abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_100151708
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 juli 2011 21:59 schreef Bankfurt het volgende:

[..]

Als je een condoom in huis hebt niet. :')
Hilarisch, maar zie je mijn punt dat de scheidslijn tussen medicijn en voedsel erg dun is.
pi_100171586
quote:
0s.gif Op zondag 31 juli 2011 11:41 schreef .SP. het volgende:

[..]

Hilarisch, maar zie je mijn punt dat de scheidslijn tussen medicijn en voedsel erg dun is.
Ja,

7-up is trouwens wel handig bij klachten met de spijsvertering.
  zondag 31 juli 2011 @ 22:14:42 #253
262 Re
Kiss & Swallow
pi_100172623
ach joh, iemand met diabetes hoeft helemaal geen insuline te spuiten, iemand met een autoimmuunziekte hoeft helemaal geen immunosupressiemiddelen te slikken, iemand met hoofdpijn moet helemaal geen paracetamolletje slikken, iemand met een hartinfarct hoeft helemaal niet aan de bloedverdunners, dat zit alemaal psychisch in hun hoofd joh, stelletje aanstellers
04-08-11, 02-02-12, 20-06-14, 13-08-15
  maandag 1 augustus 2011 @ 07:22:12 #254
52357 Lambiekje
Everything is upside down
pi_100183428
quote:
3s.gif Op zondag 31 juli 2011 22:14 schreef Re het volgende:
ach joh, iemand met diabetes hoeft helemaal geen insuline te spuiten, iemand met een autoimmuunziekte hoeft helemaal geen immunosupressiemiddelen te slikken, iemand met hoofdpijn moet helemaal geen paracetamolletje slikken, iemand met een hartinfarct hoeft helemaal niet aan de bloedverdunners, dat zit alemaal psychisch in hun hoofd joh, stelletje aanstellers
Dat moet ook helemaal niet. Jij bent dus een hardcore kwaalonderdrukker. Daar help je iemand niet mee. Je pakt de bron niet aan!
Everything is backwards, everything is upside down. Doctors destroy health, lawyers destroy justice, psychiatrists destroy minds, scientists destroy truth, media destroys information, religions destroy spirituality and governments destroy freedom.
  maandag 1 augustus 2011 @ 09:04:25 #255
262 Re
Kiss & Swallow
pi_100184283
quote:
0s.gif Op maandag 1 augustus 2011 07:22 schreef Lambiekje het volgende:

[..]

Dat moet ook helemaal niet. Jij bent dus een hardcore kwaalonderdrukker. Daar help je iemand niet mee. Je pakt de bron niet aan!
en vertel eens wat is de bron van al dit kwaad wat gebeurd in het lichaam...
pi_100184612
quote:
0s.gif Op maandag 1 augustus 2011 07:22 schreef Lambiekje het volgende:

[..]

Ok, kom maar op. Ik heb je het al eerder gevraagd, maar daar heb je nog geen antwoord op gegeven. Mijn vader heeft beginnende prostaatkanker, 'wat zou hij volgens jou moeten doen om hier van te genezen?
Op woensdag 9 juni 2010 @ 09:07 schreef lezzer: Verder legt fruityloop uitstekend uit hoe het in het echte leven gaat.
  maandag 1 augustus 2011 @ 09:55:12 #257
52357 Lambiekje
pi_100185107
quote:
0s.gif Op maandag 1 augustus 2011 09:25 schreef fruityloop het volgende:

[..]

Ok, kom maar op. Ik heb je het al eerder gevraagd, maar daar heb je nog geen antwoord op gegeven. Mijn vader heeft beginnende prostaatkanker, 'wat zou hij volgens jou moeten doen om hier van te genezen?
Beginnen met alternatieve zienswijzen lezen. En niet klakkeloos alles maar opvolgen wat de idioot met z'n witte jas loopt verkondigen.

Het kan dat de reguliere manier van kankerbestrijden (tijdelijk) werkt. Maar als je het onderliggende probleem niet oplost kan het maar zo weer ergens anders persisteren.
Everything is backwards, everything is upside down. Doctors destroy health, lawyers destroy justice, psychiatrists destroy minds, scientists destroy truth, media destroys information, religions destroy spirituality and governments destroy freedom.
  maandag 1 augustus 2011 @ 10:01:48 #258
262 Re
Kiss & Swallow
pi_100185225
het onderliggende probleem bij kanker is een cel waarvan het DNA kapot is, op een of andere manier denk ik niet dat je een voorstander bent van DNA reparaties, of wilde je het oplossen met het eten van het zilte gras uit de duinen...
pi_100185342
quote:
0s.gif Op maandag 1 augustus 2011 09:55 schreef Lambiekje het volgende:

[..]

Beginnen met alternatieve zienswijzen lezen. En niet klakkeloos alles maar opvolgen wat de idioot met z'n witte jas loopt verkondigen.

Het kan dat de reguliere manier van kankerbestrijden (tijdelijk) werkt. Maar als je het onderliggende probleem niet oplost kan het maar zo weer ergens anders persisteren.
Nogmaals, ik wil van jou horen wat hij zou moeten doen. Jij weet het altijd beter dan de doktoren en medische wetenschap in het algemeen, dus noem de best werkende alternatieve genezing, en hou op met linkjes/filmpjes of doodleuk zeggen "dat ik me in moet lezen". :{w Dit is je kans om iemand te redden uit de klauwen van bigpharma. ^O^
Op woensdag 9 juni 2010 @ 09:07 schreef lezzer: Verder legt fruityloop uitstekend uit hoe het in het echte leven gaat.
pi_100188112
quote:

[..]

Lol, dat werkte uitstekend bij Silvia Millecam
pi_100188620
quote:
0s.gif Op maandag 1 augustus 2011 09:25 schreef fruityloop het volgende:

[..]

1) echt willen dat hij weer gezond wordt
2) identificeren en opruimen van opgekropt verdriet
3) weten wat hij leuk vindt
4) nieuwe dingen bedenken en weer creatief worden
5) gezond eten en gezond leven, veel fruit en verse groente
6) zeer veel vitamine C, knoflook, CoQ10, ginseng, haaiekraakbeen innemen
7) veel zeezout baden nemen
8) ruim voldoende nachtrust
9) mobieltjes weg, spaarlampen weg, magnetron weg
10) gezonde woonomgeving en frisse lucht.

O-)
pi_100189810
quote:
0s.gif Op maandag 1 augustus 2011 11:59 schreef Bankfurt het volgende:

[..]

O-)
Mijn nichtje van 6 maanden heeft een hersentumor, bij punt 1 loopt ze al een beetje vast denk. Wat nu?
pi_100192360
quote:

[..]

O-)
No shit sherlock. |:(
Zeg je nou dat kanker door opgekropt verdriet veroorzaakt wordt?
Blijven leven leek hem wel wat. :Y Nieuwe baan trouwens ook, idem voor de kleinkids.
Hij komt terug uit pensioen om weer aan het werk te gaan, vindt hij helemaal top.
Hij eet elke dag vers biologisch fruit + groente, sport regelmatig, en heeft geen noemenswaardig overgewicht.
Geneest 1 van die producten kanker, of adviseer je nu met veel woorden hetzelfde als bij punt 5?
Hij woont dichtbij de waddenzee, dus dat komt wel goed. Is hier ook een dosis/frequentie voor bekend?
Dat doettie nu al, dus dat zit wel goed.
Mobieltje laattie altijd thuis, spaarlampen hebben ze volgens mij niet, en de magnetron gebruiken ze ook bijna nooit.
Huis is gezond, geen asbest, genoeg ventilatie, en plenty frisse fryske lucht.

Eigenlijk kan hij dus volgens jou al geen kanker hebben? Ik bedoel, hij leeft al behoorlijk gezond, en zijn vader die dezelfde soort prostaatkanker had, nóg veel gezonder. Toch ging die laatste vrij vlot dood na de diagnose, zonder dat er in een straal van een km een mobiele telefoon of magnetron te bekennen was.
  Moderator maandag 1 augustus 2011 @ 14:04:28 #264
249559 crew  Lavenderr
pi_100192688
quote:

[..]

O-)
11.computer weg
pi_100193611
quote:
0s.gif Op maandag 1 augustus 2011 13:54 schreef fruityloop het volgende:

[..]

No shit sherlock. |:(
Zeg je nou dat kanker door opgekropt verdriet veroorzaakt wordt?
Yep o.a..

quote:
Hij woont dichtbij de waddenzee, dus dat komt wel goed. Is hier ook een dosis/frequentie voor bekend?
hmm, de waddenzee is niet noodzakelijk gezond te noemen. Den Helder, NAM, Shell, Delfzijl enzo.

quote:
8 Mobieltje laattie altijd thuis, spaarlampen hebben ze volgens mij niet, en de magnetron gebruiken ze ook bijna nooit.
Ik schreef: mobieltje WEG !

quote:
Eigenlijk kan hij dus volgens jou al geen kanker hebben? Ik bedoel, hij leeft al behoorlijk gezond, en zijn vader die dezelfde soort prostaatkanker had, nóg veel gezonder. Toch ging die laatste vrij vlot dood na de diagnose, zonder dat er in een straal van een km een mobiele telefoon of magnetron te bekennen was.
Mijn lijst was niet volledig opsommend.

o.a. ook amalgaamvullingen voorzichtig laten verwijderen.

Ik weet verder niet wat het beroep van je vader is/was.
  maandag 1 augustus 2011 @ 15:09:15 #266
47122 ATuin-hek
theguyver's sidekick!
pi_100194793
quote:

[..]

Dan maar klakkeloos opvolgen wat een idioot in een alternatieve witte jas zegt?
Egregious professor of Cruel and Unusual Geography
Onikaan ni ov dovah
pi_100198986
quote:
0s.gif Op maandag 1 augustus 2011 14:34 schreef Bankfurt het volgende:

[..]

Yep o.a..

[..]

hmm, de waddenzee is niet noodzakelijk gezond te noemen. Den Helder, NAM, Shell, Delfzijl enzo.

[..]

Ik schreef: mobieltje WEG !

[..]

Mijn lijst was niet volledig opsommend.

o.a. ook amalgaamvullingen voorzichtig laten verwijderen.

Ik weet verder niet wat het beroep van je vader is/was.
Eerlijk gezegd vind ik het van een onmetelijke schofterigheid dat je überhaupt het lef hebt met een dergelijke lijst te komen over iemand die een mogelijk dodelijke ziekte heeft.

Maar goed, de normen en waarden op BNW zijn kennelijk anders dan in de rest van de wereld.
Cuz I'm praying for rain, And I'm praying for tidal waves
I wanna see the ground give way.I wanna watch it all go down.
Mom please flush it all away.I wanna watch it go right in and down.
I wanna watch it go right in. Watch you flush it all away.
  maandag 1 augustus 2011 @ 17:34:22 #268
52357 Lambiekje
pi_100199659
quote:
0s.gif Op maandag 1 augustus 2011 15:09 schreef ATuin-hek het volgende:

[..]

Dan maar klakkeloos opvolgen wat een idioot in een alternatieve witte jas zegt?
Nee per se. Nadenken over zaken. Waarom ben je ziek.
  maandag 1 augustus 2011 @ 17:39:13 #269
47122 ATuin-hek
theguyver's sidekick!
pi_100199808
quote:
0s.gif Op maandag 1 augustus 2011 17:34 schreef Lambiekje het volgende:

[..]

Nee per se. Nadenken over zaken. Waarom ben je ziek.
Dat is niet altijd een reden die onder je controle valt he.
Onikaan ni ov dovah
pi_100199887
quote:
0s.gif Op maandag 1 augustus 2011 17:17 schreef Hoppahoppa het volgende:

[..]

Eerlijk gezegd vind ik het van een onmetelijke schofterigheid dat je überhaupt het lef hebt met een dergelijke lijst te komen over iemand die een mogelijk dodelijke ziekte heeft.

Maar goed, de normen en waarden op BNW zijn kennelijk anders dan in de rest van de wereld.
Het is meer een verzameling van open deuren en giswerk dan een goed onderbouwd iets als ik eerlijk ben. Maar goed, dit is BNW, en daar moet ruimte voor zijn. Alhoewel ik niet verwacht dat ik enkel op basis van een forumpost mijn vader zo ver krijg dat hij bij een tandarts de stoel in duikt om eventuele amalgaam vullingen er uit te trekken.

Wat ik wel frappant vind, is dat de medici het in een paar regels tekst, 3 onderzoeken (bloed, inwendig en kweekje), en uiteindelijk 1 heldere behandeling (opereren, bestralen of chemo) kunnen vatten.
  dinsdag 2 augustus 2011 @ 14:08:20 #271
52357 Lambiekje
pi_100231687
quote:
0s.gif Op maandag 1 augustus 2011 17:41 schreef fruityloop het volgende:

[..]

Het is meer een verzameling van open deuren en giswerk dan een goed onderbouwd iets als ik eerlijk ben. Maar goed, dit is BNW, en daar moet ruimte voor zijn. Alhoewel ik niet verwacht dat ik enkel op basis van een forumpost mijn vader zo ver krijg dat hij bij een tandarts de stoel in duikt om eventuele amalgaam vullingen er uit te trekken.

Wat ik wel frappant vind, is dat de medici het in een paar regels tekst, 3 onderzoeken (bloed, inwendig en kweekje), en uiteindelijk 1 heldere behandeling (opereren, bestralen of chemo) kunnen vatten.
Ze hebben het vaker fout dan goed.
  Moderator dinsdag 2 augustus 2011 @ 14:17:27 #272
249559 crew  Lavenderr
pi_100231982
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 augustus 2011 14:08 schreef Lambiekje het volgende:

[..]

Echt niet. Hoe kom je er bij?
  dinsdag 2 augustus 2011 @ 18:31:44 #273
47122 ATuin-hek
theguyver's sidekick!
pi_100240932
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 augustus 2011 14:08 schreef Lambiekje het volgende:

[..]

Je moet je eigen ervaringen niet zo generalizeren joh...
Onikaan ni ov dovah
pi_100242167
quote:
1s.gif Op dinsdag 2 augustus 2011 18:31 schreef ATuin-hek het volgende:

[..]

Je moet je eigen ervaringen niet zo generalizeren joh...
Het is een gebrek aan kennis. Ik heb lambiekje meerdere malen gevraagd wat hij nu eigenlijk wist over de reguliere geneeskunde, maar dat is bar weinig.
Hij heeft een mening over vaccins, maar weet van toeten noch blazen wat een virus is, wat een vaccin is, hoe het imuunsysteem werkt. Hij keurt chemotherapie af, maar weet niets eens welke soorten er zijn en hoe ze werken. Genoeg meningen over kanker, maar totaal geen idee hoe cellen werken.
Met andere woorden; de beste stuurlui staan aan wal. Ik ben iig blij dat mensen zoals lambiekje zich niet verdiepen en niet het intellect hebben hun zieke ideeen uit te werken, waardoor ZIJ in de vergetelheid raken en mensen zoals Koch, Fleming, Rontgen en Jenner niet.
I feel kinda Locrian today
pi_100242321
Rustig aan he.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')