quote:Op vrijdag 15 juli 2011 22:03 schreef Timo20 het volgende:
[..]
een kat voor mij... typisch: krijg ik juist dat waar ik allergisch voor ben
Ik moest gelijk aan jouw post denken toen ik het zagquote:Op donderdag 14 juli 2011 13:50 schreef Patch het volgende:
- Cleavage van Hermione als ze de kleren van Bellatrix aan heeft![]()
Dat moet elke kerel opgevallen zijn.quote:Op zaterdag 16 juli 2011 14:04 schreef Koningin het volgende:
[..]
Ik moest gelijk aan jouw post denken toen ik het zag![]()
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.“I am become a sour woman, I take no joy in mead nor meat, and song and laughter have become suspicious strangers to me. I am a creature of grief and dust and bitter longings. There is an empty place within me where my heart was once.”
quote:Op zaterdag 16 juli 2011 14:11 schreef Bellatrix het volgende:
Bij dit stukje kon ik de dialogen minder goed volgen.Vond ik ook erg overbodig, had ik al gepost.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Vond ook dat de Weasleys er bekaaid van af kwamen.
De BITCH-zin van Molly tegen Bellatrix was in het boek krachtiger dan in de film plus de dood van Fred natuurlijk. Dat ze de hereniging van Percy niet hebben gedaan was te verwachten.
Maar had ook graag de huiselfen zien vechten en Hagrid plus broer.
Nog eens een keer allemaal zitten kijken en ik vind de casting van de 2e Dumbledore, Slughorn en Lockheart toch jammer. Had echt liever Peter O'Toole, Bob Hoskins en Hugh Grant gezien.* Gewonnen FOK-Awards: Hunk (4x) * McDreamy * Brad Pitt * Wentworth Miller * Ewan McGregor * Walt Disney (3x) * Criterion (2x) * Nemo * Hitchcock * David Hasselhof * Academy *
Ron en Harry zonder shirt is nooit overbodig.quote:Op zaterdag 16 juli 2011 14:26 schreef Patch het volgende:
[..]
Vond ik ook erg overbodig, had ik al gepost.
Vond ook dat de Weasleys er bekaaid van af kwamen.
De BITCH-zin van Molly tegen Bellatrix was in het boek krachtiger dan in de film plus de dood van Fred natuurlijk. Dat ze de hereniging van Percy niet hebben gedaan was te verwachten.
Maar had ook graag de huiselfen zien vechten en Hagrid plus broer.
Nog eens een keer allemaal zitten kijken en ik vind de casting van de 2e Dumbledore, Slughorn en Lockheart toch jammer. Had echt liever Peter O'Toole, Bob Hoskins en Hugh Grant gezien.
ik vond die scene vrij nutteloos eigenlijk...quote:Op zaterdag 16 juli 2011 14:27 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Ron en Harry zonder shirt is nooit overbodig.
Ik miste Emma zonder shirtquote:Op zaterdag 16 juli 2011 14:27 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Ron en Harry zonder shirt is nooit overbodig.
Maar met de casting, vooral Grant, ben ik het eens.
quote:Op zaterdag 16 juli 2011 14:48 schreef mschol het volgende:
[..]
waarom denk je dat ik die scene nogal nutteloos vond?
Ik ben een vrouw, maar goedquote:Op zaterdag 16 juli 2011 14:06 schreef Patch het volgende:
[..]
Dat moet elke kerel opgevallen zijn.
Zeker toen ze tot stilstand kwam boven de grond nadat ze uit het karretje van Goudgrijp vielen.
Wie post de eerste screenshots???
Hij zou een perfecte belichaming zijn van Gilderoy Lockheartquote:Op zaterdag 16 juli 2011 14:41 schreef mschol het volgende:
[..]
ik vond die scene vrij nutteloos eigenlijk...
maarre, hugh grant in HP? lijkt me niet echt een passende mix..
Mijne ook!!!!quote:Op zaterdag 16 juli 2011 15:31 schreef Beaudelaire het volgende:
Mijn patronus is een feniks.
Net als Perkamentus.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Isn't it ironic, don't you think
Het had een stuk slechter kunnen zijn.
De huidige acteur vond ik prima overtuigen als een arrogante nietsnutquote:Op zaterdag 16 juli 2011 17:20 schreef Patch het volgende:
[..]
Hij zou een perfecte belichaming zijn van Gilderoy Lockheart
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Eigenlijk is dat het enige negatieve aan de film
Shirtless Daniel Radcliffe trouwens![]()
[ Bericht 17% gewijzigd door #ANONIEM op 16-07-2011 22:08:51 ]
quote:Op zaterdag 16 juli 2011 22:08 schreef AlwaysHappy het volgende:
De ''grand finale''Heb de boeken niet gelezen, maar had het zelf ook graag zo gezien .. veel epischer als de hele school staat mee te kijken!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 17 juli 2011 11:15 schreef Retarded het volgende:
[..]
Heb de boeken niet gelezen, maar had het zelf ook graag zo gezien .. veel epischer als de hele school staat mee te kijken!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.'"Nyke Daenerys Jelmāzmo hen Targārio Lentrot, hen Valyrio Uēpo ānogār iksan. Valyrio muño ēngos ñuhys issa."
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I had a signature once. It was awful.
quote:Op zaterdag 16 juli 2011 10:18 schreef Selestha het volgende:
Wat een geniale afsluiter, ik heb de halve film zitten huilen![]()
Snape is echt geniaal, Alan Rickman verdient een oscar.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |