Wat was jouw titel?quote:Op dinsdag 12 juli 2011 18:09 schreef _Multiply86_ het volgende:
Boe je was eerder.. mijn titel was veel leuker
Hahaquote:Op dinsdag 12 juli 2011 18:13 schreef Rewimo het volgende:
Het beest kan er niet meer uit natuurlijk. En je moet je toch ergens mee vermaken
Och jee... Worden het die 2 waar Nok het over had?quote:Op dinsdag 12 juli 2011 18:14 schreef Rewimo het volgende:
Ik heb katwee trouwensMoet nog 2 maanden wachten...
Ik weet nog een bang katertje voor jequote:Op dinsdag 12 juli 2011 18:14 schreef Rewimo het volgende:
Ik heb katwee trouwensMoet nog 2 maanden wachten...
Nee, we gaan toch voor twee beestjes uit de opvang hier. Hopelijk hebben ze een paar leukerds voor onsquote:Op dinsdag 12 juli 2011 18:15 schreef Oognip het volgende:
Och jee... Worden het die 2 waar Nok het over had?
Als het aan mij lag kwamen ze allemaal maar ja...quote:
Schiet lekker opquote:Op dinsdag 12 juli 2011 18:18 schreef Ynske het volgende:
pfff ze zijn nog niet klaar
donderdag komen ze terug voor de verwarming te plaatsen, en dan moet men nog komen voor de ruit....
quote:
privetoegang nodigquote:Op dinsdag 12 juli 2011 18:30 schreef Qwea het volgende:
Ik houd van grote gezwollen tienertepels. Wie heeft foto's?![]()
![]()
![]()
quote:
Waarmee werd je verrast?quote:Op dinsdag 12 juli 2011 18:43 schreef tombolafan het volgende:
Oh dan klik ik er niet op, ik ben eerder ook al "verrast" door iemand
quote:Op dinsdag 12 juli 2011 18:43 schreef tombolafan het volgende:
Oh dan klik ik er niet op, ik ben eerder ook al "verrast" door iemand
Ik zat ineens in een topic in KPD terwijl ik niet eens wist dat ik toegang hadquote:
quote:Op dinsdag 12 juli 2011 18:30 schreef Qwea het volgende:
![]()
![]()
welcome to the crewquote:Op dinsdag 12 juli 2011 18:46 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ik zat ineens in een topic in KPD terwijl ik niet eens wist dat ik toegang had![]()
ja echt he, en dan moet ik in aug thuis zijn ivm ketelonderhoud, ja mevrouw ik kan geen tijd zeggen, ze komen tussen 8.30 en 12.30 of tussen 13 en 17 uur.quote:
als t nu nog bij die kapstokjes bleefquote:
Ja, dat was een verrassing toen iddquote:
Herstel: het gietquote:
quote:Op dinsdag 12 juli 2011 18:30 schreef Qwea het volgende:
![]()
![]()
Sinds nokManda werkt moet ik op de fiets vanaf het station naar huis. Ik was zeiknat in dat korte stukje.quote:
t is de gewone post die levert wat ik mij kan herinneren. maar vaak willen ze het ook wel bij een winkel in de buurt leveren.quote:Op dinsdag 12 juli 2011 19:19 schreef nokwanda het volgende:
Ik wil een bestelling doen bij Zooplus, maar ik ben alleen op maandag thuis om de bestelling in ontvangst te nemen. Geen idee of ze op maandag leveren. De post komt hier normaal niet op maandag
Iemand enig idee hoe dit op te lossen?
Gaat ook niet om een klein pakketje dat je door de buren even in ontvangst laat nemen, maar om 20 kg kattenvoer.
quote:Op dinsdag 12 juli 2011 19:24 schreef oh-oh het volgende:
Ik laat mn Zooplus altijd op mn werk komen.
Maar als je niet thuis bent bieden ze het twee keer aan en daarna kun je het ophalen wanneer het jou uitkomt bij het postkantoor toch?
Ik vraag bij het cafe op de hoek wel of ik het daar mag laten afleveren als ik er niet ben. Dan kan ik een briefje op de deur doen voor de postbode. Dat cafe is toch de hele dag open.quote:Op dinsdag 12 juli 2011 19:24 schreef Ynske het volgende:
[..]
t is de gewone post die levert wat ik mij kan herinneren. maar vaak willen ze het ook wel bij een winkel in de buurt leveren.
hier geven ze t op verzoek (briefje bij de brievenbus) af bij de slijterij
Niet op mijn werk, want dan moet ik er van Den Haag naar Schiedam mee slepen. Is niet echt te doen met 2 zakken van 10 kgquote:Op dinsdag 12 juli 2011 19:39 schreef Barbaaf het volgende:
Kan je dan niet een ander afleveradres opgeven?
Nee, ik bedoel dat je dat cafeetje meteen opgeeft ipv. een briefje op de deur op de dag dat je bezorger verwacht.quote:Op dinsdag 12 juli 2011 19:53 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Niet op mijn werk, want dan moet ik er van Den Haag naar Schiedam mee slepen. Is niet echt te doen met 2 zakken van 10 kg
Ga ik ze eerst even vragen.quote:Op dinsdag 12 juli 2011 19:59 schreef Barbaaf het volgende:
[..]
Nee, ik bedoel dat je dat cafeetje meteen opgeeft ipv. een briefje op de deur op de dag dat je bezorger verwacht.
Na het topic van het linkje van Q is dit een héél erg... uhhh... aparte postquote:Op dinsdag 12 juli 2011 20:13 schreef Rewimo het volgende:
Tsss, de pruimen zijn nog niet rijp, de bessen zijn overrijp en de tayberry's zijn nog rood
quote:Op dinsdag 12 juli 2011 20:26 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Na het topic van het linkje van Q is dit een héél erg... uhhh... aparte post
je hebt helemaal gelijkquote:
Heb je weer natte voeten?quote:
Leg Plumeau ervoor, die absorbeert vast goedquote:Op dinsdag 12 juli 2011 20:48 schreef ElisaB het volgende:
Het valt nog mee, maar het loopt al onder de deur door
Was je vies?quote:
Laat je maar eens checken ja, je loopt al zo lang met klachtenquote:Op dinsdag 12 juli 2011 21:24 schreef Oognip het volgende:
Ik heb nog steeds buikpijn, al drie dagen nu
Morgen of zo maar eens bellen voor een afspraak met de maag-darm-leverarts. Nu eerst maar lekker slapen en morgen werken
Ingetje gedaan?quote:
Speel jij nog met Barbies?quote:Op dinsdag 12 juli 2011 21:43 schreef Ynske het volgende:
baggere foto
maar de jurk voor barbie
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Plumeau is nogal dwarsquote:Op dinsdag 12 juli 2011 21:08 schreef Rewimo het volgende:
Leg Plumeau ervoor, die absorbeert vast goed
nee, mutsquote:
zegquote:
Dwars voor de deur leggen dusquote:
Ja ja, het waren zware uren in West Brabant. Maar we hebben ons kranig geweerdquote:Door hevige regen in Noord-Brabant zijn er bij de politie ongeveer 200 meldingen van wateroverlast binnengekomen. De meldingen kwamen onder meer binnen uit Roosendaal, Oudenbosch, Bergen op Zoom, Made en Breda.
In die plaatsen zijn kelders en straten ondergelopen. Op sommige plaatsen zijn bomen omgewaaid en takken op auto's terechtgekomen.
Zou je denkenquote:Op woensdag 13 juli 2011 00:04 schreef oh-oh het volgende:
Mss wordt het toch es tijd voor riolering daar zeg
quote:Op woensdag 13 juli 2011 00:51 schreef Cat22 het volgende:
Sow hey, ben ik even laat op!![]()
Ach, de wekker gaat pas over 5 uur. Gaat vast geen pijn doen.
Ja goffer. Gezelschap. En nog leuk gezelschap ook. Kan ik nog niet naar bed.quote:
quote:Op woensdag 13 juli 2011 00:58 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Ja goffer. Gezelschap. En nog leuk gezelschap ook. Kan ik nog niet naar bed.
Ja. Jouw schuld met je stomme tijdsverschil.quote:
jij wordt sushi-verslaafdquote:Op woensdag 13 juli 2011 00:58 schreef Cat22 het volgende:
En mijn lijf is doodmoe van een middag zwemmen met kleine koters. Sushi was wel. Vond zelfs mijn neefje van 7.
ik zit in meer topics dan deze heurquote:
Pffft... ik zit 2 fora te modden en heb nog tijd om hier te komen.quote:Op woensdag 13 juli 2011 01:12 schreef tombolafan het volgende:
[..]
ik zit in meer topics dan deze heur
2 rustige fora jaquote:Op woensdag 13 juli 2011 01:16 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Pffft... ik zit 2 fora te modden en heb nog tijd om hier te komen.
zou ik zo doenquote:
EN JE HEBT BUIKPIJNquote:Op woensdag 13 juli 2011 01:20 schreef tombolafan het volgende:
2 rustige fora ja
Ik zit in een vragentopic, 2,5 sc, een mailcontact te onderhouden voor PR
EN IK BEN OP VAKANTIE
Ik heb volgende week vakantie: ben al 2 dagen kwijt met vrijwilligerswerk.quote:Op woensdag 13 juli 2011 01:20 schreef tombolafan het volgende:
[..]
2 rustige fora ja
Ik zit in een vragentopic, 2,5 sc, een mailcontact te onderhouden voor PR
EN IK BEN OP VAKANTIE
Mits niet giftig: Ja.quote:
Ik ben al weer weg hoor; ga ook slapen. Althans, een poging daartoe doen. Ik slaap nogal niet zo best de laatste dagenquote:Op woensdag 13 juli 2011 01:23 schreef Cat22 het volgende:
Ja potverdriedubbeltjes! Nu komt er steeds meer volk!
Da's minder.quote:Op woensdag 13 juli 2011 01:24 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Ik ben al weer weg hoor; ga ook slapen. Althans, een poging daartoe doen. Ik slaap nogal niet zo best de laatste dagen
vanacht, vannegen, vantienquote:Op woensdag 13 juli 2011 01:25 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Da's minder.Hopelijk lukt het vanacht beter.
![]()
Trust allen!
Mijn sushi-alert ging verlaat af.quote:
Sushi.quote:
Als een blokquote:Op woensdag 13 juli 2011 01:25 schreef Cat22 het volgende:
Da's minder.Hopelijk lukt het vanacht beter.
![]()
Trust allen!
Ja hoor, maar ik slaap altijd primadeluxe hoorquote:
quote:
Ik vind dat reuze meevallen, het is niet alsof ze beter weet en ze kwispelt ook gewoon.quote:Op woensdag 13 juli 2011 10:22 schreef _Multiply86_ het volgende:
Ik vind Faith maar een triest hondje eigenlijk.. heb die hond ook weleens bij Oprah gezien enzo.
Zo fijn lijkt mij dat niet als je altijd zo moet rondhuppen.
Nee dat niet.quote:Op woensdag 13 juli 2011 10:25 schreef oh-oh het volgende:
Nou Muis , ga je dr boeken?
Ik ben het wel een beetje met Multi eens hoor, ik zou er zelf nooit voor kiezen om een dier op zo een manier in leven te houden
Je komt wel meteen met je oh-oh smiley en een smart remarkquote:Op woensdag 13 juli 2011 10:33 schreef oh-oh het volgende:
Ik zeg toch helemaal niks over jouw mening?
Ik ook hoorquote:Op woensdag 13 juli 2011 09:00 schreef Cat22 het volgende:
Goed bezig rewimo!![]()
Misschien zou ik het ook eens moeten gaan proberen. Maar ik ben zo ontzettend gehecht aan mijn zoetigheid.
Boeken op een feestjequote:Op woensdag 13 juli 2011 10:37 schreef oh-oh het volgende:
Ik word echt naar als ik op die link klik hoor.
Ze had niet moeten leven maar we hebben haar in leven gehouden, het is het werk van Jezus!
En dan kun je boeken kopen en die hond boeken voor je bar mitzwa![]()
Ik reageerde niet op jouw mening maar op die link die je postte
Ik had niet eens een bar mitzwaquote:Op woensdag 13 juli 2011 10:37 schreef oh-oh het volgende:
Ik word echt naar als ik op die link klik hoor.
Ze had niet moeten leven maar we hebben haar in leven gehouden, het is het werk van Jezus!
En dan kun je boeken kopen en die hond boeken voor je bar mitzwa![]()
Ik reageerde niet op jouw mening maar op die link die je postte
Niet mijn muis bitchenquote:Op woensdag 13 juli 2011 10:33 schreef oh-oh het volgende:
Ik zeg toch helemaal niks over jouw mening?
ooh ja, bitch mequote:Op woensdag 13 juli 2011 11:03 schreef oh-oh het volgende:
Ok, bitch ik jou wel Qut!
Ik bitchte Muis heul nie, ik bitchte alleen die paupers die die hond uitbuiten
Zeg je nou dat je dik bent?quote:Op woensdag 13 juli 2011 11:06 schreef Muis006 het volgende:
Ladiez niet vechten, there's enough Muis for both of you.
Again and again and againquote:
omnomnomnomnomnom!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!quote:Op woensdag 13 juli 2011 11:10 schreef Muis006 het volgende:
[..]
My ass is so fat it could fill up a black hole.
Tempura, tonkatsu, en zo? Waar ben je geweest?quote:Op woensdag 13 juli 2011 09:04 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Sushi.![]()
Mijn vader vond die kouwe rijst en kouwe vis maar niks maar de warme hapjes gingen er goed in. Mijn moeder vond allebei lekker. Groen licht voor een restaurantgang dus!![]()
Over twee maanden of zo, deze maand ga ik al 3 keer sushi eten of zo.![]()
De sushi ervaring en famille was wel ultiem fusion: als bijgerecht was er friet met braadworst.
Afhaal bij de lokale sushitoko. Beetje het Shabu Shabu idee.quote:Op woensdag 13 juli 2011 11:42 schreef Pheno het volgende:
[..]
Tempura, tonkatsu, en zo? Waar ben je geweest?
Neem stevia.quote:Op woensdag 13 juli 2011 07:26 schreef Rewimo het volgende:
Ik mis wel het zoetje in mijn koffie, maar ja. Dat komt wel weer over een tijdje.
En nu ga ik koffie maken en een meloen slachten zodat ik de helft mee kan nemen naar mijn werk
Ik mag nu helemaal geen zoetstof, omdat je daar toch weer zin in zoet van krijgt. Ik weet wat Stevia is, maar ik heb het nog nooit geprobeerdquote:Op woensdag 13 juli 2011 12:11 schreef Pagan het volgende:
Neem stevia.http://www.stevio.nl/shop(...)ispenser-200-st.html
Oh, ik sta in Nederland nergens meer van te kijken met al die afhaalshizzlequote:Op woensdag 13 juli 2011 11:48 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Afhaal bij de lokale sushitoko. Beetje het Shabu Shabu idee.
Dit was de opwarmsessie voor een restaurantgang aldaar. Oudrs moesten eerst eens proeven of het wel te nassen viel. Je dacht toch niet dat een sushi-restaurant braadworst serveert?![]()
![]()
We hadden als warme gerechten onder andere kip terryaki, krabtempura en struisvogelbiefstuk.
Waarom brengen je zus en man hun kinderen niet gewoon? Je gaat toch niet drie keer op en neer om ze op te halen? Ben jij gek.quote:Op woensdag 13 juli 2011 12:59 schreef DanseMacabre het volgende:
De kinderen van m'n zus mochten komen logeren maar ze mogen niet tegelijk en ik mag drie keer op en neer gaan reizen met de trein om ze op te halen, weg te brengen, weer op te halen en weer weg te brengen.![]()
Schoonzusje vroeg ook nog op we op wilden passen maar dan moesten we wel daarheen want hier kon echt niet want Oscar he.
Ze kon van mij een dikke krijgen.quote:Op woensdag 13 juli 2011 12:59 schreef DanseMacabre het volgende:
De kinderen van m'n zus mochten komen logeren maar ze mogen niet tegelijk en ik mag drie keer op en neer gaan reizen met de trein om ze op te halen, weg te brengen, weer op te halen en weer weg te brengen.![]()
Schoonzusje vroeg ook nog op we op wilden passen maar dan moesten we wel daarheen want hier kon echt niet want Oscar he.
Omdat het ze te veel benzine kost.quote:Op woensdag 13 juli 2011 13:01 schreef Oognip het volgende:
[..]
Waarom brengen je zus en man hun kinderen niet gewoon? Je gaat toch niet drie keer op en neer om ze op te halen? Ben jij gek.
En waarom mogen ze niet bij Oscar? Lust Oscar kinderen?
Dan mochten ze van mij toch mooi zelf met de trein hun kinderen halen en brengen. Wat is dat nou voor flauwekul, kost jou tijd en geld ook nog.quote:Op woensdag 13 juli 2011 12:59 schreef DanseMacabre het volgende:
Oh, die krijgen ze ook.. Allebei.quote:
Dat had m'n moeder ook al tegen haar gezegd.quote:Op woensdag 13 juli 2011 13:05 schreef Rewimo het volgende:
[..]
Dan mochten ze van mij toch mooi zelf met de trein hun kinderen halen en brengen. Wat is dat nou voor flauwekul, kost jou tijd en geld ook nog.
Maar zowieso ze mogen wel bij je logeren als je ze zelf haalt maar als je op ze moet passen kan dat niet vanwege Oscar , vreemde redenatie want als ze komen logeren is Oscar er toch ookquote:Op woensdag 13 juli 2011 12:59 schreef DanseMacabre het volgende:
Mijn god, wat een redenatie. Maal 2.quote:Op woensdag 13 juli 2011 13:05 schreef DanseMacabre het volgende:
[..]
Omdat het ze te veel benzine kost.
Mij kost het iets van 70 euro.
Oscar eet geen kinderen, hij vindt ze heel erg lief en ze mogen alles met 'm.
Maarja, hij is zó vies he.
Goed geregeldquote:Op woensdag 13 juli 2011 13:54 schreef oh-oh het volgende:
Ik heb een nieuwe router![]()
Moest wel de hele pauze in de rij staan maar soit, kreeg m zo mee van die Paradigitknakker
Ik postte er hier laatst ook een youtubeje van en ik moet zeggen dat de hond zelf echt heel blij overkwam. Wonderlijk hoeveel ze kanquote:
Bwhehehe, die van mij zou de wereld wel eens even tonen dat drie jonge kids een glansrijke loopbaan niet in de weg staan.quote:Op woensdag 13 juli 2011 14:03 schreef DanseMacabre het volgende:
Mijn zus is begonnen als verpleegster en doet nu wat met computers.
Maar ze snapt het niet zo goed geloof ik.
Ze kan niet eens een zipje openen.
Ik heb de site niet bekeken (nog)quote:Op woensdag 13 juli 2011 14:06 schreef oh-oh het volgende:
Greys, mij ging het niet eens zo zeer om die hond, ik vind die site en wat er op staat echt een tikkeltje misselijkmakend hoor![]()
Kunnen jullie nog een beetje slapen van de spanning?
Nee arme wij, als Beetle ook nog boven mag slapenquote:Op woensdag 13 juli 2011 14:19 schreef oh-oh het volgende:
Arme Beetle, beneden slapen
Ik had maandag besteld bij Zooplus, overdag, en tis dr nu al
Ik snap dat niet!quote:Op woensdag 13 juli 2011 13:05 schreef DanseMacabre het volgende:
[..]
Omdat het ze te veel benzine kost.
Mij kost het iets van 70 euro.
Oscar eet geen kinderen, hij vindt ze heel erg lief en ze mogen alles met 'm.
Maarja, hij is zó vies he.
spoorboom?quote:Op woensdag 13 juli 2011 14:30 schreef Muis006 het volgende:
Onder welke boom kan je beter niet picnicken?
Een napalmquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ja ik las het net, verschrikkelijkquote:Op woensdag 13 juli 2011 14:38 schreef oh-oh het volgende:
Er kan toch echt niet hard genoeg gescholden worden over broodfok, sorry hoor.
Lekker die bakken vol parvo pups die ze binnenhalen![]()
http://www.nu.nl/binnenla(...)-beslag-genomen.html
quote:Op woensdag 13 juli 2011 14:33 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Een napalmSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Net als;
Er is een plant en als je er een kwartier onder zit ben je dood, welke plant?J'ai vu un escarbot ivre!-Komupolapana
Het zijn de kleine dingen die het doen <3
Een waterleliequote:Op woensdag 13 juli 2011 14:42 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Net als;
Er is een plant en als je er een kwartier onder zit ben je dood, welke plant?
quote:Op woensdag 13 juli 2011 14:25 schreef oh-oh het volgende:
Ze bieden het normaal wel twee dagen achter elkaar aan dus dat moet wel goed komen
Jaaaaaaaaaaaaaaaaquote:
Sienekequote:Op woensdag 13 juli 2011 14:44 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Jaaaaaaaaaaaaaaaa
U gaat door voor de koelkast:
Het is groen en danst voor een draaiorgel?
quote:
quote:Op woensdag 13 juli 2011 14:46 schreef tombolafan het volgende:
[..]BIJIJIJIJIJIJIJIJIJIJNA!
Slalalie Slalala
Owjaquote:Op woensdag 13 juli 2011 14:50 schreef oh-oh het volgende:
Zooplus komt met de Post.NL pakketservice Greys.
TNT is nie mie
PostAnaal is er voor ons allemaalquote:Op woensdag 13 juli 2011 14:50 schreef oh-oh het volgende:
Zooplus komt met de Post.NL pakketservice Greys.
TNT is nie mie
quote:Op woensdag 13 juli 2011 14:54 schreef oh-oh het volgende:
Mijn Zooplusdoos staat al sinds vanmorgen ongeopend beneden in de gang, maar al die lukullus en nature diet is verre van spannend.
quote:Op woensdag 13 juli 2011 14:53 schreef Muis006 het volgende:
[..]
PostAnaal is er voor ons allemaal
Zie je iets leuks in een blaadje
Bestel het, PostAnaal vindt een gaatje
Voor de bezorgihiiiiiiiiiiiiiiiiiing
*jazzy saxofoon*
quote:Op woensdag 13 juli 2011 15:01 schreef Greys het volgende:
Oh er zit een moedermerel in de tuin te krijsen of ik Boor even binnen wil halen
In the backyard, the mighty backyardquote:Op woensdag 13 juli 2011 15:01 schreef Greys het volgende:
Oh er zit een moedermerel in de tuin te krijsen of ik Boor even binnen wil halen
2 dagen voor de kleine komt, je bent er laat mee.quote:Op woensdag 13 juli 2011 14:56 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik wil alles klaar leggen enzo
Riempje, halsbandje, kussen, speelgoed, waterbak, ALLES
Je kunt er niet vroeg genoeg bij zijn!
Dat is Boor!quote:Op woensdag 13 juli 2011 15:03 schreef Muis006 het volgende:
[..]
In the backyard, the mighty backyard
Borie stalks his prey
In the backyard, the dang'rous backyard
Borie finds his way
Aweeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeamambaweeeeeeee
DA'S DE SCHULD VAN DIE ANALEN!quote:Op woensdag 13 juli 2011 15:03 schreef Cat22 het volgende:
[..]
2 dagen voor de kleine komt, je bent er laat mee.
Oh nee, op zich kan ze zo komen hoor, dan eet ze maar een dagje uit een tupperware bak en ze mag vast een slokje water van Bink. En Bink d'r riem gebruiken we bijna nooit en die past ze vast ookquote:Op woensdag 13 juli 2011 15:06 schreef oh-oh het volgende:
Greys laat je niet gek maken.
Zelfs toen ik Frits ging halen had ik NIKS, helemaal NIKS
quote:Op woensdag 13 juli 2011 15:07 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Zo praat je toch niet over dat gastgezin
Put your hands togetherquote:Op woensdag 13 juli 2011 15:09 schreef Ingetje79 het volgende:
Whehehe Boor en Tombo![]()
Bij ons brengt GLS het altijd en de laatste keer toen ik niet thuis was...en de buren denk ik ook niet, hadden ze het pontificaal voor de voordeur geparkeerd.
Moest ik eerst 90 kg kattenbakkorrel wegslepen voordat ik het huis in kon....en ik moest al zooooo nodig plassen toen![]()
En weer weg
Whoehoehoeeeeeeeeeequote:Op woensdag 13 juli 2011 15:10 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Put your hands together
Ik zag mogelijkheden.
quote:Op woensdag 13 juli 2011 15:09 schreef Ingetje79 het volgende:
Whehehe Boor en Tombo![]()
Bij ons brengt GLS het altijd en de laatste keer toen ik niet thuis was...en de buren denk ik ook niet, hadden ze het pontificaal voor de voordeur geparkeerd.
Moest ik eerst 90 kg kattenbakkorrel wegslepen voordat ik het huis in kon....en ik moest al zooooo nodig plassen toen![]()
En weer weg
quote:Op woensdag 13 juli 2011 15:10 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Put your hands together
Ik zag mogelijkheden.
GVD Te erg voor woordenquote:Op woensdag 13 juli 2011 14:38 schreef oh-oh het volgende:
Er kan toch echt niet hard genoeg gescholden worden over broodfok, sorry hoor.
Lekker die bakken vol parvo pups die ze binnenhalen![]()
http://www.nu.nl/binnenla(...)-beslag-genomen.html
Zo hoort het! Nesteldrang!quote:Op woensdag 13 juli 2011 14:56 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik wil alles klaar leggen enzo
Riempje, halsbandje, kussen, speelgoed, waterbak, ALLES
Je kunt er niet vroeg genoeg bij zijn!
Ja, leg het bij de ander.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
Ja, wat dat aan gaat maakte Sjon een glorieuze entree!quote:Op woensdag 13 juli 2011 15:20 schreef oh-oh het volgende:
Ik had dat echt alleen maar met Billy en met Chico.
Frits, Karel, Kees en Sjon waren ongeplande kindertjes
Gemiste kans ing.quote:Op woensdag 13 juli 2011 15:10 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Put your hands together
Ik zag mogelijkheden.
quote:
Ik ben aan het werk, maar ik heb echt zó geen zin meerquote:
Gewoon een beetje dagdromen over teen of tanderquote:Op woensdag 13 juli 2011 15:25 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Ik ben aan het werk, maar ik heb echt zó geen zin meer![]()
![]()
Oh, en ik m'n paraplu wel gemist gister met die hoosbui, zeg
Djeez Greys, het zit wel lang diep he?quote:Op woensdag 13 juli 2011 15:28 schreef Greys het volgende:
[..]
Gewoon een beetje dagdromen over teen of tander
Welnee, da's gewoon een onderling grapjequote:Op woensdag 13 juli 2011 15:28 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Djeez Greys, het zit wel lang diep he?
Mhihihihihiquote:Op woensdag 13 juli 2011 15:28 schreef Greys het volgende:
[..]
Gewoon een beetje dagdromen over teen of tander
quote:Op woensdag 13 juli 2011 15:33 schreef Goodbye het volgende:
Ik heb een backpack gekocht net in m'n pauze.
Hij is deels roze
Jaquote:
Ze verdenken me (weten het vrijwel zeker) van een herniaquote:
I dunno.Heb al sinds 2009 last van mn rug, en dacht eerst dat het de Crohn was. Wordt enkel erger en ik heb het ook als mijn crohn rustig is. Dus ik vond het wel eens tijd worden voor de HAquote:
Mijn bier in mijn handquote:Op woensdag 13 juli 2011 16:02 schreef oh-oh het volgende:
Wat zit dr eigenlijk wel goed bij jou Qweatje?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |