quote:
Op zaterdag 16 juli 2011 15:35 schreef Mishu het volgende:Ik vind dit wel interessant omdat ik vind dat schizofrenen als ze de diagnose krijgen opeens niet meer als mens worden gezien.
Het lastige echter bij schizofrenie echter is dat patiënten bij tijd en wijlen toch echt ontoerekeningsvatbaar zijn voor bepaalde periodes.
Hoe zou deze methode daar dan mee omgaan?
Ik zal een screenshot voor je maken !
voila :
![actual.png]()
suggesties voor verfijning of toevoeging van de bestaande functies ? laat maar weten !
er staat niets bij over actuele psychische status nee ! dat is een goed punt !
De cliënt kan aangeven hoe de actuele status van hem of haar is met betrekking op meerdere zaken ! Goede vraag !
quote:
volgens mij staat dat allemaal goed beschreven op de site, maar voor de de duidelijkheid :
Allereerst is het een een site voor mensen met schizofrenie of een aanverwante stoornis. De cliënt kan met de behandelaar communiceren en heeft de mogelijkheid om een mantelzorger bij dit alles te betrekken. Het complete team hulpverleners kan eventueel opgenomen worden in een zorgverleners lijsje en de cliënt kan ( volgens mij ) bepalen wie wat wel en wie wat niet kan zien.
Hier kan in natuurlijk geen screenshot van plaatsen aangezien het contact info betreft !!
Wel kan ik je laten zien hoe je kan kiezen wie wat mag lezen en wie wat niet
[ Bericht 5% gewijzigd door tinoz op 16-07-2011 22:28:46 ]