voor de 2e keerquote:
19 jarig, fappend op zolder kamer wel.quote:Op dinsdag 12 juli 2011 02:01 schreef RockNijntje het volgende:
Ik dacht dat jullie allemaal 16-jarige zolderkamerbezittende fappertjes waren.
Zodra mijn printer is opgewarmd, print ik deze uit en hang 'm boven m'n bed. Dan ga ik hier rustig over dromen en zal ik mijn wilde avonturen openbaar maken.quote:
hoe bedoel je?quote:Op dinsdag 12 juli 2011 02:02 schreef FreezePop het volgende:
zonder te hunten, toch wel zeldzaam dezer dagen.
Ik schaam me sowieso voor al het volk op FOK!.quote:Op dinsdag 12 juli 2011 02:03 schreef monkyyy het volgende:
Ik schaam me voor mijn medezwedenaren op FOK!.
hard slaan die mensen, hardquote:Op dinsdag 12 juli 2011 02:03 schreef aight1 het volgende:
[..]
Ik schaam me sowieso voor al het volk op FOK!.
Helaas ben je er zelf ook eenquote:Op dinsdag 12 juli 2011 02:03 schreef aight1 het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 12 juli 2011 02:03 schreef aight1 het volgende:
[..]
Ik voel me hier ook niet echt thuisquote:
Ik zag laatst een fokker op het stationquote:Op dinsdag 12 juli 2011 02:03 schreef aight1 het volgende:
[..]
gogosweden en alexmeijer, twee ubermongolen.quote:Op dinsdag 12 juli 2011 02:03 schreef monkyyy het volgende:
Ik schaam me voor mijn medezwedenaren op FOK!.
Klopt.quote:Op dinsdag 12 juli 2011 02:04 schreef monkyyy het volgende:
[..]
gogosweden en alexmeijer, twee ubermongolen.
Gister ging snellerquote:
Ik niet, ik ken ze toch niet. Irl ben ik vetkoelquote:Op dinsdag 12 juli 2011 02:03 schreef aight1 het volgende:
[..]
Ga ff een tijdje in psycho postenquote:
Mensen zien geen eer meer in de lapo. Nog geen 10 maanden terug was de lapo nog iets van eer. Iets om in andermans gezicht te wrijven. Tegenwoordig is het niets meer dan een simpel postje verkregen door niets meer te doen dan wachten.quote:
quote:Op dinsdag 12 juli 2011 02:04 schreef monkyyy het volgende:
[..]
gogosweden en alexmeijer, twee ubermongolen.
Ik niet, ik heb medelijden. Daarom ben ik ook hier op Fok! om het niveau een beetje omhoog te halen.quote:Op dinsdag 12 juli 2011 02:03 schreef aight1 het volgende:
[..]
obvious photoshop is logischquote:
wa?quote:Op dinsdag 12 juli 2011 02:04 schreef SpermaDonor het volgende:
[..]
Ga ff een tijdje in psycho posten
quote:Op dinsdag 12 juli 2011 02:04 schreef sciter het volgende:
[..]
Ik niet, ik ken ze toch niet. Irl ben ik vetkoel
Ik nog steeds wel maar ben altijd te laatquote:Op dinsdag 12 juli 2011 02:04 schreef FreezePop het volgende:
[..]
Mensen zien geen eer meer in de lapo. Nog geen 10 maanden terug was de lapo nog iets van eer. Iets om in andermans gezicht te wrijven. Tegenwoordig is het niets meer dan een simpel postje verkregen door niets meer te doen dan wachten.
Of KPD nachtbagger, ik heb al voor KPD:NB gevraagd in de NB:FBquote:Op dinsdag 12 juli 2011 02:04 schreef FL_Freak het volgende:
Bier en tieten!
Voor tieten moet je naar google gaan
Mja mja..quote:
Van hetzelfde.quote:Op dinsdag 12 juli 2011 02:05 schreef JApieman het volgende:
[..]
Niemand weet dan ook dat ik op FOK! post.
Dit.quote:Op dinsdag 12 juli 2011 02:05 schreef JApieman het volgende:
[..]
Niemand weet dan ook dat ik op FOK! post.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |