Oh, oke.quote:Op dinsdag 12 juli 2011 11:48 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Peugeot is wel Frans, maar de auto is van origine de Toyota Aygo... Deze wordt voor Europa in Tsjechie gebouwd. MAAR omdat de Fransen geen Japanse auto's kopen, hebben Citroen en Peugeot gevraagd of ze het technische deel konden gebruiken voor hun eigen stadsauto's.
Tja, mensen doen ook velgen onder hun 316i... Dus your point being?quote:Op dinsdag 12 juli 2011 11:48 schreef rival het volgende:
[..]
maar wel 'dikke' sportvelgen op je 107.
Nee, dat is een dikke duitse...quote:Op dinsdag 12 juli 2011 11:50 schreef clevy het volgende:
degelijke duitse? MI van helga met schnitzel und bier
een auto die maar een 1.3 heeft maar eruit ziet alsof ie veel harder gaat.....quote:Op dinsdag 12 juli 2011 11:49 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Tja, mensen doen ook velgen onder hun 316i... Dus your point being?
Alfa is zoooooo sexy.quote:Op dinsdag 12 juli 2011 11:52 schreef Techno het volgende:
Niets mis met Duitsers, maar dit is toch net even leuker...
[ afbeelding ]
Het mooiste vind ik ze felgroen met een tray schultenbrau op de hoedenplankquote:Op dinsdag 12 juli 2011 11:50 schreef Godtje het volgende:
[..]
Dat is het ook. Precies de rede denk ik dat Roy het mooi vindt.
Ik vind Alfa qua design echt schitterende auto's makenquote:Op dinsdag 12 juli 2011 11:52 schreef Techno het volgende:
[ afbeelding ]
Wat maakt het uit of een auto wel of niet 170 kan?quote:Op dinsdag 12 juli 2011 11:52 schreef rival het volgende:
[..]
een auto die maar een 1.3 heeft maar eruit ziet alsof ie veel harder gaat.....
vooral dat punt was waar je een hekel aan hebt..
maar dan wel sportvelgen onder je auto die nog geen 170 kan. (een 316i gaat tenminste nog wat sneller, wie heeft er trouwens een 316? )
bahquote:Op dinsdag 12 juli 2011 11:52 schreef Techno het volgende:
[ afbeelding ]
Zucht, wil je mijn punt nou niet begrijpen?quote:Op dinsdag 12 juli 2011 11:52 schreef rival het volgende:
[..]
een auto die maar een 1.3 heeft maar eruit ziet alsof ie veel harder gaat.....
vooral dat punt was waar je een hekel aan hebt..
maar dan wel sportvelgen onder je auto die nog geen 170 kan. (een 316i gaat tenminste nog wat sneller, wie heeft er trouwens een 316? )
Je bedoelt zo'n gepimpte patsbak, toch?quote:Op dinsdag 12 juli 2011 11:54 schreef Ripley het volgende:
Als een man zo'n auto heeft zou dat een minpuntje voor me zijn.
geen ene moer?quote:Op dinsdag 12 juli 2011 11:54 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Wat maakt het uit of een auto wel of niet 170 kan?
En die getallen zijn alleen maar gestegen volgens mijquote:Op dinsdag 12 juli 2011 11:53 schreef stbabylon het volgende:
Over de eerste zes maanden van 2010 stonden in Nederland de Toyota Aygo met 9115 stuks en de Peugeot 107 met 8772 stuks bovenaan de lijst van de meestverkochte nieuwe auto’s; de Citroën C1 stond met 5971 stuks op de achtste plaats. Totaal dus 23858 stuks. (Ter vergelijking: Van de hele top-10 zijn er in dezelfde periode 71.945 stuks verkocht.)
HOLY CRAP
Design kan je wel aan Italianen overlaten ja.quote:Op dinsdag 12 juli 2011 11:54 schreef Royco1 het volgende:
Ik vind Alfa qua design echt schitterende auto's maken
Wat? Die Alfa Spider?quote:Op dinsdag 12 juli 2011 11:54 schreef Ripley het volgende:
Als een man zo'n auto heeft zou dat een minpuntje voor me zijn.
Helaas laat de technische kant vaak te wensen overquote:Op dinsdag 12 juli 2011 11:55 schreef Techno het volgende:
[..]
Design kan je wel aan Italianen overlaten ja.
manta manta !quote:Op dinsdag 12 juli 2011 11:54 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Het mooiste vind ik ze felgroen met een tray schultenbrau op de hoedenplank
Alfa Romeo vergelijk je niet met een gepimpte patserbak, vrouwen en auto's.quote:Op dinsdag 12 juli 2011 11:55 schreef Samzz het volgende:
[..]
Je bedoelt zo'n gepimpte patsbak, toch?
Ja, een auto met spoilers, vleugels, rare uitlate of enorme geluidsinstallaties.quote:Op dinsdag 12 juli 2011 11:55 schreef Samzz het volgende:
[..]
Je bedoelt zo'n gepimpte patsbak, toch?
Lezen is moeilijk he?quote:Op dinsdag 12 juli 2011 11:56 schreef Crutch het volgende:
[..]
Alfa Romeo vergelijk je niet met een gepimpte patserbak, vrouwen en auto's.
Nee, dan heb ik het toch goed begrepen.quote:Op dinsdag 12 juli 2011 11:56 schreef Ripley het volgende:
[..]
Ja, een auto met spoilers, vleugels, rare uitlate of enorme geluidsinstallaties.
vergeet de taartschep, logoloze gril en carbon op de motorkap nietquote:Op dinsdag 12 juli 2011 11:56 schreef Ripley het volgende:
[..]
Ja, een auto met spoilers, vleugels, rare uitlate of enorme geluidsinstallaties.
quote:Op dinsdag 12 juli 2011 11:52 schreef Techno het volgende:
[ afbeelding ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I'm trying to like people, it's just so hard to weed through the stupid ones
excessive exposure to life may be harmful to your health
Wat is er mis met een logoloze gril?quote:Op dinsdag 12 juli 2011 11:57 schreef clevy het volgende:
[..]
vergeet de taartschep, logoloze gril en carbon op de motorkap niet
Ach, sommige VW rijders plakken er een Audi logo op met Audi grillquote:
Omg, echt?quote:Op dinsdag 12 juli 2011 12:00 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Ach, sommige VW rijders plakken er een Audi logo op met Audi grill
Das nog erger.
das meestal een beginners zet in het 'pimpen van zuh otto'quote:
quote:Op dinsdag 12 juli 2011 12:02 schreef Ripley het volgende:
godt, je hebt gisteren de update over je eenmalige fling gemist. Ze is zwanger van die crinminele neger en heeft net haar baan opgezegd om een eigen kinderyogaschool te doen.
Spoilers, gebruik ze.quote:Op dinsdag 12 juli 2011 12:02 schreef Spezza19 het volgende:
Dit soort automaxx gebakjes bedoel ik dus he?
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Oh. Waarom? Ik vind logoloze auto's wel wat hebbenquote:
Bedankt voor mijn punt bevestigen.quote:Op dinsdag 12 juli 2011 12:03 schreef Samzz het volgende:
[..]
Oh. Waarom? Ik vind logoloze auto's wel wat hebben
quote:Op dinsdag 12 juli 2011 12:04 schreef Spezza19 het volgende:
[ afbeelding ]
Niks mis mee.... (als je de echte hebt)
Die zijn wel heel erg ja.quote:Op dinsdag 12 juli 2011 12:02 schreef Spezza19 het volgende:
Dit soort automaxx gebakjes bedoel ik dus he?
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Kennelijkquote:Op dinsdag 12 juli 2011 12:03 schreef Godtje het volgende:
[..]
Klinkt goed!![]()
Ik dacht dat ze wat smaak en klasse had! Kwijt geraakt?
Mja, en dat zijn dus het soort auto's dat ik met automaxx associeer....quote:
Oeiquote:Op dinsdag 12 juli 2011 12:04 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Dit is dan weer over the top en dus
Dan snap ik je.quote:Op dinsdag 12 juli 2011 12:05 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Mja, en dat zijn dus het soort auto's dat ik met automaxx associeer....
Mja, ik ken automaxx helaas niet anders dan dat niveau....quote:Op dinsdag 12 juli 2011 12:07 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Dan snap ik je.
Maar dit is niet representatief voor het algemene niveau, tenminste, anders is het wel flink slecht geworden tegenwoordig.
Automaxx is toch alleen maar de organisatie. Verkopen toch niks?quote:Op dinsdag 12 juli 2011 12:09 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Mja, ik ken automaxx helaas niet anders dan dat niveau....
Tuurlijk er zullen best jongens tussen zitten die het WEL kunnen en prachtige auto's er van maken... Maar ik gok dat die hun spullen vooral ergens anders vandaan halen, dan bij automaxx....
Je hebt gelijk.... ik ben HELEMAAL in de war met AUTOSTYLE!!!quote:Op dinsdag 12 juli 2011 12:10 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Automaxx is toch alleen maar de organisatie. Verkopen toch niks?
nee, mijn zusje was haar tegengekomen. En toen heb ik stiekem even op haar uberzweverige website gekeken uit leedvermaakquote:Op dinsdag 12 juli 2011 12:10 schreef Godtje het volgende:
[..]
Krijg je dat via via te horen? Je hebt zelf ook geen contact meer toch?
Ah, dan snap ik je punt.quote:Op dinsdag 12 juli 2011 12:13 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Je hebt gelijk.... ik ben HELEMAAL in de war met AUTOSTYLE!!!
Excuus dus.... AUTOSTYLE moet het zijn.....
Wel echt gaaf gedaanquote:Op dinsdag 12 juli 2011 12:13 schreef Techno het volgende:
[ afbeelding ]
Deze moet haast wel van Ripley zijn...
Op die fiets.quote:Op dinsdag 12 juli 2011 12:14 schreef Ripley het volgende:
[..]
nee, mijn zusje was haar tegengekomen. En toen heb ik stiekem even op haar uberzweverige website gekeken uit leedvermaak
Ik denk dat iedereen mijn punt nu wel snaptquote:Op dinsdag 12 juli 2011 12:14 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ah, dan snap ik je punt.
Die verkopen rotzooi inderdaad.
Daarom rijd ik een 107quote:Op dinsdag 12 juli 2011 12:17 schreef stbabylon het volgende:
Sowieso elke man die zijn auto als iets meer ziet dan een middel om van A naar B te gaan, moet zich ernstig druk gaan maken over de lengte van zijn geslachtsdeel.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dit account is niet meer in gebruik.
Ja, die combi snap ik ook helemaal niet eigenlijk.quote:Op dinsdag 12 juli 2011 12:15 schreef Godtje het volgende:
[..]
Op die fiets.
Met bijbehorende zweverige criminele neger? Ik zie dat lastig voor me.
quote:Op dinsdag 12 juli 2011 12:18 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Daarom rijd ik een 107
Het gaat er niet om dat je een grote auto hebt om een kleine piemel te compenseren. Het kan ook met een kleine auto. Door bijvoorbeeld sportvelgen te nemen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
":D datw eet ik niet, maar het is wel enorm onaantrekkelijkquote:Op dinsdag 12 juli 2011 12:17 schreef stbabylon het volgende:
Sowieso elke man die zijn auto als iets meer ziet dan een middel om van A naar B te gaan, moet zich ernstig druk gaan maken over de lengte van zijn geslachtsdeel.
Ik heb niet eens een auto.quote:Op dinsdag 12 juli 2011 12:17 schreef stbabylon het volgende:
Sommigen houden van auto's en sommigen van paarden etc.quote:Op dinsdag 12 juli 2011 12:17 schreef stbabylon het volgende:
Wat hebben paarden hier nu weer mee te maken?quote:Op dinsdag 12 juli 2011 12:25 schreef Crutch het volgende:
[..]
Sommigen houden van auto's en sommigen van paarden etc.
Wat is daar mis mee? Waarom zou je geen waarde mogen hechten materiaal?
Kijk eens hoeveel paardekracht mijn gepimpte bak heeft.quote:Op dinsdag 12 juli 2011 12:26 schreef Samzz het volgende:
Wat hebben paarden hier nu weer mee te maken?.
Vertel, vertelquote:Op dinsdag 12 juli 2011 12:27 schreef Techno het volgende:
[..]
Kijk eens hoeveel paardekracht mijn gepimpte bak heeft.
Zie je niet dat ik je aandacht probeer te trekken?quote:Op dinsdag 12 juli 2011 12:26 schreef Samzz het volgende:
[..]
Wat hebben paarden hier nu weer mee te maken?.
Oh, dat is geluktquote:Op dinsdag 12 juli 2011 12:31 schreef Crutch het volgende:
[..]
Zie je niet dat ik je aandacht probeer te trekken?
quote:Op dinsdag 12 juli 2011 12:17 schreef stbabylon het volgende:
Oh, dat mag wel. Alleen zeg dat meer over de lengte van je geslachtsdeel dan de verhouding tussen je ring- en wijsvinger.quote:Op dinsdag 12 juli 2011 12:25 schreef Crutch het volgende:
[..]
Sommigen houden van auto's en sommigen van paarden etc.
Wat is daar mis mee? Waarom zou je geen waarde mogen hechten materiaal?
Mensen die tussen alles wat ze niet aanstaat een relatie leggen met de lengte van het geslacht van de ander hebben anders zelf ook ernstige compensatiedrang.quote:Op dinsdag 12 juli 2011 12:42 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Oh, dat mag wel. Alleen zeg dat meer over de lengte van je geslachtsdeel dan de verhouding tussen je ring- en wijsvinger.
Vind je het niet fijn om lekker in de auto rond te toeren?quote:Op dinsdag 12 juli 2011 12:42 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Oh, dat mag wel. Alleen zeg dat meer over de lengte van je geslachtsdeel dan de verhouding tussen je ring- en wijsvinger.
Gelukkig doe ik het alleen met auto'squote:Op dinsdag 12 juli 2011 12:43 schreef Godtje het volgende:
[..]
Mensen die tussen alles wat ze niet aanstaat een relatie leggen met de lengte van het geslacht van de ander hebben anders zelf ook ernstige compensatiedrang.
Nou nee, eerlijk gezegd niet nee.quote:Op dinsdag 12 juli 2011 12:43 schreef rival het volgende:
[..]
Vind je het niet fijn om lekker in de auto rond te toeren?
als ik bv naar het strand ga.... die rit langs de duinen bezorgt mij net zo veel plezier en rust als die hele dag op mijn handdoekje liggenquote:
Neequote:Op dinsdag 12 juli 2011 12:43 schreef rival het volgende:
[..]
Vind je het niet fijn om lekker in de auto rond te toeren?
Dat kan. Maar daardoor heb jij genoeg aan een handdoekje en moet ik een handdoek hebbenquote:Op dinsdag 12 juli 2011 12:46 schreef rival het volgende:
[..]
als ik bv naar het strand ga.... die rit langs de duinen bezorgt mij net zo veel plezier en rust als die hele dag op mijn handdoekje liggen
Je weet dat de term cruisin voornamelijk slaat op met je auto naar homo-ontmoetingplaatsen gaan?quote:
Zit je daar nu?quote:Op dinsdag 12 juli 2011 12:46 schreef El_Matador het volgende:
Rival, ik kan je Keulen aanraden. Leuke stad, veel mooie Duitses.
ook niet buiten nederland?quote:
ik laat die van mij altijd lekker in het zand spelenquote:Op dinsdag 12 juli 2011 12:47 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Dat kan. Maar daardoor heb jij genoeg aan een handdoekje en moet ik een handdoek hebben![]()
Nee, ben helaas aan het werk. Maar leuke festivals daar.quote:Op dinsdag 12 juli 2011 12:48 schreef rival het volgende:
[..]
Zit je daar nu?
[..]
ook niet buiten nederland?
Ik vlieg liever naar het buitenland.quote:Op dinsdag 12 juli 2011 12:48 schreef rival het volgende:
[..]
Zit je daar nu?
[..]
ook niet buiten nederland?
Eens!quote:Op dinsdag 12 juli 2011 12:49 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Nee, ben helaas aan het werk. Maar leuke festivals daar.
the horrorquote:Op dinsdag 12 juli 2011 12:47 schreef stbabylon het volgende:
met je auto naar homo-ontmoetingplaatsen gaan?
Is dat zo'n geluk dan als de electricien te vroeg komt?quote:Op dinsdag 12 juli 2011 12:50 schreef Good.vs.Evil het volgende:
*zit op hete kooltjes*
Tussen half 1 en half 3 komen ze mn wasmachine brengen, tussen 2 en 4 komt de electricien om de wasmachineschakelaar te fixen.. zou ik het geluk hebben dat de electricien te vroeg komt, en de wasmachine te laat? *spannend muziekje*
zal het onthoudenquote:Op dinsdag 12 juli 2011 12:49 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Nee, ben helaas aan het werk. Maar leuke festivals daar.
dan is dat het, ik zie gewoon meer plezier in het levenquote:Op dinsdag 12 juli 2011 12:50 schreef Godtje het volgende:
[..]
Ik vlieg liever naar het buitenland.
Het antwoord is dus eigenlijk wederom nee. Ik ben ook het liefste zo snel mogelijk van A naar B.
Ik zie in geen enkele vorm van transport plezier.
verwacht je dan dat ik de wasmachine aan kan sluiten?quote:Op dinsdag 12 juli 2011 12:51 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Is dat zo'n geluk dan als de electricien te vroeg komt?
Wat heeft het met meer plezier in het leven te maken?quote:Op dinsdag 12 juli 2011 12:52 schreef rival het volgende:
[..]
zal het onthouden
[..]
dan is dat het, ik zie gewoon meer plezier in het leven
Geen idee of jij daar handig genoeg voor bentquote:Op dinsdag 12 juli 2011 12:52 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
verwacht je dan dat ik de wasmachine aan kan sluiten?
Max twee slangen en een stekker.quote:Op dinsdag 12 juli 2011 12:52 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
verwacht je dan dat ik de wasmachine aan kan sluiten?
plezier dat ik wel zie en jij niet.....quote:Op dinsdag 12 juli 2011 12:53 schreef Godtje het volgende:
[..]
Wat heeft het met meer plezier in het leven te maken?
ik kan nog geen lamp ophangenquote:Op dinsdag 12 juli 2011 12:53 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Geen idee of jij daar handig genoeg voor bent
wasmachineschakelaarquote:Op dinsdag 12 juli 2011 12:54 schreef Godtje het volgende:
[..]
Max twee slangen en een stekker.
Hoe lastig kan het zijn.
Doet me denken aan de Alfa Mito met zo'n verlagingspakket van de fabriek.quote:Op dinsdag 12 juli 2011 11:55 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
sjonniebak waarvan de onderdelen niet eens aansluiten op de carrosserie .....
En je hebt gelijk de optelsom gemaakt wie er meer plezier heeft?quote:Op dinsdag 12 juli 2011 12:54 schreef rival het volgende:
[..]
plezier dat ik wel zie en jij niet.....
Hoe is een verlagingsset rood? en hoe zie je dit?quote:Op dinsdag 12 juli 2011 12:55 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Doet me denken aan de Alfa Mito met zo'n verlagingspakket van de fabriek.Twee verschillende soorten rood onder elkaar, heel lelijk.
dat bedoel ik dus.. die schakelaar is kapot en tussen 2 en 4 word ie gemaakt, en tussen half 1 en half 3 komt mn wasmachinequote:
quote:Op dinsdag 12 juli 2011 12:55 schreef Watertornado het volgende:
Doet me denken aan de Alfa Mito met zo'n verlagingspakket van de fabriek.Twee verschillende soorten rood onder elkaar, heel lelijk.
Wat had dat er mee te maken of je het zelf kan aansluiten?quote:Op dinsdag 12 juli 2011 12:57 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
dat bedoel ik dus.. die schakelaar is kapot en tussen 2 en 4 word ie gemaakt, en tussen half 1 en half 3 komt mn wasmachine
Keulenquote:Op dinsdag 12 juli 2011 12:46 schreef El_Matador het volgende:
Rival, ik kan je Keulen aanraden. Leuke stad, veel mooie Duitses.
Daar heb ik dan weer plezier in.quote:Op dinsdag 12 juli 2011 12:59 schreef rival het volgende:
[..]
echt iets wat een verliezer zou antwoorden.
Goed bezigquote:Op dinsdag 12 juli 2011 12:54 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
ik kan nog geen lamp ophangen
Ik heb wel het kopje op de tvkabel gezet..
door naar de schokdempers en veren te kijken natuurlijkquote:Op dinsdag 12 juli 2011 12:57 schreef Godtje het volgende:
[..]
Hoe is een verlagingsset rood? en hoe zie je dit?
Ik heb er geen foto's van gemaakt, maar het was op de voorkant, en niet aan de achterkant. Het was gewoon een nét effe te opvallend verschil in rood.quote:
Waar heb je het over?quote:Op dinsdag 12 juli 2011 13:00 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Ik heb er geen foto's van gemaakt, maar het was op de voorkant, en niet aan de achterkant. Het was gewoon een nét effe te opvallend verschil in rood.
dat als de wasmachineschakelaar later gemaakt is dan de wasmachine er is, ik het waarschijnlijk zelf kan doen.. als mijn lieve smekende blik voor de electricien niet genoeg isquote:Op dinsdag 12 juli 2011 12:58 schreef Godtje het volgende:
[..]
Wat had dat er mee te maken of je het zelf kan aansluiten?
quote:Op dinsdag 12 juli 2011 13:00 schreef Watertornado het volgende:
Ik heb er geen foto's van gemaakt, maar het was op de voorkant, en niet aan de achterkant. Het was gewoon een nét effe te opvallend verschil in rood.
bedoel je misschien een bumperpakket?quote:Op dinsdag 12 juli 2011 13:00 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Ach, dat hebben standaard auto's ook tegenwoordig. Komt door metaal met plastic bumpers... = kleurverschilquote:Op dinsdag 12 juli 2011 13:00 schreef Watertornado het volgende:
[..]
maar dingen met stroom kom ik gewoon liever niet aanquote:
schokkende werkzaamheden ...quote:Op dinsdag 12 juli 2011 13:02 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
maar dingen met stroom kom ik gewoon liever niet aan
Ja. Gewoon, zo'n stuk smuk. Of hij per sé verlaagd is weet ik niet, ik vermoed van niet. En het was geen speciale versie die al zo uit de fabriek kwam rollen, maar het was allemaal wel door een Alfa-dealer etc. aan elkaar gelijmd.quote:
Als je er geen verstand van hebt moet je het lekker laten doen.quote:Op dinsdag 12 juli 2011 13:02 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
maar dingen met stroom kom ik gewoon liever niet aan
lekker duidelijk allemaal...... zeg dan niksquote:Op dinsdag 12 juli 2011 13:03 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Ja. Gewoon, zo'n stuk smuk. Of hij per sé verlaagd is weet ik niet, ik vermoed van niet. En het was geen speciale versie die al zo uit de fabriek kwam rollen, maar het was allemaal wel door een Alfa-dealer etc. aan elkaar gelijmd.
Nou ja, die plaatjes die ik postte zijn zoals ie uit de fabriek komt rollen, dus gewoon strak en netjes afgewerkt.quote:Op dinsdag 12 juli 2011 13:03 schreef Watertornado het volgende:
Ja. Gewoon, zo'n stuk smuk. Of hij per sé verlaagd is weet ik niet, ik vermoed van niet. En het was geen speciale versie die al zo uit de fabriek kwam rollen, maar het was allemaal wel door een Alfa-dealer etc. aan elkaar gelijmd.
goed, zat van 't forum, niks te doen op m'n werk.quote:Op dinsdag 12 juli 2011 13:06 schreef rival het volgende:
[..]
hoe ist? waar was je? en most important, waarom ben je er weer?
klinkt allemaal logisch.quote:Op dinsdag 12 juli 2011 13:07 schreef djayzz het volgende:
[..]
goed, zat van 't forum, niks te doen op m'n werk.
Hoe ist met oe en de degelijke duitse dan?
En dat terwijl je niet weet wat ik gehad hebquote:
mooi! Kan je ook al een beetje genieten van het cabriowezen dan? of heb je die ook al verkocht?quote:Op dinsdag 12 juli 2011 13:09 schreef rival het volgende:
[..]
klinkt allemaal logisch.
Ja gaat lekker... ben nu meer aan het inkopen/verkopen dan aan het repareren... dus gaat de goede kant op
Nieuw optrekje?quote:Op dinsdag 12 juli 2011 13:14 schreef Good.vs.Evil het volgende:
Wasmachine staat er dus alnu hopen dat de electricien lief is
oh ik dacht aan lunchen met jou, boeit mij dat eten nouquote:Op dinsdag 12 juli 2011 13:10 schreef Samzz het volgende:
[..]
En dat terwijl je niet weet wat ik gehad heb.
Oh zo. Nee, daar kan ik inkomenquote:Op dinsdag 12 juli 2011 13:15 schreef rival het volgende:
[..]
oh ik dacht aan lunchen met jou, boeit mij dat eten nou
die staat nog steeds op dezelfde plekquote:Op dinsdag 12 juli 2011 13:11 schreef djayzz het volgende:
[..]
mooi! Kan je ook al een beetje genieten van het cabriowezen dan? of heb je die ook al verkocht?
daarom.. en dan als die electricien het niet wil doen, moet pa maar langskomen..quote:Op dinsdag 12 juli 2011 13:05 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Als je er geen verstand van hebt moet je het lekker laten doen.
een Evo 1 of 2?quote:Op dinsdag 12 juli 2011 13:13 schreef Ang3l het volgende:
Auto's? Pssssh![]()
Ik rij gewoon een lancia delta HF integrale evo
En dan ook nog eens de enige echte auto die al 4x wereldkampioen is geworden, zo hopsa geimporteerd uit italie!
Eat that, mietjes!!!
schaam je! je moet er nu vollop gebruik van maken, doe ik ookquote:
Uuuuh...uuuuh.....quote:
ik heb wel iets met een schuifdakquote:Op dinsdag 12 juli 2011 13:16 schreef djayzz het volgende:
[..]
schaam je! je moet er nu vollop gebruik van maken, doe ik ook
Gewoon even lief aankijkenquote:Op dinsdag 12 juli 2011 13:16 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
daarom.. en dan als die electricien het niet wil doen, moet pa maar langskomen..
dat is alleen om de pijn te verzachten... geen gelijkwaardig alternatiefquote:
jup, en drinken aanbiedenquote:
dat klopt. maar et is niet andersquote:Op dinsdag 12 juli 2011 13:19 schreef djayzz het volgende:
[..]
dat is alleen om de pijn te verzachten... geen gelijkwaardig alternatief
moet hij niet lachen dat je steeds weer met vragen terug gestuurd wordt?quote:
Hell no!!!quote:Op dinsdag 12 juli 2011 13:24 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Al jouw spullen zijn nu ook al van hetero?
He, cabriomanquote:Op dinsdag 12 juli 2011 13:19 schreef djayzz het volgende:
[..]
dat is alleen om de pijn te verzachten... geen gelijkwaardig alternatief
Jaquote:Op dinsdag 12 juli 2011 13:23 schreef rival het volgende:
moet hij niet lachen dat je steeds weer met vragen terug gestuurd wordt?
wiki zeg je dan, dat is waar ik het vandaan heb iigquote:Op dinsdag 12 juli 2011 13:29 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ja
"Hoe kom je nou weer aan die wijsheid dat er een 1 en 2 zijn?"
Uuuh. Gewoon. Da gok ik
Sla het er uit dat onderdanigequote:Op dinsdag 12 juli 2011 13:39 schreef Ang3l het volgende:
Pfff. Ik heb een nieuw hulpje... een SUPER onderdanig Marokkaans meisje.
Ik word gek van dat onzekere onderdanige
stuur maar naar hier, mag ze de spinnen in mn tuin doodmakenquote:Op dinsdag 12 juli 2011 13:39 schreef Ang3l het volgende:
maar later dan?quote:Op dinsdag 12 juli 2011 13:43 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Druk en moe eerder :p
Beetje veel werk ingeplanned
Ja, dat bleek uit de geeuwsmiley. Maar dat verklaart het hartje niet.quote:Op dinsdag 12 juli 2011 13:43 schreef S95Sedan het volgende:
Druk en moe eerder :p
Beetje veel werk ingeplanned
Echt. Dat ze dan ff m'n nietmachine pakt en dan ineens "ooo dat was onbeschoft. Ik pak zomaar een nietje!". Of heeeel voorzichtig mijn perforator vraagt en dan "Dan zet ik hem meteen terug hoor".quote:
Ik las vibrator.quote:Op dinsdag 12 juli 2011 13:45 schreef Ang3l het volgende:
Echt. Dat ze dan ff m'n nietmachine pakt en dan ineens "ooo dat was onbeschoft. Ik pak zomaar een nietje!". Of heeeel voorzichtig mijn perforator vraagt en dan "Dan zet ik hem meteen terug hoor".
Jazeker! Mij krijgen ze niet klein hoorquote:
heeft ze een rokje aan? anders even vragen of ze met haar benen wij............quote:Op dinsdag 12 juli 2011 13:39 schreef Ang3l het volgende:
dat is ook gewoon onbeschoft. *geeft houten plank aan*quote:Op dinsdag 12 juli 2011 13:45 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Echt. Dat ze dan ff m'n nietmachine pakt en dan ineens "ooo dat was onbeschoft. Ik pak zomaar een nietje!". Of heeeel voorzichtig mijn perforator vraagt en dan "Dan zet ik hem meteen terug hoor".
Nou eigenlijkquote:Op dinsdag 12 juli 2011 13:45 schreef Techno het volgende:
[..]
Ja, dat bleek uit de geeuwsmiley. Maar dat verklaart het hartje niet.
Ooh dat herken ik. Al 6 maanden denk ik; 'DENK ZELF EENS NA!!!' Al is het maar 2 minuten langer, dan weet je het antwoord zelfquote:Op dinsdag 12 juli 2011 13:39 schreef Ang3l het volgende:
Nee zo'n gewaad en een broek en een hoofddoekkiequote:Op dinsdag 12 juli 2011 13:46 schreef rival het volgende:
[..]
heeft ze een rokje aan? anders even vragen of ze met haar benen wij............
ach je weethet wel.
and they say diamonds are a girls best friendquote:
Mja. Iets assertiever mag wel.quote:Op dinsdag 12 juli 2011 13:48 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Ooh dat herken ik. Al 6 maanden denk ik; 'DENK ZELF EENS NA!!!' Al is het maar 2 minuten langer, dan weet je het antwoord zelf
dat heb ik altijd als mensen vragen gaan stellen TIJDENS een filmquote:Op dinsdag 12 juli 2011 13:48 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Ooh dat herken ik. Al 6 maanden denk ik; 'DENK ZELF EENS NA!!!' Al is het maar 2 minuten langer, dan weet je het antwoord zelf
Die moet je ook stenigen. Een film dient in stilte bekeken te worden!quote:Op dinsdag 12 juli 2011 13:51 schreef Cue_ het volgende:
[..]
dat heb ik altijd als mensen vragen gaan stellen TIJDENS een film
ik ben dan ook zo hinderlijk dat ik geen antwoord op de vraag geef maar ze een antwoord geef waardoor ze er alsnog zelf over na gaan denkenquote:Op dinsdag 12 juli 2011 13:48 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Prima! Ik dacht laatst nog aan jequote:
Dat je daar was, wist ik allangquote:Op dinsdag 12 juli 2011 13:53 schreef djayzz het volgende:
Prima! Ik dacht laatst nog aan jewas in kapelle
Dat niet per definitie (ja wel als er geen ondertitels zijnquote:Op dinsdag 12 juli 2011 13:52 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Die moet je ook stenigen. Een film dient in stilte bekeken te worden!
'maar waarom doet ie dat dan? Wanneer gaat ze dood? Wie deed dat?' WIJF, OOK IK KAN NIET IN DE TOEKOMST KIJKEN EN ANDERS MIS IK DE ANTWOORDEN OP DIE VRAGEN!! *zucht*quote:Op dinsdag 12 juli 2011 13:51 schreef Cue_ het volgende:
[..]
dat heb ik altijd als mensen vragen gaan stellen TIJDENS een film
een vraag stellen mag wel, maar niet 20 keerquote:Op dinsdag 12 juli 2011 13:52 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Die moet je ook stenigen. Een film dient in stilte bekeken te worden!
Dat inderdaadquote:Op dinsdag 12 juli 2011 13:54 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
'maar waarom doet ie dat dan? Wanneer gaat ze dood? Wie deed dat?' WIJF, OOK IK KAN NIET IN DE TOEKOMST KIJKEN EN ANDERS MIS IK DE ANTWOORDEN OP DIE VRAGEN!! *zucht*
Ik ga vragen terugstellen zodat ze er zelf over na moet denken... Vragen waarvan ik weet dat ze het antwoord weet(hetzelfde antwoord als haar vraag dus), in de hoop dat ze dan snapt dat haar vraag precies hetzelfde is. Maar helaas, dan nog valt het kwartje niet..quote:Op dinsdag 12 juli 2011 13:52 schreef rival het volgende:
ik ben dan ook zo hinderlijk dat ik geen antwoord op de vraag geef maar ze een antwoord geef waardoor ze er alsnog zelf over na gaan denken
en in de bios vind ik het nog irritanter, want dan stoor je ook nog eens andere mensen. Thuis kan ik m nog op pauze zetten of terugspoelenquote:Op dinsdag 12 juli 2011 13:55 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Dat inderdaad
En meestal komen de antwoorden op de vraag die ze stellen binnen twee minuten na de vraag
In de bios moeten ze hun bek houwenquote:Op dinsdag 12 juli 2011 13:56 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
en in de bios vind ik het nog irritanter, want dan stoor je ook nog eens andere mensen. Thuis kan ik m nog op pauze zetten of terugspoelen
das wel heel vervelendquote:Op dinsdag 12 juli 2011 13:55 schreef Nouk84 het volgende:
Maar helaas, dan nog valt het kwartje niet..
*pakt houten, splinterige stok*quote:
Met spijker?quote:Op dinsdag 12 juli 2011 13:57 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
*pakt houten, splinterige stok*
inderdaad.. ook van die mensen die dan chips naast je zitten te eten, dat moet verboden worden, of van die mensen die dan de hele tijd gaan verzitten en al zo groot zijn dat je er amper langsaf kan kijkenquote:
tuurlijk, roestige, wat is anders de lol eraan?quote:
Ik heb Scream 4 helemaal gemist omdat er een stel kutten achter ons hardop zaten te beppen. Zelfs ik heb er nog wat van gezegd maar dat hielp maar bij één kutquote:Op dinsdag 12 juli 2011 13:59 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
inderdaad.. ook van die mensen die dan chips naast je zitten te eten, dat moet verboden worden, of van die mensen die dan de hele tijd gaan verzitten en al zo groot zijn dat je er amper langsaf kan kijken
Even wat enge ziektes op druppelenquote:Op dinsdag 12 juli 2011 13:59 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
tuurlijk, roestige, wat is anders de lol eraan?
Maar dat ik aan je dacht, wist je dat ook?quote:
Mijn ontwerp was niet eens helemaal afgebrandquote:Op dinsdag 12 juli 2011 13:59 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ik ook, maar heb totaal geen zin in het werk wat ik moet doen.
Stomme klote administratie
Dat wist ik niet, wat dacht je?quote:Op dinsdag 12 juli 2011 14:01 schreef djayzz het volgende:
[..]
Maar dat ik aan je dacht, wist je dat ook?
hihiquote:Op dinsdag 12 juli 2011 14:00 schreef Techno het volgende:
[..]
Nou ja, je mag al bijna met pension hoor, dikke kalende meneer van tegen de 60.
owquote:Op dinsdag 12 juli 2011 13:58 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik vind iedereen lief
Tot ze het tegendeel bewijzen.
Al kunnen ze soms wel erg domme vragen stellen, dat je denkt "let je niet op ofzo!!??! "quote:Op dinsdag 12 juli 2011 14:02 schreef Ripley het volgende:
een vriendin van mij stelt ook altijd vragen tijdens de film, alsof ik stiekem meer info toegespeeld heb gekregen of zo.
Je doet je werk te goed.quote:Op dinsdag 12 juli 2011 14:01 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Mijn ontwerp was niet eens helemaal afgebrandWel allemaal aanpassingen natuurlijk..
En hoe vaak ik hem vandaag al niet 'Ik zal B wel even vragen..' heb horen zeggen..
Jij zat blijkbaar wel op te letten.quote:Op dinsdag 12 juli 2011 14:02 schreef Ripley het volgende:
een vriendin van mij stelt ook altijd vragen tijdens de film, alsof ik stiekem meer info toegespeeld heb gekregen of zo.
Wat een feest!quote:Op dinsdag 12 juli 2011 14:00 schreef Techno het volgende:
[..]
Nou ja, je mag al bijna met pension hoor, dikke kalende meneer van tegen de 60.
Ik dacht dat ik jou het laatst daar had gezien... dat was het wel eigenlijkquote:
quote:Op dinsdag 12 juli 2011 14:03 schreef rival het volgende:
jij voorover, broek op de knieen... wat denk je zelf?
Meer in de richting wat ie daadwerkelijk dachtquote:Op dinsdag 12 juli 2011 14:03 schreef djayzz het volgende:
Ik dacht dat ik jou het laatst daar had gezien... dat was het wel eigenlijk
Denk JIJ zo over mij?quote:Op dinsdag 12 juli 2011 14:03 schreef rival het volgende:
Laatst? zowat een jaar geleden als het niet langer isquote:Op dinsdag 12 juli 2011 14:03 schreef djayzz het volgende:
[..]
Ik dacht dat ik jou het laatst daar had gezien... dat was het wel eigenlijk
Wat saai zegquote:Op dinsdag 12 juli 2011 14:04 schreef Cue_ het volgende:
[..]
[..]
Meer in de richting wat ie daadwerkelijk dacht
Dat zei ik nietquote:
"het laatst", niet als in "onlangs"quote:Op dinsdag 12 juli 2011 14:05 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Laatst? zowat een jaar geleden als het niet langer is
Hey, piemel-met-een-strikje-meneerquote:
Hoe is het vandaag?quote:Op dinsdag 12 juli 2011 14:05 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Hey, piemel-met-een-strikje-meneer
quote:Op dinsdag 12 juli 2011 14:03 schreef rival het volgende:
Hier bloeit iets moois.quote:
Te veel werk te doen, as usual.quote:
oh, succes dan! Ik heb te weinig te doen, verveel me.quote:Op dinsdag 12 juli 2011 14:08 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Te veel werk te doen, as usual.Daar?
Zolang je de kinderen er maar buitenlaatquote:Op dinsdag 12 juli 2011 14:09 schreef rival het volgende:
[..]![]()
![]()
of misschien zelfs![]()
mogelijkheden zijn eindeloos....
slaanquote:Op dinsdag 12 juli 2011 14:00 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik heb Scream 4 helemaal gemist omdat er een stel kutten achter ons hardop zaten te beppen. Zelfs ik heb er nog wat van gezegd maar dat hielp maar bij één kut
Zolang je maar niet denkt dat ik een labrador voor je koop.quote:Op dinsdag 12 juli 2011 14:09 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Zolang je de kinderen er maar buitenlaat
Ik moet even ontsnappen af en toe, voor ik een moord bega hier op kantoor..quote:Op dinsdag 12 juli 2011 14:09 schreef djayzz het volgende:
[..]
oh, succes dan! Ik heb te weinig te doen, verveel me.
Vandaar dat ik nu ook hier zit
quote:Op dinsdag 12 juli 2011 14:01 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Even wat enge ziektes op druppelen
Ik koop wel een katjequote:Op dinsdag 12 juli 2011 14:10 schreef rival het volgende:
Zolang je maar niet denkt dat ik een labrador voor je koop.
Moet mij dat wat zeggen?quote:Op dinsdag 12 juli 2011 14:11 schreef Techno het volgende:
Zijn volgende project wordt een 5 serie touring.
Wacht even, jij word moordlustig als je hard moet werken?quote:Op dinsdag 12 juli 2011 14:11 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ik moet even ontsnappen af en toe, voor ik een moord bega hier op kantoor..
Zo eentje dus...quote:Op dinsdag 12 juli 2011 14:12 schreef Cue_ het volgende:
Moet mij dat wat zeggen?![]()
of is dat geen vereiste?![]()
Ik zou dit varkentje maar niet even wassen.quote:Op dinsdag 12 juli 2011 14:12 schreef Good.vs.Evil het volgende:
Varken vind de wasmachine maar vreemd
Is het zo erg geworden? Zal ik alvast een alibi voor je schrijven dan....quote:Op dinsdag 12 juli 2011 14:11 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ik moet even ontsnappen af en toe, voor ik een moord bega hier op kantoor..
gezinswagenquote:
quote:
Beter dan een Sedan!quote:
ze wil er niet eens bij in de buurt komenquote:Op dinsdag 12 juli 2011 14:14 schreef Techno het volgende:
[..]
Ik zou dit varkentje maar niet even wassen.
Ja, maar dat is niet ergquote:Op dinsdag 12 juli 2011 14:17 schreef Nouk84 het volgende:
Ben ik een heel vreemde vrouw als ik de Tour leuk vind?
Zo erg is het al een tijdje.quote:Op dinsdag 12 juli 2011 14:14 schreef djayzz het volgende:
[..]
Is het zo erg geworden? Zal ik alvast een alibi voor je schrijven dan....
quote:
Voor mij wel, een sedan is in 9 van de 10 gevallen lillijker dan een station. In sommige gevallen is de sedan ook mooi, maar vaker niet. (VIND IK!)quote:
Ik snap sowieso niemand die de Tour leuk vindt. En dan ook nog verbaasde krantenberichten als er iemand wordt betrapt op dopingquote:Op dinsdag 12 juli 2011 14:17 schreef Nouk84 het volgende:
Ben ik een heel vreemde vrouw als ik de Tour leuk vind?
sterkte!quote:Op dinsdag 12 juli 2011 14:19 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Zo erg is het al een tijdje.
Een alibi is altijd welkom
dat is gewoon de hoop dat iemand niet gebruikt heeftquote:Op dinsdag 12 juli 2011 14:20 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ik snap sowieso niemand die de Tour leuk vindt. En dan ook nog verbaasde krantenberichten als er iemand wordt betrapt op doping
Dat magquote:Op dinsdag 12 juli 2011 14:20 schreef Nouk84 het volgende:
[..]![]()
[..]
Voor mij wel, een sedan is in 9 van de 10 gevallen lillijker dan een station. In sommige gevallen is de sedan ook mooi, maar vaker niet. (VIND IK!)
Zeker niet de S95 versie!quote:
quote:Op dinsdag 12 juli 2011 14:20 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ik snap sowieso niemand die de Tour leuk vindt. En dan ook nog verbaasde krantenberichten als er iemand wordt betrapt op doping
quote:Op dinsdag 12 juli 2011 14:22 schreef Samzz het volgende:
[..]
Dat mag.
Ik heb meer met coupé's cabrio's ..
Gaat goed! Lekker drukquote:
Coupé is m.i. weer wat anders dan een sedan.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |