Ik ook, daarna zaterdag weg.quote:Op dinsdag 12 juli 2011 04:21 schreef Floxcie het volgende:
[..]
Aight, ik moet vrijdag nog mijn rapport ophalen.
Omdat ik hard moet werken in vakanties, om te kunnen leven jwz. Deleventje.quote:
Gwn stelen van die rijke tatta's.quote:Op dinsdag 12 juli 2011 04:23 schreef Opdekop het volgende:
[..]
Omdat ik hard moet werken in vakanties, om te kunnen leven jwz. Deleventje.
Wat zijn tattas dan weer, doe niet zo straat tegen me.quote:
Mag ik knabbelen?quote:
Die rijke bitches. Ik ben hooggeleid G.quote:Op dinsdag 12 juli 2011 04:24 schreef Opdekop het volgende:
[..]
Wat zijn tattas dan weer, doe niet zo straat tegen me.
Iedere-avond-dronken-terugkomen vakantie?quote:
Nja, weenie.quote:Op dinsdag 12 juli 2011 04:25 schreef Dalando het volgende:
[..]
Iedere-avond-dronken-terugkomen vakantie?
Moskou, Sint Petersburg en nog een aantal plaatjes in Rusland. Wel lekker daar als het 30°c is.quote:
Doe maar wel, anders ga je dromen over hot & spiceyquote:Op dinsdag 12 juli 2011 04:25 schreef Opdekop het volgende:
Als ik nu ga slapen kost het nog meer moeite om wakker te worden, dus moet ik wakker blijven? Nee. Fffuuuuuu
Ah, Russische chicks hosselen en eentje importeren.quote:Op dinsdag 12 juli 2011 04:26 schreef Floxcie het volgende:
[..]
Moskou, Sint Petersburg en nog een aantal plaatjes in Rusland. Wel lekker daar als het 30°c is.
Gewoon patat gaan eten.quote:Op dinsdag 12 juli 2011 04:25 schreef Opdekop het volgende:
Als ik nu ga slapen kost het nog meer moeite om wakker te worden, dus moet ik wakker blijven? Nee. Fffuuuuuu
Hihi, ja toch.quote:Op dinsdag 12 juli 2011 04:26 schreef JApieman het volgende:
[..]
Ah, Russische chicks hosselen en eentje importeren.
Lekker bakje spareribs.quote:Op dinsdag 12 juli 2011 04:27 schreef Opdekop het volgende:
Die aardappelen in frituurvet gebakken zijn kksmerig gek. Eet gewoon broccoli ofzo.
Koel.quote:Op dinsdag 12 juli 2011 04:28 schreef SalveRegina het volgende:
twitter:twitter:twitter:somies twitterde op woensdag 21-07-2010 om 20:51:46@ParisHilton not nice off the paparazzi on vissersboat we have the pics now here in the paper Paris reageer retweet
twitter:somies twitterde op woensdag 21-07-2010 om 20:31:24@angelaaspenxxx if you see her, no one is gay and if so than i be eating my dig reageer retweet
twitter:somies twitterde op woensdag 21-07-2010 om 17:38:33@AngelCamaelx haha tanks thats mu number lol I take a bear reageer retweet
twitter:somies twitterde op zondag 18-07-2010 om 16:22:59I want make a sextape too who will enjoy me reageer retweet
Waar moet het over gaan?quote:Op dinsdag 12 juli 2011 04:31 schreef Floxcie het volgende:
Ik moet een verslag schrijven, maar ik ben niet gemotiveerd. Wie kan mij helpen?
wiht sambal plzquote:
Waarschijnlijk kan ie dan niet over ofzo.quote:Op dinsdag 12 juli 2011 04:32 schreef SalveRegina het volgende:
[..]
Wat zijn de gevolgen als je het niet doet?
Weet je wat erg is? als je over je eigen motivaties moet gaan schrijven maar daar eigenlijk niet tot gemotiveerd bent.quote:Op dinsdag 12 juli 2011 04:31 schreef Floxcie het volgende:
Ik moet een verslag schrijven, maar ik ben niet gemotiveerd. Wie kan mij helpen?
Het is mijn allerlaatste verslag voor dit schooljaar, ik had een aantal gymlessen gemist vanwege ziekte en dat moet ik serieus compenseren door een onzinnig verslag met ervaringen over mijn 'favoriete sport' te schrijven.quote:
Can i have mayonaise with that?quote:Op dinsdag 12 juli 2011 04:33 schreef SalveRegina het volgende:
[..]
i will grab you every where on my vissersboat
Geen idee, maar ze hebben morgen een vergadering over mijn klas dus als ik het niet inlever zal ik vast wel niet gemotiveerd genoeg zijn et cetera.quote:Op dinsdag 12 juli 2011 04:33 schreef MajorTom. het volgende:
[..]
Weet je wat erg is? als je over je eigen motivaties moet gaan schrijven maar daar eigenlijk niet tot gemotiveerd bent.
Haha, zoiets wil ik niet meemaken.quote:Op dinsdag 12 juli 2011 04:33 schreef MajorTom. het volgende:
[..]
Weet je wat erg is? als je over je eigen motivaties moet gaan schrijven maar daar eigenlijk niet tot gemotiveerd bent.
Wel leuke chikkiesquote:
Afgkekenquote:
Mag nietquote:Op dinsdag 12 juli 2011 04:40 schreef SalveRegina het volgende:
iemand plz downloadlink van pub meet plz
De PUB meet zit er nu bij.quote:Op dinsdag 12 juli 2011 04:42 schreef SalveRegina het volgende:
Oh, is dat gewoon die oude rar met die oude onzmeet zooi? Ik dacht iets nieuws.
liiszle als je dit lees ik spuit je zusje
plz wtf u stfu udnt knw wtf ur talkng bout u stupid mf piece of shit ffs shzlquote:Op dinsdag 12 juli 2011 04:40 schreef SalveRegina het volgende:
iemand plz downloadlink van pub meet plz
quote:
Ik word morgen waarschijnlijk rond 2 uur 's middags wakker dusse...quote:Op dinsdag 12 juli 2011 04:46 schreef Floxcie het volgende:
Yo, wil je me naar school brengen monkyyy?
Je moet toch een plaspauzequote:Op dinsdag 12 juli 2011 04:47 schreef monkyyy het volgende:
[..]
Ik word morgen waarschijnlijk rond 2 uur 's middags wakker dusse...
Hoi.quote:
Nah.quote:
Beetje vreemd.quote:Op dinsdag 12 juli 2011 04:47 schreef SalveRegina het volgende:
monkyyy fok!ers willen alles voor je doen zelfs sterven hoe voel je je daarbij? we leven en we sterven hier
Dan moeten ze dat zelf maar regelen hey? Erg henk van ze.quote:Op dinsdag 12 juli 2011 04:49 schreef SalveRegina het volgende:
[..]
ey maar in afrika hebben ze geen pakketjes mkay
quote:Op dinsdag 12 juli 2011 04:49 schreef SalveRegina het volgende:
yvonnetrekthaarbilletjeseenbeetjeuitelkaar.jpg
Tfoe, typisch van die mensen die adidas-BlackBerry-sletjes uitlachen maar wel de hele dag op FOK! jou proberen te fixen.quote:
kankerlekker vriend. ik wil haar billetjes wel uit elkaar getrokken zien worden.quote:Op dinsdag 12 juli 2011 04:49 schreef SalveRegina het volgende:
yvonnetrekthaarbilletjeseenbeetjeuitelkaar.jpg
Mwah.quote:
Ja toch? Moeten ze maar een betere plek voor hun huizen zoeken he? snappen ze dat dan niet ofzo kkzwiriequote:Op dinsdag 12 juli 2011 04:50 schreef SalveRegina het volgende:
[..]
kk afrikanen die midden in de kk sahara gaan wonen ipv bij een rivier wtf xd :p
op en neer gaan met mijn tong en in haar kringetje bijten tot zo erbij neervalt. bloeden zal ze maar dat maakt niet uit.quote:
wtfamiwatching.jpgquote:
behalve bij zonsverduisteringquote:Op dinsdag 12 juli 2011 04:53 schreef SalveRegina het volgende:
drenthe is noordelijk daar is het de hele dag licht poolcirkel enzo a mattie
ai ai, jy weet kk goed hoe die shit werk jy zeke vwo hoogsste nivo en alles.quote:Op dinsdag 12 juli 2011 04:53 schreef SalveRegina het volgende:
drenthe is noordelijk daar is het de hele dag licht poolcirkel enzo a mattie
Nee, dan slaap ik.quote:Op dinsdag 12 juli 2011 04:52 schreef Floxcie het volgende:
Dus je komt om 07:30 uur mij naar school brengen, monkyyy?
Ik mag jou wel. #nohomoquote:Op dinsdag 12 juli 2011 04:55 schreef SalveRegina het volgende:
✞HOMOHUWELIJK✞HOMOHUWELIJK✞HOMOHUWELIJK✞HOMOHUWELIJK✞HOMOHUWELIJK✞HOMOHUWELIJK✞HOMOHUWELIJK✞HOMOHUWELIJK✞HOMOHUWELIJK✞HOMOHUWELIJK✞
Wat is jouw mening over het hedendaagse communisme?quote:Op dinsdag 12 juli 2011 04:55 schreef SalveRegina het volgende:
✞HOMOHUWELIJK✞HOMOHUWELIJK✞HOMOHUWELIJK✞HOMOHUWELIJK✞HOMOHUWELIJK✞HOMOHUWELIJK✞HOMOHUWELIJK✞HOMOHUWELIJK✞HOMOHUWELIJK✞HOMOHUWELIJK✞
Paar honderd ofzo?quote:
Kijk die top rated comment.quote:Op dinsdag 12 juli 2011 04:56 schreef Floxcie het volgende:
Kijk, die baar die hosselt gewoon Twitter meisjes op Livestream.
Heb Gister wel vreselijk veel gespeeld en mega veel gewonnen.quote:
Je mag wel pics van mij kopen voor $1000 per stuk.quote:Op dinsdag 12 juli 2011 04:57 schreef monkyyy het volgende:
[..]
Heb Gister wel vreselijk veel gespeeld en mega veel gewonnen.
Deal with it.quote:
quote:Op dinsdag 12 juli 2011 04:57 schreef JApieman het volgende:
[..]
Je mag wel pics van mij kopen voor $1000 per stuk.
Ok. Misschien heb ik jou wel eens gezien, je weet nooit.quote:Op dinsdag 12 juli 2011 04:59 schreef SalveRegina het volgende:
[..]
GaatJeNietVeelAan heb ik meerdere kederen gezien, zaterdag zie ik wellicht nog iemand anders en ben van plan er nog wel meer te ontmoeten. Ik heb vooral contact met mensen die maar heel even op FOK! zaten of inmiddels met een permban zitten.
OOh ja, jammer inderdaad.quote:Op dinsdag 12 juli 2011 04:55 schreef JApieman het volgende:
[..]
Dan kon je floxcie in pyjama zien jrm gemiste kans.
Ik wou ook ijs meenemen, serieus.quote:Op dinsdag 12 juli 2011 05:00 schreef monkyyy het volgende:
[..]
OOh ja, jammer inderdaad.Zit floxcie nog op de middelbare schooL?
Hier in Groningen niet.quote:Op dinsdag 12 juli 2011 05:02 schreef QuincydeKoster het volgende:
Hmm.. Alleen analoog heeft er last van.
Wat voor ijs?quote:
Ja, maar Jan ontkende het volgens iemand die met hem gesproken heeft.quote:
Milan ook:quote:Op dinsdag 12 juli 2011 05:05 schreef monkyyy het volgende:
Jan krijgt wel veel rode duimpjes vind ik....
Die boy staat gewoon boven Top Notch.quote:Op dinsdag 12 juli 2011 05:05 schreef SalveRegina het volgende:
[..]
Daan fucking Dober roept wel vaker wat, tijd zal het uitwijzen.
Elke held heeft haters die jaloers zijn he.quote:Op dinsdag 12 juli 2011 05:05 schreef Floxcie het volgende:
[..]
Ja, maar Jan ontkende het volgens iemand die met hem gesproken heeft.
Nee, wel contactgestoord.quote:
Wat een held. Vraag me af of hij alles correct zal invullen in Google AdSense.quote:Op dinsdag 12 juli 2011 05:07 schreef SalveRegina het volgende:
[..]
Hij staat er gewoon mooi tussen ja. Bovendientwitter:
Ja ik vind hem een beetje... ja vreemd, alsof er iets is met zijn mond ofzo..quote:
trusten.quote:
Watis met gerards ouders? zijn zijn filmpjes daarom weg?quote:
quote:
quote:
Juicyhil zou het wel kunnen, beetje vettige tepels en zo.quote:Op dinsdag 12 juli 2011 05:20 schreef SalveRegina het volgende:
probeer je tepels te likken lukt niet man
Nee, krijg geld en voor geld doe ik alles.quote:Op dinsdag 12 juli 2011 05:22 schreef SalveRegina het volgende:
[..]
ja anderen zitten lkr op jouw rotzooi te wachten????:S hou het lekker bij je
Done.quote:Op dinsdag 12 juli 2011 05:20 schreef SalveRegina het volgende:
probeer je tepels te likken lukt niet man
hoe smaken ze?quote:
Gewoon als huid.quote:
Oh, in dat geval it didn't happen.quote:
Ze is tenslotte ook een aap.quote:Op dinsdag 12 juli 2011 05:25 schreef SalveRegina het volgende:
hahahaahah monky kan haar elleboog niet likken hahaha
Ja, maar dat kan jij ook niet.quote:Op dinsdag 12 juli 2011 05:25 schreef SalveRegina het volgende:
hahahaahah monky kan haar elleboog niet likken hahaha
Abces?quote:Op dinsdag 12 juli 2011 05:27 schreef SalveRegina het volgende:
[..]
het borstvorming op mijn ellebogen
Ik zal eraan denken.quote:Op dinsdag 12 juli 2011 05:27 schreef Floxcie het volgende:
monkyyy, als je dit ooit tegenkomt in een of andere Turkenland, zou je het dan voor mij willen kopen?
[ afbeelding ]
Doet het ook pijn als er iets tegenaan stoot dan?quote:Op dinsdag 12 juli 2011 05:28 schreef SalveRegina het volgende:
[..]
nee borsten, incluis lacterende tepelpartijen
ik ook toch?quote:
piemeltje2piemelquote:
waarom haten?quote:
Je komt in ademnoodquote:
Ik ook, ik voel je pijn. nu moet ik wel op het pakje wachten want ik slaap door de bel heen nu.quote:
Ik haal het pakje wel op.quote:Op dinsdag 12 juli 2011 05:38 schreef MajorTom. het volgende:
[..]
Ik ook, ik voel je pijn. nu moet ik wel op het pakje wachten want ik slaap door de bel heen nu.
Pardon, niet goed gelezen.quote:Op dinsdag 12 juli 2011 05:39 schreef SalveRegina het volgende:
[..]
ik ging, nu dus niet meer
het is te laaaat
Heb geen deurmat alleen een koude vloerquote:
Gewoon doen.quote:Op dinsdag 12 juli 2011 05:50 schreef SalveRegina het volgende:
heb een deja vu maar volgens die deja vu hoort er nu ook iets te gebeurt wat dus niet gebeurt wat is dit
wie heeft je vrij gelaten?quote:
heavy man, heavy, ik heb steeds meer respect voor je hey?quote:Op dinsdag 12 juli 2011 06:01 schreef SalveRegina het volgende:
[..]
heb mezelf vrijgevochten, als de republiek tegen de spanjolen
maar wel lekker, mooi om te zien hoe je gewoon die corrupte zooi aanpakt en als winner boven water komt enzo.quote:Op dinsdag 12 juli 2011 06:03 schreef SalveRegina het volgende:
[..]
rauwe shit die ik hier even door je strot duw
Is ook mijn favo webwinkel.quote:
quote:Op dinsdag 12 juli 2011 06:09 schreef SalveRegina het volgende:
[..]
deze shit is slecht voor mijn boner man
Ik maak nu mijn verslag af, ga daarna even lekker spareribs eten en hardlopen om vervolgens een aantal leerlingen te trollen in mijn pyjama. Wat gaan jullie allemaal doen?quote:
De wouten even informeren over een pedo in pyjamaquote:Op dinsdag 12 juli 2011 06:20 schreef Floxcie het volgende:
[..]
Ik maak nu mijn verslag af, ga daarna even lekker spare ribs eten en hardlopen om vervolgens een aantal leerlingen te trollen in mijn pyjama. Wat gaan jullie allemaal doen?
quote:Op dinsdag 12 juli 2011 06:22 schreef Cousin_Eddy het volgende:
[..]
De wouten even informeren over een pedo in pyjama
Nog nietquote:
quote:
Dan pasquote:Op dinsdag 12 juli 2011 07:48 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Niet eens werk. Heb deze week stageweek.![]()
Meh. Vrijdagmiddag vakantie wel!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |