dat zou juist een reden moeten zijn waarom het topic leeftquote:
Dat is wel een hele vooruitgang.quote:
nee, eigenlijk nietquote:Op donderdag 21 juli 2011 14:03 schreef Ceased2Be het volgende:
True and true...
maar iemand wat leuks te melden?
Ik heb nieuwsgroepen hier aan de praat gekregenquote:Op donderdag 21 juli 2011 14:03 schreef Ceased2Be het volgende:
True and true...
maar iemand wat leuks te melden?
Ik wil ookquote:Op donderdag 21 juli 2011 15:11 schreef BarrieButsers het volgende:
Lekker dood hier
De groetjes uit het zonnige Spanje
Ik heb nu de HD4850 maar die kan niet alles meer aan. Daarom wil ik een nieuwe kopenquote:Op donderdag 21 juli 2011 14:44 schreef Ceased2Be het volgende:
Die ken ik verder niet en i-net hier is nog IE6 zonder flash dus kan niet al teveel nakijken.
Daarbij is mijn kaart al voldoende om alles op ultra high te spelen op het moment, zie geen reden om een nog duurdere kaart erin te zetten
Ongedierte hoef je niet mee te nemen he.quote:Op donderdag 21 juli 2011 23:12 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
Ik ben nogsteeds de troep in mijn huis aan het opruimen. Binnensleuren is leuk, maar het moet ook uitgepakt en opgeborgen worden.
Zat jij er tussen danquote:Op donderdag 21 juli 2011 23:17 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Ongedierte hoef je niet mee te nemen he.
Nee, ik was alweer thuis.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.~Si vis amari, ama~
quote:Op zondag 24 juli 2011 00:25 schreef FedExpress het volgende:
kom kom, ik weet dat je liever iets anders volgegooid krijgt maar toch!Hoe weet jij datSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.?
Heddegijdagezeedgehadjamindedawerkelukwoarhoedoedegijdahoedoedegijdahoeheddegijdagedoan.
Don't you ever get stuck in the sky when you're high?
Geruchten zijn maar geruchten.......quote:
weet ik, maar jij hebt het net bevestigdquote:Op zondag 24 juli 2011 00:28 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Geruchten zijn maar geruchten.......
quote:Op zondag 24 juli 2011 00:29 schreef FedExpress het volgende:
[..]
weet ik, maar jij hebt het net bevestigd
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |