quote:Op dinsdag 12 juli 2011 21:57 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Damn, ik wist het en nog doe ik het.'t Is even wennen!
Ik heb van Lena nog steeds geen filmpje waarop ze rolt. Wél heb ik uren aan filmmateriaal waarin er niets gebeurt of ik net te laat ben.quote:Op dinsdag 12 juli 2011 22:18 schreef Troeta het volgende:
Ja!! Sinds vorige week, heb alleen geen fimpje om het te bewijzen,haha
Wel een filmpje waarbij die wel staat en ik dus te laat was als je interesse hebt;)
Tis wel lastig in bed hoor, gaat ie heel de tijd staan..
Dat doet Floris ookquote:Op dinsdag 12 juli 2011 22:18 schreef Troeta het volgende:
Ja!! Sinds vorige week, heb alleen geen fimpje om het te bewijzen,haha
Wel een filmpje waarbij die wel staat en ik dus te laat was als je interesse hebt;)
Tis wel lastig in bed hoor, gaat ie heel de tijd staan..
Grappig dat Leia haring lust, dat hebben we hier nog niet geprobeerd. Wel paling wat ie heerlijk vind,maar zalm is vies.
Sonnetje, wat een leuke verjaardagsfoto's nog!
Heeft ze misschien in de zon gezeten twentemeisje of heb je d'r beentjes ingesmeerd?
Nee, dat was van de vervanger van mijn eigen HA die met zwangerschapsverlof is Mef. Die andere opties houd ik in gedachten.quote:Op dinsdag 12 juli 2011 22:27 schreef mefke79 het volgende:
TM als je het echt niet vertrouwd kan je ook de HAP nog even bellen he. Of kwam de weigering juist van de HAP?
andere opties:
* waterpokken? (kan andere vlekjes geven bij kleine kindjes)
* muggenbulten? (mijn lief krijgt hele rare vlekjes/bultjes van die krengen)
Waren ze bij Jael ook niet weg te drukken MP?quote:Op dinsdag 12 juli 2011 22:27 schreef MamaPurk het volgende:
TM ik zou me ook niet te druk maken! Jaël heeft ook eens zoiets gehad, maar idd ook verder geen symptomen, bij haar ging het vanzelf weer weg na een dag of 2.
Mignonne dat van dat nageltje is een goeie, nu weet ik eindelijk hoe Sarah aan de krasjes op haar kuiten komt
Pfff maaien en trappelen en je voeten vasthouden vooral als mama probeert je aan te kleden is helemaal geweldig! Of proberen je om te draaien terwijl mama je aankleedMet andere woorden, de fase maak het mama zo moeilijk mogelijk tijdens het aankleden
En dit is niks vergeleken met hetgeen je nog te wachten staat.quote:Op dinsdag 12 juli 2011 22:29 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
Die voeten vast pakken is maar lastig ja met verschonen en aankleden en alles van de commode trappen wat naast het aankleedkussen staat is ook hip.
Dat doet Jaël nog steedsquote:Op dinsdag 12 juli 2011 22:29 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
Die voeten vast pakken is maar lastig ja met verschonen en aankleden en alles van de commode trappen wat naast het aankleedkussen staat is ook hip.
haha preciesquote:Op dinsdag 12 juli 2011 22:34 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
En dit is niks vergeleken met hetgeen je nog te wachten staat.
Dat zal best jaquote:Op dinsdag 12 juli 2011 22:34 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Dit ja, heel m'n bank en m'n kleren en Mex zelf zitten onder de poepquote:Op dinsdag 12 juli 2011 22:34 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
ohja die ken ikquote:Op dinsdag 12 juli 2011 22:36 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
[..]
Dat zal best ja![]()
Door de hoge spierspanning in zijn benen en de onrustigheid houdt Puck tijdens het verschonen ook wel eens zijn benen helemaal stijf gestrekt. Dat is ook niet echt fijn kan je vertellen
Ow de fase dat hij het bewust gaat doen krijgen we ook nog.quote:Op dinsdag 12 juli 2011 22:41 schreef mignonne het volgende:
[..]
ohja die ken ikpffrt. Oudste vond dat een hilarisch spelletje toen ze door had dat ik haar dan niet schoon kon maken. En een lol dat ze had
![]()
Ik heb de combinatie K+D en dan idd de olie variant (van Dagravit).quote:Op dinsdag 12 juli 2011 20:57 schreef Juud79 het volgende:
[..]
Door elkaar mixen, wist niet dat dat mocht. Dat ik dat zelf niet heb bedacht...![]()
Ik weet idd dat ze die anijs hebben, maar deze mama dacht, ik neem de olie versie, dan went ze niet aan zoete smaakjes... Maar ik ga die anijs maar halen dan ipv deze, ik vind het zo sneu, ik geef ze nu maar net voor de BV, dan mag ze daarna in ieder geval wat lekkers.
Hier zijn de labels van de snoozebaby aankleedkussenhoes ook ineens zeer interessant, en dat was de bedoeling van die dingen ook, maar het is niet echt handig tijdens het aankledenquote:Op woensdag 13 juli 2011 09:11 schreef Cantare het volgende:
Haha, het verschoonworstelprobleem kennen wij hier ook sinds dat ze ongeveer 8 maanden is, denk ik... Ze móet en zal dan omdraaien. Een speeltje in handen geven werkte maar tijdelijk. Meestal is ze alleen nog af te leiden met een tube tandpasta of zinkzalf.
Dat heb ik met een muursticker boven het hoofdeinde van de commode.quote:Op woensdag 13 juli 2011 09:17 schreef Leandra het volgende:
[..]
Hier zijn de labels van de snoozebaby aankleedkussenhoes ook ineens zeer interessant, en dat was de bedoeling van die dingen ook, maar het is niet echt handig tijdens het aankleden
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Mama van Jaël (17-07-2009)
Mama van Sarah (05-03-2011)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |