abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_99388253
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 juli 2011 21:57 schreef Claudia_x het volgende:

[..]

Damn, ik wist het en nog doe ik het. |:( 't Is even wennen!
:D geeft niks hoor. Ik moet er zelf ook bij nadenken :') :+

Troeta ik heb het bij oudste ook maar een beetje half-half gedaan. Ze reageerde sowieso niet allergisch op borstvoeding, maar omdat lief en ik allebei allergisch zijn hebben onze kindjes een verhoogde kans ofzoiets, dus we gingen voorzichtig van start. Maar toen het allemaal prima ging hebben we het ook helemaal laten varen.

Straks bij jongste wordt het een ander verhaal :o ik ben benieuwd hoe lang het duurt voor we een behoorlijk eetpatroon hebben :P

Saar, arm ding. En arme mama.
Ik herken wel het schoppen en maaien. Zit er niet toevallig een klein haakje aan haar teennageltje? Of een hard velletje aan haar voetje ofzoiets? Dat ze zichzelf daarmee een soort bezeerd?
Als je het niet vertrouwd kun je er natuurlijk altijd op aandringen dat de huisarts toch even naar Saar kijkt, voor je eigen gemoedsrust ook.
:)
pi_99388360
TM, zo op het eerste oog lijken de pukkeltjes wel op hetgeen Lena heeft, alleen kunnen we die wél wegdrukken. Het klinkt mij niet verontrustend in de oren zo, vooral niet omdat je al overlegd hebt met de huisarts. Maar toch kan ik me ook wel voorstellen dat het je niet lekker zit. Ik hoop dat iemand anders hier iets zinnigs erover te zeggen heeft.

Ik kan me trouwens niet voorstellen dat het maaien met haar beentjes ermee te maken heeft. Dat klinkt eerder als een normale fase in haar ontwikkeling. Het is iets wat kinderen doen als ze hun benen/voeten ontdekken en/of beginnen met rollen. Of denk je dat het anders is?
I make it a thing, to glance in window panes and look pleased with myself.
pi_99388412
Ja!! Sinds vorige week, heb alleen geen fimpje om het te bewijzen,haha
Wel een filmpje waarbij die wel staat en ik dus te laat was als je interesse hebt;)
Tis wel lastig in bed hoor, gaat ie heel de tijd staan..

Grappig dat Leia haring lust, dat hebben we hier nog niet geprobeerd. Wel paling wat ie heerlijk vind,maar zalm is vies.

Sonnetje, wat een leuke verjaardagsfoto's nog!

Heeft ze misschien in de zon gezeten twentemeisje of heb je d'r beentjes ingesmeerd?
pi_99388436
oh ik vind het maaien ook heel normaal verder trouwens. Ik had het nog niet zo gelezen alsof het iets raars kon zijn :D ik dacht dat je bedoelde dat ze zichzelf wellicht schopt. Dat doen mijn kinders namelijk wel. Die hebben mijn coordinatievermogen geerfd :') kunnen ze ook niks aan doen...
pi_99388441
Lijkt me idd lastig Mignonne met t eten van je jongste straks! Nja kom je ook wel overheen, maar toch :)

In t begin lette ik ook wel op wat ie wel en niet mocht voor de leeftijd, maar hij heeft nooit ergens op gereageerd, dus uiteindelijk kreeg ie eigenlijk alles wel. Geen idee of t wel of niet mocht :?
Tis goed gegaan ;)

TM, ik herken t niet. Kan me voorstellen dat je je zorgen gaat maken. Goed je meisje in de gaten houden dus iig :) Maar dat zal je wel doen :D
pi_99388456
Ik vind het ook lijken op de vlekjes die Puck heeft van de warmte. Alleen zitten die niet onderhuids maar voel je ze echt zitten als je met je hand over zijn lichaam strijkt.
You make me dizzy, Miss Lizzy,
The way you rock'n'roll
Ik heb je lief mijn hele leven
pi_99388500
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 juli 2011 22:18 schreef Troeta het volgende:
Wel een filmpje waarbij die wel staat en ik dus te laat was als je interesse hebt;)
Ik heb van Lena nog steeds geen filmpje waarop ze rolt. Wél heb ik uren aan filmmateriaal waarin er niets gebeurt of ik net te laat ben. :')
pi_99388632
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 juli 2011 22:18 schreef Troeta het volgende:

Grappig dat Leia haring lust, dat hebben we hier nog niet geprobeerd. Wel paling wat ie heerlijk vind,maar zalm is vies.

Sonnetje, wat een leuke verjaardagsfoto's nog!

Heeft ze misschien in de zon gezeten twentemeisje of heb je d'r beentjes ingesmeerd?
Dat doet Floris ook :D
Wat wel helpt is om m neer te leggen, muziekje aan te zetten en weg te rennen lopen uit zn kamer. Hem gewoon soort van te negeren op t moment dat ik wegloop. Als ik te lang er ben (vooral overdag, s avonds gaat ie eigenlijk altijd wel gelijk slapen) dan gaat ie gelijk staan.
Uiteindelijk ligt ie toch te slapen :')
  dinsdag 12 juli 2011 @ 22:23:12 #59
68591 twentemeisje
Onmeunig Twents
pi_99388686
Dank meiden!

Ik kon zo geen scherp nageltje ontdekken Mignonne, nog maar een keer voelen bij de laatste fles vanavond.

Met dat maaien bedoelde ik ook meer of de vlekjes misschien zouden worden veroorzaakt door dat trappelen Claudia. Het is heel grappig want ze gaat er helemaal in op, ze trapt en schopt dat het een lieve lust is. Daar maak ik me dus geen zorgen om.

Ik heb haar wel door de zon gedragen Troeta, en zo her en der vangen haar benen wel wat zon, maar lijkt me geen verklaring voor deze plekjes.

Morgenvroeg moet ik zelf onder het mes, ik ken de verpleegkundige die mij onder haar hoede heeft (dagopname) goed, laat haar er in elk geval nog ff naar kijken (mijn lief brengt me uiteraard weg morgenvroeg en dan is Saartje er ook bij).

Ik probeer maar even vast te houden aan het feit dat ze verder geen zieke indruk maakt, lijkt me dat ze bij een hersenvliesontsteking er toch wat anders aan toe zou zijn.
  dinsdag 12 juli 2011 @ 22:27:03 #60
100412 mefke79
komt goed!
pi_99388911
TM als je het echt niet vertrouwd kan je ook de HAP nog even bellen he. Of kwam de weigering juist van de HAP?
andere opties:
* waterpokken? (kan andere vlekjes geven bij kleine kindjes)
* muggenbulten? (mijn lief krijgt hele rare vlekjes/bultjes van die krengen)
* Mama van Driekus (0909) en Tienus (0611) *
*waarom hebben konijnen zulke grote oren als ze toch niet luisteren? *
pi_99388932
TM ik zou me ook niet te druk maken! Jaël heeft ook eens zoiets gehad, maar idd ook verder geen symptomen, bij haar ging het vanzelf weer weg na een dag of 2.

Mignonne dat van dat nageltje is een goeie, nu weet ik eindelijk hoe Sarah aan de krasjes op haar kuiten komt :)

Pfff maaien en trappelen en je voeten vasthouden vooral als mama probeert je aan te kleden is helemaal geweldig! Of proberen je om te draaien terwijl mama je aankleed ;) Met andere woorden, de fase maak het mama zo moeilijk mogelijk tijdens het aankleden :P
Mama van Jaël (17-07-2009)
Mama van Sarah (05-03-2011)
pi_99389020
Die voeten vast pakken is maar lastig ja met verschonen en aankleden en alles van de commode trappen wat naast het aankleedkussen staat is ook hip.
The way you rock'n'roll
  dinsdag 12 juli 2011 @ 22:30:34 #63
68591 twentemeisje
Onmeunig Twents
pi_99389081
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 juli 2011 22:27 schreef mefke79 het volgende:
TM als je het echt niet vertrouwd kan je ook de HAP nog even bellen he. Of kwam de weigering juist van de HAP?
andere opties:
* waterpokken? (kan andere vlekjes geven bij kleine kindjes)
* muggenbulten? (mijn lief krijgt hele rare vlekjes/bultjes van die krengen)
Nee, dat was van de vervanger van mijn eigen HA die met zwangerschapsverlof is Mef. Die andere opties houd ik in gedachten.

quote:
0s.gif Op dinsdag 12 juli 2011 22:27 schreef MamaPurk het volgende:
TM ik zou me ook niet te druk maken! Jaël heeft ook eens zoiets gehad, maar idd ook verder geen symptomen, bij haar ging het vanzelf weer weg na een dag of 2.

Mignonne dat van dat nageltje is een goeie, nu weet ik eindelijk hoe Sarah aan de krasjes op haar kuiten komt :)

Pfff maaien en trappelen en je voeten vasthouden vooral als mama probeert je aan te kleden is helemaal geweldig! Of proberen je om te draaien terwijl mama je aankleed ;) Met andere woorden, de fase maak het mama zo moeilijk mogelijk tijdens het aankleden :P
Waren ze bij Jael ook niet weg te drukken MP?

En dat maaien is inderdaad grote pret, luiers omdoen is dan nagenoeg onmogelijk :D. Ik vind het zo'n leuk gezicht! O+
pi_99389267
Idd toen ook HA gebeld enzo, maar ja niet ziek wel eten geen koorts enz. Dus niets om druk om te maken.. Doe je toch wel tot ze weer weg waren, oorzaak nog steeds volledig onbekend!

Ow vandaag erg, Sarah had haar mooie nieuwe pak aan O+ op een gegeven moment piepen, dus ik loop naar haar toe en zeg wat is er dan?! zie ik een grote gele poepstreep horizontaal over haar buik lopen door romper en pak heen, ze heeft hem dus al een hele halve dag aangehad. maar daarna was ze top te spreken dus het was duidelijk dat het dwars had gezeten ;)
pi_99389290
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 juli 2011 22:29 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
Die voeten vast pakken is maar lastig ja met verschonen en aankleden en alles van de commode trappen wat naast het aankleedkussen staat is ook hip.
En dit is niks vergeleken met hetgeen je nog te wachten staat.
pi_99389374
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 juli 2011 22:29 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
Dat doet Jaël nog steeds :+
pi_99389398
quote:
6s.gif Op dinsdag 12 juli 2011 22:34 schreef Claudia_x het volgende:

[..]

haha precies :D
pi_99389401
quote:

[..]

Dat zal best ja :7
Door de hoge spierspanning in zijn benen en de onrustigheid houdt Puck tijdens het verschonen ook wel eens zijn benen helemaal stijf gestrekt. Dat is ook niet echt fijn kan je vertellen :')
The way you rock'n'roll
pi_99389586
Ik zou eens een filmpje moeten maken van de worsteling die ik met Ivan kan hebben. Hier is het moment wel aangebroken dat ik het eigenlijk niet meer op fysieke overmacht kan gooien maar écht moet proberen om hem zover te krijgen dat hij meewerkt. Dat is dan wel weer het fijne aan een ouder kind, dat overreding mogelijk is. En als je kind meewerkt is het ook zo gepiept allemaal.

Dit is hier niet echt ontopic, maar op ons kinderdagverblijf hebben ze een trappetje naar de commode toe en al vroeg wordt de grote baby's/dreumesjes geleerd om daarop te klimmen. Dat scheelt de leidsters natuurlijk een hoop gezeul. Superhandig! :D Ivan vindt het nog leuk ook. Ik was vandaag toevallig bezig om Lena een broekje aan te doen in de verschoningsruimte daar en voor ik het wist zat Ivan ernaast.
pi_99389625
quote:

[..]

Dit ja, heel m'n bank en m'n kleren en Mex zelf zitten onder de poep :{
Krijg ik leuke tips om iets in z'n handen te geven, nou hij draait zich met ding en al om.
Ik ben al zover dat ik een flesje maak voor elke luier,haha

Leuke tactiek Sonnetje dat rennen!haha Zal hem onthouden. Alle leuke dingen rondom z'n bedje zijn iig al weggehaald!

Kan best door de zon komen hoor Twentemeisje, hou het in de gaten maar, ga je eigen niet gek maken hoor.
Zolang ze niet ziek is, is ze niet ziek.
pi_99389663
Claudia herkenbaar, Floris hangt vaak op zn kop. Handig met poepluiers. Echt dat ie nog geen blauwe plekken van t aankleden heeft is werkelijk waar een wonder...
pi_99389667
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 juli 2011 22:36 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:

[..]

Dat zal best ja :7
Door de hoge spierspanning in zijn benen en de onrustigheid houdt Puck tijdens het verschonen ook wel eens zijn benen helemaal stijf gestrekt. Dat is ook niet echt fijn kan je vertellen :')
ohja die ken ik :') pffrt. Oudste vond dat een hilarisch spelletje toen ze door had dat ik haar dan niet schoon kon maken. En een lol dat ze had :D :')
pi_99389763
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 juli 2011 22:41 schreef mignonne het volgende:

[..]

ohja die ken ik :') pffrt. Oudste vond dat een hilarisch spelletje toen ze door had dat ik haar dan niet schoon kon maken. En een lol dat ze had :D :')
Ow de fase dat hij het bewust gaat doen krijgen we ook nog.

HELP!!!!!!!!
The way you rock'n'roll
pi_99389811
oudste hier heeft een voorkeur voor luiers, die wil alleen maar de luier met het poesje erop van pampers... en als het poesje op is wil ze dan nog wel het koetje, maar als die ook op is dan is het echt een strijd... Tijd dat ze zindelijk word :)
Ze mag ook regelmatig een luier voor Sarah pakken, pakt ze ook altijd met het poesje :)
pi_99389926
Potje met een poesje erop kopen dus tzt MP ;)

Haha ja DML, maar het voordeel van je eigen kind is dat je erin meegroeit :s) het wordt vanzelf makkelijker en je wordt vanzelf handiger met speed-cleanen tussen de bewegingen van je kind door. :Y)
pi_99390117
potje hebben we al en wc bril verkleiner ;) en er is ook al eens op het potje geplast!

Ik heb trouwens vanmiddag de tip van hier om de romper naar beneden toe uit te trekken bij een overvloed aan poep toegepast en het werkt echt super! :D
  dinsdag 12 juli 2011 @ 22:53:04 #77
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_99390295
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 juli 2011 20:57 schreef Juud79 het volgende:

[..]

Door elkaar mixen, wist niet dat dat mocht. Dat ik dat zelf niet heb bedacht... :D
Ik weet idd dat ze die anijs hebben, maar deze mama dacht, ik neem de olie versie, dan went ze niet aan zoete smaakjes... Maar ik ga die anijs maar halen dan ipv deze, ik vind het zo sneu, ik geef ze nu maar net voor de BV, dan mag ze daarna in ieder geval wat lekkers.
Ik heb de combinatie K+D en dan idd de olie variant (van Dagravit).
Toen die op was, en Soneal oud genoeg was voor alleen vitamine D, ben ik de D-druppels van hetzelfde merk gaan gebruiken, op waterbasis :r
Het eerste ingrediënt in het lijstje is suiker... dat zit er dus nog meer in dan water, en het had ook zo'n verschrikkelijk ranzige smaak van die zure snoepjes die toch stijf staan van de suiker.

Het was de bedoeling dat er gewoon weer D olie zou komen (van een ander merk want Dagravit heeft dat niet) maar er ging iets mis met boodschappen doen en er staat dus nu weer K+D in de kast.... zal vast geen drama zijn dat hij dat krijgt.

Overigens duwt hij de laatste dagen de lepel met z'n tong uit z'n mond voordat ik het goed en wel naar binnen heb kunnen gieten, dus dat is wel lastig aan het worden.

Sonnetje, wat een prachtige Floris-reportage O+
En nog gefeliciteerd :*
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_99401819
Wij hebben zo te lezen geluk met ons meisje dat aankleden en verschonen leuk vindt en hoogstens eens een voet grijpt :)
Op 28 februari 2012 19:20 schreef lezzer en op 31 augustus 2013 21:27 schreef DancingPhoebe:Jezus, Vanyel, wat een fantastische tips geef jij toch altijd!
pi_99401822
Haha, het verschoonworstelprobleem kennen wij hier ook sinds dat ze ongeveer 8 maanden is, denk ik... Ze móet en zal dan omdraaien. Een speeltje in handen geven werkte maar tijdelijk. Meestal is ze alleen nog af te leiden met een tube tandpasta of zinkzalf. :')
pi_99401871
Ik zag mooie foto's voorbij komen. Isis wat een kleine, mooie baby heb je. En Ivan en lena die samen een rijstwafel eten. En de fotoreportage van Floris. We zien je snel bij de dreumesen.

Leia die zelf kan zitten, nu gaat het snel ook Orea. En het moeizaam slapen is erg herkenbaar de afgelopen week.

Mex die zich al optrekt.

En verder verschoningsverhalen. Hier wisselt het of het goed gaat of niet. Maar dat het soms een strijd is, is heel herkenbaar.
  woensdag 13 juli 2011 @ 09:17:35 #81
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_99401897
quote:
0s.gif Op woensdag 13 juli 2011 09:11 schreef Cantare het volgende:
Haha, het verschoonworstelprobleem kennen wij hier ook sinds dat ze ongeveer 8 maanden is, denk ik... Ze móet en zal dan omdraaien. Een speeltje in handen geven werkte maar tijdelijk. Meestal is ze alleen nog af te leiden met een tube tandpasta of zinkzalf. :')
Hier zijn de labels van de snoozebaby aankleedkussenhoes ook ineens zeer interessant, en dat was de bedoeling van die dingen ook, maar het is niet echt handig tijdens het aankleden :')
Wullie bin KOEL © Soneal
pi_99402268
quote:
1s.gif Op woensdag 13 juli 2011 09:17 schreef Leandra het volgende:

[..]

Hier zijn de labels van de snoozebaby aankleedkussenhoes ook ineens zeer interessant, en dat was de bedoeling van die dingen ook, maar het is niet echt handig tijdens het aankleden :')
Dat heb ik met een muursticker boven het hoofdeinde van de commode. :')
pi_99402974
Ik zet jaël gewoon naast Sarah, zij houden elkaar dan bezig en dan kan ik rustig verschonen en aankleden :)

Sarah slaapt trouwens tegenwoordig van 23.30 tot een uurtje of 9, dus ik denk dat we gaan proberen de laatste fles eerder te geven :) Kunnen we zelf ook iets eerder naar bed!

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_99403009
Wat slaapt Sarah goed en wat een te schattig pakje!
pi_99403074
Ja As en het bijzondere is dat ze ook overdag meer gaat slapen en langer achter elkaar slaapt nu! Zo raar je zou denken dat dat minder word als je goeie nachten maakt..
pi_99403082
Dat pakje is echt heel leuk! En wat heerlijk dat ze zo lang slaapt.

E is gisteren in één keer in slaap gevallen. :O Volgens mij was het dus echt maar een tijdelijke gril. Ze lijkt trouwens ook wel wat last te hebben van de prikjes. Vanochtend was ze er om 8 uur uit, en om half 10 lag ze er al weer in.
pi_99403158
Ja raar is dat he met dat slapen MamaPurk. Hier slaapt Yaro in de ochtend eigenlijk altijd relatief makkelijk. Terwijl hij dan net een ruk van 11/12 uur heeft gemaakt. In de middag krijg ik hem veel moeilijker in slaap.

Fijn Cantare dat het tijdelijk lijkt.
pi_99403428
Fijn Cantare dat ze in een keer in slaap viel, wel sneu van de prikjes :*
pi_99403724
Ja. Dat ze meer slaapt vind ik niet sneu, want daar merkt ze toch niks van. :+ Alleen met spelen kan ze niet veel hebben. Eigenlijk wil ze gewoon niet spelen, ze wil alleen bij/naast mij zitten. Het enige wat ze wél wil is deurtjes en laden opentrekken. }:|

Hoe hebben jullie dat trouwens gedaan met laatjes of deurtjes op kinderhoogte? Is daar iets handigs voor? Ik heb namelijk echt geen zin om haar elke keer bij vanalles weg te moeten halen. En leren dat het niet mag, daar is ze nog te klein voor. Dus ik denk toch over slotjes of zoiets.
pi_99403909
Kijk, om deze deurtjes gaat het bijvoorbeeld:

pi_99403915
Ik ben met Leyla "Hoera" aan het oefenen... Zucht.. Echt nog iets van 7 weken ofzo..
I am unconditionally and irrevocably in love with him.
I'm 97% sure you don't like me, I'm 100% sure I don't care.
pi_99403951
Wij hebben een aantal dingen wel beveiligd. Een haakje op de vitrinekastdeur zodat hij hem niet open kan maken. Een kinderslot op het gootsteenkastje (die is zo irritant dat wij hem bijna niet openkrijgen, dus het werkt wel).
Verder hebben we een lade bij de kast waar de dvd-speler enzo staat. Die krijgt hij ook niet open. De rest is wat ons betreft geen probleem.

Wat hier wel de nieuwe hit is, is onze klapdeur. Deze dit tussen de huiskamer en de gang en Yaro vind het erg leuk om deze open te duwen, maar dan laat hij hem los en zitten zijn vingers er tussen. Of we kunnen er niet door. Vorige keer had ik hem al binnen gezet en ging ik de boodschappen van buiten nog even pakken. Stond hij tegen de deur en ik kon hem hierdoor niet open duwen omdat hij anders zou vallen. Stond ik daar in de gang :P
pi_99403974
Jeetje Tico bij jou gaat het ook hard. En snapt ze het?

Ik ga Yaro uit bed vissen. Tot later.
pi_99403988
Cantare, wij zetten bij ons niets meer onder de tafel.. Want zelfde probleem..
De speelgoedkast heeft onder alle zooi waarvan het geen kwaad kan dat ze het pakt en de bovenste bakken zijn voor Jen met dr prulletjes...

Je kan van die kindersloten op deurtjes zetten ;)
I am unconditionally and irrevocably in love with him.
I'm 97% sure you don't like me, I'm 100% sure I don't care.
pi_99404077
Hier zijn de onderkastjes allemaal gevuld met speel goed ;) is dus ht domein van de meiden :)
Verder nergens slotjes! We hebben een deur naar de keuken en als die open is zetten we er een hekje tussen dus dan kan ze daar al niet in de kastjes!
pi_99404174
Wij hebben gewoon geen kindproof meubels :P Toch maar aan de slotjes dan.
pi_99404256
Wij hebben in de keuken in de deuropening een hekje. Ze kruipt altijd heel snel naar de keuken en daar zijn de bakjes met kattenvoer. Ik vind het een prettig idee dat ze gewoon niet in de keuken kan komen, ook niet bij de oven enz. beveiligd. Al staat er nu wel een stoel voor een kast met mijn administratie, die trekt ze steeds leeg. Binnenkort langs de ikea.

Tico! Wij oefenen ook hoera met Amy :D ze snapt het nog niet, maar vindt het wel erg grappig. Ze kan ook in haar handjes klappen, dus ach dat mag ook wel ;)

Wij gaan vrijdagnacht op weg naar Engeland (Cornwall) om te kamperen (tent en toebehoren is daar al aanwezig gelukkig) iemand nog tips voor de reis (3 uur auto, 2 uur boot, 6 uur auto) of het kamperen? Wat moet er echt mee? Ik vind het best spannend :P
  woensdag 13 juli 2011 @ 11:35:42 #98
68900 Saffier
Tobias en Ylana
pi_99405632
Vooral je slaapknuffel niet vergeten Sola! Verder heb ik echt geen tips voor je.

Ylana is heel enthousiast met hoera O+ Ze heeft het tegelijk geleerd met het liedje klap eens in je handjes. En dan met handjes in de hoogte roepen we ook wel Hoera. 2 vliegen in een klap :D Het klappen had ze natuurlijk wel eerder door dan de handjes omhoog.
Hij weet alleen van lekker slapen, en ver daarbuiten lopen schapen.
De zon schijnt op zijn donk're haren, zo blijf ik heel lang naar hem staren.
Wie ben jij in dit leven om je droom op te geven?
Ylana
pi_99407621
Hoi hoi, over een paar maandjes kom ik officieel meeposten :)
Maar ik kom nu al even binnengewalst met een vraag.

Een vriendinnetje van mij, haar pasgeboren dochtertje, is voor de 3de keer 'gezakt' voor haar gehoortest ;(
Eerste 2x op CB, helemaal geen resultaat (dus ook niet beetje of ene kant wel etc.). Vandaag de derde keer een uitgebreide test in de thuiszorgwinkel, maar weer helemaal niks. Nu moeten ze dus naar het ziekenhuis.
Heeft iemand van jullie ervaring hiermee? Kan het dan toch nog meevallen, dat de tests alledrie zijn mislukt, maar dat ze toch wel kan horen? Of is het waarschijnlijk slecht nieuws?

Ik vind het zo erg voor ze, lijkt me echt heel heftig dit. Ik vond het bij Mette al even slikken toen haar rechteroortje de eerste keer niet goed ging. Maar ze was zichtbaar verkouden en de 2de keer was alles goed.
Nou ja, ben benieuwd of iemand een idee heeft.

En wat hebben jullie allemaal schatjes van babies O+
Tijd voor wat anders.. maar wat dan..
  woensdag 13 juli 2011 @ 12:47:03 #100
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_99408100
Heeft ze zelf ook het idee dat haar kindje niets hoort?
Wullie bin KOEL © Soneal
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')