abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_99956340
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 juli 2011 11:14 schreef Gray het volgende:

Dat naderhand bleek dat het allemaal wel meeviel maakt niet dat men nooit meer angstig hoeft te zijn. Dat de vaccinaties goed waren voor een aantal bedrijven en dat de politiek zich sterk heeft laten beïnvloeden door deze belangen kan ik beamen. Ik keur dat dan ook ten zeerste af.
Het is juist daar waar mensen zich op moeten richten, en niet over de zogenaamde kwaadaardigheid van vaccins op zich.
Ook daar moet men zich op richten.

quote:
Kinderen en jongeren onder de 20 worden indien mogelijk het best niet ingeënt met Pandemrix, het vaccin tegen de Mexicaanse griep.

Over heel Europa werd tijdens de epidemie van de Mexicaanse griep in 2009 en 2010 zo'n 30 miljoen mensen ingeënt met Pandemrix van farmaproducent GlaxoSmithKline.

http://www.metrotime.be/nlnewsbelga.html?telexid=64805334

Eerst spuiten en dan pas onderzoeken.. :?

quote:
Er is geen wetenschappelijk bewijs dat de virusremmer Tamiflu helpt om ernstige complicaties van de Mexicaanse griep te voorkomen. Dat schrijft epidemioloog Luc Bonneux in een artikel op de website van het Nederlands Tijdschrift voor Geneeskunde.
http://griep.blog.nl/viru(...)bij-mexicaanse-griep
En daar heeft Klink 35 miljoen doses van gekocht..
We must guard against the aquisition of unwarranted influence, whether sought or unsought, by the military-industrial complex.
We must never let the weight of this combination endanger our liberties or democratic processes.
Eisenhower1961.
pi_99959249
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 juli 2011 08:02 schreef Lambiekje het volgende:

[..]

Je word niet voor niets impotent.

[..]

NOOIT! Bespottelijke dat dat uberhaupt voorgesteld wordt.

[..]

Waar je nu op doelt zijn sommige uitzonderlijke gevallen. Waar we over discussiëren is over 99% van de gevallen waarbij bigfarma zich uitbuitend gedraagt.

Ik heb ook nooit gezegd dat antibiotica geen goed uitvinding zou zijn. Het wordt alleen wel volstrekt onverantwoord gebruikt. En wordt er volledige fiat gegeven voor BigAgri
Er zal een punt in je leven komen dat je de keuze zult moeten maken tussen de gezondheid van een naaste of jezelf en je paranoide instelling. Ik hoop dat jouw Jomanda instelling niet tot een Silvia Millecam zal leiden.
pi_99960055
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 juli 2011 12:32 schreef Resonancer het volgende:

[..]

Ook daar moet men zich op richten.

[..]

Eerst spuiten en dan pas onderzoeken.. :?

[..]

En daar heeft Klink 35 miljoen doses van gekocht..
Het probleem met griep epidemieën is dat men niet van tevoren weet welke groepen (kind/adult/oudere) het meest vatbaar is. Daarbij is het onmogelijk om iedereen te vaccineren en is het niet mogelijk (veel minder effectief) om te vaccineren nadat je weet welke groep het meest vatbaar is.

Er zijn nu echtere betere aanwijzingen om te kunnen voorspellen welke doelgroep gevaccineerd moet worden en de hoop is dat bij volgende epidemieën die dan ook veel effectiever kan worden ingezet.

Ik denk dat politici de laatste epidemie in een spagaat gedwongen werd. Stel ze hadden geen antivirale middelen ingekocht en er waren 10 mensen de pijp uit gegaan, dan hadden ze een stortvloed van kritiek gekregen. Nu hebben ze de laatste epidemie veel te veel ingekocht en hebben ze ook een stortvloed van kritiek gekregen. Het was een "better safe than sorry" keuze denk ik.
pi_99968107
quote:
Ik neem aan dat jij nog nooit in je leven - op wat voor manier dan ook - met een academische omgeving in aanraking bent gekomen?
quote:
Precies zoals het er staat. Dit naar aanleiding van je afkeer van elke vorm van geinstitutionaliseerd onderzoek. Ik ben alleen benieuwd of je - behalve je kritiek op de afvlakking van het huidige onderwijs (die ik tot op zekere hoogte met je deel) aan de hand van nieuwsberichten en informatie/meningen uit 2e hand - zelf ook ervaring hebt met academisch onderzoek.
quote:
De reden van mijn opmerking was nu dus juist dit soort hole frase - dezelfde mantra welke je keer op keer herhaald. Waarom ben je hier zo stellig in? Heb jij ooit getracht een eigen onderzoek op touw te zetten subsidies/fondsen moeten aanvragen; waarop je vervolgens door Big Pharma bent tegengewerkt? Zo niet, tsjah.. misschien zou het je dan ook niet misstaan wanneer je net dat beetje extra aan nuance in je verhalen weet te verwerken.
quote:
Nog een antwoord op mijn vraag 'biekje?
Edit;

Uit je stilzwijgen mag ik concluderen dat je dus bij voorbaat iets afwijst, ridiculiseert en (mis)interpreteert, waar je zelf dus nog nooit mee te maken hebt gehad? En absoluut geen verstand van hebt.

[ Bericht 7% gewijzigd door Fledderjon op 26-07-2011 21:37:54 ]
I kept having dreams all night. I thought they were touching me with their fingers. But dreams don't have fingers, they have fists,
so it must have been scorpions.
  FOK!fotograaf woensdag 27 juli 2011 @ 08:53:51 #230
13368 NiGeLaToR
pi_99992740
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 juli 2011 08:02 schreef Lambiekje het volgende:

[..]

Je word niet voor niets impotent.

[..]

NOOIT! Bespottelijke dat dat uberhaupt voorgesteld wordt.

[..]

Waar je nu op doelt zijn sommige uitzonderlijke gevallen. Waar we over discussiëren is over 99% van de gevallen waarbij bigfarma zich uitbuitend gedraagt.

Ik heb ook nooit gezegd dat antibiotica geen goed uitvinding zou zijn. Het wordt alleen wel volstrekt onverantwoord gebruikt. En wordt er volledige fiat gegeven voor BigAgri
Weet je eigenlijk wel wie er medicatie voorschrijft? Weet je waarom ze dit doen? Heb je uberhaupt wel eens een arts gesproken? Je ridiculiseert een hele beroepsgroep op basis van een paar afleveringen tv en een hilarische hollywood romkom en durft dan tegen mij te roepen dat ik allergisch ben voor m'n eigen onkunde?
Ik ben blij dat jij niet in de positie bent om te bepalen voor anderen hoe hun leven en gezondheid eruit moet zien en je de intelligentie ontbeert (itt zeg een jomanda) om anderen ervan te overtuigen dat je ziek wordt met een reden en dan je lot maar moet ondergaan. Kritisch zijn en een mening hebben is absoluut noodzakelijk in dit leven, maar je zo'n beetje fundamentalistische afkeer tegen van alles en nog wat is beangstigend. Je kan je nick misschien beter laten wijzigen in Allodoxafoob.
  woensdag 27 juli 2011 @ 09:30:34 #231
52357 Lambiekje
Everything is upside down
pi_99993277
quote:
1s.gif Op woensdag 27 juli 2011 08:53 schreef NiGeLaToR het volgende:

[..]

Weet je eigenlijk wel wie er medicatie voorschrijft? Weet je waarom ze dit doen? Heb je uberhaupt wel eens een arts gesproken? Je ridiculiseert een hele beroepsgroep op basis van een paar afleveringen tv en een hilarische hollywood romkom en durft dan tegen mij te roepen dat ik allergisch ben voor m'n eigen onkunde?
Denk je nu werkelijk waar dat ik mijn stelling baseer op die paar linkjes van een vorige post.?!!

quote:
Ik ben blij dat jij niet in de positie bent om te bepalen voor anderen hoe hun leven en gezondheid eruit moet zien en je de intelligentie ontbeert (itt zeg een jomanda) om anderen ervan te overtuigen dat je ziek wordt met een reden en dan je lot maar moet ondergaan.
Ik heb nergens gezegd dat iemand niet ziek is. Ik heb wel gezegd dat de huidige medici niet aan bron onderzoek doen. Maar gewoon hun bigpharma riedeltje afdraaien zonder ook maar enig compassie, wederhoor of nadekendheid.

Jomanda is een rare heks.

quote:
Kritisch zijn en een mening hebben is absoluut noodzakelijk in dit leven, maar je zo'n beetje fundamentalistische afkeer tegen van alles en nog wat is beangstigend. Je kan je nick misschien beter laten wijzigen in Allodoxafoob.
Nee eerder Schrander.
Everything is backwards, everything is upside down. Doctors destroy health, lawyers destroy justice, psychiatrists destroy minds, scientists destroy truth, media destroys information, religions destroy spirituality and governments destroy freedom.
pi_99996033
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 juli 2011 08:46 schreef fruityloop het volgende:

[..]

Uitzonderlijke gevallen? De ziekenhuizen lopen dagelijks vol met dat soort "uitzonderingen", ga maar es kijken. :N

Maar ik heb een mooie casus. Mijn opa kreeg prostaatkanker, en heeft hier niks aan laten behandelen door een arts, geen chemo, geen operatie, niks. Gevolg, ~1 ½ jaar later is hij gestorven. Dit was een erfelijke variant, welke zcvh nu ook openbaart bij mijn eigen vader. Die laat zich wél behandelen, en afgaande op jouw verhalen, zou mijn vader onder invloed van BigPharma nog eerder dood moeten gaan, of niet?
Zolang jouw vader genoeg geld heeft, zal de gezondheidszorg en Bigpharma er alles aandoen om jouw vader in leven te houden, op wat voor manier dan ook; mits daar tegenover een continue inkomsten via factuurtjes, vergoedingen en declaraties tegenover staat.

Als jouw vader echt uitgemolken is, dan zullen ze de stekker er uit trekken, want de accountants van de gezondheidszorg beslissen uiteindelijk over leven en dood.

De rendementsdoelstellingen zijn heilig in de gezondheidszorg (niet de patient, niet het algemeen belang).

Verder zijn er ook nog de plunderaars, huurlingen en bounty hunters in de gezondheidszorg aktief:

de interim managers, die er alle belang bij hebben dat de kosten van de zorg de pan uitrijzen.
  woensdag 27 juli 2011 @ 11:33:09 #233
262 Re
Kiss & Swallow
pi_99996719
lambiekje en bankfurt schijnen maar niet te begrijpen dat de mens nou eenmaal oud wil worden zonder ziekte, dus ja, daar zal voor betaald moeten worden aangezien oud worden zonder ziekte elkaar genetisch nogal kan bijten
04-08-11, 02-02-12, 20-06-14, 13-08-15
  FOK!fotograaf woensdag 27 juli 2011 @ 11:35:57 #234
13368 NiGeLaToR
pi_99996825
quote:
0s.gif Op woensdag 27 juli 2011 09:30 schreef Lambiekje het volgende:

[..]

Denk je nu werkelijk waar dat ik mijn stelling baseer op die paar linkjes van een vorige post.?!!

Jep.

quote:
Ik heb nergens gezegd dat iemand niet ziek is. Ik heb wel gezegd dat de huidige medici niet aan bron onderzoek doen. Maar gewoon hun bigpharma riedeltje afdraaien zonder ook maar enig compassie, wederhoor of nadekendheid.
??
pcies, doktoren willen mensen natuurlijk helemaal niet beter maken. Dom van me, hoe had ik dat nu kunnen denken. Overigens praat je nog steeds in jezelf, waar anderen pogen inhoudelijk te reageren gooi je er elke reactie een nieuwe niet onderbouwde one-liner in.

Maare, maar weer eens geen antwoorden geven dus? Heb je al opgezocht wat je nieuwe nick betekent eigenlijk? ;)
pi_99997155
quote:
3s.gif Op woensdag 27 juli 2011 11:33 schreef Re het volgende:
lambiekje en bankfurt schijnen maar niet te begrijpen dat de mens nou eenmaal oud wil worden zonder ziekte, dus ja, daar zal voor betaald moeten worden aangezien oud worden zonder ziekte elkaar genetisch nogal kan bijten
Nee hoor, geen enkel bezwaar.

Als mensen zich leeg willen laten plukken door de gezondheidszorg en Bigpharma, moeten ze dat zelf weten: geen enkel probleem. :N

Eigenlijk heb ik wel bewondering voor Bigpharma, ze zorgen er voor dat idioten hun geld aan dure pilletjes besteden die ze dan zelf inslikken i.p.v. andere domme bestedingen zoals grote dure auto's, grote zeiljachten en luxe kleding. :W
pi_100008164
quote:
0s.gif Op woensdag 27 juli 2011 11:44 schreef Bankfurt het volgende:

[..]

Nee hoor, geen enkel bezwaar.

Als mensen zich leeg willen laten plukken door de gezondheidszorg en Bigpharma, moeten ze dat zelf weten: geen enkel probleem. :N

Eigenlijk heb ik wel bewondering voor Bigpharma, ze zorgen er voor dat idioten hun geld aan dure pilletjes besteden die ze dan zelf inslikken i.p.v. andere domme bestedingen zoals grote dure auto's, grote zeiljachten en luxe kleding. :W
Ik vind het wel fascinerend, dus jij bent/hebt:
a) nog nooit ziek geweest
b) nog nooit medicijnen geslikt
c) niet gevaccineerd
d) immuun voor alle ziektes die er bestaan?
  woensdag 27 juli 2011 @ 17:28:31 #237
52357 Lambiekje
pi_100011701
quote:
1s.gif Op woensdag 27 juli 2011 11:35 schreef NiGeLaToR het volgende:

[..]

Maare, maar weer eens geen antwoorden geven dus? Heb je al opgezocht wat je nieuwe nick betekent eigenlijk? ;)
Heel leuk dat woord hoor. andermansmeningschuw
Everything is backwards, everything is upside down. Doctors destroy health, lawyers destroy justice, psychiatrists destroy minds, scientists destroy truth, media destroys information, religions destroy spirituality and governments destroy freedom.
pi_100023465
quote:
0s.gif Op woensdag 27 juli 2011 15:56 schreef .SP. het volgende:

[..]

Ik vind het wel fascinerend, dus jij bent/hebt:
a) nog nooit ziek geweest
b) nog nooit medicijnen geslikt
c) niet gevaccineerd
d) immuun voor alle ziektes die er bestaan?
Niet relevant.

De mens wil bedrogen worden, het liefst door voorgeschreven wonderpilletjes aanbevolen door strenge geleerden in witte jassen met indrukwekkende diploma's met lijsten vol moeilijke woorden. Dat verkoopt beter.

There is no business like show business.

*)
pi_100023722
Dat lijkt me wel degelijk relevant, je ontwijkt de vragen nu gewoon.
pi_100025870
quote:
0s.gif Op woensdag 27 juli 2011 22:26 schreef Johnny Blaze het volgende:
Dat lijkt me wel degelijk relevant, je ontwijkt de vragen nu gewoon.
Hoezo dan ?
pi_100040737
quote:
0s.gif Op woensdag 27 juli 2011 22:21 schreef Bankfurt het volgende:

[..]

Niet relevant.

De mens wil bedrogen worden, het liefst door voorgeschreven wonderpilletjes aanbevolen door strenge geleerden in witte jassen met indrukwekkende diploma's met lijsten vol moeilijke woorden. Dat verkoopt beter.

There is no business like show business.

*)
Pardon? Lijkt me wel relevant, als jij je leven zonder medicijnen door kan komen zou dat fantastisch zijn, dus laat ons je geheim weten!
pi_100098806
quote:
0s.gif Op donderdag 28 juli 2011 11:47 schreef .SP. het volgende:

[..]

Pardon? Lijkt me wel relevant, als jij je leven zonder medicijnen door kan komen zou dat fantastisch zijn, dus laat ons je geheim weten!
Ik heb geen geheim, ....tja.

Alsof het slikken van medicijnen 'de norm" zou moeten zijn..... :r
  vrijdag 29 juli 2011 @ 21:21:01 #243
52357 Lambiekje
pi_100102715
quote:
0s.gif Op donderdag 28 juli 2011 11:47 schreef .SP. het volgende:

[..]

Het geheim is al tientallen keren verklapt.
pi_100106862
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 juli 2011 21:21 schreef Lambiekje het volgende:

[..]

Het geheim is al tientallen keren verklapt.
Wij zijn dom en al onder de invloed van de NWO, help ons en leg het in simpele stapjes uit.
Alvast bedankt.
pi_100110639
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 juli 2011 22:48 schreef .SP. het volgende:

[..]

Wij zijn dom en al onder de invloed van de NWO, help ons en leg het in simpele stapjes uit.
Alvast bedankt.
Advies: dump je medicijnenkastje bij de chemische afvaldienst.
pi_100126134
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 juli 2011 23:59 schreef Bankfurt het volgende:

[..]

Advies: dump je medicijnenkastje bij de chemische afvaldienst.
En dan word ik niet ziek?
Probleem is dat ik (en mensen in het algemeen...) pas medicijnen slikken als ze reeds ziek zijn dus kan je me deze tactiek iets duidelijker uitleggen?
pi_100126372
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 juli 2011 15:17 schreef .SP. het volgende:

[..]

En dan word ik niet ziek?
Probleem is dat ik (en mensen in het algemeen...) pas medicijnen slikken als ze reeds ziek zijn dus kan je me deze tactiek iets duidelijker uitleggen?
Het werkt psychologisch.

Door geen medicijnen in huis te hebben, is je onderbewuste beter schoon geveegd met ideeen over "mogelijk ziek worden".
pi_100127539
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 juli 2011 15:25 schreef Bankfurt het volgende:

[..]

Het werkt psychologisch.

Door geen medicijnen in huis te hebben, is je onderbewuste beter schoon geveegd met ideeen over "mogelijk ziek worden".
We hebben alleen wat paracetamol in huis, veroorzaakt dat kanker?

En we hebben ook af en toe 7-up of ginger ale in huis, daar zit kinine in, een medicijn tegen malaria, is dat ook al teveel? Krijg ik nu AIDS?
pi_100138825
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 juli 2011 16:12 schreef .SP. het volgende:

[..]

We hebben alleen wat paracetamol in huis, veroorzaakt dat kanker?

En we hebben ook af en toe 7-up of ginger ale in huis, daar zit kinine in, een medicijn tegen malaria, is dat ook al teveel? Krijg ik nu AIDS?
Als je een condoom in huis hebt niet. :')
pi_100139346
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 juli 2011 15:25 schreef Bankfurt het volgende:

[..]

Het werkt psychologisch.

Dat moet je ze in Afrika eens gaan vertellen.
Cuz I'm praying for rain, And I'm praying for tidal waves
I wanna see the ground give way.I wanna watch it all go down.
Mom please flush it all away.I wanna watch it go right in and down.
I wanna watch it go right in. Watch you flush it all away.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')