Ik ben vast gewoon heul bijzonder.quote:
Dat zal het zijnquote:Op dinsdag 12 juli 2011 22:37 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Ik ben vast gewoon heul bijzonder.
Stiekem houdt hij meer van mij dan van jou.quote:
Je hoort toch niet bij 'mensen'?quote:
Is niet stiekem hoor. Je hebt het alleen zelf niet door.quote:Op dinsdag 12 juli 2011 22:42 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Stiekem houdt hij meer van mij dan van jou.
Dat is toch niet trollen.quote:Op dinsdag 12 juli 2011 22:42 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Je hoort toch niet bij 'mensen'?![]()
Iemand moet jou trollen nu KK zijn armen verrekt heeft tijdens het fappen!
Da's mooi kutquote:Op dinsdag 12 juli 2011 22:59 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
Ik heb trouwens nogsteeds geen internetWaarschijnlijk zit er ergens een draadje niet goed dus moet een KPN-mannetje weer gaan zoeken waar de fout zit.
Jaquote:
Mocht het nou niks zijn niet opendoen he. Wie weet heb je dan de keer erop wel een lekker ding voor je deur.quote:Op dinsdag 12 juli 2011 23:16 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
JaAls het niet buitenshuis zit dan komt er een monteur langs, ik hoop dat ie een beetje lekker is.
Da's ws op afspraak dus dat kan ik niet maken.quote:Op dinsdag 12 juli 2011 23:29 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Mocht het nou niks zijn niet opendoen he. Wie weet heb je dan de keer erop wel een lekker ding voor je deur.
Dat valt dan weer tegen.quote:Op dinsdag 12 juli 2011 23:34 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Da's ws op afspraak dus dat kan ik niet maken.
Zijn die afleveringen van Geer en Goor trouwens herhalingen?quote:Op dinsdag 12 juli 2011 23:34 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Da's ws op afspraak dus dat kan ik niet maken.
Tja shit happens.quote:
en dan krijg je bdhquote:Op dinsdag 12 juli 2011 23:29 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Mocht het nou niks zijn niet opendoen he. Wie weet heb je dan de keer erop wel een lekker ding voor je deur.
Ik weet het niet, ken niet alles.quote:Op dinsdag 12 juli 2011 23:37 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Zijn die afleveringen van Geer en Goor trouwens herhalingen?
Die kan dan gelijk door naar dr slaapkamer.quote:
Dan gaat het nooit werken.quote:
Oke toch bedankt.quote:Op dinsdag 12 juli 2011 23:38 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Ik weet het niet, ken niet alles.
Ywquote:
quote:
quote:Op dinsdag 12 juli 2011 23:39 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Die kan dan gelijk door naar dr slaapkamer.
Ik denk dat een telfort-medewerker ook in dit topic zitquote:Op dinsdag 12 juli 2011 22:59 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
Ik heb trouwens nogsteeds geen internetWaarschijnlijk zit er ergens een draadje niet goed dus moet een KPN-mannetje weer gaan zoeken waar de fout zit.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |