1,5 week is zo voorbijquote:
Maar toch:quote:Op vrijdag 15 juli 2011 08:49 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
1,5 week is zo voorbij
Ik ben kei zenuwachtig heb de hele nacht niet geslapen.
Toen niet hoor jij wel dan?quote:Op vrijdag 15 juli 2011 09:20 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Maar toch:![]()
En je was zondagochtend zeker ook kei zenuwachtig, ik heb je wel door!![]()
Nee serieus, waarom zenuwachtig?
Neen ik ook niet.quote:Op vrijdag 15 juli 2011 09:22 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Toen niet hoor jij wel dan?
Weet eigenlijk niet eens waarom
en nu ga je me zeker vertellen dan je dat nog gered hebt ookquote:Op vrijdag 15 juli 2011 09:36 schreef bijdehand het volgende:
[..]
En ik kon toen ook niet slapen voordat ik op vakantie ging. Viel uiteindelijk toch in slaap. Riep mijn moeder mij, een kwartier voordat de bus vertrokMoest m'n spullen nog inpakken
Ja. Tas gepakt, 4 broeken erin gesmeten, stapel shirts, ondergoed. Verder niksquote:Op vrijdag 15 juli 2011 10:16 schreef FedExpress het volgende:
[..]
en nu ga je me zeker vertellen dan je dat nog gered hebt ook
i wish i was..quote:Op dinsdag 12 juli 2011 19:56 schreef FedExpress het volgende:
[..]
bende gij unne Bosschenoar of komde gij gewoon effe kieken?
Dat kan alleen een man (overkomen).quote:Op vrijdag 15 juli 2011 10:50 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Ja. Tas gepakt, 4 broeken erin gesmeten, stapel shirts, ondergoed. Verder niks
Waar ga je wonen dan? En waar woon je nu?quote:Op vrijdag 15 juli 2011 11:19 schreef straatmadelief het volgende:
[..]
i wish i was..ik doe alles in den bosch, maar woon er nog niet. hopelijk duurt dat niet lang meer.
Vrouwen nemen altijd veel te veel mee hequote:Op vrijdag 15 juli 2011 11:20 schreef straatmadelief het volgende:
[..]
Dat kan alleen een man (overkomen).
eerst naaktpics, dan kijken we verder of we je toelaten en accepterenquote:Op vrijdag 15 juli 2011 11:19 schreef straatmadelief het volgende:
[..]
i wish i was..ik doe alles in den bosch, maar woon er nog niet. hopelijk duurt dat niet lang meer.
Ik vond het contrast wel leuk toen ik naar China ging. Al die vrouwen een paar hele grote koffers, kom ik aan met 1 klein koffertje.quote:Op vrijdag 15 juli 2011 11:21 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Vrouwen nemen altijd veel te veel mee he
Ja, maar jij bent een heel klein vrouwtje met hele kleine kleertjes.quote:Op vrijdag 15 juli 2011 11:33 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Ik vond het contrast wel leuk toen ik naar China ging. Al die vrouwen een paar hele grote koffers, kom ik aan met 1 klein koffertje.
wat doe je allemaal in DB dan?quote:Op vrijdag 15 juli 2011 11:19 schreef straatmadelief het volgende:
[..]
Ik weet nog niet waar ik ga wonen, ik weet ook nog niet of ik een kamer ga huren, een appartement of whatever. Over een paar maanden hoop ik iets te hebben (ergens in de herfst ofzo).quote:Op vrijdag 15 juli 2011 11:20 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Waar ga je wonen dan? En waar woon je nu?
Oh, ik dacht eigenlijk een hele grote vrouw met hele grote kleertjes van de Next + Dameskleding met een maatje meer.quote:Op vrijdag 15 juli 2011 11:51 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Ja, maar jij bent een heel klein vrouwtje met hele kleine kleertjes.
Douchegordijnen FTWquote:Op vrijdag 15 juli 2011 12:23 schreef DuTank het volgende:
[..]
Oh, ik dacht eigenlijk een hele grote vrouw met hele grote kleertjes van de Next + Dameskleding met een maatje meer.
awh geen donald ducksquote:Op vrijdag 15 juli 2011 16:31 schreef Ceased2Be het volgende:
Iemand nog wat leesvoer nodig voor de vakantie?
[TK] Engelse Pockets (Sci-fi / Fantasy) (en 2 nederlandse)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |