Wat was jouw titel?quote:Op dinsdag 12 juli 2011 18:09 schreef _Multiply86_ het volgende:
Boe je was eerder.. mijn titel was veel leuker
Hahaquote:Op dinsdag 12 juli 2011 18:13 schreef Rewimo het volgende:
Het beest kan er niet meer uit natuurlijk. En je moet je toch ergens mee vermaken
Och jee... Worden het die 2 waar Nok het over had?quote:Op dinsdag 12 juli 2011 18:14 schreef Rewimo het volgende:
Ik heb katwee trouwensMoet nog 2 maanden wachten...
Ik weet nog een bang katertje voor jequote:Op dinsdag 12 juli 2011 18:14 schreef Rewimo het volgende:
Ik heb katwee trouwensMoet nog 2 maanden wachten...
Nee, we gaan toch voor twee beestjes uit de opvang hier. Hopelijk hebben ze een paar leukerds voor onsquote:Op dinsdag 12 juli 2011 18:15 schreef Oognip het volgende:
Och jee... Worden het die 2 waar Nok het over had?
Als het aan mij lag kwamen ze allemaal maar ja...quote:
Schiet lekker opquote:Op dinsdag 12 juli 2011 18:18 schreef Ynske het volgende:
pfff ze zijn nog niet klaar
donderdag komen ze terug voor de verwarming te plaatsen, en dan moet men nog komen voor de ruit....
quote:
privetoegang nodigquote:Op dinsdag 12 juli 2011 18:30 schreef Qwea het volgende:
Ik houd van grote gezwollen tienertepels. Wie heeft foto's?![]()
![]()
![]()
quote:
Waarmee werd je verrast?quote:Op dinsdag 12 juli 2011 18:43 schreef tombolafan het volgende:
Oh dan klik ik er niet op, ik ben eerder ook al "verrast" door iemand
quote:Op dinsdag 12 juli 2011 18:43 schreef tombolafan het volgende:
Oh dan klik ik er niet op, ik ben eerder ook al "verrast" door iemand
Ik zat ineens in een topic in KPD terwijl ik niet eens wist dat ik toegang hadquote:
quote:Op dinsdag 12 juli 2011 18:30 schreef Qwea het volgende:
![]()
![]()
welcome to the crewquote:Op dinsdag 12 juli 2011 18:46 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ik zat ineens in een topic in KPD terwijl ik niet eens wist dat ik toegang had![]()
ja echt he, en dan moet ik in aug thuis zijn ivm ketelonderhoud, ja mevrouw ik kan geen tijd zeggen, ze komen tussen 8.30 en 12.30 of tussen 13 en 17 uur.quote:
als t nu nog bij die kapstokjes bleefquote:
Ja, dat was een verrassing toen iddquote:
Herstel: het gietquote:
quote:Op dinsdag 12 juli 2011 18:30 schreef Qwea het volgende:
![]()
![]()
Sinds nokManda werkt moet ik op de fiets vanaf het station naar huis. Ik was zeiknat in dat korte stukje.quote:
t is de gewone post die levert wat ik mij kan herinneren. maar vaak willen ze het ook wel bij een winkel in de buurt leveren.quote:Op dinsdag 12 juli 2011 19:19 schreef nokwanda het volgende:
Ik wil een bestelling doen bij Zooplus, maar ik ben alleen op maandag thuis om de bestelling in ontvangst te nemen. Geen idee of ze op maandag leveren. De post komt hier normaal niet op maandag
Iemand enig idee hoe dit op te lossen?
Gaat ook niet om een klein pakketje dat je door de buren even in ontvangst laat nemen, maar om 20 kg kattenvoer.
quote:Op dinsdag 12 juli 2011 19:24 schreef oh-oh het volgende:
Ik laat mn Zooplus altijd op mn werk komen.
Maar als je niet thuis bent bieden ze het twee keer aan en daarna kun je het ophalen wanneer het jou uitkomt bij het postkantoor toch?
Ik vraag bij het cafe op de hoek wel of ik het daar mag laten afleveren als ik er niet ben. Dan kan ik een briefje op de deur doen voor de postbode. Dat cafe is toch de hele dag open.quote:Op dinsdag 12 juli 2011 19:24 schreef Ynske het volgende:
[..]
t is de gewone post die levert wat ik mij kan herinneren. maar vaak willen ze het ook wel bij een winkel in de buurt leveren.
hier geven ze t op verzoek (briefje bij de brievenbus) af bij de slijterij
Niet op mijn werk, want dan moet ik er van Den Haag naar Schiedam mee slepen. Is niet echt te doen met 2 zakken van 10 kgquote:Op dinsdag 12 juli 2011 19:39 schreef Barbaaf het volgende:
Kan je dan niet een ander afleveradres opgeven?
Nee, ik bedoel dat je dat cafeetje meteen opgeeft ipv. een briefje op de deur op de dag dat je bezorger verwacht.quote:Op dinsdag 12 juli 2011 19:53 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Niet op mijn werk, want dan moet ik er van Den Haag naar Schiedam mee slepen. Is niet echt te doen met 2 zakken van 10 kg
Ga ik ze eerst even vragen.quote:Op dinsdag 12 juli 2011 19:59 schreef Barbaaf het volgende:
[..]
Nee, ik bedoel dat je dat cafeetje meteen opgeeft ipv. een briefje op de deur op de dag dat je bezorger verwacht.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |