quote:
Ik word morgen waarschijnlijk rond 2 uur 's middags wakker dusse...quote:Op dinsdag 12 juli 2011 04:46 schreef Floxcie het volgende:
Yo, wil je me naar school brengen monkyyy?
Je moet toch een plaspauzequote:Op dinsdag 12 juli 2011 04:47 schreef monkyyy het volgende:
[..]
Ik word morgen waarschijnlijk rond 2 uur 's middags wakker dusse...
Hoi.quote:
Nah.quote:
Beetje vreemd.quote:Op dinsdag 12 juli 2011 04:47 schreef SalveRegina het volgende:
monkyyy fok!ers willen alles voor je doen zelfs sterven hoe voel je je daarbij? we leven en we sterven hier
Dan moeten ze dat zelf maar regelen hey? Erg henk van ze.quote:Op dinsdag 12 juli 2011 04:49 schreef SalveRegina het volgende:
[..]
ey maar in afrika hebben ze geen pakketjes mkay
quote:Op dinsdag 12 juli 2011 04:49 schreef SalveRegina het volgende:
yvonnetrekthaarbilletjeseenbeetjeuitelkaar.jpg
Tfoe, typisch van die mensen die adidas-BlackBerry-sletjes uitlachen maar wel de hele dag op FOK! jou proberen te fixen.quote:
kankerlekker vriend. ik wil haar billetjes wel uit elkaar getrokken zien worden.quote:Op dinsdag 12 juli 2011 04:49 schreef SalveRegina het volgende:
yvonnetrekthaarbilletjeseenbeetjeuitelkaar.jpg
Mwah.quote:
Ja toch? Moeten ze maar een betere plek voor hun huizen zoeken he? snappen ze dat dan niet ofzo kkzwiriequote:Op dinsdag 12 juli 2011 04:50 schreef SalveRegina het volgende:
[..]
kk afrikanen die midden in de kk sahara gaan wonen ipv bij een rivier wtf xd :p
op en neer gaan met mijn tong en in haar kringetje bijten tot zo erbij neervalt. bloeden zal ze maar dat maakt niet uit.quote:
wtfamiwatching.jpgquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |