abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_99388253
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 juli 2011 21:57 schreef Claudia_x het volgende:

[..]

Damn, ik wist het en nog doe ik het. |:( 't Is even wennen!
:D geeft niks hoor. Ik moet er zelf ook bij nadenken :') :+

Troeta ik heb het bij oudste ook maar een beetje half-half gedaan. Ze reageerde sowieso niet allergisch op borstvoeding, maar omdat lief en ik allebei allergisch zijn hebben onze kindjes een verhoogde kans ofzoiets, dus we gingen voorzichtig van start. Maar toen het allemaal prima ging hebben we het ook helemaal laten varen.

Straks bij jongste wordt het een ander verhaal :o ik ben benieuwd hoe lang het duurt voor we een behoorlijk eetpatroon hebben :P

Saar, arm ding. En arme mama.
Ik herken wel het schoppen en maaien. Zit er niet toevallig een klein haakje aan haar teennageltje? Of een hard velletje aan haar voetje ofzoiets? Dat ze zichzelf daarmee een soort bezeerd?
Als je het niet vertrouwd kun je er natuurlijk altijd op aandringen dat de huisarts toch even naar Saar kijkt, voor je eigen gemoedsrust ook.
:)
pi_99388360
TM, zo op het eerste oog lijken de pukkeltjes wel op hetgeen Lena heeft, alleen kunnen we die wél wegdrukken. Het klinkt mij niet verontrustend in de oren zo, vooral niet omdat je al overlegd hebt met de huisarts. Maar toch kan ik me ook wel voorstellen dat het je niet lekker zit. Ik hoop dat iemand anders hier iets zinnigs erover te zeggen heeft.

Ik kan me trouwens niet voorstellen dat het maaien met haar beentjes ermee te maken heeft. Dat klinkt eerder als een normale fase in haar ontwikkeling. Het is iets wat kinderen doen als ze hun benen/voeten ontdekken en/of beginnen met rollen. Of denk je dat het anders is?
I make it a thing, to glance in window panes and look pleased with myself.
pi_99388412
Ja!! Sinds vorige week, heb alleen geen fimpje om het te bewijzen,haha
Wel een filmpje waarbij die wel staat en ik dus te laat was als je interesse hebt;)
Tis wel lastig in bed hoor, gaat ie heel de tijd staan..

Grappig dat Leia haring lust, dat hebben we hier nog niet geprobeerd. Wel paling wat ie heerlijk vind,maar zalm is vies.

Sonnetje, wat een leuke verjaardagsfoto's nog!

Heeft ze misschien in de zon gezeten twentemeisje of heb je d'r beentjes ingesmeerd?
pi_99388436
oh ik vind het maaien ook heel normaal verder trouwens. Ik had het nog niet zo gelezen alsof het iets raars kon zijn :D ik dacht dat je bedoelde dat ze zichzelf wellicht schopt. Dat doen mijn kinders namelijk wel. Die hebben mijn coordinatievermogen geerfd :') kunnen ze ook niks aan doen...
pi_99388441
Lijkt me idd lastig Mignonne met t eten van je jongste straks! Nja kom je ook wel overheen, maar toch :)

In t begin lette ik ook wel op wat ie wel en niet mocht voor de leeftijd, maar hij heeft nooit ergens op gereageerd, dus uiteindelijk kreeg ie eigenlijk alles wel. Geen idee of t wel of niet mocht :?
Tis goed gegaan ;)

TM, ik herken t niet. Kan me voorstellen dat je je zorgen gaat maken. Goed je meisje in de gaten houden dus iig :) Maar dat zal je wel doen :D
pi_99388456
Ik vind het ook lijken op de vlekjes die Puck heeft van de warmte. Alleen zitten die niet onderhuids maar voel je ze echt zitten als je met je hand over zijn lichaam strijkt.
You make me dizzy, Miss Lizzy,
The way you rock'n'roll
Ik heb je lief mijn hele leven
pi_99388500
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 juli 2011 22:18 schreef Troeta het volgende:
Wel een filmpje waarbij die wel staat en ik dus te laat was als je interesse hebt;)
Ik heb van Lena nog steeds geen filmpje waarop ze rolt. Wél heb ik uren aan filmmateriaal waarin er niets gebeurt of ik net te laat ben. :')
pi_99388632
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 juli 2011 22:18 schreef Troeta het volgende:

Grappig dat Leia haring lust, dat hebben we hier nog niet geprobeerd. Wel paling wat ie heerlijk vind,maar zalm is vies.

Sonnetje, wat een leuke verjaardagsfoto's nog!

Heeft ze misschien in de zon gezeten twentemeisje of heb je d'r beentjes ingesmeerd?
Dat doet Floris ook :D
Wat wel helpt is om m neer te leggen, muziekje aan te zetten en weg te rennen lopen uit zn kamer. Hem gewoon soort van te negeren op t moment dat ik wegloop. Als ik te lang er ben (vooral overdag, s avonds gaat ie eigenlijk altijd wel gelijk slapen) dan gaat ie gelijk staan.
Uiteindelijk ligt ie toch te slapen :')
  dinsdag 12 juli 2011 @ 22:23:12 #59
68591 twentemeisje
Onmeunig Twents
pi_99388686
Dank meiden!

Ik kon zo geen scherp nageltje ontdekken Mignonne, nog maar een keer voelen bij de laatste fles vanavond.

Met dat maaien bedoelde ik ook meer of de vlekjes misschien zouden worden veroorzaakt door dat trappelen Claudia. Het is heel grappig want ze gaat er helemaal in op, ze trapt en schopt dat het een lieve lust is. Daar maak ik me dus geen zorgen om.

Ik heb haar wel door de zon gedragen Troeta, en zo her en der vangen haar benen wel wat zon, maar lijkt me geen verklaring voor deze plekjes.

Morgenvroeg moet ik zelf onder het mes, ik ken de verpleegkundige die mij onder haar hoede heeft (dagopname) goed, laat haar er in elk geval nog ff naar kijken (mijn lief brengt me uiteraard weg morgenvroeg en dan is Saartje er ook bij).

Ik probeer maar even vast te houden aan het feit dat ze verder geen zieke indruk maakt, lijkt me dat ze bij een hersenvliesontsteking er toch wat anders aan toe zou zijn.
  dinsdag 12 juli 2011 @ 22:27:03 #60
100412 mefke79
komt goed!
pi_99388911
TM als je het echt niet vertrouwd kan je ook de HAP nog even bellen he. Of kwam de weigering juist van de HAP?
andere opties:
* waterpokken? (kan andere vlekjes geven bij kleine kindjes)
* muggenbulten? (mijn lief krijgt hele rare vlekjes/bultjes van die krengen)
* Mama van Driekus (0909) en Tienus (0611) *
*waarom hebben konijnen zulke grote oren als ze toch niet luisteren? *
pi_99388932
TM ik zou me ook niet te druk maken! Jaël heeft ook eens zoiets gehad, maar idd ook verder geen symptomen, bij haar ging het vanzelf weer weg na een dag of 2.

Mignonne dat van dat nageltje is een goeie, nu weet ik eindelijk hoe Sarah aan de krasjes op haar kuiten komt :)

Pfff maaien en trappelen en je voeten vasthouden vooral als mama probeert je aan te kleden is helemaal geweldig! Of proberen je om te draaien terwijl mama je aankleed ;) Met andere woorden, de fase maak het mama zo moeilijk mogelijk tijdens het aankleden :P
Mama van Jaël (17-07-2009)
Mama van Sarah (05-03-2011)
pi_99389020
Die voeten vast pakken is maar lastig ja met verschonen en aankleden en alles van de commode trappen wat naast het aankleedkussen staat is ook hip.
The way you rock'n'roll
  dinsdag 12 juli 2011 @ 22:30:34 #63
68591 twentemeisje
Onmeunig Twents
pi_99389081
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 juli 2011 22:27 schreef mefke79 het volgende:
TM als je het echt niet vertrouwd kan je ook de HAP nog even bellen he. Of kwam de weigering juist van de HAP?
andere opties:
* waterpokken? (kan andere vlekjes geven bij kleine kindjes)
* muggenbulten? (mijn lief krijgt hele rare vlekjes/bultjes van die krengen)
Nee, dat was van de vervanger van mijn eigen HA die met zwangerschapsverlof is Mef. Die andere opties houd ik in gedachten.

quote:
0s.gif Op dinsdag 12 juli 2011 22:27 schreef MamaPurk het volgende:
TM ik zou me ook niet te druk maken! Jaël heeft ook eens zoiets gehad, maar idd ook verder geen symptomen, bij haar ging het vanzelf weer weg na een dag of 2.

Mignonne dat van dat nageltje is een goeie, nu weet ik eindelijk hoe Sarah aan de krasjes op haar kuiten komt :)

Pfff maaien en trappelen en je voeten vasthouden vooral als mama probeert je aan te kleden is helemaal geweldig! Of proberen je om te draaien terwijl mama je aankleed ;) Met andere woorden, de fase maak het mama zo moeilijk mogelijk tijdens het aankleden :P
Waren ze bij Jael ook niet weg te drukken MP?

En dat maaien is inderdaad grote pret, luiers omdoen is dan nagenoeg onmogelijk :D. Ik vind het zo'n leuk gezicht! O+
pi_99389267
Idd toen ook HA gebeld enzo, maar ja niet ziek wel eten geen koorts enz. Dus niets om druk om te maken.. Doe je toch wel tot ze weer weg waren, oorzaak nog steeds volledig onbekend!

Ow vandaag erg, Sarah had haar mooie nieuwe pak aan O+ op een gegeven moment piepen, dus ik loop naar haar toe en zeg wat is er dan?! zie ik een grote gele poepstreep horizontaal over haar buik lopen door romper en pak heen, ze heeft hem dus al een hele halve dag aangehad. maar daarna was ze top te spreken dus het was duidelijk dat het dwars had gezeten ;)
pi_99389290
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 juli 2011 22:29 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
Die voeten vast pakken is maar lastig ja met verschonen en aankleden en alles van de commode trappen wat naast het aankleedkussen staat is ook hip.
En dit is niks vergeleken met hetgeen je nog te wachten staat.
pi_99389374
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 juli 2011 22:29 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
Dat doet Jaël nog steeds :+
pi_99389398
quote:
6s.gif Op dinsdag 12 juli 2011 22:34 schreef Claudia_x het volgende:

[..]

haha precies :D
pi_99389401
quote:

[..]

Dat zal best ja :7
Door de hoge spierspanning in zijn benen en de onrustigheid houdt Puck tijdens het verschonen ook wel eens zijn benen helemaal stijf gestrekt. Dat is ook niet echt fijn kan je vertellen :')
The way you rock'n'roll
pi_99389586
Ik zou eens een filmpje moeten maken van de worsteling die ik met Ivan kan hebben. Hier is het moment wel aangebroken dat ik het eigenlijk niet meer op fysieke overmacht kan gooien maar écht moet proberen om hem zover te krijgen dat hij meewerkt. Dat is dan wel weer het fijne aan een ouder kind, dat overreding mogelijk is. En als je kind meewerkt is het ook zo gepiept allemaal.

Dit is hier niet echt ontopic, maar op ons kinderdagverblijf hebben ze een trappetje naar de commode toe en al vroeg wordt de grote baby's/dreumesjes geleerd om daarop te klimmen. Dat scheelt de leidsters natuurlijk een hoop gezeul. Superhandig! :D Ivan vindt het nog leuk ook. Ik was vandaag toevallig bezig om Lena een broekje aan te doen in de verschoningsruimte daar en voor ik het wist zat Ivan ernaast.
pi_99389625
quote:

[..]

Dit ja, heel m'n bank en m'n kleren en Mex zelf zitten onder de poep :{
Krijg ik leuke tips om iets in z'n handen te geven, nou hij draait zich met ding en al om.
Ik ben al zover dat ik een flesje maak voor elke luier,haha

Leuke tactiek Sonnetje dat rennen!haha Zal hem onthouden. Alle leuke dingen rondom z'n bedje zijn iig al weggehaald!

Kan best door de zon komen hoor Twentemeisje, hou het in de gaten maar, ga je eigen niet gek maken hoor.
Zolang ze niet ziek is, is ze niet ziek.
pi_99389663
Claudia herkenbaar, Floris hangt vaak op zn kop. Handig met poepluiers. Echt dat ie nog geen blauwe plekken van t aankleden heeft is werkelijk waar een wonder...
pi_99389667
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 juli 2011 22:36 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:

[..]

Dat zal best ja :7
Door de hoge spierspanning in zijn benen en de onrustigheid houdt Puck tijdens het verschonen ook wel eens zijn benen helemaal stijf gestrekt. Dat is ook niet echt fijn kan je vertellen :')
ohja die ken ik :') pffrt. Oudste vond dat een hilarisch spelletje toen ze door had dat ik haar dan niet schoon kon maken. En een lol dat ze had :D :')
pi_99389763
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 juli 2011 22:41 schreef mignonne het volgende:

[..]

ohja die ken ik :') pffrt. Oudste vond dat een hilarisch spelletje toen ze door had dat ik haar dan niet schoon kon maken. En een lol dat ze had :D :')
Ow de fase dat hij het bewust gaat doen krijgen we ook nog.

HELP!!!!!!!!
The way you rock'n'roll
pi_99389811
oudste hier heeft een voorkeur voor luiers, die wil alleen maar de luier met het poesje erop van pampers... en als het poesje op is wil ze dan nog wel het koetje, maar als die ook op is dan is het echt een strijd... Tijd dat ze zindelijk word :)
Ze mag ook regelmatig een luier voor Sarah pakken, pakt ze ook altijd met het poesje :)
pi_99389926
Potje met een poesje erop kopen dus tzt MP ;)

Haha ja DML, maar het voordeel van je eigen kind is dat je erin meegroeit :s) het wordt vanzelf makkelijker en je wordt vanzelf handiger met speed-cleanen tussen de bewegingen van je kind door. :Y)
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')