Doet niet ter zake, want ook op deze site ben ik niet bereid om inhoudelijk over de verschillende regio,s te gaan discussieren en waar het goed gaat en waar het beter kan. Elke regio heeft een pvp. daar kun je contact mee gaan zoeken en deze zal je helpen een klacht te formuleren en je helpen de juiste kanalen daarvoor te vinden.quote:
het zelfstandig indienen van een klacht, natuurlijk kan niet iedereen dat, ik denk dat een website daar beter voor schikt is. En als dat niet werkt dan ben ik bereid andere media te proberen. Ik kan natuurlijk geen voorbeelden noemen, maar waar ik nu verblijf, daar zijn mensen waarvan ik met overtuiging van denk dat zij geen duidelijke klacht omschrijving kunnen formuleren en deze opsturen naar het juiste adres zonder enige hulp.quote:Op woensdag 18 augustus 2010 15:12 schreef Dipkip het volgende:
[..]
Maar wat voor mensen zijn niet in staat een klacht in te dienen maar wel in staat naar jouw website te surfen?
De inrichting waar ik opgenomen ben geweest was landelijk het best aangeschreven vandaar dat ik dat even wilde wetenquote:Op woensdag 18 augustus 2010 15:15 schreef seasushi het volgende:
[..]
Doet niet ter zake, want ook op deze site ben ik niet bereid om inhoudelijk over de verschillende regio,s te gaan discussieren en waar het goed gaat en waar het beter kan. Elke regio heeft een pvp. daar kun je contact mee gaan zoeken en deze zal je helpen een klacht te formuleren en je helpen de juiste kanalen daarvoor te vinden.
Als iemand geen duidelijke klacht kan formuleren om naar een klachtenadres te sturen, dan kunnen ze ook geen duidelijke klacht formuleren en op jouw website plaatsen. En het is niet 'zonder enige hulp' er is wel hulp bij het indienen van een klacht en geen hulp bij het gebruiken van jouw website. Dus ik zie niet in, waarom jouw website makkelijker is voor wie dan ook.quote:Op woensdag 18 augustus 2010 15:47 schreef tinoz het volgende:
het zelfstandig indienen van een klacht, natuurlijk kan niet iedereen dat, ik denk dat een website daar beter voor schikt is. En als dat niet werkt dan ben ik bereid andere media te proberen. Ik kan natuurlijk geen voorbeelden noemen, maar waar ik nu verblijf, daar zijn mensen waarvan ik met overtuiging van denk dat zij geen duidelijke klacht omschrijving kunnen formuleren en deze opsturen naar het juiste adres zonder enige hulp.
En waar heb ik dat gezegd ?quote:Je zit nu zelf op te noemen dat de wegen die er al zijn zoals de klachtenprocedure, clientencommissie, tevredenheidsonderzoek, dat die allemaal niet goed werken wegens geld- en tijd gebrek.
heb je ooit wel eens van formulieren gehoord ? je praat voor je denkt, echt raar dat je bij voorbaad al uitsluit dat de website goed en eenvoudig kan functioneren.Er zal een groep zijn die het toch niet lukt , maar ook een groep die dat weer wel kanquote:Als iemand geen duidelijke klacht kan formuleren om naar een klachtenadres te sturen, dan kunnen ze ook geen duidelijke klacht formuleren en op jouw website plaatsen
Natuurlijk heb ik van formulieren gehoord. Die zijn zo ingewikkeld niet. Als je er moeite mee hebt kan iemand je er mee helpen. Dat is niks om je achter te verschuilen, als je competent genoeg bent om te verwoorden wat er gebeurd is (of niet gebeurd is) kun je een klacht indienen.quote:Op donderdag 19 augustus 2010 11:55 schreef tinoz het volgende:
heb je ooit wel eens van formulieren gehoord ? je praat voor je denkt, echt raar dat je bij voorbaad al uitsluit dat de website goed en eenvoudig kan functioneren.Er zal een groep zijn die het toch niet lukt , maar ook een groep die dat weer wel kan
oud nieuwsquote:Op donderdag 19 augustus 2010 12:46 schreef Dipkip het volgende:
Als geld en tijd niet het probleem zijn Tinoz, wat dan wel? Dat ze niet luisteren? Waarom zouden ze wel naar je website luisteren dan?
[..]
Natuurlijk heb ik van formulieren gehoord. Die zijn zo ingewikkeld niet. Als je er moeite mee hebt kan iemand je er mee helpen. Dat is niks om je achter te verschuilen, als je competent genoeg bent om te verwoorden wat er gebeurd is (of niet gebeurd is) kun je een klacht indienen.
Daarbij komt dat je dus niets zult kunnen met klachten op je website als je website niet om exact dezelfde informatie vraagt als dat het formulier vraagt.
Plus dat hulpverleners ook rechten hebben. Je kunt niet zomaar een website beginnen waar gezegd wordt dat een hulpverlener god weet wat doet en de naam etc. er bij zetten.
neehoor , inderdaad , ik heb er geen weerwoord opquote:Op donderdag 19 augustus 2010 13:23 schreef Dipkip het volgende:
[..]
Oftewel: je hebt er geen weerwoord op.
beetje goedkoop antwoord. Hoe zou je de privacy regels mbt. tot hulpverleners dan willen omzeilen?quote:Op donderdag 19 augustus 2010 13:29 schreef tinoz het volgende:
[..]
neehoor , inderdaad , ik heb er geen weerwoord op
De main issue is , is het wel nodig om met identiteiten te werken ? is het onmisbaar voor een goed resultaat , en hoe weegt dat af tegenover de privay ?quote:Op donderdag 19 augustus 2010 19:02 schreef seasushi het volgende:
[..]
beetje goedkoop antwoord. Hoe zou je de privacy regels mbt. tot hulpverleners dan willen omzeilen?
Het maakt niet uit hoe het weegt - de wet is de wet, daar heb je je aan te houden.quote:Op donderdag 19 augustus 2010 19:30 schreef tinoz het volgende:
De main issue is , is het wel nodig om met identiteiten te werken ? is het onmisbaar voor een goed resultaat , en hoe weegt dat af tegenover de privay ?
Ik ben er geen klant, maar ik denk dat 1) de ggz heul niet zon site op wilt zetten om alle negatieve aandacht de focussenquote:Op dinsdag 17 augustus 2010 13:17 schreef tinoz het volgende:
[..]
ik weet een aantal dingen die de site zou moeten bieden maar het opzetten van een goed werkende site voor alle cliënten van de GGZ , dat kan ik echt niet alleen
Als je cliënt bij de GGZ bent, zou je dan SVP willen zeggen hoe je er over denkt ?
Waarschijnlijk ben jij dan één van die cliënten die , NAAST geen klacht in kan dienen , niet weet aan te geven waar ie dan wel behoefte aan heeftquote:Op zaterdag 21 augustus 2010 13:54 schreef Dipkip het volgende:
Wat een onwijs objectief marktonderzoek is dit zeg. Als je zegt geen behoefte te hebben aan het product, dan heb je gewoon geen gelijk of ben je stom
Ja want ik ben hier degene die moeite heeft te verbaliseren wat ik vind en wat ik wilquote:Op zaterdag 21 augustus 2010 14:05 schreef tinoz het volgende:
Waarschijnlijk ben jij dan één van die cliënten die , NAAST geen klacht in kan dienen , niet weet aan te geven waar ie dan wel behoefte aan heeft![]()
Je zegt dat ik waarschijnlijk niet in staat ben een klacht in te dienen dus ik leg je uit dat ik al eens een klacht heb ingediend. Je zegt dat ik blijkbaar niet in staat ben te zeggen waar ik behoefte aan hebt dus ik leg je uit waarom ik nergens behoefte aan heb.quote:Op zaterdag 21 augustus 2010 17:08 schreef tinoz het volgende:
Dat is jouw verhaal , is wel leuk dat je het verteld , alleen bedoelde ik eerder dat het hier duidelijk om mensen ging die géén klacht indienen / kunnen indienen.
Daarbij heb je nog de cliënten die niet eens weten dat ze niet correct behandeld worden en die dus het personeel niet scherp houden.
Ik kan meer schrijven maar hoop dat je het met deze text wel een beetje begint te snappen..
Dus jij zegt dat voor jou alles goed is gelopen , dat is leuk , maar ik zou graag hebben dat je mee dacht om eventuele zwakke plekken in kaart te brengen of dat je gewoon wat dingen zou opsommen die jij bent tegen gekomen waarvan je altijd hebt gevonden dat die beter of anders konden.quote:Dus nou dacht ik , ik vraag op fok of er meerdere fokkers zijn met ervaring met de GGZ en of dat die graag een cliënten site willen hebben en waarvoor ze deze willen gebruiken .
gewoon om te checken of het ook bij anderen speeld
En verder , wat moet zo een website allemaal bieden
Ja en ik vind het nogal dom, aangezien je probeert een serieus topic te hebben maar ondertussen loop je als TS voor de grap te beledigen en wil je niet in discussie gaan want dat vind je te moeilijk.quote:Op zaterdag 21 augustus 2010 17:32 schreef tinoz het volgende:
sorry , ik heb je wat gekut , snap je zelf ook wel![]()
Maar dat was je vraag niet. Je vraag was OF er behoefte aan was. Niet iets in de trant van noem hier de slechte kanten van de GGZ op. Iedereen kan wel negatieve kanten bedenken, maar dat wil niet zeggen dat ze behoefte hebben daar een site over te lezen of er op een site over te posten. Dat laatste is belangrijk voor jou. Want of ik nou ontevreden ben of niet, het punt is dat ik je site niet bezoeken zou. Als jij echt een 'marktonderzoek' aan het houden bent, is dat de enige info die er toe zou moeten doen.quote:Op zaterdag 21 augustus 2010 17:32 schreef tinoz het volgende:
Dus jij zegt dat voor jou alles goed is gelopen , dat is leuk , maar ik zou graag hebben dat je mee dacht om eventuele zwakke plekken in kaart te brengen of dat je gewoon wat dingen zou opsommen die jij bent tegen gekomen waarvan je altijd hebt gevonden dat die beter of anders konden.
En daar ging ik op in door te vragen hoe je dat op wil lossen qua de privacywetgeving, aangezien je daarvoor dus wel de naam van de betreffende hulpverlener moet invoeren wil dat "personal feedback system" werken. Maar daar wil jij niet op ingaan.quote:Op zaterdag 21 augustus 2010 17:32 schreef tinoz het volgende:
Verder nog , ik heb een sprong gemaakt naar een "personal feedback systeem" omdat ik overtuigd ben dat dat de juiste oplossing is. Jij ging ervanuit dat ik zo ie zo alles wat slecht was zou gaan bedingesen ofzo, maar feedback is voor alles , dus zoals ik had voorgesteld in de commissie destijds, was ik voor een maandelijkse "hulpverlener van de maand" ter vervanging van "personeels lid van het jaar"
Tot nu toe lijkt dat dus niet zo te zijn.quote:Op zaterdag 21 augustus 2010 18:56 schreef tinoz het volgende:
Kijk, ik ben niet van plan af te haken door een wet , een probleem , of een hindernis die ik moet nemen, daarom spits ik meer eerst toe op de vraag of de huidige websites over psychiatrie ook volgens anderen te kort schieten.
Maar je vraagt juist om persoonlijke ervaringen. Iemand kan niet verzinnen hoe de ervaringen van anderen zijn of waar anderen behoefte aan hebben. Mensen kunnen alleen hun eigen mening geven, niet de mening van een ander. Daar zou je juist iets mee moeten kunnen, alleen krijg je niet de reacties waar je op hoopte....quote:Op zaterdag 21 augustus 2010 18:56 schreef tinoz het volgende:
Maar waarschijnlijk zijn die analyses toch iets te hoog gegrepen. Daarbij , als mensen enkel uit hun eigen situatie oogpunt kijken, kan ik daar ook niets mee.
Dat heb ik welquote:Op zaterdag 21 augustus 2010 20:46 schreef tinoz het volgende:
Ben ik juist als ik zeg dat jij niet genoeg ervaring binnen de klinische stelsel om er informatie over te geven ? Of heb je dat wel ?
Nederland is het land met de meeste separaties ter wereld als ik me dat goed herinner, juist toch ?quote:Dat heb ik welbehalve als je alleen mensen wil die gedwongen opgenomen zijn ofzo, maar dan heb je wel een heel smalle doelgroep.
Geen idee? Als het al zo is, wil dat niet zeggen dat het hier slechter is. Kan ook komen doordat ze hier eerder separeren in plaats van plat te spuiten bijvoorbeeld.quote:Op zaterdag 21 augustus 2010 22:01 schreef tinoz het volgende:
Nederland is het land met de meeste separaties ter wereld als ik me dat goed herinner, juist toch ?
Waar heb je het over? De mate waarin iemand psychotisch is?quote:Op zaterdag 21 augustus 2010 23:19 schreef tinoz het volgende:
Er bestaan zo ver ik weet niet eens gradaties in vaageheid , dat betekend dat er dus ook geen apparte en bewezen behandelmethoden voor bestaan.
Wat wil je daarmee zeggen?quote:Op zondag 22 augustus 2010 19:40 schreef tinoz het volgende:
weet je , ik dacht aan 114online ofzo ....
Je kunt wel degelijk een verschil maken. Zoals iemand anders ook al zei, probeer kleiner te denken. Iets kleiners wat je kunt doen om het leven van GGZ patienten makkelijker te maken. Als je iets praktisch en haalbaars bedenkt, zul je zien dat mensen ook veel sneller geneigd zijn je te helpen.quote:Op zondag 22 augustus 2010 19:48 schreef tinoz het volgende:
dacht gewoon dat ik een verschil kon maken , en dat andere mensen, met het zelfde gevoel, meteen zouden aansluiten.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |