMG
Dat krijg ik echt niet allemaal weg hoor
Ja ik moet ook echt op letten wat ik eet
Top thx!quote:Op dinsdag 12 juli 2011 18:24 schreef robdriessen het volgende:
Zo, Lady Gaga heeft een facelift gehad. Is nu wel van goede kwaliteit!
Is Melting zo oud?quote:Op dinsdag 12 juli 2011 18:25 schreef robdriessen het volgende:
Melting, Outpost en ik zijn denk ik de radiopapa's die de jonkies in bedwang proberen te houden. Nadruk op proberen
Ohquote:Op dinsdag 12 juli 2011 18:25 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ow wacht ik zit niet in TAL
[ afbeelding ]
Dat is waarquote:Op dinsdag 12 juli 2011 18:25 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Hehe ach een keertje broodje hamburger eten is niet erg, het zijn vooral de tussendoortjes
Rob hoe gaat het met jouw dieet trouwens?quote:Op dinsdag 12 juli 2011 18:25 schreef robdriessen het volgende:
Melting, Outpost en ik zijn denk ik de radiopapa's die de jonkies in bedwang proberen te houden. Nadruk op proberen
Vergeet ToT niet die is ouder dan ik ben.quote:Op dinsdag 12 juli 2011 18:25 schreef robdriessen het volgende:
Jij denkt het alleen maar zeker?quote:Op dinsdag 12 juli 2011 18:28 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ja ze zeggen dat je oud bent
Ik niet hoor
Ik heb ook al een paar keer gehad dat ik Willekeurige artiestquote:Op dinsdag 12 juli 2011 18:25 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ow wacht ik zit niet in TAL
[ afbeelding ]
Als ik een opa ben, zoals Rob zegt, dan ben jij een oma!quote:Op dinsdag 12 juli 2011 18:29 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ik ben zelf ook al 30+Dus ik zeg over niemand dat hij/zij oud is
Dit liedje is wel leukquote:Op dinsdag 12 juli 2011 18:30 schreef Outpost76 het volgende:
OMFGZo sneu die Abel
Hij kwam hier ooit optreden. Toen kreeg hij een lading bier over zich heen en liep ie van t podium af en kwam niet meer terug![]()
Ja ik heb 2 tabbladen openstaan, soms 3quote:Op dinsdag 12 juli 2011 18:30 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Ik heb ook al een paar keer gehad dat ik Willekeurige artiestwilde posten in de TAL SC :'
)
Ik werd pas geleden nog 25 geschatquote:Op dinsdag 12 juli 2011 18:30 schreef Melting het volgende:
[..]
Als ik een opa ben, zoals Rob zegt, dan ben jij een oma!
Volgens de thuisweegschaal -3,5 kilo. Zometeen wegen bij de consulent en dan voor 2,5 week prut meenemen ivm zijn vakantie.quote:Op dinsdag 12 juli 2011 18:26 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Dat is waar![]()
Gisteren ook al een zak snoep op
Nou ja dat was mijn lunchOok niet echt goed
![]()
[..]
Rob hoe gaat het met jouw dieet trouwens?
Rob zegt papa's. Figuurlijk.quote:Op dinsdag 12 juli 2011 18:30 schreef Melting het volgende:
[..]
Als ik een opa ben, zoals Rob zegt, dan ben jij een oma!
Ik standaard 3 + googlequote:Op dinsdag 12 juli 2011 18:30 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ja ik heb 2 tabbladen openstaan, soms 3
En zeker als ik wat op heb, dan raak ik de weg kwijt
Heb je je er aan gehouden? Dan denk ik dat het stiekum ietsie meer isquote:Op dinsdag 12 juli 2011 18:32 schreef robdriessen het volgende:
[..]
Volgens de thuisweegschaal -3,5 kilo. Zometeen wegen bij de consulent en dan voor 2,5 week prut meenemen ivm zijn vakantie.
Ik haal het meettopic en de SC nogal eens door de wat in TALquote:Op dinsdag 12 juli 2011 18:30 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Ik heb ook al een paar keer gehad dat ik Willekeurige artiestwilde posten in de TAL SC
Ow... fout gelezen.... dan is c_a een radiomama!quote:
Ja maar dat is mijn clan nietquote:Op dinsdag 12 juli 2011 18:32 schreef Morpheus2002 het volgende:
http://www.clan-idk.com/index.php?page=2
Ik zie je er niet bij staan charmed
Ja, las ik in de tips op het CB forum. Of in de blender met de helft water en 10 ijsblokjes. Klinkt goedquote:Op dinsdag 12 juli 2011 18:33 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Heb je je er aan gehouden? Dan denk ik dat het stiekum ietsie meer is
Ow en tip voor de shakes: Flesje water in de vriezer (20 minuutjes), ook de beker in de vriezer, en dan je shake maken met de mixer
Dan lijkt het net alsof je een milkshake aan het drinken ben
Ow andere IDKquote:Op dinsdag 12 juli 2011 18:34 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ja maar dat is mijn clan niet
Ow eten is er
quote:Dedication Madonna - Frozen
Voor de dames want die vinden t bijna allemaal een mooi nummer.
Dedicated by
Outpost76
quote:Op dinsdag 12 juli 2011 18:34 schreef Lutte het volgende:
[..]
Ik haal het meettopic en de SC nogal eens door de wat in TAL![]()
Gatverdamme!quote:Op dinsdag 12 juli 2011 18:41 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Neuh kan t in mn rugzak kwijt dus ben zo terug.
Het deuntje is juist leukquote:Op dinsdag 12 juli 2011 18:42 schreef mr-green het volgende:
Beetje jammer alleen dat het nummer leuk is tot dit deuntje erin komt
Van BNN.quote:Op dinsdag 12 juli 2011 18:47 schreef Samzz het volgende:
Ik ben veel lekkerder dan Gerrie. Denk ik.
Wie de neuk is Gerrie?
quote:Op dinsdag 12 juli 2011 18:47 schreef Samzz het volgende:
Ik ben veel lekkerder dan Gerrie. Denk ik.
Wie de neuk is Gerrie?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Als jij nou even een foto post in dezelfde outfit kunnen we goed oordelen
quote:Op dinsdag 12 juli 2011 18:48 schreef Snuf. het volgende:
[..]In dat soort outfits ga je mij niet zienSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Als jij nou even een foto post in dezelfde outfit kunnen we goed oordelen.
“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”
quote:Op dinsdag 12 juli 2011 18:49 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Onze IDK staat voor: I Don't Know
quote:Op dinsdag 12 juli 2011 18:48 schreef Snuf. het volgende:
[..]ow zijSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Als jij nou even een foto post in dezelfde outfit kunnen we goed oordelen
![]()
1 keertje johquote:Op dinsdag 12 juli 2011 18:48 schreef Samzz het volgende:
[..]
In dat soort outfits ga je mij niet zien.
En wat doe je als het wel goed gaat?quote:Op dinsdag 12 juli 2011 18:52 schreef LovelyLady het volgende:
lieve mensjes van het rooster mocht het nou niet a la minuut lukken mbt tot mijn show mag ik dan wat langer door gaan tot 21:00 er zit nu een gat tussen 9 en 10
dan uhm draai ik denk ik gewoon tot 9 uurquote:
Neequote:
En neequote:Op dinsdag 12 juli 2011 18:51 schreef mr-green het volgende:
[..]
ik wou net zeggen. Kom op hoor voor Fok! toch wel
Joah, prima wat mij betreft.quote:Op dinsdag 12 juli 2011 18:52 schreef LovelyLady het volgende:
lieve mensjes van het rooster mocht het nou niet a la minuut lukken mbt tot mijn show mag ik dan wat langer door gaan tot 21:00 er zit nu een gat tussen 9 en 10
quote:
Mooi! Gewoon doen dan!quote:Op dinsdag 12 juli 2011 18:53 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
dan uhm draai ik denk ik gewoon tot 9 uur
ik stond al van 8 tot 9 schatquote:Op dinsdag 12 juli 2011 18:54 schreef Melting het volgende:
[..]
Mooi! Gewoon doen dan!
Samzz..... kun jij Lola inboeken tot 21.00 uur?
quote:Op dinsdag 12 juli 2011 18:54 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Verzonnen in een dronken bui.
Eerst Bloodpack (dat was echt wel de gaafste clan waar ik in heb gezetenRoadtrip naar Engeland enzo
want daar woonde de rest van de clan)
Toen viel Bloodpack uit elkaar en hebben we er DA van gemaaktToen werd het SCF
EN toen is het IDK geworden
quote:Op dinsdag 12 juli 2011 18:54 schreef rulerofdeath het volgende:
zou ik tussen 2100 en 2200 mogen draaien?
Ow.... kun je dan niet eventueel tot 10 doorgaan?quote:
Voor welk spelquote:Op dinsdag 12 juli 2011 18:54 schreef mr-green het volgende:
[..]ik heb ook ooit in een een soort van Clan gezeten
wou jij 2 uur draaien?quote:
nee PC. ik speelde vroeger Guildwarsquote:Op dinsdag 12 juli 2011 18:55 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Voor welk spel
Ow en PS3Whehehehe
De Klu Klux Clan wordt hier niet bedoeltquote:Op dinsdag 12 juli 2011 18:54 schreef mr-green het volgende:
[..]ik heb ook ooit in een een soort van Clan gezeten
jaquote:Op dinsdag 12 juli 2011 18:58 schreef mr-green het volgende:
kent er iemand hier überhaupt het spel Guildwars?
Ik ken de naam maar nooit gespeeldquote:Op dinsdag 12 juli 2011 18:58 schreef mr-green het volgende:
dat is lief maar oif het haalbaar is weet ik nietquote:
2dagen gespeeld.. haalde het niet bij LineageIIquote:
Ku Klux Klanquote:Op dinsdag 12 juli 2011 18:56 schreef ValHallen het volgende:
[..]
De Klu Klux Clan wordt hier niet bedoelt
Ow PC Games heb ik eigenlijk nog nooit gespeeldquote:Op dinsdag 12 juli 2011 18:56 schreef mr-green het volgende:
[..]
nee PC. ik speelde vroeger Guildwars
Zat ik avonden via teamspeak te gamen. Soort van WoW maar dan meer Player vs player. Of zoals bij ons GvG (guild vs guild)
ow jij bent PvE...quote:Op dinsdag 12 juli 2011 18:58 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
dat is lief maar oif het haalbaar is weet ik niet
[..]
2dagen gespeeld.. haalde het niet bij LineageII
Suggesties voor.... ?quote:Op dinsdag 12 juli 2011 18:58 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
lees heel eventjes terug....
Rob heb je nog andere suggesties?
quote:Op dinsdag 12 juli 2011 18:58 schreef mr-green het volgende:
hmm, ik zie iets staan dat er iets niet gaat lukken ofzo. wat zou d'r niet willen lukken?quote:Op dinsdag 12 juli 2011 18:58 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
lees heel eventjes terug....
Rob heb je nog andere suggesties?
Als ik jou was nog heel even wachten tot Guildwars 2 uitkomtquote:
Oh, ik dacht dat je dat wildequote:Op dinsdag 12 juli 2011 18:58 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
dat is lief maar oif het haalbaar is weet ik niet
[..]
2dagen gespeeld.. haalde het niet bij LineageII
Als je muziek draait in SAM, slaan dan de meters van Deck EN van Encoders uit?quote:Op dinsdag 12 juli 2011 19:00 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
waarom ze mij wel hoorden praten maar de muziek niet?
jaquote:Op dinsdag 12 juli 2011 19:01 schreef robdriessen het volgende:
[..]
Als je muziek draait in SAM, slaan dan de meters van Deck EN van Encoders uit?
Dan moet het nu werken, anders steek ik mijn duim in mijn mond en ga ik in een hoekje stilletjes zitten huilen.quote:
quote:Op dinsdag 12 juli 2011 19:00 schreef mr-green het volgende:
[..]
als GW2 uitkomt weet ik bijna zeker dat mijn leven weer verneukt wordt
Nee ik ga nergens op wachtenquote:Op dinsdag 12 juli 2011 19:01 schreef robdriessen het volgende:
[..]
Als ik jou was nog heel even wachten tot Guildwars 2 uitkomt
MWquote:Op dinsdag 12 juli 2011 19:03 schreef charmed_angel het volgende:
[..]![]()
[..]
Nee ik ga nergens op wachten
Straks komt Gears of War 3, Modern Warfare 3 uit, dus daar ga ik mijn avonden mee vullen denk ik
Oke ik hoop het beste dan maarquote:Op dinsdag 12 juli 2011 19:03 schreef robdriessen het volgende:
[..]
Dan moet het nu werken, anders steek ik mijn duim in mijn mond en ga ik in een hoekje stilletjes zitten huilen.
Oh dat heb ik twee jaar geleden ook gedaan.quote:Op dinsdag 12 juli 2011 19:04 schreef Snuf. het volgende:
Ik heb vorige week de Tour de France game gekocht. Hoor ik er nu ook bij?
Dat is Stoke met Rory Delap.quote:Op dinsdag 12 juli 2011 18:18 schreef mr-green het volgende:
[..]
Newcastle is toch die ploeg met die debiele ingooi doelpunten
2009?quote:Op dinsdag 12 juli 2011 19:06 schreef heloef het volgende:
[..]
Oh dat heb ik twee jaar geleden ook gedaan.
Geen goed plan want ik heb te weinig verstand van wielrennen.
waarom?quote:Op dinsdag 12 juli 2011 19:06 schreef ValHallen het volgende:
Met een beetje geluk hebben we binnen nu en een paar dagen/weken een berg nieuwe DJ's erbij
Je kunt ook luisteren via een media player. Ik luister zelf altijd via VLCquote:Op dinsdag 12 juli 2011 19:07 schreef Lutte het volgende:
Ik kan niet luisteren? Als ik de site aanklik is het vak waar de player stata wit
Nee ik had weinig geld dus heb 2007 gekocht.quote:
Hoe dan?quote:Op dinsdag 12 juli 2011 19:08 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Je kunt ook luisteren via een media player. Ik luister zelf altijd via VLC
Dat weet ik niet, want daar let ik noooit opquote:
baasquote:Op dinsdag 12 juli 2011 19:08 schreef ValHallen het volgende:
[..]
c_a en ik lopen DJ's te hosselen in een SC
Nee dat is niks voor mijquote:
Daarom hou ik van je.quote:Op dinsdag 12 juli 2011 19:08 schreef ValHallen het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 12 juli 2011 19:08 schreef ValHallen het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 12 juli 2011 19:08 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Aan het eind van de avond hebben we er 4quote:Op dinsdag 12 juli 2011 19:09 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
We hebben er al 2
![]()
En een halve
Je kunt geen negatieve KD hebben ?quote:Op dinsdag 12 juli 2011 19:11 schreef 129383 het volgende:
[..]
KD kills , deaths
een kd van : 4099/1056 is positief
positief is altijd beter
klik hier om te luisteren in VLC, winamp of andere media playerquote:Op dinsdag 12 juli 2011 19:07 schreef Lutte het volgende:
Ik kan niet luisteren? Als ik de site aanklik is het vak waar de player stata wit
Ow hij wilde uitlegquote:Op dinsdag 12 juli 2011 19:11 schreef 129383 het volgende:
[..]
KD kills , deaths
een kd van : 4099/1056 is positief
positief is altijd beter
The conflictquote:Op dinsdag 12 juli 2011 19:11 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Aan het eind van de avond hebben we er 4
En patjen wil ook weer draaien
Ik werd ook altijd uitgescholden door nerds dat ik het niet goed genoeg kon etcquote:
ga jij vanavond luisteren?quote:Op dinsdag 12 juli 2011 19:12 schreef Viro het volgende:
[..]
klik hier om te luisteren in VLC, winamp of andere media player
ik luister al lieve schat, nou net 5 minuten eigenlijkquote:
Zeg Viro,quote:Op dinsdag 12 juli 2011 19:12 schreef Viro het volgende:
[..]
klik hier om te luisteren in VLC, winamp of andere media player
ja ik draai van 8 tot 10quote:Op dinsdag 12 juli 2011 19:13 schreef Viro het volgende:
[..]
ik luister al lieve schat, nou net 5 minuten eigenlijk
haha nee hij edit mijn postquote:Op dinsdag 12 juli 2011 19:12 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ow hij wilde uitleg
Ik dacht dat hij mijn KD ratio wilde weten
Ik heb nog geen game meet gehadquote:Op dinsdag 12 juli 2011 19:12 schreef mr-green het volgende:
[..]
Ik werd ook altijd uitgescholden door nerds dat ik het niet goed genoeg kon etc
Maar toch wilden ze mij in het team houden.
Nu ik daaraan terugdenk. Er is zelfs toen een meet gehouden. Mijn eerste game meet ever (en laatste)
is dit je eerste keer dan?quote:Op dinsdag 12 juli 2011 19:14 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
ja ik draai van 8 tot 10
,maar eigenlijk hoop ik dat alles goed staat
ik dus 1 game meet en 1 fok meetquote:Op dinsdag 12 juli 2011 19:14 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ik heb nog geen game meet gehad
ja beetje jammer van de ps 3quote:Op dinsdag 12 juli 2011 19:14 schreef mr-green het volgende:
[..]
haha nee hij edit mijn post
Als eckte mw (ps3) fan weet ik natuurlijk wel wat KD ratio is
Die werkt ook, maar de link van mij kan je opslaanquote:Op dinsdag 12 juli 2011 19:13 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
Zeg Viro,
werkt de onderstaande link niet voor iedereen?
http://listen.radionomy.com/x-raydio
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |