Hilarisch, maar zie je mijn punt dat de scheidslijn tussen medicijn en voedsel erg dun is.quote:Op zaterdag 30 juli 2011 21:59 schreef Bankfurt het volgende:
[..]
Als je een condoom in huis hebt niet.
Ja,quote:Op zondag 31 juli 2011 11:41 schreef .SP. het volgende:
[..]
Hilarisch, maar zie je mijn punt dat de scheidslijn tussen medicijn en voedsel erg dun is.
Dat moet ook helemaal niet. Jij bent dus een hardcore kwaalonderdrukker. Daar help je iemand niet mee. Je pakt de bron niet aan!quote:Op zondag 31 juli 2011 22:14 schreef Re het volgende:
ach joh, iemand met diabetes hoeft helemaal geen insuline te spuiten, iemand met een autoimmuunziekte hoeft helemaal geen immunosupressiemiddelen te slikken, iemand met hoofdpijn moet helemaal geen paracetamolletje slikken, iemand met een hartinfarct hoeft helemaal niet aan de bloedverdunners, dat zit alemaal psychisch in hun hoofd joh, stelletje aanstellers
en vertel eens wat is de bron van al dit kwaad wat gebeurd in het lichaam...quote:Op maandag 1 augustus 2011 07:22 schreef Lambiekje het volgende:
[..]
Dat moet ook helemaal niet. Jij bent dus een hardcore kwaalonderdrukker. Daar help je iemand niet mee. Je pakt de bron niet aan!
Ok, kom maar op. Ik heb je het al eerder gevraagd, maar daar heb je nog geen antwoord op gegeven. Mijn vader heeft beginnende prostaatkanker, 'wat zou hij volgens jou moeten doen om hier van te genezen?quote:Op maandag 1 augustus 2011 07:22 schreef Lambiekje het volgende:
[..]
Dat moet ook helemaal niet. Jij bent dus een hardcore kwaalonderdrukker. Daar help je iemand niet mee. Je pakt de bron niet aan!
Beginnen met alternatieve zienswijzen lezen. En niet klakkeloos alles maar opvolgen wat de idioot met z'n witte jas loopt verkondigen.quote:Op maandag 1 augustus 2011 09:25 schreef fruityloop het volgende:
[..]
Ok, kom maar op. Ik heb je het al eerder gevraagd, maar daar heb je nog geen antwoord op gegeven. Mijn vader heeft beginnende prostaatkanker, 'wat zou hij volgens jou moeten doen om hier van te genezen?
Nogmaals, ik wil van jou horen wat hij zou moeten doen. Jij weet het altijd beter dan de doktoren en medische wetenschap in het algemeen, dus noem de best werkende alternatieve genezing, en hou op met linkjes/filmpjes of doodleuk zeggen "dat ik me in moet lezen".quote:Op maandag 1 augustus 2011 09:55 schreef Lambiekje het volgende:
[..]
Beginnen met alternatieve zienswijzen lezen. En niet klakkeloos alles maar opvolgen wat de idioot met z'n witte jas loopt verkondigen.
Het kan dat de reguliere manier van kankerbestrijden (tijdelijk) werkt. Maar als je het onderliggende probleem niet oplost kan het maar zo weer ergens anders persisteren.
Lol, dat werkte uitstekend bij Silvia Millecamquote:Op maandag 1 augustus 2011 09:55 schreef Lambiekje het volgende:
[..]
Beginnen met alternatieve zienswijzen lezen. En niet klakkeloos alles maar opvolgen wat de idioot met z'n witte jas loopt verkondigen.
Het kan dat de reguliere manier van kankerbestrijden (tijdelijk) werkt. Maar als je het onderliggende probleem niet oplost kan het maar zo weer ergens anders persisteren.
1) echt willen dat hij weer gezond wordtquote:Op maandag 1 augustus 2011 09:25 schreef fruityloop het volgende:
[..]
Ok, kom maar op. Ik heb je het al eerder gevraagd, maar daar heb je nog geen antwoord op gegeven. Mijn vader heeft beginnende prostaatkanker, 'wat zou hij volgens jou moeten doen om hier van te genezen?
Mijn nichtje van 6 maanden heeft een hersentumor, bij punt 1 loopt ze al een beetje vast denk. Wat nu?quote:Op maandag 1 augustus 2011 11:59 schreef Bankfurt het volgende:
[..]
1) echt willen dat hij weer gezond wordt
2) identificeren en opruimen van opgekropt verdriet
3) weten wat hij leuk vindt
4) nieuwe dingen bedenken en weer creatief worden
5) gezond eten en gezond leven, veel fruit en verse groente
6) zeer veel vitamine C, knoflook, CoQ10, ginseng, haaiekraakbeen innemen
7) veel zeezout baden nemen
8) ruim voldoende nachtrust
9) mobieltjes weg, spaarlampen weg, magnetron weg
10) gezonde woonomgeving en frisse lucht.
1) echt willen dat hij weer gezond wordtquote:
11.computer wegquote:Op maandag 1 augustus 2011 11:59 schreef Bankfurt het volgende:
[..]
3) weten wat hij leuk vindt
4) nieuwe dingen bedenken en weer creatief worden
5) gezond eten en gezond leven, veel fruit en verse groente
6) zeer veel vitamine C, knoflook, CoQ10, ginseng, haaiekraakbeen innemen
7) veel zeezout baden nemen
8) ruim voldoende nachtrust
9) mobieltjes weg, spaarlampen weg, magnetron weg
10) gezonde woonomgeving en frisse lucht.
Yep o.a..quote:Op maandag 1 augustus 2011 13:54 schreef fruityloop het volgende:
[..]
No shit sherlock.![]()
Zeg je nou dat kanker door opgekropt verdriet veroorzaakt wordt?
hmm, de waddenzee is niet noodzakelijk gezond te noemen. Den Helder, NAM, Shell, Delfzijl enzo.quote:Hij woont dichtbij de waddenzee, dus dat komt wel goed. Is hier ook een dosis/frequentie voor bekend?
Ik schreef: mobieltje WEG !quote:8 Mobieltje laattie altijd thuis, spaarlampen hebben ze volgens mij niet, en de magnetron gebruiken ze ook bijna nooit.
Mijn lijst was niet volledig opsommend.quote:Eigenlijk kan hij dus volgens jou al geen kanker hebben? Ik bedoel, hij leeft al behoorlijk gezond, en zijn vader die dezelfde soort prostaatkanker had, nóg veel gezonder. Toch ging die laatste vrij vlot dood na de diagnose, zonder dat er in een straal van een km een mobiele telefoon of magnetron te bekennen was.
Dan maar klakkeloos opvolgen wat een idioot in een alternatieve witte jas zegt?quote:Op maandag 1 augustus 2011 09:55 schreef Lambiekje het volgende:
[..]
Eerlijk gezegd vind ik het van een onmetelijke schofterigheid dat je überhaupt het lef hebt met een dergelijke lijst te komen over iemand die een mogelijk dodelijke ziekte heeft.quote:Op maandag 1 augustus 2011 14:34 schreef Bankfurt het volgende:
[..]
Yep o.a..
[..]
hmm, de waddenzee is niet noodzakelijk gezond te noemen. Den Helder, NAM, Shell, Delfzijl enzo.
[..]
Ik schreef: mobieltje WEG !
[..]
Mijn lijst was niet volledig opsommend.
o.a. ook amalgaamvullingen voorzichtig laten verwijderen.
Ik weet verder niet wat het beroep van je vader is/was.
Nee per se. Nadenken over zaken. Waarom ben je ziek.quote:Op maandag 1 augustus 2011 15:09 schreef ATuin-hek het volgende:
[..]
Dan maar klakkeloos opvolgen wat een idioot in een alternatieve witte jas zegt?
Dat is niet altijd een reden die onder je controle valt he.quote:Op maandag 1 augustus 2011 17:34 schreef Lambiekje het volgende:
[..]
Nee per se. Nadenken over zaken. Waarom ben je ziek.
Het is meer een verzameling van open deuren en giswerk dan een goed onderbouwd iets als ik eerlijk ben. Maar goed, dit is BNW, en daar moet ruimte voor zijn. Alhoewel ik niet verwacht dat ik enkel op basis van een forumpost mijn vader zo ver krijg dat hij bij een tandarts de stoel in duikt om eventuele amalgaam vullingen er uit te trekken.quote:Op maandag 1 augustus 2011 17:17 schreef Hoppahoppa het volgende:
[..]
Eerlijk gezegd vind ik het van een onmetelijke schofterigheid dat je überhaupt het lef hebt met een dergelijke lijst te komen over iemand die een mogelijk dodelijke ziekte heeft.
Maar goed, de normen en waarden op BNW zijn kennelijk anders dan in de rest van de wereld.
Ze hebben het vaker fout dan goed.quote:Op maandag 1 augustus 2011 17:41 schreef fruityloop het volgende:
[..]
Het is meer een verzameling van open deuren en giswerk dan een goed onderbouwd iets als ik eerlijk ben. Maar goed, dit is BNW, en daar moet ruimte voor zijn. Alhoewel ik niet verwacht dat ik enkel op basis van een forumpost mijn vader zo ver krijg dat hij bij een tandarts de stoel in duikt om eventuele amalgaam vullingen er uit te trekken.
Wat ik wel frappant vind, is dat de medici het in een paar regels tekst, 3 onderzoeken (bloed, inwendig en kweekje), en uiteindelijk 1 heldere behandeling (opereren, bestralen of chemo) kunnen vatten.
Echt niet. Hoe kom je er bij?quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 14:08 schreef Lambiekje het volgende:
[..]
Ze hebben het vaker fout dan goed.
Je moet je eigen ervaringen niet zo generalizeren joh...quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 14:08 schreef Lambiekje het volgende:
[..]
Ze hebben het vaker fout dan goed.
Het is een gebrek aan kennis. Ik heb lambiekje meerdere malen gevraagd wat hij nu eigenlijk wist over de reguliere geneeskunde, maar dat is bar weinig.quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 18:31 schreef ATuin-hek het volgende:
[..]
Je moet je eigen ervaringen niet zo generalizeren joh...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |